Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
F80r42a35n28t23i44š38e15k 57N73a24v30r25á83t10i91l
Jestliže ideologie zvítězí nad ekonomikou, jako se to dnes děje v Evropě, nastává krize jak ekonomiky, tak společnosti.
M16a94r68t79i53n 26N60o20v32á95k
Jestliže ideologie zvítězí nad rozumem nastává krize všeho.
J39i69ř45í 61N41e45v23r84k41l95a
Elektroauta, hybridy, syntetická paliva - na klima to nemá žádný vliv, na životní prostředí to nemá žádný vliv. Jsou to neekonomická řešení. Ať rozhodne trh, bez dotací. Nejsem si jist, jestli autoři propagandistických článků to dělají bezplatně.
M23a67r26t15i89n 47N92o32v55á20k
Má to vliv na civilizaci. Cílem GD je zničení civilizace jako takové a proto pod záminkami zavádí systémy které civilizaci nedokážou udržet natož tak rozvíjet a likviduje ty které to dokážou.
Viz boj proti jaderné energetice.
K27a24r43e97l 38W22á48g91n37e25r
Z nejnovějších zpráv - Kvůli emisním plánům Evropské unie hrozí, že od ledna nebude možné provozovat miliony dieselových osobních aut, ačkoli nyní splňují normy Euro 5 a Euro 6, a jen v Německu by se to týkalo 8,2 milionu vozidel. Spolkový ministr dopravy Volker Wissing se kvůli tomu dopisem obrátil na předsedkyni Evropské komise (EK) Ursulu von der Leyenovou. „Žádám konec protiautomobilové politiky z Bruselu. Lidé potřebují svá auta a nechtějí si je nechat sebrat. Evropská komise nyní musí rychle jednat,“ řekl Wissing v rozhovoru pro deník Bild.
D68u95š43a47n 78P62o89l15a32n38s63k21ý
Ono vždy nakonec rozhoduje cena. Přirozenost vědeckotechnického pokroku spočívá právě na tom, že to co přirozeně vyhraje, je výrazně levnější. Viz např. kdysi veliké sálové počítače byly bez příkazů shora nahrazeny výrazně levnějšími PC a servery. Tohle lámámí přes koleno vede paradoxně tomu, elektrická auta jsou zatím dražší. Takhle pokrok nefunguje.
V78l25a35s47t33a 28M96o31k57r25ý
Elektrická auta -
vypadá to, že revoluce nařizovaná z Bruseli, začíná požírat vlastní děti, že
L31i15b76o76r 16D54a36v81i50d
Ještě se někdo diví ? ?
Na co v Bruseli šáhnou, to pohnojí ! !
S69t82a19n72i86s62l85a79v 50Š52e74v37e69č11e56k
Nissan má dobrý systém.
/Evropa se o nic nepřipravila. to ten zrůdný Brusel.
Brusel i jako město bude jednou našimi potomky rozvrácen.
P44e78t50r 86D92v12o59ř69á87k
První tři odstavce dobrý. Pak tam autor začal popisovat jakýsi pekelný stroj, kterému naměřil výkon v koních (!!!), takže jsem čekal, kdy se objeví nádrž - objem v počtu tuctů (nebo mandelů) věder a jakou vzdálenost v loktech ono monstrum na tu nádrž ujede.
Otázka: Když si k snídani od novoluní do novoluní dá každý den dvě vejce, bude mu stačit kopa?
J82. 42G84a22n29a35u32r
Bude....
P84e61t97r 17L32a44b62a94j
V celém článku se hovoří o hydraulickém motoru. Ale ten motor nebyl hydraulický, byl pneumatický.
Hydraulický motor používá nějakou nestlačitelnou kapalinu (většinou olej) a skutečně může mít slušnou účinnost. Jak hydrostatický motor, tak hydrodynamický. Ale nemá snadnou možnost akumulace energie. Ten hydropohon se používá jen pro přenos energie, nikoli pro její akumulaci.
Naproti tomu pneumatický pohon má celkem snadnou možnost akumulace energie, ale ta akumulace má velmi nízkou účinnost. Je to dáno fyzikálně, při stlačování plynů dochází k jejich ohřevu, a to je nevratně ztracená energie. Využitelná tam maximálně na vytápění auta v zimě.
Všelijakých "aut na vzduch" vzniklo v historii víc. Ale každý podobný pokus následně narazil do zdi - na fyzikální omezení. Tak pokud skutečně Číňani tlačili baterkový směr a Francouzi pneumatický, pak tedy Číňani mají určitě víc rozumu. A hledat za tím spiknutí, jak se už tehdy chystali s BEV ovládnout svět, je myslím trochu mimo.
M86i83r38o77s11l71a35v 30K41o38c66i52á51n
Dobré pro doly a jiná potenciálně výbušná prostředí, jinak jen zajímavé hračky - a stejně jako elektromobil nic nového.
P58r59o76k19o23p 30D89i54v76i73š
Já jsem na tahle zázračná a zašlapaná řešení dost nedůvěřivý. Obvykle se neprosadí z jednoduchého důvodu nevýhodnosti.
Fantasmagorie EU ale jakoukoliv logiku popírají.
M59a24r29t89i75n 71N93o33v10á26k
A máte pravdu, ztráty při kompresi plynu jsou veliké. Koncept je funkční, ale stejně se to nevyplatí.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz