23.10.2019 | Svátek má Teodor, Theodor


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
14.10.2008 14:28

Re: konkurence

Tak tak. Konečně se vydřiduši dočkali konkurence. Jen více podobných, ať si mohu rozložit aktiva.

14.10.2008 12:45

konkurence

Fakt nevím, co tu řešíte? Přešel jsem k mBank, zrušil účet u Poštovní a mám po starostech. Když mi za tyhle samozřejmý položky mBanka nic neúčtuje, tak ani nevím, jak se jmenujou :-)

14.10.2008 12:44

Re: napsal jste to jako byste ctěl aby všichni jezdili na stejném kole!

pro vás je kolo objektem diferencované pozornosti a pro mne nudná zrůda, kterou musím používat k cestě do teska. Proč bych měl být povinen tento objekt poznat a definovat až po poslední součástku? Protože bez detailní znalosti kola si rozbiji držku?

14.10.2008 12:36

Re: IMHO to nejde

Bankovní krizi zavinila lenost klientů bank!!

14.10.2008 12:18

Re: napsal jste to jako byste ctěl aby všichni jezdili na stejném kole!

Řidítka můžou být normální, berany nebo vlašťovky, rám může být silniční, horský nebo BMX či freestyle, kola můžou být 26 či 29", s výpletem nebo zapletená, odrazky mohou být i na oblečení, světla musí být jen na kole, které jezdí po silnici ve tmě, takže se brzy dostaneme k poměrně složité definici připomínající ceník. Nevidím na tom nic špatného.

14.10.2008 12:14

IMHO to nejde

Zdůvodnění se opírá o příkaz k úhradě, kde by možná mohl být i logický, pominu-li však příplatek za platbu mimo banku tj. využití ČNB. Na druhou stranu se však poplatek bude lišit při použití pobočky, telefonu či internetu a tam ho rozdělovat ceník naopak znepřehlední.

Nechápu, proč bankovnipoplatky.com řeší nesmysly. Problém je v tom, že lidé nečtou co podepisují a navíc jsou líní změnit banku. Pokud by jich to udělalo více než současných 150000 klientů Fio a mBank, už by ostatní banky dávno reagovali. Jenže ono je tak jednoduché chovat se netržně a křičet že jsou bankovní poplatky drahé, že?

14.10.2008 9:21

Ale proč zrovna banky???

Stačí se podívat na libovolný katalog, na libovolný eshop, na libovolnou reklamu - každá firma si platí marketingové oddělení, aby j vymýšlelo speciální názvy speciální popisy, speciální označení, které jí odlišuje od těch ostatních a vybízí zákazníka aby si vybral zrovna jeich zboží. Na co potom názvy, že ano - slečna dejte mi ten šampon na lupy, sakra jak voni se menujou  -..aha Procter and   Gamble.  Banky jsou teď v centru pozornosti, kvůliva Americe - a to je problém, protože to začalo provizema - když je slečna v bance placená provizema (nebo i jen hodnocená prémiema podle počtu prodanejch produktů), tak to se pak klient nesmí divit, že mu "poradí" kontokorent, kredit kartu, pojištění ke kredit kartě, životní pojištění, úrazové pojištění, stavební pojištění, penzijní připojištění, investiční fondy,...A chudák se pak vymotá z banky s pár papírama a zadluženej u banky až po uši na celej život...

14.10.2008 9:08

Re: Nějaké sjednocení terminologie je nutné

Podstatné je, aby klient věděl co chce, a ne jak se to v bance jmenuje, a aby tomu obě strany rozuměly. To je ta potíž. Protože když neznalému klientovi nabízí banka kontokorent , nebo mu nabízí povolenej debet, tak stejně nebude vědět vo co go. A dost bude záležet jak to slečna poradkyně vysvětlí - když řekne   "povolený záporný zůstatek na účtu", tak si klient řekne no to je fajn, to se hodí, když slečna poradkyně použije  překlad "krátkodobý úvěr", tak se zeptá na kolik %, a začne se cukat....Takže taky de o to jako standardní terminologii použijete...

14.10.2008 8:08

Re: napsal jste to jako byste ctěl aby všichni jezdili na stejném kole!

Spíš na kole, které by mělo řídítka, rám, dvě kola, odrazky, světla, atd. :o))

14.10.2008 7:43

Nějaké sjednocení terminologie je nutné

Moje vlastní zkušenost:

Přijdu do banky, že chci ke svému běžnému účtu zřídit kontokoren. Slečna poradkyně mi na to odpoví, že jejich banka kontokorent neposkytuje. Když si všimne mého zcela nechápavého a zděšeného pohledu, tak dodá, že mi ale může nabídnout zřízení povoleného debetu. To už mi docvakne, že holt v té bance mají pro běžné produkty své vlastní nesrozumitelné názvy a řeknu, že ho tedy chci. Podá mi smlouvu, a tam se na první řádce dočtu, že povoleným debetem se myslí standardní kontokorentní účet.

Ono to vyžadování používání standardní terminologie není nějaká zbytečná buzerace, ale základní podmínka k tomu, aby se klient s bankou mohl dohodnout a aby obě strany tu dohodu chápaly stejně.

14.10.2008 7:34

napsal jste to jako byste ctěl aby všichni jezdili na stejném kole!

14.10.2008 7:33

nende