Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
NĚMECKO: Tak ano, či ne?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
I. Schlägel 29.8.2020 8:47Zelený bolševik je prostě bolševik. |
T. Zlesa 28.8.2020 17:21Zde pěkná čísla https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/maximalni-zatizeni-rozvodnych-siti/r~a8d49e0a8ebe11ea9c800cc47ab5f122/ |
L. Novák 28.8.2020 19:05A co s nimi? Že české elektrárny v době koronavirové krize omezily výrobu a nakupovala se extrémně levná a přebytková el. energie ze zahraničí, už bylo dávno publikováno v tisku. Uvidíme, co bude v zimě. |
K. Potoček 28.8.2020 13:55A nebo by si Němci měli nakoupit dost ebonitových tyčí a liščích ohonů. I když vlastně kožešinová zvířata se už dnes nechovají, tak teď nevím, jak jim poradit s nahrazením výpadků el. když nefouká, nesvítí, uhlí je fuj a jádro oberfuj. |
J. Jurax 28.8.2020 15:57Fuj, lišky jsou zvířátka, to by se nesmělo! Ovšem pro zelené Germány je tu alternativa - třít ebonitovou tyčí ohony vlastní. |
J. Kanioková 28.8.2020 16:07Chichichi :) |
J. Vágner 28.8.2020 13:45Německý odchod od jádra je pro mne hlavním důvodem proč nemohu brát evropský boj proti změně klimatu vážně. Neexistuje preciznější doklad toho, že celý humbuk není než v nejlepším případě nepovedený záměr vyrobit ideologii, která by dokázala Evropu sjednocovat. Tak to se tedy přátelé doopravdy nepovedlo. |
J. Kanioková 28.8.2020 16:09Přesně ! Naprostý souhlas ! |
V. Braun 28.8.2020 20:21Tak Německo není EU. Pokud jsem to v článcích viděl správně tak EU naopak navrhuje do emisí daného státu zahrnout i externality, tedy emise způsobené dovozem, nejen el. energie. Takže nějaké, "elektřinu si dovezeme", pokud to bude například z polských uhelných elektráren, zvýší podle návrhu EU emise Německu. |
P. Milan 28.8.2020 21:41Německo není EU. Německo si blbne po svém. EU si blbne po svém. A platíme to my spotřebitelé, všechny ty šílenosti včetně německých. |
L. Novák 28.8.2020 13:32Zelení jsou obyčejní podfukáři. Průšvih je, že ovládli Německo i EU. |
P. Brich 28.8.2020 14:10Kdyby to nebylo k pláči, bylo by to k popukání |
F. Sojka 28.8.2020 12:46Německo se vrátí k jádru, to je jasné už z toho, jak dlouhou lhůtu si pro jeho zrušení nastavilo. |
P. Milan 28.8.2020 21:42Krátkou. |
V. Kučer 28.8.2020 10:45První elektromobil byl sestrojen roku 1835. Roku 1905 byla americká města plná elektromobilů. Elektromotor v automobilech má pouze jediný problém a proto byl nahrazen spalovacím motorem. Hádejte o jaký problém se jedná. |
F. Kusák 28.8.2020 11:13Viděl jste někdy jak vypadal elektrický akumulátor tehdy a jak vypadá dnes, nebo elektromotor. Nikdo nemůže zavrhnout klasické spalovací motory, i ty totiž vypadají jinak, než na přelomu 19. a 20. století. Ale být fundamentalistou, je stejně slepá cesta jako prosazovat za každou cenu elektromobilitu. |
V. Novák 28.8.2020 11:50To ale znamená, že vývoj elektromobilu je cca o půlstoletí delší než automobilu se spalovacím motorem - elektromobil měl mnohem víc času na předvedení a vylepšení. |
V. Kučer 28.8.2020 12:55Pokud sestrojí baterii která při váze 100 kg bude mít dojezd 1000 km bude se samozřejmě jezdit na elektřinu. Třeba jsme tomu již blízko. https://www.osel.cz/11340-nanodiamantove-jaderne-baterie-by-mohly-zmenit-svet.html |
L. Novák 28.8.2020 13:03Svět by mohlo změnit ledacos. Ale my nic z toho nemáme. |
J. Jurax 28.8.2020 16:07A pokud ta baterie bude levnější než řekněme 50 000 Kč ... |
V. Kučer 28.8.2020 17:35Baterie je drahá jako celý zbytek elektromobilu ale přesto je hlavní problém životnost. Vydrží pár let a co pak s ní? |
V. Kain 28.8.2020 18:10Další blábol.A co cena, vy nanodiamante. |
V. Kučer 28.8.2020 21:19Nemusíte se bát, ekologové to nepovolí. |
I. Fajt 28.8.2020 8:17Taky si myslím, že elektromobilita je pitomost, ale totéž si naši předci mysleli o tom když potkali na cestě místo kočáru parovůz.... |
V. Šedivý 28.8.2020 8:32Však parovůz taky byl slepá ulička. Jenže tenkrát C. a K. Veličenstvo nenařídilo začít vybíjet koně a nezačalo vyplácet dotaci na parní kotle, takže vývoj dostal šanci a pára zůstala jen na kolejích. |
L. Novák 28.8.2020 13:05
|
J. Dobrý 28.8.2020 16:12A pritom k tomu mel daleko vice duvodu nez mame my dnes. https://storymag.cz/velka-hnojova-krize-aneb-kdyz-ulice-mest-zaplavuje-konsky-hnuj-v-obrovskem-mnozstvi/ |
H. Rybnická 28.8.2020 9:25.. a císař Vilém v Berlíně vyzkoušel jeden z prvních automobilů a prohlásil, že toto nikdy nenahradí koně.... |
L. Novák 28.8.2020 13:07Měl pravdu. Kdo rád jezdí na koni, automobil si kupovat nemusí. |
J. Jurax 28.8.2020 16:02No jo no, a začali tehdy automobily dotovat a proti koním vést nenávistnou kampaň? Že trousí kobližky a občas se splaší? A uvalili mastnou spotřební daň na obrok? |