19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

EKONOMIKA: Snížit DPH na 14 procent

V ČR máme jedno z nejvyšších daňových zatížení na světě. Potraviny jsou zatížené daní z přidané hodnoty 15 %, ostatní věci sazbou 21 %. Pojďme snížit DPH na jednotných 14 %, omezíme tím daňové úniky a snížíme ceny v obchodech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kříž 21.6.2016 22:17

oni ti socani...

... potřebují vyždímat z lidí co nejvíc peněz a to jakýmkoliv způsobem. zřejmě si naplánovali zvýšit počet státních zaměstnanců tak, aby jich bylo víc než polovina všech těch, co jsou v pracovním procesu, a taky jin potřebují nacpat co nejvíce peněz. tím konečně dosáhnou toho, že v každých volbách vyhrajou. teď jen ještě, jak dlouho to vydrží těch pár chudáků, co něco vyprodukují.

Z. Frys 21.6.2016 21:11

14% ???

A není to málo, Antone Pavloviči? Co takhle aspoň 140% ? A z každého prdu. To by bylo na dotace pro Agročert, na Pičapí Hnízda pro estébáky, a samozřejmě na spoustu koblih pro koblihožrouty. A na oranžgutany by jistě taky zbylo, i když estébákovi nepěkně zavařili s tím Útvarem pro Organizování Organizovaného Zločinu. Však oni se soudruzi určitě nějak podělí...

J. Peřina 21.6.2016 20:19

pane Machu,

to je sice chválihodná myšlenka,ale musíte také říci,s kým by jste tento velice správný krok v parlamentu protlačil?Nepočítejte se socany a Burešovci,o komouších ani nemluvím.Také lidovci nemají chuť něco takového schválit.Jedině Svobodní,ODS a možná TOPka,ale to je málo.Lidé tohoto státu nemají demokracii a trh v krvi.Tak jak na to?

M. Prokop 21.6.2016 22:01

Re: pane Machu,

Jak na to? Přemýšlejte koho volit!

D. Procházka 21.6.2016 14:57

Dobrá myšlenka

škoda, že u nás není politická strana, která by ji byla schopná prosadit.

V. Kain 21.6.2016 17:46

Re: Dobrá myšlenka

Jednotnou sazbu DPH ve výši 15 % navrhoval už pan Tlustý,ale Nečas dal přednost Kalouskovi.To ani netušil jakou veš si nasadil do kožichu.

M. Prokop 21.6.2016 22:02

Re: Dobrá myšlenka

Strany jsou, voliči ne.

P. Burda 21.6.2016 14:42

NEtušil jsem, že budu někdy s panem Machem souhlasit

ale ohledně DPH má docela oprávněné požadavky. Nevím, jak dnes, ale v doběmých služebních cest (1998 - 2005) jsem si všiml různých zajímavostí na účtenkách.

Třeba v Dánsku měli jednu z nejvyšších sazeb DPH a to ještě navíc jednotnou. Ale ...

Základní potraviny, léky na předpis a v nemocnicích, hromadná doprava a ostatní NEZBYTNOSTI byly od DPH osvobozeny. Tedy, ne že by pro Čecha byly kouzelně levné, ale s dánskou výplatou bych si dovedl představit přežívání i s finanční rezervou.

K. Krejčů 21.6.2016 12:17

Pořád čekám

kdy se svobodní vyjádří k současné "policejní" krizi. A ejhle, pan Mach řeší DPH. Nejdřív je třeba mít v pořádku stát - pak se můžeme bavit o daních. A to jsem Svobodné volil. Ale bohužel - kapitán se pozná v bouři. "Dinosaurus" Kalvoda alespoň situaci rozebral a komentoval. Pan Mach asi nežije v naší zemi.

R. Langer 21.6.2016 12:32

Re: Pořád čekám

Vydím to přesně opačně - napřed je potřeba mít v pořádku daně, a potom se můžu soustředit na ty tajtrlíky, co z nic platím. Co je mi po nějaké "policejní krizi", navíc pravděpodobně umělě vykonstruované - bude snad po jejím skončení chleba levnější, nebo jaký to bude mít na vlastně člověka vliv? :-/

D. Švik 21.6.2016 12:48

Re: Pořád čekám

Přesně tak.

K. Frauknecht 21.6.2016 12:59

Re: Pořád čekám

Z 15. června 2016: https://web.svobodni.cz/clanky/petr-mach-k-reorganizaci-policie-cr

J. Šimek 21.6.2016 14:39

Re: Pořád čekám

Článek je jedna velká emoce bez znalosti faktů. Věřit turbostudentovi z plzeňských práv a zrádci zrádců schůzky v Lánech ukazuje, že Mach se spojí klidně s čertem ...

P. Han 21.6.2016 15:01

Re: Pořád čekám

Petr Mach vystudoval VŠE, vy turboznalče.

J. Šimek 21.6.2016 15:22

Re: Pořád čekám

Řeč je o článku pana Macha, ve kterém fandí Chovancovi. A pak, kdo je tady turboznalec :o)

P. Han 21.6.2016 15:30

Re: Pořád čekám

U Chovance to nerozporuji, ale nevím, o co vám jde. To, o čem pan Mach píše, že se mu u Chovance líbí, se mi líbí také. Pokud se mi tedy na této tristní vládě může líbit cokoliv. Ti, které jsem volil já, jsou v opozici.

J. Šimek 21.6.2016 16:40

Re: Pořád čekám

Píšete o tristní vládě, a teď si znova přečtěte, co píšu o spojenectví s čertem...

L. Novák 21.6.2016 17:15

Re: J. Šimek 066

Běžte šaškovat pod úvodník, troubo!

J. Šimek 21.6.2016 23:03

Re: J. Šimek 066

To se asi máte za argumentačního giganta, že :o)

L. Novák 22.6.2016 20:38

Re: J. Šimek 066

Ne. Posílám vás diskutovat zcela mimo téma pod úvodník, jak je na NP obvyklé a kde jste doma...

P. Han 21.6.2016 14:57

Re: Pořád čekám

Čekáte na blbém místě. Tento článek byl převzat z autorova blogu, kde byl publikován 8.6., kdy po nějaké krizi neštěkl pes. Sem ho pravděpodobně dal příslušný redaktor, protože měl pocit, že je to zajímavý nápad. Pokud vás skutečně tak interesuje vyjádření Svobodných, proč to nezkusíte na jejich stránkách?

https://web.svobodni.cz/clanky/petr-mach-k-reorganizaci-policie-cr

L. Novák 21.6.2016 17:49

Re: Karel Krejčů - Pořád čekám

Dost dobře nerozumím duševním pochodům dobráka, který blábolí pod článkem o daňové zátěži cosi o tom, že by si chtěl přečíst o policajtech...

Vemte si Google a máte čtení na půl roku... :-)

M. Prokop 21.6.2016 22:03

Re: Pořád čekám

S policejní krizí, prohnilí proti prohnilým, Svobodní nemají nic společného.

V. Vaclavik 21.6.2016 9:50

Dan by se snizit, sjednotit mela

ale je pomylene ocekavat, ze tim bychom 'vstoupili do pred zvysenymi danemi stejne reky'. Mozna po nejake hodne dlouhe dobe a to jeste, kdyby to snizeni bylo systemove, tedy doprovazene dalsimi stejne potrebnymi a stejne rozumnymi kroky, jako tento.

Proste se lehce boura, tedy zvysuji dane, ale tezce a dlouhodobe stavi, tedy navraci k puvodnimu postavenemu stavu.

Z diskuze nize je jasne videt, proc mame dane jake mame a proc zadne nizsi mit nebudeme (snad mozna nejake kosmeticke, politicke), ledaze prijde nejaka revoluce.

J. Schwarz 21.6.2016 10:35

Re: Dan by se snizit, sjednotit mela

Proč máme daně jaké máme? No protože socan nabírá další a další úředníky a k tomu jim zvyšuje platy. Posiluje policii a - zvyšuje platy. Hodlá přidat ve školství, na inkluzi, o další miliardy se hlásí i vysoké školy... Současná garnitura prostě cítí příležitost zabetonovat se ve státní správě pomocí "zákona o státní službě" a zároveń se dobře finančně zajistit na časy příští...

K. Vyšata 21.6.2016 10:46

Re: Dan by se snizit, sjednotit mela

To nám snad chcete vnutit názor, že Kalousek je socan? Kdo zvýšil daně do současné úrovně? Nějak vám vypadlo panování tzv. pravičáků.

M. Prokop 21.6.2016 11:30

Re: Dan by se snizit, sjednotit mela

Ano, Kalousek je socan, konec konců vylezl z velmi socialistických lidovců. Má tu polehčující okolnost, že daně zvýšil v době recese. To je sice také špatně, ovšem ne tolik, jako bezuzdně a na dluh utrácet v době růstu, po (ne)způsobu Dluhoslava a Bureše.

R. Langer 21.6.2016 12:34

Re: Dan by se snizit, sjednotit mela

Jistěže je Kalousek socan, stejně jako všichni ostatní kolem.

V. Vaclavik 21.6.2016 10:56

Re: Dan by se snizit, sjednotit mela

Nikoli socan politik, ale obcani socane mezi nami jsou tim pravym hybatelem dani, i kdyz vyssi dane nechteji, ale jako male deti chteji socialismus a jeho vyhody, coz obratem nemuze nez znamenat zvysovani dani a zadluzovani. Jde o nas obcany, kteri si nevidime ani na spicku nosu, obcany s detskou mentalitou ale s hlasovacim pravem, protoze fyzicky dospeli.

M. Prokop 21.6.2016 11:30

Re: Dan by se snizit, sjednotit mela

Ano, ovšem. Ale ani ti, kdo jim to nabízejí, až vnucují, nejsou bez viny.