Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EUROGLOSA: EU zničila tradiční láhve Coca-Cola
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
I. Hil 3.6.2014 19:500,2 l = zlodějna - zaplaťpánbůh EU Vždy jsem považoval 0,2l pidilahvičky CC za vrchol zlodějny.... |
![]() |
M. Vondráček 3.6.2014 21:07Re: 0,2 l = zlodějna - zaplaťpánbůh EU Tak je nekupujte. K tomu nepotřebujete nařízení EU. |
![]() |
L. Novák 3.6.2014 17:36Ať už je láhev velká jakkoliv, EU/EK do toho nemá co kecat Socialisti by rádi řídili všechno, a ono to nejde. A nejsou schopni se poučit z toho, že socializmus vždycky vede jen k ekonomickému krachu a chudobě. |
![]() |
E. Sevrát 3.6.2014 10:43Autor je zřejmě tak mlád,že neví o tom,že tradiční láhev byla 0,33 l. Zavedení dvoudecového balení pouze pro restaurace byla čistá zlodějina.Stejná zlodějina jako je dnešní " velký" panák 0,04 l nebo pivo 0,40 l. |
![]() |
M. Hoblík 3.6.2014 11:34Re: Autor je zřejmě tak mlád,že neví Někdo je zaase tak slaboduchý, že mu nestačí zlodějna a vymyslí zlodějinu. |
![]() |
E. Sevrát 3.6.2014 16:07Re: Autor je zřejmě tak mlád,že neví Někdo zase nemá nic k tématu, jenom mizomozně prudí. ZAASE. |
![]() |
P. Švejnoch 3.6.2014 12:16Re: Bez ohledu na smysl článku mám dojem, že původní lahve Coca Coly (stejně jako Pepsi) nebyly 0,33 l - jak zaznívá v této diskuzi několikrát - ale 0,25 l. Respektive - tím, že za bolševika se tu tyto dvě limonády prodávaly v 0,25 l lahvích, jsem si téměř jistý. |
![]() |
E. Sevrát 3.6.2014 16:05Re: Bez ohledu na smysl článku Klasická CC či PC byly v láhvích 0,33 l,mám ještě od každé jednu z doby bolševismu ve sklepě.Pak když začali vyrábět i prodávat v ČSSR Coca colu s příchutěmi např. višně atd. (v podstatě se neujaly) tak u těchto "specialit" byla láhvička 0,25 l. Koneckonců i klasické balení v plechovkách bývaly standardně 0,33 l, pro leteckou dopravu byly vyráběny v 0,2 l.Ono ta láhvička 0,2 l nemá vůbec žádný smysl,náklady na výrobu láhve jsou prakticky stejné,o vlastním nápoji nemluvě. Akorát jsou zbytečně (skoro stejně jako u 0,33 l) těžké pro dopravu a manipulaci, vzhledem k množství tekutiny. U plechovek je prakticky jenom rozdíl ve váze vlastního nápoje a tak to může mít smysl-viz ta letadla. |
![]() |
J. Farda 3.6.2014 18:57Re: Bez ohledu na smysl článku Pane Sevráte, dnes Vám plácám. Mějte se! |
![]() |
P. Švejnoch 4.6.2014 7:36Re: Bez ohledu na smysl článku Když myslíte... |
![]() |
K. Janyška 3.6.2014 10:00Socialismus vytváří chudobu. EU je socialismem... Dzp. |
![]() |
M. Šejna 3.6.2014 7:52tohle se Vám moc nepovedlo, pane Sulíku Coca Cola se už dříve vyjádřila, že končí s láhvičkami 0,2 litru pro nezájem restaurací, které upřednostňují balení 0,33 litru. Mimochodem, pokud by byl problém s uvedením povinného textu na láhvi 0,2 litru, byl by na láhvi 0,33 litru problém úplně stejný. Existují stovky výrobků, které mají balení ještě menší, než Coca-Cola 0,2 litru, a přesto se budou výrábět dál. Například všechny varianty slavných tatranek, nebo mnou oblíbené čokoládové tyčinky Kofila, Ledové kaštany nebo Deli. No a hlavně je potřeba sdělit, že norma pro minimální velikost písma vychází z malého písmene "x", které musí mít podle EU-normy výšku minimálně 1,2 mm. Tak si pane Sulíku nejprve vytiskněte takto velké písmeno na tiskárně a teprve pak se dejte do boje s tou zlou EU. |
![]() |
M. Šejna 3.6.2014 8:24a ještě dotaz, pane Sulíku pokud podle Vás EU zničila svým byrokratickým pokynem tradiční balení 0,2 litru, pak je záhadou, že Coca Cola přestane toto balení vyrábět a nabízet i v USA a v ostatních státech celého světa. Že by byrokrati EU řídili celou planetu? |
![]() |
R. Gramblička 3.6.2014 8:49Re: a ještě dotaz, pane Sulíku co vy víte? Třeba jde o globální spiknutí :-)) |
![]() |
M. Pechr 3.6.2014 9:17Re: a ještě dotaz, pane Sulíku ...kdoví, jak to bylo, jestli koneckonců návratnost výroby a prodeje 0,2 L byla na hraně, tak by tahle legislativní změna hřebíčkem být mohla... |
![]() |
M. Šejna 3.6.2014 9:59Re: a ještě dotaz, pane Sulíku cena balení 0,2 litru byla pro restauratéry jen o několik haléřů nižší, než cena 0,33 litru. Takže Coca-cola měla z menšího balení větší zisk. Jenže o malé balení byl mezi restauratéry minimální zájem. V marketech se malé balení vůbec neprodávalo. Tam je obvyklé balení 0,5 litru až 2 litry. |
![]() |
J. Jílek 3.6.2014 9:54Re: tohle se Vám moc nepovedlo, pane Sulíku přesně tak, ta "ikonická" rozhodně nebyla 0,2 litru... |
![]() |
J. Boleslav 3.6.2014 10:58Re: tohle se Vám moc nepovedlo, pane Sulíku Ponechme Coca-colu vrahům z Vóstrýtu, ať se jí zpíjejí do němoty. |
![]() |
R. Gramblička 3.6.2014 6:08No nevim nevim zda je 0,2l láhev tradiční. Já si ji vždy pamatuji ve 0,33l. Kromě toho se už léta letoucí prodáva i v petkách. Je to opravdu něco, co téměř nikomu chybět nebude. Mimochodem, vždycky se udivuju nad smyslem pidibalení, jako jsou 0,2l láhve a krabičky od džusu, nebo mikrojogurty (třeba Monte a pod). Jsem přesvědčen, že tady už jde o zbytečné plýtvání obalovým materiálem. Taková 0,2l petka má větší hodnotu než minerálka v ní |
![]() |
J. Jílek 3.6.2014 1:03Coca cola by měla být ve žluté plastové flašce... ....s červeným víčkem a zobáčkem pro snadnou aplikaci do wc ... Jako čistidlo je to totiž geniální přípravek... Zlá, zlá Evropská unie...Úplně mě rozplakalo, co jsem si tu přečetl...Jak někdo může být tak krutý a chtít po výrobcích, aby uváděli složení svých výrobků...Je to nová totalita, úplná genocida. Na malé tyčinky či sušenky se všechno vejde, na malé lahvičky jiných výrobců se všechno vejde a na láhev CC se nevejde?Soudruzi kdysi vše shazovali na imperialismus z USA, novodobí soudruzi Svobodní vše shazují na EU. Svobodní konečně přišli na to, jak to s tou Coca Colou je. Je to přátelská firmička, která miluje svobodu a musí se potýkat s nepřátelskými postoji zlých úředníků. Skoro underground. O tomhle se marketingu CC dlouhá léta zdálo jenom v nejdivočejších snech...nikdo nesmí zamlčovat pozadí produktu, který prodává a to ani v případě, že většinu lidí to stejně zajímat nebude. Lež 1 - Coca-Cola je vyřadila z nabídky proto, že je restaurace přestávaly kupovat, protože je nechtěli jejich zákazníci. Lež 2 - Informace by se na lahev bez problémů vešly, ostatně jiné druhy nápojů firma dál vyrábí i v objemu 0,2 s etiketou. Lež 3 - Lidé láhev nikdy nekupovali v obchodech, dodávala se pouze do restaurací. |

