Neviditelný pes

FINANCE: Desatero spokojeného bankovního klienta

14.6.2007

Portál www.bankovnipoplatky.com vznikl na podzim 2005, jako protest proti alarmující situaci v oblasti bankovních poplatků. Web se na počátku věnoval pouze petici proti poplatkové politice našich bank. V průběhu následujících měsíců se na základě velkého zájmu veřejnosti a médií rozšířil. Základním cílem portálu je vyvinout tlak na banky, ale i na klienty, který by vedl ke snižování bankovních poplatků a naopak ke zvyšování bankovní vzdělanosti.
Diskuse o bankovních poplatcích neutichá, a tak portál bankovnipoplatky.com přichází opět s něčím novým - Desatero spokojeného bankovního klienta:

1) Přemýšlejte. Pečlivě si rozmyslete, co chcete, než vůbec vkročíte do banky.
2) Vybírejte. Nenechte si vnutit služby a produkty, o které nestojíte. Vyžadujte profesionální přístup a servis.
3) Porovnávejte. Vyhledávejte informace a porovnávejte jednotlivé služby a jejich ceny.
4) Počítejte. Spočítejte si, co se vám nejvíce vyplatí, co je nejvýhodnější a nejefektivnější.
5) Kontrolujte. Čtěte si smlouvy, které podepisujete, kontrolujte výpisy z účtu, zapisujte si pohyby na účtě.
6) Poraďte se. Máte kde - odborné portály, poradenské firmy, spotřebitelské organizace, instituce státního dohledu.
7) Buďte důslední. Nenechte se odbýt, trvejte si na svých právech a povinnostech banky.
8) Buďte nároční. Nekývněte na první nabídku banky. Nebuďte nedočkaví, nic vám neuteče.
9) Buďte aktivní. Ptejte se a informujte se při jakýchkoliv nejasnostech.
10) Buďte opatrní. Nevěřte reklamám, pozor na "výhodné" nabídky v rámci různých kampaní.
+
Buďte moudří. Dodržujte toto desatero a snížíte pravděpodobnost, že vás bankovní poplatky překvapí a naštvou.

www.bankovnipoplatky.com



zpět na článek