20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

ELEKTROMOBIL: VW prudce brzdí ve svém nadšení

Ještě před několika měsíci šéf koncernu VW Herbert Diess sám sebe předháněl s vizemi, jak zaplaví trhy novými elektromobily. Nyní s pohledem k plánovanému datu ukončení prodeje aut se spalovacími motory zatahuje ruční brzdu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Smutný 2.3.2022 18:02

Zase Neviditelný pes převzal článek, který mi z blogu idnes.cz ukradly Konzervativní noviny. Tomu se říká podnikání se zlodějnouRv! Co takhle si najít mne jako autora a požádat o souhlas? Díky Milan Smutný

M. Pivoda 2.3.2022 22:52

Četl jsem jen začátek článku o elektromobilitě, s čímž lze souhlasit. S čím? Že generování energie a její spotřeba spolu souvisejí.

Proto také Elon Musk propojil své firmy, přestože ekonomové hodnotili to spojení Muskových firem jako neziskové, a tedy to považovali za krok špatným směrem. Ne-li přímo za ptákovinu.

M. Smutný 3.3.2022 19:12

Už jsem se dohodl s redakcí Neviditelného psa na přímé spolupráci. Konzervativní noviny mé články z blogu na idnes.cz sprostě kradou. Co je na tomto titulu "konzervativního", když by tento atribut měl zejména znamenat "nebát, nelhát a nekrást"!

J. Vrabec 2.3.2022 17:03

Já vlastním už skoro 2 roky E-auto a vždycky když jedu kolem pumpy, dostanu dobrou náladu. V baráku mám jedinou energii a to elektrickou.. Žádný plyn, žádnou naftu . Moje solární panely na střeše lifruji tolik, že jsem soběstačný. To je Green Deal :-)EU

V. Církva 2.3.2022 21:07

Nějak se mi to nechce věřit, ale třeba máte hodně peněz střechu přses 300m2 a pozemek 100x větší.

Pak by jste ale měl vracet dotace. Není to fér nechat se vydržovat námi chudými [>-] jako nějaká prostitutka ;-€ ;-D

J. Novák 4.3.2022 0:44

A kolik vám ty fotopanely generují energie v noci nebo když je na nich 1/4 metru sněhu? Doufám, že v tu dobu nečerpáte energii z veřejné sítě.

J. Vrabec 4.3.2022 4:52

Samozřejmě v noci nebo při nedostatku beru od mého dodavatele proud. Mé přebytky mě dodavatel zase odkoupí. EU[>-][>-]

V. Povolný 2.3.2022 13:36

Ehm, když budou automobilky vyrábět elektroauta pro Evropu a klasická auta na vývoz, tak kam se poděl ten původní záměr, zachránit planetu, tedy ehm. klima? Pokud pominu prostý fakt, že samotná záchrana planety a klimatu je pitomost ve 21. století nepochopitelná, vypadá to, že tento záměr v tichosti vyšuměl. Takže zůstává otázka, proč vlastně máme takové hovadiny dělat?

J. Jurax 2.3.2022 14:07

Protože pronikavá blbost zelených magorů z EU, protože magoři Timmermans a paní z Leyenu, protože snaha neomarxistů o potření zločinného kapitalismu likvidací evropského průmyslu, protože vytvoření ještě větší závislosti na Číně a v neposlední řadě protože zisky těch, co na tu peachovinu naskočili a do ni investovali. A protože svatá Gréta a greténi politici.

A nakonec vzhledem k současným vztahům s Ruskem - kdyby zelených euromagorů nebylo, musel by si je Putin vymyslet a jejich vznik iniciovat a zaplatit. Ostatně kdo ví, jestli si je neplatí - likvidace ekonomiky potenciálního soupeře, potažmo nepřítele, se vždycky šikne.

A nakonec - samozřejmě protože abychom spasili planetu před dříve globálním oteplováním a když se prokázalo, ze se neotepluje podle katastrofických modelů, tak teď před klimatickou změnou. A to nám vydrží do alejujá, protože klima se mění furt!

V. Kučer 2.3.2022 13:35

Šéf koncernu VW objevil Ameriku. Elektromobil může mít smysl po odstranění fosilních zdrojů ale musela by se podstatně zvýšit životnost baterií a i vtom případě by to byl hlavně hybrid.

V. Kolman 2.3.2022 10:56

Trochu od tématu. Všimli jste si toho také?

1.) - Když jsem si před 30. lety koupil automobilní vůz, tak ten měl světlomety ze SKLA a pokud mi ho/je nerozbil šutr čtverák, dával jsem po x letech do šrotu vůz z plně funkčními SKLY světlometů.

Dnes se vyrábějí z plastů, které časem degradují! Žloutnou a matní a musí se obnovovat různými serepetičkama, nebo rovnou vyměnit.

2.) - Dřívější kvalitní lak karoserie vydržel velmi dlouho a vypadat hezky.

Dnes je nátěr vozu proveden vodouředitelnou barvou a po zaschnutí je na ní nanesena vrstva polyuretanového průhledného laku. Výsledkem je nádherně (jako psí čenich) se lesknoucí NOVÁ!! karoserie. Stačí ale pár měsíců a vrchní průhledný lak se začne separovat od základní barvy a automobil vypadá, jako by měl prašivinu!

Ptal se některý z výrobců automobilů, jestli zákazníci zrovna o tato "kazítka" stojí???!!!!!!

P.S. - Stranou nechávám cpaní elektromobilů svéprávným občanům, spojené se zdražováním "spalováků".

I. Lyčka 2.3.2022 12:14

Když se podívám na mnoho aut, tak vidím dolíčkovaný povrch laku, říkalo se mu pomerančová kůra. Kdysi dávno to bylo považováno za zmetek, teď je to velice časté.

J. Plzák 2.3.2022 8:51

THI - Technische Hochschule Ingolstadt, sídlí v místě centrály jednoho z německých autovýrobců, Audi. Škola je to mladá, ani ne 30 let, přesto ale už s nádechem celosvětovosti.

Audi Konfuzius-Instituts Ingolstadt - no řekněte, kdo to má?

Nedávno referoval jeden ze slovutných profesorů tohoto institutu o setkání se svými asijskými (nejen čínskými) kolegy: "Děláte to hezky, vaše auta jsou krásná, koupili bychom rádi vaše značky - Porsche, Mercedes, BMW - ale my budem dělat to, co si přeje zákazník."

"Tedy elektroauta ani náhodou", dodávám já.

K. Wágner 2.3.2022 6:24

"Došlo totiž v podstatě ke splnění slibu, že se ceny elektrických aut a klasických aut na benzín a naftu srovnají. Bohužel opačně, než si to mnozí představovali: dorovnala se cena vozů se spalovacím motorem na úroveň těch drahých elektrických."

Bingo...! R^;-)

R. Langer 2.3.2022 10:33

To jsem ovšem říkal už dávno před tím, než se tak stalo, že se tak stane. :-(

I. Lyčka 2.3.2022 12:16

Někde se ty peníze na dotaci elektromobilů sehnat musí.

J. Jurax 2.3.2022 14:14

Nesporně. Zdroje jsou, jak pýticky kdysi děl jistý Špidla. Neříkal ovšem, že jsou v našich peněženkách.

V. Církva 2.3.2022 21:08

Jo Pidla, ten to už tehdy dovedl vysvětlit ;-D

J. Jurax 2.3.2022 14:12

A co jste čekali? Každou peachovinu musí někdo zaplatit! A elektromobilita je momentálně peachovina vpravdě olbřímí, vskutku věrozvěstů green dealu a EK hodná!