Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
M70i85r78e57k 58P84e21s10a81t
RE: "Sledováno převážně na čínských počítačích a mobilech, v čínském (jihoasijském) oblečení a v čínských televizorech slyšíme, jak EU rozhoduje o dění ve světě."
to si zajdete do nejake fabriky nebo na stavbu, vyrobni linky, roboty, stroje, prevazne bohata zapadni Evropa/USA/Japan/Taiwan/South Korea etc. stavby/zemedelstvi traktory/kombine/kamiony/bagry dtto.
I kdyz uz jsem videl bagr Liugong, China, asi budou dobri, maji tovarny vsude po svete
K24a54r27e72l 35W83á49g62n11e88r
Včera večer, u nás dnešního brzkého rána, měl Elon Musk další velkolepou prezentaci novinek, kde představoval hned dvě auta, která si vystačí zcela bez řidiče. Minimálně jedno se prý na amerických cestách objeví už za dva roky. Nová Tesla Cybercab, která nemá volant ani řidiče, dokonce nepotřebuje ani nabíjecí kabel, poněvadž se má nabíjet výhradně indukčně. Uvnitř najdete jen sedadla a velkou středovou obrazovku, žádný volant, žádné pedály. Tohle auto má od roku 2026, kdy má být kompletně připravena i zámořská legislativa a všechny k tomu potřebné náležitosti, jezdit po cestách v Kalifornii a Texasu zcela svépomocí. Je pravda, že v americkém Detroitu indukční nabíjení elektromobilů uvedli prvně do praxe už na konci loňského roku, kdy se tam objevil první úsek silnice s indukční bezdrátovou nabíječkou elektromobilů se speciálním přijímačem. Při rychlosti 14 kilometrů za hodinu toto zařízení má umět elektromobil nabíjet výkonem až 16 kW z povrchu silnice. Detaily jeho „indukčního nabíjení“ však Musk nepředstavil. Cena Cybercabu údajně bude startovat pod hranicí 30 000 dolarů, což je v přepočtu necelých 700 000 Kč. No nekupte to !
L34a61d73i61s18l89a57v 57H62a10r10v88á71n89e65k
Také jde o to, kde úseky s indukčním nabíjením budou. Jejich projíždění rychlostí 14 km/hod bude znamenat dopravní zácpu před těmito úseky. Také půjde o to, aby byl dostatek elektřiny (myslím, že provoz indukčního zařízení nebude bezztrátový.
M81i14l88o38s35l47a35v 49G77r63u50n28d14m23a29n66n
„Auta mají dnes kamery, mikrofony, GPS sledování a další technologie připojené k internetu. Není třeba velké fantazie, abychom pochopili, jak může cizí protivník s přístupem k těmto informacím představovat vážné riziko pro naši národní bezpečnost i soukromí občanů USA."
To je možné říci o každém takto vyrobeném autu, protože protivníkem se může stát úplně kdokoliv, nejen nějaká daleká Čína. Každý, kdo o nás chce rozhodovat, něco nám přikazovat, kontrolovat nás, blokovat nám auto apod. je protivníkem. Jakákoliv moc je nebezpečná bez ohledu na to, o jakou moc se jedná. Nebezpečná je jakákoliv moc už ze své samotné podstaty moci. Proto je třeba se vyhnout podle možností jakékoliv zranitelnosti vůči vnějšímu rozhodování. Samotná podstata spokojeného života každého člověka i jakékoliv živé bytosti spočívá v odstraňování vlastní podřízenosti vůči ostatním a naopak posilování vlastní možnosti rozhodovat o životě ostatních a vnějším světě celkově.
I13a34n 30B18i76k95k34h70u
Ta jedině boty, ty jsou ještě čisté kromě některých...
Auta jsou zasažena všechna a bylo dokázáno že je možné je na dálku hacknout a přinutit se vybourat.
J67o11z37e57f 10K80o34s82t37e16l52a79n59s34k75ý
Ty úvahy z článků jsou většinou na úrovni teorie a domněnek. S realitou ovšem moc společného nemají.
S možností zneužití elektrovozů pro špionáž jako první před lety přišla Čína. Důvodem byla Tesla, která je prošpikována kamerami a pořád monitoruje, co se kolem ní děje. Číňané to ovšem vyřešili elegantně - zakázali pohyb Tesel u objektů "citlivého charakteru".
To Američané nezůstali nic dlužni své pověsti pokrytců. Bezpečnostní riziko čínských vozů se stalo oficiálním důvodem pre drastická protidovozní opatření na čínské elektrovozy. Za časů Trumpa bylo třeba ochránit Apple pred obrovskou čínsku firmou Huawei, a rovněž se to zdůvodnilo bezpečnostními riziky. Holt podle sebe soudím tebe.
Že jsou elektrovozy větší zátěž pro životní prostředí než spalováky? Výstup vždy závisí od vstupů. Jaké jsou tedy vstupní hodnoty, také budou i výstupní. U elektrovozů se jaksi "zapomíná" na jeden klíčový detail - jejich baterie budou většinou mít druhý a někdy i třetí život. Jako stacionární bateriové úložiště. Poptávka po takových bateriích bude ohromná. Protože teprve s dostatečně velkým bateriovým uložištěm bude možno plně využit potenciálu solárů a větrníků, zejména u soukromých osob s vlastním domem. Při dostatečně velké ploše solárů se úložiště přes den nabije a v noci se uložená elektřina využije třeba pro dobití elektrovozu.
Krom toho dodavatelé elektřiny z OZE v budoucnu nebudou mít takovou volnost jako dnes - dodávat elektřinu podle toho, jak slunce právě svítí nebo nesvítí. Budou muset elektřinu dodávat předem dohodnutým způsobem a v předem dohodnutých množstvích (na denní bázi) - bez ohledu na aktuální počasí. K tomu budou nutně potřebovat úložiště energie, která budou vyrovnávat rozdíl mezi aktuální produkcí elektřiny a dodávkami elektřiny do sítě.
Bez baterie je elektrovůz podstatně menší zátěží pro životní prostředí než spalovák. Má řádově méně součástek, co se pohonu týče, a nemá katalyzátor s platinou a jinými vzácnými prvky. Lze jej podstatne jednodušeji rozebrat.
R51o98m22a95n 96L67a70n52g44e43r
Tak proč je i tak dražší? Nebo není?
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz