Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
F45r40a42n85t14i70š21e55k 85N10a15v46r63á64t46i36l
Brusel si výtýčí za cíl likvidaci spalovacích motorů a převod automobilismu na čisté energie, zejména elektřinu. Současně zdraží energie tak, že se v eurosojuzu výroba stane neschopnou konkurence. Čína přichází s nabídkou levnějších elektroaut, na které ovšem Brusel uvaluje likvidační clo. Jak tedy docílí EU cíle v bezemisní dopravě? Nabízí se koloběžky, jízdní kola, koňské povozy. I když ty poslední asi ne, protože koňské zažívací trakty z pohonné látky oves a seno biologickou fermentací produkují metanové pšouky schopné rozvrátit křehkou klimatickou rovnováhu.
P14e86t77r 89D12o95l14á73k
Jistě, s tím se už nedá nic dělat, takže zvykejme si. Vyspělejší Západ se prostě rozhodl uskutečnit sobě i nám Kulturní revoluci, v efektech v mnohém podobné té v Číně. Bráno od její iniciace seshora, převzetím iniciativy mladými a odhodlanými, přes nepřátelství k Rusku, až po nadcházející deindustrializaci na straně jedné a rozmachem masové cyklistické dopravy na straně druhé. Bude to Velký skok prostě.
P43e74t72r 91D54v97o11ř17á65k
Římský státník Cato vždy zakončoval své projevy větou „Kartágo musí být zničeno“.
Jakákoliv zmínka o elektromobilech, resp. o Green Dealu jako celku, by měla být vždy zakončena větou:
"Pokud dojde v EU ke snížení emisí CO2 na nulu, stejně to nebude mít vliv na globální změny klimatu."
R50o44m98a26n 58L20a64n16g15e31r
... ale bude to mít zásadní vliv na evropskou civilizaci. Která tím prakticky ZANIKNE.
P30e20t13r 79K76u79b33á36č
Ať už revize šílených zelenorudých plánů na zákaz spalovacích automobilů proběhne v roce 2026 nebo v roce 2025 - bude velmi zajímavé ji sledovat.
Na jedné straně budou nálepkami označení dezoláti, populisti a ruští švábi křičet - nechte spalovací auta na trhu.
Na druhé straně budou státotvorní "bojovníci za klima, pokrok a liberální demokracii" - za prachy čínské komunistické strany - prohlašovat "zrušte spalovací auta ihned, nebo ZeměKoule do 12 let chytne plamenem".
K tomu je dobré si uvědomit že o žádné CO2 vlastně nejde, protože při výrobě elektromobilu a při současném energetickém mixu na nabíjení - elektromobil žádné CO2 neušetří.
Ve skutečnosti se jedná se o 13 miliónů pracovních míst v Evropském autoprůmyslu - což je 13 milionů rodin, které je možné ožebračit a tak přinutit k souhlasu s čímkoliv co Euro-soudruzi vymyslí.
P12e37t58r 43D44o37l21á69k
Evropa už spotřebovala gigahory laciných ruských surovin, tak ať je teď nechá Indii a Číně. Rovněž celý Ruský trh spadl Číně do klína včetně těch bezedných ruských surovin. To je nesporné ekologické vítězství nejenom pro EU, ale i USA. Redukuje se průmysl a tím i emise sodovkového plynu. Klima pookřeje.
K95a47r62e41l 12M13a39c97h23a11l36a
Zajímavé, škoda jen toho povrchního pohledu pouze na výfuk. E-auta samozřejmě nejsou ani náhodou bezuhlíková. Musíte počítat celý výrobní cyklus od těžby surovin na baterie až po dopravu e-aut lodí z Číny, výrobu elektřiny z čínského uhlí až po likvidaci auta. Atd. Bezuhlíkovost je nepravda a všichni by to už dnes měli vědět.
I34a55n 76B23i83k95k73h83u
Bezuhlíkový je jedině ručně vyrobený pazourek. Jinak se používají stroje, doprava atd všechno vyrobeno za pomoci fosilní energie/paliv. OZE totiž nedokážou vyrobit ani energii na obnovu samotných OZE. Teoreticky možná ano, ale prakticky ne - nikde to nefunguje ani fungovat nebude.
J62i40ř93í 95N22e30v70r98k79l16a
Jak umně si EU uvázala smyčku na krk. A teď se bude divit, že ji hrozí smrt? Ještě nedávno chtěla poučovat a řídit svět, už bude jen k smíchu. A obyvatelům bude do pláče.
P17e98t71r 14D87o23l27á52k
Ve výsledku nám EUrosajuz namísto ruské smyčky těsněji uvazuje tu čínskou. Lithiovky, komponenty a díly FVE pochází z více než 90% z Číny.
L72i28b27o80r 14H65a74n52č98a80r
V roce 2035 mi, dá-li Entropie ( na všechny bohy z vysoka ), bude 73 let. Ale už nyní srdnatě sháním neelektrické auto zcela bez asistentů a velkého dezinformačního panelu. To by mohlo vydržet do té doby. Zbývá jen koupit dostatečně velkou nádrž a moje nepatrné úspory a investice přetavit do železné zásoby benzínu. Pár peněz nechám na úplatky pro kluky na STK. Po ojetí auta a vyčerpání phm už budu po vzoru Alaina Delona jen doufat v milosrdenství mistra Alzhaimera. Protože při pohledu na dysplejující vykastrovanou mládež přestávám jen doufat, že se to otočí.
K35a24r74e46l 70W53á58g39n11e51r
V roce 2019 schválila Evropská komise nové nařízení o obecné bezpečnosti vozidel. To stanovuje sadu povinných bezpečnostních prvků každého vozu a zavádění bezpečnostních asistentů, což začalo platit 6. července 2022 pro auta nově uváděná na trh. Další milník přišel 7. července 2024, kdy se nařízení vztahuje pro kompletně všechna nová auta. Oficiální web Evropské komise uvádí, že podle statistických odhadů zachrání nově zaváděné asistenty do roku 2038 přes 25 000 životů a zamezí vzniku alespoň 140 000 vážných poranění z nehod, jak si to hezky v Bruselu naplánovali. V novém autě tak vždy dostanete asistenty, které sice lze ve většině případů vypnout, ovšem při dalším startu musí být opět zapnuty. Je důležité t i to, že EK stanovila funkci asistentů, ale nestanovila jejich jednotné názvy ani technické provedení. V závislosti na automobilce se tak systémy v detailech liší, stejně jako se liší jejich ovládání. Nepopulárním asistentům se tedy nelze vyhnout ani nákupem modelu, který je již nějakou dobu na trhu.
V50. 21K41u14h59a90j
Dávat si pozor? Proč? Jestli budou, a nejspíš budou, čínská e-auta spolehlivá a levnější než evropská, v čem je problém? Že by to mohlo ohrozit naší ekonomiku? Tu ohrožují současné rudo-zeleno-duhové vlády EU, ne kvalitní auto z Číny.
V16l12a64s30t66a 62M95o40k32r55ý
Jak to bude, předvedli už před mnoha léty,
přece Korejci.
Nejdříve ohrňování nosu a dnes se vyrábí i v ČR, že
J66a80n 35K37r30á68s30e89n72s64k40ý
Ke známé dávné Leninovo heslo, že "sověty plus elektrifikace rovná se komunismus". Leyenová a její komisaři též vsází na elektrifikaci. Zřejmě se ji vývoj v sovětském svazu zalíbil.
(a komu chybí "sověty", přeci liberálové je nahradili nikým nevolenými, nijak nezodpovědnými, ale za to velmi vlivnými politickými neziskovkami)
K70a38r28e54l 58W22á74g12n61e86r
I podle europoslance Jana Farského (viz článek nahoře) naše budoucnost bude „elektrická“, poněvadž elektromotory jsou čistší a efektivnější než ty spalovací. Teprve pak se u nás bude, tančit všude. Jako v ten slavný den, kdy k nám byl zaveden elektrický proud :
L22u31b23o59m72í87r 77Ž23a71l28o44u23d25e85k
No ano, občané chtějí dostupná auta. Především dostupná... A taky chtějí platy, čili zaměstnání.
J76o14z72e31f 81K89o50s40t93e59l45a73n46s74k18ý
Když krachnou evropské automobilky a nahradí je čínské, tak i ty čínské budou potřebovat nějaké zaměstnance. Snad nikdo nepředpokládá, že desetitisíce dělníku si čínské firmy přivezou s sebou z Číny?
R50i30c37h70a67r53d 59V22a77c56e79k
No a přitom stačí přehodnotit nastolené dogma o škodlivosti CO2.
I když dogma je dogma právě proto, že se o něm nesmí pochybovat. Heretici, kteří se o něco takového pokusí, musí být vypuzeni ze společenství věřících.
P51e75t11r 46D95o56l22á41k
To přehodnotí až noví vládcové EU, inšallách.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz