15.10.2019 | Svátek má Tereza


Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Petr 3.9.2019 12:01

Díky autorovi, ale valnou část toho jsem více méně

předpokládal. Stačí si uvědomit, kdo provozoval havarovaná letadla. To, že piloti zmatkovali a nevěděli co dělat, je jen třešnička na dortu...

A také jeden zajímavý detail. V televizi jsem viděl, jak jeden Etiopan nadával Boeingu, že nedal aerolinkám dodatečné bezpečnostní vybavení zadarmo. Kupodivu, nenadával aerolinkám za to, že si je nekoupily...

Zkuste si totéž představit třeba a aut a ABS...

V. Novák 3.9.2019 16:28

Re: Díky autorovi, ale valnou část toho jsem více méně

Pokud je nějaké bezpečnostní vybavení nutné k tomu, aby jiné vybavení to letadlo neposlalo proto vůli pilotů rovnou do země, pak je to nutné bezpečnostní vybavení a jeho dodávka v ceně stroje by měla být samozřejmostí.

A samozřejmostí by mělo být i netajit před piloty a kupujícími společnostmi, že se aerodynamické vlastnosti letadla změnily natolik, že je nutné ho vybavit (poruchovým) FW, který má priroritu nad pilotem a tu podstatnou změnu letových parametrů maskuje. A že tedy třeba piloty přecvičit na trenažéru místo nastudování si příručky na netu.

Auto bez ABS se nepere s řidičem a nepošle ho do nejbližšího stromu...

P. Han 5.9.2019 11:26

Re: Díky autorovi, ale valnou část toho jsem více méně

Auto bez ABS se nepere s řidičem a nepošle ho do nejbližšího stromu... Ano, pošle ho tam řidič, když na svou práci nestačí. Je to stejné jako s pilotem.