25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

FIALA: Mlha kolem Green Dealu

V deníku Právo 26. ledna to předseda vlády ČR a šéf ODS Petr Fiala zase jednou šéfovi opozičního hnutí ANO Andreji Babišovi pěkně vytmavil, protože prý jen Babiš může za fakt, že naše země je podrobena zelené ideologii Green Deal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Lukavsky 29.1.2023 9:31

"že přenechají svá místa skutečným odborníkům" tady na Psovi je jich hned na nejméně 5 kompletních vlád! Prmiér L.David 28.1.2023 .... ale je jistě zajímavé si přečíst jejich názory kdyby.... J.L. end

J. Lukavsky 29.1.2023 9:28

"vystoupení z amerického vojenského útočného paktu, který nás možná žene do války" ano, ano. Bez toho hnusného NATO jsme se už dávno mohli hřát v teplé náruči SSSR II. (kde tak vólno dýšet čelověk...) Jen to NATO brání Rusku uskutečnit to co skoro vybudoval SSSR a Varšavská smlouva, ten dávný sen všech pracujících celého světa - komunizmus. J.L. end

L. Hančar 29.1.2023 8:37

Včera ve volební komisi mi kolega ukazoval aktuální výkon jeho fotovoltaické superzelené elektrárny na displeji mobilu: 256W: dvěstěpadesát šest wattů. Bylo 14 hodin odpoledne, oblačno. Instalovaný výkon elektrárny je 15 000 wattů. Za poměrně jasného počasí elektrárna makala na 1,7%. Oba jsme elektroinženýři, proto ty odborné pojmy. Sám mám také panely na střeše, vím své! Slepá ulička. Jděte se vyspat ze zeleného snu!

J. Vintr 29.1.2023 8:35

V Bruselu si bez sebemenší pozornosti veřejnosti odhlasovali zrušení práva veta jednotlivých států při hlasování o důležitých věcech. Od teď jsme bezprávnou kolonií Bruselu. Jediné samostatné rozhodnutí, které by mohla naše vláda udělat, by bylo okamžité vystoupení z toho nepřátelského spolku. A taky vystoupení z amerického vojenského útočného paktu, který nás možná žene do války. Jenže tohle naše současná kolaborantská vláda, která se jen třese na každé lejno, které na nás spadne z Bruselu a na každý rozkaz, který nám dají Američané, nikdy za žádných okolností neudělá. Proto si ji také ti, kteří v pozadí manipulují s politikou, nechali zvolit a proto si taky na hrad nechali dosadit generála, který bude nadšeně plnit rozkazy svých nadřízených.....

L. Novák 29.1.2023 8:07

KOMENTÁŘ: Green Deal: pohádky a skutečnost – Petr Fiala

V souvislosti s pokusem o vyslovení nedůvěry vládě a s prezidentskou kampaní pokračuje Andrej Babiš a jeho hnutí v šíření výmyslů o Green Dealu a ekologické politice. Jedna věc je legitimní politický střet různých názorů a ideových pozic. Něco úplně jiného je ale lhaní, ohýbání skutečnosti a výmluvy, jaké používají malé děti. To si česká politika a hlavně veřejnost nezaslouží. ...

https://www.novinky.cz/clanek/komentare-komentar-green-deal-pohadky-a-skutecnost-petr-fiala-40421121

J. Nový 29.1.2023 5:56

Severo, Severo, vy jste ale v.ů.l. Za poslední týden fotovoltaika vyrobila při nominálu 5kW mezi nulou a 170Wh denně. To nestačí ani na nabití mobilu....hezká hračka, ale v reálu jsme na tom jak soudruzi v Německé demokratické republice

T. Novy 29.1.2023 5:50

Pane autore, možná byste si mohl přečíst následující. Green deal včetně fit For 55 je práce nějakého Babiše (kdo to je?)

Tady to máte:

https://www.novinky.cz/clanek/komentare-komentar-green-deal-pohadky-a-skutecnost-petr-fiala-40421121#utm_content=freshnews&utm_term=Green%20deal&utm_medium=hint&utm_source=m.search.seznam.cz

P. Diviš 28.1.2023 21:15

Tak nějak, bohužel.

P. Brecík 28.1.2023 20:20

pane Sura. USA = 50/50 a budou mezi sebou bojovat. VB = zdr. sestry mají hlad, ale válčit se bude. FR = Macron by měl i se svou babičkou odejít .. Německo - nesvéprávné pod okupací USA. A vy by jste chtěl, aby v ČR byla duha a skvělá nálada ? Nesouhlasit / zakazovat / napadat = to jsou dnes Západní hodnoty. Je mi to líto. PS: Je mi líto Poláků. Budou platit jako mourovaní za uhlí a chtějí dávat 3,5% na armádu. A jiné dotace z EU končí, protože ekonomicky končí celá EU. Je mi fakt smutno.

P. Brecík 28.1.2023 20:14

Co má také, chudák dělat, když porazil AB jen díky Pyjátům s jejich volebním programem. Hulení trávy - maturita za docházku - Energie nebudeme vyrábět, ale nakoupíme, potraviny dtto. To je už fakt Kocourkovo.

P. Brecík 28.1.2023 20:12

jjj PF vykřikoval, že Green deal je pro ČR "velká příležitost". No, teď na 1měs. nevyrábí Toyota, Škoda se má přidat ( neohlásila to kvůli volbám ) Fialohnus v 6/23 zjistí, že deficit bude nejmíň 350, ale reálně 400, nezaměstnanost půjde nahoru. Jen [UA] budou odchyceni a posláni na frontu pro konečné, totální vítězství ;-D

J. Ticháček 28.1.2023 19:42

To ano.

Jenže ten Babiš u toho měl spoustu řeči, zatímco Fiala si k tomu svému podpisu přidal nejen to, čemu se Babiš dokázal vyhnout, ale ještě si k tomu přidal spoustu dalších nesmyslů.

O. Vašíček 28.1.2023 19:36

Pozor na to. To není pravda a říká se to jako omluva podmíněného souhlasu. Ono to bylo celkem jednoduché. Na této dohodě, jako na všech ovlivňujících celou EU, je nutný jednomyslný souhlas. Tzn., že stačí, aby jeden nepodepsal a celá dohoda se vrací na začátek. A s tím i celý systém rozdělování dotací. Bez platné smlouvy, která definuje nárok na dotace, žádné dotace nejsou. A nikdo z nich, tedy, není vyjmut nebo je potrestán jejich nepřidělením. A NEJDE TO PŘEHLASOVAT!

Dovedu si představit, jakému tlaku byl vystaven a určitě i vyhrožovali ztížením čerpání dotací, na které má "nárok" např nezávislý holding Agrofert. :-) A taky asi vím proč! Kdyby se smlouva jednomyslně neodsouhlasila, tak by Německo nedosáhlo na peníze, kterými financuje svoji zelenou dohodu a mělo by velké problémy, jak to dále prosazovat. A asi by mělo větší problémy než mi, kdyby k nám neproudily dotace na podporu FVE na každou střechu, které stejně dodávky energií nijak neřeší.

Takže "nás" sprostě prodal. A doma se ještě chlubil, jak nám navýšil příslib čerpání více dotací. Že jsou to dotace na "zelené" projekty, které nám energii v žádném případně nezlevní a ani nijak dál nepomůžou, to už řečeno nebylo. Kdyby to alespoň zajistil jako financování stavby nových reaktorů v Dukovanech nebo Temelíně, tak bych to ještě zkousnul, ale takto je to neodpustitelné.

Stejně jako prosazení ještě větší podpory GD za našeho předsednictví p. Fialou. Místo podpory a prosazení ČESKÝCH zájmů se jen přiklonili k nadiktovanému směru, který naše zájmy úplně ignoruje.

L. Novák 28.1.2023 18:31

S tím mohu souhlasit. R^

M. Smutný 28.1.2023 15:09

Díky za pochopení mého článku. Implicitně se vlastně Fiala od Green Dealu distancuje tím, že českou participaci na "zelené revoluci" svaluje na Babiše, a pak realizaci Green Deal v podobě již reálných kroků v balíčku Ff55 s dotačním tokem miliard nejen schvaluje. ale aktivně podporuje. Tahle argumentační nestoudnost mne přiměla k napsání komentáře.

M. Smutný 28.1.2023 15:02

Pane Ptáčku, pohrávat si se jménem autora umí jen idiot a deprivant, a to ještě navíc s vaším jménem. Víte, já jsem pravici volil, ale ve svém článku musím konstatovat, že Fialova politika je eurohujerská. Jestli nejste pochopen tento obsah článku pojmout, já vám sotva pomůžu k lepšímu chápání.

J. Jurax 28.1.2023 13:44

Souhlas.

Prostě Babiš to s grýndýlem s odpuštěním po$ral a Fiala jeho odkaz tvořivě rozvíjí, naděliv nám v době bačování EU rozšíření povolenek. Od Uršuly dostane jako Babiš taky pamlsek za poslušnost.

A mít Fialu za konzervativního a pravicového je pošetilost; vskutku se jeví jako zelený neomarxista poslouchající His Master's Voice z brusele.

https://1url.cz/qrgUX

J. Farda 28.1.2023 13:31

Pro oba pány premiéry - verbálně nesmiřitelné odpůrce, funkčně spolupracovníky jak na přijetí Green Dealu, tak na zářezu do příjmů státního rozpočtu svorností při zrušení superhrubé mzdy - platí jak rčení české, že "slibem neurazíš", tak, doufejme pro budoucno, to americké, že "spolu dopadeni, spolu pověšeni"! ;-)

R. Langer 28.1.2023 13:16

Aha? A kterého že vlastně chtěli? 8-o

R. Langer 28.1.2023 13:15

No, to by bylo, abchom z těch dotací u nás ty přílivové elektrárny nevybudovaly! ;-D

M. Marek 28.1.2023 13:15

P. Fialu jsem nikdy za konzervativního a pravicového nepovažoval. Stejně jako pana Neffa, který to dokonce deklaruje.

R. Langer 28.1.2023 13:14

Přesně tak. :-(

R. Langer 28.1.2023 13:13

Aha, takže vy taky nevíte, jak to vlatně funguje, co? Vlastně nefunguje, že? :-P

M. Šálek 28.1.2023 12:09

Kdyby Vám na ni významně (a nedobrovolně) nepřispívali všichni ostatní a muse byste spravedlivě platit vícenáklady za řízení zvýšené nestability v síti, byste si ji pravděpodobně nepořizoval.

P. Diviš 28.1.2023 11:52

Moje by byla strana či hnutí, vystupující proti EUnijním šílenostem, ale nepodporující Putina. Nic takového nevidím.

P. Diviš 28.1.2023 11:51

Podepsali oba.

P. Diviš 28.1.2023 11:51

Jde právě o to praktické chování. Uznávám nutnost podpisu, ale u Bureše i u Fialy jsem postrádal to "ještě jednou kolem dvora, aby si nemyslil, že jsem

k̤ṳr̤v̤a̤", jak si myslela ta slepice, kličkující před kohoutem.

P. Diviš 28.1.2023 11:48

Problém je, že občasné zdroje musí být zálohovány. Takže máte dvě soustavy, přičemž ta záložní musí být v pohotovosti, tj spotřebovávat zdroje i když nedodává. Navíc složitější infrastruktura. Takže láce občasných zdrojů je jen zdánlivá, ve skutečnosti se dost prodraží spotřebitelům.

V. Petr 28.1.2023 11:30

Fotovoltaika je drahá a v prosinci vyrábí jen pár procent toho, co v červnu.

Ostatně soudím, že EU musí být zrušena!

L. Novák 28.1.2023 10:56

Co je to ta vaše "reálná opozice"? :-)