23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

NĚMECKO: Tak ano, či ne?

Podobně jako sluneční paprsky se občas proderou zamračenou oblohou, tak i celkovou šedí a zoufalou uniformitou německých medií sem tam pronikne osvěžující závan rozumu, kterému říkáme v dobrém „selský“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Schlägel 29.8.2020 8:47

Zelený bolševik je prostě bolševik.

T. Zlesa 28.8.2020 17:21

Zde pěkná čísla https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/maximalni-zatizeni-rozvodnych-siti/r~a8d49e0a8ebe11ea9c800cc47ab5f122/

L. Novák 28.8.2020 19:05

A co s nimi? Že české elektrárny v době koronavirové krize omezily výrobu a nakupovala se extrémně levná a přebytková el. energie ze zahraničí, už bylo dávno publikováno v tisku.

Uvidíme, co bude v zimě. :-P

K. Potoček 28.8.2020 13:55

A nebo by si Němci měli nakoupit dost ebonitových tyčí a liščích ohonů. I když vlastně kožešinová zvířata se už dnes nechovají, tak teď nevím, jak jim poradit s nahrazením výpadků el. když nefouká, nesvítí, uhlí je fuj a jádro oberfuj.

J. Jurax 28.8.2020 15:57

Fuj, lišky jsou zvířátka, to by se nesmělo!

Ovšem pro zelené Germány je tu alternativa - třít ebonitovou tyčí ohony vlastní.

J. Kanioková 28.8.2020 16:07

Chichichi :)

J. Vágner 28.8.2020 13:45

Německý odchod od jádra je pro mne hlavním důvodem proč nemohu brát evropský boj proti změně klimatu vážně. Neexistuje preciznější doklad toho, že celý humbuk není než v nejlepším případě nepovedený záměr vyrobit ideologii, která by dokázala Evropu sjednocovat. Tak to se tedy přátelé doopravdy nepovedlo.

J. Kanioková 28.8.2020 16:09

Přesně ! Naprostý souhlas !

V. Braun 28.8.2020 20:21

Tak Německo není EU. Pokud jsem to v článcích viděl správně tak EU naopak navrhuje do emisí daného státu zahrnout i externality, tedy emise způsobené dovozem, nejen el. energie. Takže nějaké, "elektřinu si dovezeme", pokud to bude například z polských uhelných elektráren, zvýší podle návrhu EU emise Německu.

P. Milan 28.8.2020 21:41

Německo není EU.

Německo si blbne po svém.

EU si blbne po svém.

A platíme to my spotřebitelé, všechny ty šílenosti včetně německých.

L. Novák 28.8.2020 13:32

Zelení jsou obyčejní podfukáři. Průšvih je, že ovládli Německo i EU. :-/

P. Brich 28.8.2020 14:10

Kdyby to nebylo k pláči, bylo by to k popukání;-€EU;-O

F. Sojka 28.8.2020 12:46

Německo se vrátí k jádru, to je jasné už z toho, jak dlouhou lhůtu si pro jeho zrušení nastavilo.

P. Milan 28.8.2020 21:42

Krátkou.

V. Kučer 28.8.2020 10:45

První elektromobil byl sestrojen roku 1835. Roku 1905 byla americká města plná elektromobilů. Elektromotor v automobilech má pouze jediný problém a proto byl nahrazen spalovacím motorem. Hádejte o jaký problém se jedná.

F. Kusák 28.8.2020 11:13

Viděl jste někdy jak vypadal elektrický akumulátor tehdy a jak vypadá dnes, nebo elektromotor. Nikdo nemůže zavrhnout klasické spalovací motory, i ty totiž vypadají jinak, než na přelomu 19. a 20. století. Ale být fundamentalistou, je stejně slepá cesta jako prosazovat za každou cenu elektromobilitu.

V. Novák 28.8.2020 11:50

To ale znamená, že vývoj elektromobilu je cca o půlstoletí delší než automobilu se spalovacím motorem - elektromobil měl mnohem víc času na předvedení a vylepšení.

V. Kučer 28.8.2020 12:55

Pokud sestrojí baterii která při váze 100 kg bude mít dojezd 1000 km bude se samozřejmě jezdit na elektřinu. Třeba jsme tomu již blízko. https://www.osel.cz/11340-nanodiamantove-jaderne-baterie-by-mohly-zmenit-svet.html

L. Novák 28.8.2020 13:03

Svět by mohlo změnit ledacos. Ale my nic z toho nemáme. :-P

J. Jurax 28.8.2020 16:07

A pokud ta baterie bude levnější než řekněme 50 000 Kč ...

V. Kučer 28.8.2020 17:35

Baterie je drahá jako celý zbytek elektromobilu ale přesto je hlavní problém životnost. Vydrží pár let a co pak s ní?

V. Kain 28.8.2020 18:10

Další blábol.A co cena, vy nanodiamante.

V. Kučer 28.8.2020 21:19

Nemusíte se bát, ekologové to nepovolí.

I. Fajt 28.8.2020 8:17

Taky si myslím, že elektromobilita je pitomost, ale totéž si naši předci mysleli o tom když potkali na cestě místo kočáru parovůz....

V. Šedivý 28.8.2020 8:32

Však parovůz taky byl slepá ulička.

Jenže tenkrát C. a K. Veličenstvo nenařídilo začít vybíjet koně a nezačalo vyplácet dotaci na parní kotle, takže vývoj dostal šanci a pára zůstala jen na kolejích.

L. Novák 28.8.2020 13:05

;-D R^ !!

J. Dobrý 28.8.2020 16:12

A pritom k tomu mel daleko vice duvodu nez mame my dnes.

https://storymag.cz/velka-hnojova-krize-aneb-kdyz-ulice-mest-zaplavuje-konsky-hnuj-v-obrovskem-mnozstvi/

H. Rybnická 28.8.2020 9:25

.. a císař Vilém v Berlíně vyzkoušel jeden z prvních automobilů a prohlásil, že toto nikdy nenahradí koně....

L. Novák 28.8.2020 13:07

Měl pravdu. Kdo rád jezdí na koni, automobil si kupovat nemusí. :-P

J. Jurax 28.8.2020 16:02

No jo no, a začali tehdy automobily dotovat a proti koním vést nenávistnou kampaň? Že trousí kobližky a občas se splaší? A uvalili mastnou spotřební daň na obrok?