Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
V28l79a17s28t81a 33M80o75k71r89ý
Elektroauta budou k něčemu, až se prosadí tak, jako tomu bylo u aut se spalovacími motory -
to je bez dotací i nařízení
M59i97r95o30s43l89a26v 37K35o63c59i50á70n
Anebo se dotace prohlásí za obnovitelné zdroje. Dají se přece vyrábět z inflace bez přímého vlivu na životní prostředí.
P62e64t18r 87D24v69o54ř14á36k
Škodovka za červenec prodala 39 elektromobilů (třicet devět). Když vezmu v úvahu, kolik z nich bylo firemních, kde to tak nebolí, tak si říkám, že na ty zbývající kvůli místu v pořadníku asi lidé nespávali dva dny ve spacácích před prodejnami, jak tomu bylo kdysi.
P27e96t67r 48K78u54b84á22č
Oblíbená hláška z prvního ročníku většiny technických vysokých škol : "Největším nepřítelem technického pokroku jsou přírodní zákony"
Nejsem si jistý jestli přírodní zákony už nespadají do kategorie fašistických dezolátů podporujících Putina.
J61i75ř32í 84K82i64n12d97l
O tom, zda elektro auta anebo auta se spalovacím motorem nerozhodnou úředníci v Bruselu, ale trh, jak řekl šéf BMW. Trh je pro auta se spalovacím motorem.
R24o15m24a92n 75L34a67n39g45e64r
O čem ten blábol zase vlastně je? Že jedni konspirátoři konspirují o konci normálních automobilů, kdežto jiní konspirátoři konspirují o vzniku zázračných bezemisních automobilů, jaké svět neviděl? Což jsou ti, kteří většinou neumí spočítat ani trojčlenku? Ovšem podle pana Wágnera někteří z nich určitě mohou mít pravdu. Což celkem odpovídá setrvalé technicky slabé kvalitě jeho článků, neboť dodnes nám neprozradil, kteří třetí konspirátoři brání v uvádění takových geniálních strojů na trh. Asi přece jenom podvědomě chápe, že odtud už je to k alobalovým čepičkám jenom krůček, co?
K27a25r91e61l 12W45á34g33n79e98r
Mnoho lidí má slabost pro konspirační teorie. A to zejména tehdy, když se zdá, že by mohly mít pozitivní dopad na naše životní prostředí. Z toho důvodu někteří tvrdili, že existuje automobil schopný provozu na vodu a mnozí se chytli naděje, že takový koncept je reálný. Kapišto?
F62r93a21n71t52i23š11e82k 28N84a79v10r15á89t98i63l
V depozitáři hradu Bírova se nachází vzduchová puška progresívní konstrukce vyrobená v roce 1650. Rakouská armáda zavedla v roce 1779 do své výzbroje vojenskou větrovku, ze které bylo možné vypálit až 60 ran a která měla nesporně výhodné taktické parametry. V době napoleonských válek ale byla stažena z výzbroje. Vzduchovky se prostě proti zbraním používajících střelný prach neprosadily.
K39a20r59e91l 38W37á13g23n37e69r
Nejstarší zachovaná větrovka pochází z roku 1580 a je ji možné najít ve švédské královské zbrojnici Livrustkammaren ve Stockholmu. Kolem roku 1820 postavil vlastní větrovku i japonský vynálezce Kunitomo Ikkansai. Z dnešního pohledu více jak dvě staletí stará vzduchovka (větrovka), měla být do výzbroje rakouské armády zavedena kolem roku 1790 a měla se stát hlavní zbraní pěšáka. Na jejím vývoji během sedmdesátých let osmnáctého století pracoval Tyrolský hodinář Bartolome Girandoni, po kterém také zbraň nese název. Puška měla ráži necelého půl palce (0.433“ = 11mm) a jako munici používala olověné koule v tubusovém zásobníků, kam se jich vešlo dvacet. Jako medium se používal stlačený vzduch, který byl nahuštěn v odnímatelné nádobě namísto pažby. Nádoba byla navržena tak, aby vystačila na výstřel celého zásobníku, tedy dvaceti kulí i více. Tlaková nádoba byla nýtovaná a spoje zaletovány mědí nebo mosazí, zvenčí byla chráněna kůží. Většinou se uvádí, že vydržela až 30 výstřelů. Účinný dostřel je pak uváděn 135-150 metrů, při plné tlakové nádobě pro prvních deset výstřelů, poté se účinnost snižovala. Dalších deset střel na 110 m a posledních deset na 90 metrů. Na jednu nádobu se tak mohlo vystřelit až 30 nábojů, ale v praxi se médium měnilo zároveň s municí. Počáteční rychlost střely se pohybovala od 150 do 100 m/s, což na danou vzdálenost znamenalo schopnost prostřelit 2cm silné smrkové prkno, natož pak lidské tělo. Kadence zručného střelce se tehdy pohybovala kolem 15 výstřelů za minutu.
J29a10n 73S85i60n59n83r13e45i29c93h
Manazeri zapadnich automobilovych gigantu prisli temer najednou na genialni myslenku. Automobilka musi vyrabet auta, ktera zakaznik bude kupovat. Nezalezi na dotacich, politicke linii, ani silenych napadech zelenych fanatiku. Jinak proste prichazeji prplnene sklady, propousteni a bankrot. A schovivave usmevy sikmookych konkurentu v zemich, kde jeste plati "common sense".
J50i62ř33í 83O21š60l84e26j20š12e61k
A znáte tu O červené karkulce? Taky to lze pojmenovat jako celkové pomatení smyslů.
M47i16r23o72s87l69a34v 90K96o44c81i92á10n
Je tu ještě někdo, komu tahle diskuze připadá jako pokus nějak se vymotat z prekérní situace, která vznikla překotným a neuváženým zaváděním technologie mající ještě hodně daleko do obecné použitelnosti?
J19i41ř34í 30N26e11v53r78k69l85a
Pneumaticky poháněná auta musí mít zákonitě nižší energetickou účinnost, blbci pravdu mít nemohou.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz