Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
P75e35t93r 70K94u96b22á28č
Pořád se traduje ta historka že 15 největších kontejnerových lodí, které vozí šmejd z Číny do Evropy a USA - ve svých dvoutaktních dieselových motorech spálí tolik paliva, že vyprodukují více CO2 než všechna auta na celém světě dohromady. A mimochodem palivem je mazut, který se musí nepřetržitě ohřívat na teploty přes 250 stupňů, aby vůbec tekl, protože při pokojové teplotě spíše připomíná asfalt na silnice. Prostě ekologická lahůdka, ale co byste chtěli - v mezinárodních vodách ?!?
A pak samozřejmě jestli chcete - opravdu - bojovat proti CO2 - proč nezačít u výroby elektřiny, kde se vyprodukuje 75%. Stavějme jaderné elektrárny - sériového typu - do každého okresu jednu - a tuto část CO2 budeme moci škrtnout - bez jakékoliv újmy na chodu a civilizace a její infrastruktury.
Elektromobily - jsou pravý opak - suroviny těžené za strašidelných podmínek - pod dozorem Čínské komunistické strany - ve třetím světě - a pak nabíjení ze "záložní" uhelné elektrárny, protože pánovi ze sádrokartonové vily - 85% roku na fotovoltaiku nesvítí.
L56i20b39u59š37e 39P86í42c39h80o14v65á
ono to celé nedává logiku -zemědělství v Evropě chtějí proklimaticky zadusit a produkci chtějí nahradit dovozem - z Argentiny a pod -kde je dobytek chován neeko a krmen lecčíms a následuje přeprava loděmi přes půl světa-právě s tím mazutem jako palivem. ** Stejně tak potraviny přímo v Evropě - milióny a milióny kamionů, pendlujících tam a zpět. Pokud by to byla eko politika = podpora potravinové soběstačnosti v základních potravinách na co nejmenším území = co nejkratší převážení. Realita? Dotace na pole ležící ladem a to, co by se tam mohlo vypěstovat, dovážet z opačného konce Evropy. ** Celé je to šmejčko,které sleduje úplně jiné cíle, než ekologické.
S69t24a15n30i50s35l46a47v 44J94e28l59e22n
Ano, je to jen tradovaná historka.
Oprava ve stylu Rádia Jerevan:
Nejedná se o oxid uhlíku, ale o oxid síry.
Není to tím, že by byly ty lodě najednou tak "špinavé", ale tím, že jsou automobily po mnoha letech zpřísňování norem už tak čisté.
A zpřísňování norem sirnatosti paliv postupně zasahuje i tyhle lodě.
J58a82n 13S79c11h80w94a55r25z
Co máte s tou sirnatostí - jediná sopka vypustí do atmosféry mnohonásobně víc oxidů síry než všechny lodě dohromady. A ty oxidy vadily když se sirnaté uhlí pálilo na pevnině /kyselé deště, smog/ - na oceánu by to neměl být až takový problém.
S47t29a25n93i22s23l25a88v 81J54e69l16e74n
Nepolemizuji s tím, co píšete (to je správně), ale s nepravdivou historkou výše.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz