Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ELEKTROMOBIL: VW prudce brzdí ve svém nadšení
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M. Smutný 2.3.2022 18:02Zase Neviditelný pes převzal článek, který mi z blogu idnes.cz ukradly Konzervativní noviny. Tomu se říká podnikání se zlodějnou! Co takhle si najít mne jako autora a požádat o souhlas? Díky Milan Smutný |
M. Pivoda 2.3.2022 22:52Četl jsem jen začátek článku o elektromobilitě, s čímž lze souhlasit. S čím? Že generování energie a její spotřeba spolu souvisejí. Proto také Elon Musk propojil své firmy, přestože ekonomové hodnotili to spojení Muskových firem jako neziskové, a tedy to považovali za krok špatným směrem. Ne-li přímo za ptákovinu. |
M. Smutný 3.3.2022 19:12Už jsem se dohodl s redakcí Neviditelného psa na přímé spolupráci. Konzervativní noviny mé články z blogu na idnes.cz sprostě kradou. Co je na tomto titulu "konzervativního", když by tento atribut měl zejména znamenat "nebát, nelhát a nekrást"! |
J. Vrabec 2.3.2022 17:03Já vlastním už skoro 2 roky E-auto a vždycky když jedu kolem pumpy, dostanu dobrou náladu. V baráku mám jedinou energii a to elektrickou.. Žádný plyn, žádnou naftu . Moje solární panely na střeše lifruji tolik, že jsem soběstačný. To je Green Deal |
V. Církva 2.3.2022 21:07Nějak se mi to nechce věřit, ale třeba máte hodně peněz střechu přses 300m2 a pozemek 100x větší. Pak by jste ale měl vracet dotace. Není to fér nechat se vydržovat námi chudými jako nějaká prostitutka |
J. Novák 4.3.2022 0:44A kolik vám ty fotopanely generují energie v noci nebo když je na nich 1/4 metru sněhu? Doufám, že v tu dobu nečerpáte energii z veřejné sítě. |
J. Vrabec 4.3.2022 4:52Samozřejmě v noci nebo při nedostatku beru od mého dodavatele proud. Mé přebytky mě dodavatel zase odkoupí. |
V. Povolný 2.3.2022 13:36Ehm, když budou automobilky vyrábět elektroauta pro Evropu a klasická auta na vývoz, tak kam se poděl ten původní záměr, zachránit planetu, tedy ehm. klima? Pokud pominu prostý fakt, že samotná záchrana planety a klimatu je pitomost ve 21. století nepochopitelná, vypadá to, že tento záměr v tichosti vyšuměl. Takže zůstává otázka, proč vlastně máme takové hovadiny dělat? |
J. Jurax 2.3.2022 14:07Protože pronikavá blbost zelených magorů z EU, protože magoři Timmermans a paní z Leyenu, protože snaha neomarxistů o potření zločinného kapitalismu likvidací evropského průmyslu, protože vytvoření ještě větší závislosti na Číně a v neposlední řadě protože zisky těch, co na tu peachovinu naskočili a do ni investovali. A protože svatá Gréta a greténi politici. A nakonec vzhledem k současným vztahům s Ruskem - kdyby zelených euromagorů nebylo, musel by si je Putin vymyslet a jejich vznik iniciovat a zaplatit. Ostatně kdo ví, jestli si je neplatí - likvidace ekonomiky potenciálního soupeře, potažmo nepřítele, se vždycky šikne. A nakonec - samozřejmě protože abychom spasili planetu před dříve globálním oteplováním a když se prokázalo, ze se neotepluje podle katastrofických modelů, tak teď před klimatickou změnou. A to nám vydrží do alejujá, protože klima se mění furt! |
V. Kučer 2.3.2022 13:35Šéf koncernu VW objevil Ameriku. Elektromobil může mít smysl po odstranění fosilních zdrojů ale musela by se podstatně zvýšit životnost baterií a i vtom případě by to byl hlavně hybrid. |
V. Kolman 2.3.2022 10:56Trochu od tématu. Všimli jste si toho také 1.) - Když jsem si před 30. lety koupil automobilní vůz, tak ten měl světlomety ze SKLA a pokud mi ho/je nerozbil šutr čtverák, dával jsem po x letech do šrotu vůz z plně funkčními SKLY světlometů. Dnes se vyrábějí z plastů, které časem degradují Žloutnou a matní a musí se obnovovat různými serepetičkama, nebo rovnou vyměnit. 2.) - Dřívější kvalitní lak karoserie vydržel velmi dlouho a vypadat hezky. Dnes je nátěr vozu proveden vodouředitelnou barvou a po zaschnutí je na ní nanesena vrstva polyuretanového průhledného laku. Výsledkem je nádherně (jako psí čenich) se lesknoucí NOVÁ karoserie. Stačí ale pár měsíců a vrchní průhledný lak se začne separovat od základní barvy a automobil vypadá, jako by měl prašivinu Ptal se některý z výrobců automobilů, jestli zákazníci zrovna o tato "kazítka" stojí P.S. - Stranou nechávám cpaní elektromobilů svéprávným občanům, spojené se zdražováním "spalováků". |
I. Lyčka 2.3.2022 12:14Když se podívám na mnoho aut, tak vidím dolíčkovaný povrch laku, říkalo se mu pomerančová kůra. Kdysi dávno to bylo považováno za zmetek, teď je to velice časté. |
J. Plzák 2.3.2022 8:51THI - Technische Hochschule Ingolstadt, sídlí v místě centrály jednoho z německých autovýrobců, Audi. Škola je to mladá, ani ne 30 let, přesto ale už s nádechem celosvětovosti. Audi Konfuzius-Instituts Ingolstadt - no řekněte, kdo to má? Nedávno referoval jeden ze slovutných profesorů tohoto institutu o setkání se svými asijskými (nejen čínskými) kolegy: "Děláte to hezky, vaše auta jsou krásná, koupili bychom rádi vaše značky - Porsche, Mercedes, BMW - ale my budem dělat to, co si přeje zákazník." "Tedy elektroauta ani náhodou", dodávám já. |
K. Wágner 2.3.2022 6:24"Došlo totiž v podstatě ke splnění slibu, že se ceny elektrických aut a klasických aut na benzín a naftu srovnají. Bohužel opačně, než si to mnozí představovali: dorovnala se cena vozů se spalovacím motorem na úroveň těch drahých elektrických." Bingo...! |
R. Langer 2.3.2022 10:33To jsem ovšem říkal už dávno před tím, než se tak stalo, že se tak stane. |
I. Lyčka 2.3.2022 12:16Někde se ty peníze na dotaci elektromobilů sehnat musí. |
J. Jurax 2.3.2022 14:14Nesporně. Zdroje jsou, jak pýticky kdysi děl jistý Špidla. Neříkal ovšem, že jsou v našich peněženkách. |
V. Církva 2.3.2022 21:08Jo Pidla, ten to už tehdy dovedl vysvětlit |
J. Jurax 2.3.2022 14:12A co jste čekali? Každou peachovinu musí někdo zaplatit! A elektromobilita je momentálně peachovina vpravdě olbřímí, vskutku věrozvěstů green dealu a EK hodná! |