Diskuse
METROPOLE: Auta stojící, auta jedoucí
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L51u49i22s 94Z66í90d91e70k
On už někdo viděl v pirátském cyklopruhu cyklistu ?
K89a17r51e89l 63N70o80v82ý
Lid ví, že EU chce zrušit auta se spalovacím motorem, tak si je kupují do zásoby.
A dělají dobře.
O80. 16M11.
Ono s těmi procenty je to složitější, protože jednotlivé množiny uživatelů nejsou disjunktní. Kupř. každý automobilista či "sockař" je alespoň část své cesty chodcem, každý cyklista (až na výjimky) se v okamžiku zhoršení počasí stává motoristou.
A infrastruktura pro cyklisty? Co si pod tím AutoMati představujou? Travelátory na Koněvově nebo Jeremenkově, aby se jim ty kopce snáz zdolávaly? Ulic má Praha dostatek, aby nemuseli nutně jezdit po hlavních. V Praze se na kole dá v pohodě jezdit podle vody nebo na plošinách okrajových čtvrtí, problémem je těch cca 80 m převýšení mezi nimi.

J98a98r91o89m61í97r 80T29i21c46h82á52č93e84k
V Praze nebydlím.
Takže to vidím odjinud. Praha je pro mne překážkou během mých cest autem. Jezdil jsem tam obchodně, pak za pár děvčaty, a pravidelně skrz Prahu někam jinam. Používám několik on line navigací, které mi slouží k tomu, abych se předem vyhnul trasám, které jsou mi nabízeny. Když u Poděbrad nebo u Kladna vidím někde zácpu, hrdě tam namířím. Už tam nebude, budou zacpané ty trasy, kam ty aplikace poslaly ty ostatní.
Ale jsou tam místa, která opravdu nechápu. Jeden pruh pro Bus, IZS A TAXI. V druhém zácpa taková, že ti z vedlejších ulic občas tu hlavní zablokují. V červnu jsem strávil hodinu a půl na Poděbradské. A koukal na křižovatku, kde se Průmyslová mění ve Kbelskou. A po každé zelené jme stáli. Na zelenou z leva tam prostě najelo tolik aut, že se po naší zelené museli na několika otočit do správného směru. A v úplně prázdném pruhu vlevo stály dvě auta strážníků, kteří si vychutnávali každého, kdo by tím pruhem jel. To, že napříč toho pruho stojí auta přijíždějící zleva je nechávalo klidnými.
Vlastně bych byl ochoten po třiceti letech ježdění po Praze a skrz Prahu tvrdit, že veškeré projekty, které mají tu dopravu zklidnit na zlepšit vedou k opačnému výsledku.
Každopádně to není jen Praha. Jezdím po celé Evropě. A pokaždé během návratu narážím na to samé od kterýchkoliv hranic až do Prahy. Sakra, jak je možné, že jsem schopen se vyhnout placeným dálnicím řekněme z centra Albánie (tam se zatím neplatí, ale všude cestou zpět ano), a polovinu času na dva tisíce km dlouhé cestě stravím posledními třemi sty padesáti km po Česku?

M89i13r62o46s29l23a92v 60Š42e14j14n93a
Mě by spíš zajímalo, kolik loni přibylo v Praze bicyklů, protože zatím v Praze přibývají cyklostezky, zatímco automobilovou dopravu město omezuje.
M19i65r29o45s81l15a87v 41K29o17c58i58á60n
Ten, kdo vybudoval (nakreslil) cyklostezku u "myší díry" by tam měl denně na kole jezdit od rána do večera, aby si ji užil. Naproti tomu cyklostezky kolem Vltavy vedoucí z města ven nejsou špatný nápad. A dávat přednost kolům, před řidiči aut, kteří si za cesty hned několika způsoby platí, je silniční bolševismus.
F96r85a71n79t33i17š63e56k 15N72a66v28r45á60t92i18l
Pražská radnice nemá ani chuť ani důvod zabývat se dopravou. Jejich Pražané jí rozumějí a budou ji volit, i kdyby Prahu kompletně zablokovala a z páteřních komunikací nadělal cyklostezky.
P47r66o86k85o67p 87D24i10v75i64š
Radnice jako celek? To je následek voleb poměrným systémem a nutnosti koalic.
F77r64a61n65t81i53š14e85k 32K36u31s80á18k
Jakkoliv jsem svobodomyslný člověk, pokud nám něco láme vaz, musí se to regulovat, o tom není pochyb. Ale nezmění-li se obecně názor lidi na ty, co jezdí "sockou" a jako nejvyšší benefit bude služební auto k soukromým účelům, nic se nezmění. Ovšem trestuhodné je, že stát i obce problém dopravy řešily dost laxně. Priority v dopravě jsou v celku jasné, jen to chce více odvahy a méně prázdných slov.
V33l80a50s71t72a 92M18o70k71r14ý
Praze chybí okruhy - vnější a vnitřní + jejich propojení,
no a laciná MHD/za 1,-Kč pro lepší sčítaní cestujících
M67i39r98o93s48l89a22v 24K58o38c65i86á66n
Přesně tak. Ale jsem ochoten se vsadit, že místo toho přijdou poplatky za vjezd do Prahy, jako jsou v Londýně. Které Pražanům vše prodraží a v podstatě nic nevyřeší.

L57u89b46o30m83í31r 47Ž58a28l33o69u38d84e41k
Minulou středu jsem jel v Praze tramvají a byla klimatizovaná ...
P81r41o92k23o64p 59D75i50v67i50š
Některé jsou. V původní objednávce to nebylo, až v upravené.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz