Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
GLOSA: Greta a Trump
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Grigar 23.1.2020 11:59.. kdo ponese rizika zeleného údělu? Sakra, kdo jiný než občan/daňový poplatník, jako vždy předtím! Žádný technologický vizionář po žebrotě nepůjde. Daně vyždímané z pěšáků budou prošustrovány na podporu nových technologií, které by bez oné podpory byly neprodejným luxusem. Jejich potřeby budou omezeny na hranici únosnosti a luxusem se pro ně stanou i věci doposud relativně dostupné. A budou se jim z toho dělat mžitky před očima.. pro klid duše můžou říct, že už taky vidí CO2, jako Gréta. |
P. Brich 23.1.2020 13:41Jaké nové technologie? Větrné mlýny mlely už ve středověku. |
J. Krynický 23.1.2020 14:26Na tehdejší hustotu populace to stačilo. |
F. . 23.1.2020 11:54Nechápu, jak na ekonomickém fóru může někdo nechat žvanit nějakého duševně nemocného záškoláka? |
M. Hoblík 23.1.2020 11:15Nám jde jaksi především o peníze... |
M. Pivoda 23.1.2020 11:02Petráček píše: "... Nyní je kapitalismus politickým a společenským tlakem nucen k tomu, aby banky financovaly nový zelený úděl – riziko sem, riziko tam. ..." Kapitalismus v minulosti evidentně promeškal příležitost inovovat (například Dieselgate byl ryzí podvod, nikoliv inovace!), a proto je dnes třeba kapitalismus přitlačit k akci. Neviditelná ruka trhu v minulosti pařičně nekonala a lidstvo se mezitím dostalo do presu času. Je třeba urgentně pracovat na zachránění této planety (7.7 miliard lidí v roce 2019) - přestože zachránce Elon Musk chce již do 30 let dopravit na Mars už cca 1 milion lidí. Většina lidí nějak dožije na Zemi. |
J. Anděl 23.1.2020 11:11Jo, slyšel jsem, že na Marsu žádné klimatické problémy zatím nemají, protože tam nežije člověk. |
R. Langer 23.1.2020 14:12Tím to není, to je tím, že tam nemají žádný škodlivý CO2! |
J. Kroupa 23.1.2020 11:14Dieselgate, byla reakcetrhu na požadavky, teré nešly technicky splnit. Stejné požadavky jsou teď nauhlíkovou neutralitu. Někdo s humanitním vzděláním rozhodl ale technicky to nejde dodržet. Z důvodu plnění úkolů pětiletek se to zase nějak odrbe. |
A. Forman 23.1.2020 11:25Tzv. uhlíková neutralita je pouhý prázdný pojem, blábol bez racionality, bez uhlíku a jeho sloučenin to zkrátka nepůjde. |
P. Grigar 23.1.2020 12:24..Dieselgate byl pokus obejít daná pravidla a vytlačit konkurenci. S opravdovým trhem to nemělo nic společného. Uhlíková neutralita je čímsi podobným, ovšem konkurenční výhoda je předem nastavena a také je jasné, kdo ji zafinancuje. |
R. Gramblička 23.1.2020 13:14pan Kroupa to napsal dobře. Co je opravdový trh? Ten volný, bez státních zásahů, jenže takový v současnosti neexistuje snad nikde na světě. Současný ekonomický systém pozůstává ze státních aparátů a soukromých subjektů, které přestavují trhovou složku, dohromady pak tvoří jakýsi pokřivený státně-tržní systém (korporativismus křížený se socialismem), vono se to vlastně těžko popisuje, prostě takový kočkopes, který skoro všem škodí, jen malé menšině pomáhá |
J. Krynický 23.1.2020 14:27Byl to pokus obejít nesmyslná, technicky neproveditelná pravidla zavedená kretény s nulovými technickými znalostmi. |
M. Pivoda 23.1.2020 12:47Diskutující "J. Kroupa" Je tento pán mluvčím Institutu Václava Klause? |
A. Nový 23.1.2020 13:11Ani se nedivím, že vás vyhodili, pane vjedče. Takové bláboly může napsat jen senilní dědek a nebo pitomec. |
R. Langer 23.1.2020 14:15Nebo malá hloupoučká UI. |
V. Braun 23.1.2020 17:21Tak technicky evidentně požadavky euro 5 splnit šlo, když jde plnit i euro 6, jen se to asi někomu ve VW zdálo drahé a chtěl ušetřit. Nezdá se, že se to VW vyplatilo. |
T. Hraj 23.1.2020 11:23Můžete mne prosím pane Pivodo z té záchrany 7,7G lidí vynechat? |
R. Gramblička 23.1.2020 12:08...a mně taky. |
R. Langer 23.1.2020 14:26Mě taky! |
P. Grigar 23.1.2020 12:10.. v kapitalismu naší doby neviditelná ruka trhu neexistuje. Tzv. trh vytváří korporace, vlastnící převahu výrobních kapacit v konkrétní oblasti a oboru. A to i za cenu podvodu, jakým byl Dieselgate, jakým jsou OZE, MEŘO.. |
R. Gramblička 23.1.2020 13:06... které jsou v holportu s státnímí aparáty, bez nichž by až na výjimky nedosáhli své velikosti a moci, nakolik by to přirozená konkurence nedovolovala. |
P. Staronový 23.1.2020 12:22Máte v tom klasický hockey. Neviditelná ruka trhu koná stále, pokud se jí do toho neserou socialističtí hlupáci. Ti mohou způsobit, že se vyrábí buďto příliš draho nebo to, co zákazníci nechtějí. A kapitalismus nic neinovuje. Ten ty inovace pouze umožňuje. Pres času vytvářejí chytráci, aby se na náš úkor obohatili. |
M. Pivoda 23.1.2020 12:44Milan Prokop se klasicky přejmenoval (na Stronový), aby nenesl zodpovědnost za své minulé tlachy. Zcela klasický postup. |
P. Staronový 23.1.2020 13:37Nic k věci, že? Ne, že by mne to udivilo. A jméno jsem změnil na nátlak, tak, abyste to pochopil i vy, Šimek a Pěknýden. Jsem rád, že jste ten náročný intelektuální úkol zvládl. Pěkný den taky, taky mu to pomáhá, aby nemusel polemizovat ad rem, čehož není schopen. |
P. Aron 23.1.2020 15:30
|
R. Langer 23.1.2020 14:30A malá hloupoučká UI se přejmenovala na M. Pivoda. Ale tak jako tak nenesla a nenese zodpovědnost vůbec za nic. K ničemu důležitému ji totiž v jejím životě raději nepustili. A dobře udělali. |
R. Langer 23.1.2020 14:14Šmajá, to jsou kidy jak z Rudého práva. No, tam naše malá hloupoučká UI evidentně studovala ekonomii, jak neustále dokazuje. |
P. Aron 23.1.2020 15:28Pane Pivodo, vy jste čím dál tím více zcela mimo ! |
M. Pivoda 23.1.2020 18:33Upřesnění najdete ve vstupu: M. Pivoda 23.1.2020 18:28 |