18.10.2021 | Svátek má Lukáš


Diskuse k článku

EKONOMIKA: Sankce poškodí nás všechny

Naprosto bez emocí – logistika, doprava a obchod trpí vždy, když se do toho vloží hloupí politici. Naopak tam, kde obchod necháme klidně plynout, se obvykle neválčí, ale naopak spolupracuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Jež 8.9.2014 1:14

Milý autore, řekl vám už někdy ruský důstojník, že budete

drž...ou zemi rýt, až se vrátí ? Mě ano. A je mě jedno kam budou Rusové lítat a jestli naši prodejci tretek na tom budou tratit. Hlavně, když se nevrátí ten důstojník se svou armádou.

M. Stuchlik 29.8.2014 21:40

Autor veksluje s ruskem?

jinak by neplácal takové pitomosti. Sankce jsou to první co je potřeba udělat. A musí následovat další kroky, včetně postavení radaru u nás a pořádné raketové základny v každé východoevropské zemi co je v NATO.

P. Vítek 29.8.2014 21:46

Re: Autor veksluje s ruskem?

Stalin taky zlikvidoval vsechny,kteri za nej udelali spinavou praci.Neni tenhle podvedomy strach duvodem,proc lide kteri lezli cely zivot sovetum do ri.ti,Rusy ted tak nenavidi?

A. Sekanina 29.8.2014 17:51

Vrahputin

straší svět atomovými zbraněmi a autor tu pokrytecky a velezrádně pláče nad tím, že přijdem o pár kšeftíků s proradným a agresívním Ruskem.

M. Vondráček 29.8.2014 18:04

Re: Vrahputin

A Francie Putinovi radostně školí námořníky a prodává křižníky :-)

B. Rybák 29.8.2014 21:19

Re: Vrahputin

A Německo má např. svého exkancléře (Putinova spojence) Schrödera nasazeného přímo v Gaspromu, kde už zařídil přímé (Polsko i Ukrajinu obcházející) podmořské připojení Německa na Ruský plyn plynovod NORD STREAM)!

B. Hamáček 29.8.2014 22:41

Re: Vrahputin

Malá oprava , jsou to výsadkové lodě , to je rozdíl. Ovšem jsou to vojenské lodě tak jako tak, v tom máte pravdu. Doufám , že je nakonec zabaví. Pár křižníků , jako lodní kategorii má jen US NAVY , možná jeden dva starší i Rusáci. Torpedoborce má opět US NAVY a Royal Navy , jinak všichni ostatní mají fregaty a korvety. Ovšem dnešní fregata má palebnou sílu téměř jako bitevní loď za II. sv. války. Detaily jsou na delší samostatný článek.

P. Vítek 29.8.2014 21:28

Re: Vrahputin

Jste jako stroj,ktery mysli a jedna presne tak,jak nekdo potrebuje

M. Stuchlik 29.8.2014 21:33

Re: Vrahputin

Jen nechce vyměnit svůj život za prachy pro pár veksláků. Zcela regulérní a naprosto logický názor.

M. Stuchlik 29.8.2014 21:36

Re: Vrahputin

Přesně. Naprostý souhlas. Je potřeba udělat podstatně víc než jen nějaké sankce, které postihnou jen pár KGBáckých poskoků, kteří nám tu roní krokodýlí slzy.

M. Roesel 29.8.2014 17:31

Chválit DHL za to, jak se jí vede v Pchongjangu???

Fuj.

K. Frejlach 29.8.2014 16:41

Sankce jdou ruku v ruce se stoupajícím napětí

Prezident Porošenko vymýšlí stále nové "ptákoviny". Samozřejmě to zjednodušuji, má na to své lidi. V poslední době jsou jeho mystifikace častější, není se čemu divit, ti nejvíce pravicoví západoukrajinci chystají další vlnu Majdanů, žádají jeho odstoupení a dokonce Jaroš, vůdce ultrapravice, chystá tažení na Kyjev. Na jihovýchodě se nevede, nyní je tam čtyřiapůltisícová ukrajinská armáda obklíčena. Navrhovaný humanitární koridor Kyjev odmítl, prý tito vojáci (a příslušníci Národní gardy) mají za Ukrajinu bojovat do posledního dechu. Těch Porošenkových mystifikací a lží by bylo na celou knihu. Co se týče Majdanu, byly i před ním. Někdy taková mystifikace dala fušku, v případě pádu malajsijského letadla museli jeho lidé pracně retušovat a upravovat satelitní fotografie, výjimkou nebylo ani použití fotografií z jiného data. Jindy je to snadnější, pouze je dána do placu informace o tom, že ruský humanitární konvoj při cestě zpět odvezl zařízení luganských výrobních podniků, a je to. Z poslední doby je to zase humbuk kolem desetičlenné ruské hlídky, která u hranic zbloudila. Paradoxem je, že nedlouho poté překročila hranice do Ruska šedesátičlenná jednotka ukrajinské armády, která cestu přes hranice zvolila jako ústupovou cestu z beznadějného obklíčení domobranou. O tomto případu jsem z českých veřejněprávních (co se týče zpravodajství, bulvárních) médií nezaslechl ani slovo. Zřejmě tato skupina vojáků bude stejně, jako předtím několik set ukrajinských vojáků počínajících si stejně, z Ruska bez problémů vrácena na Ukrajinu. Pokud by Porošenkovy lži nebyly západními politiky a západními (též našimi) médii přijímány s otevřenou náručí, nemusely by následovat ani sankce s odpovídající odpovědí protistrany. Ty poškozují úplně všechny.

L. Novák 29.8.2014 16:50

Re: Sankce jdou ruku v ruce se stoupajícím napětí

To je dezinfo z české pobočky KGB?

P. Vítek 29.8.2014 21:27

Re: Sankce jdou ruku v ruce se stoupajícím napětí

Vy stari komousi uz jste si kvuli kusu lepsiho zvance tak zkomplikovali zivot,ze mate prekombinovane i vysr.ani

M. Stuchlik 29.8.2014 21:34

Re: Sankce jdou ruku v ruce se stoupajícím napětí

zato fašounům a KGBáckým poskokům je vše jasné. Kdy začnete vyvražďovat invalidy v zájmu čisté ruské rasy?

B. Hamáček 29.8.2014 22:43

Re: Sankce jdou ruku v ruce se stoupajícím napětí

Navrhuji izolaci takových individuí , jako je KF.

P. Urban 29.8.2014 16:31

Je tu jeden malý rozdíl

sankce na Rusko nebyly uvaleny kvůli homosexuálům (to by byly uvaleny už dávno), ale kvůli podpoře separatistů na východní Ukrajině. Tady jde o mír a stabilitu v Evropě. Je velmi pravděpodobné, že případná nová celoevropská válka by mohla DPH a většinu zaměstnavatelů poškodit také. A Evropa pod nadvládou Kremlu také.

Ostatně i v tom Íránu nejde ani tak o homosexuály, jako spíš o atomovou bombu. Podle mého názoru jde ze strany Západu o přehnanou reakci; lepší atomovka v rukou stabilního nepřítele než nestabilního přítele (Pákistán). Na druhou stranu je ovšem pravda, že použití atomové bomby by mohlo v cílovém prostoru poškodit zaměstnavatele také.

Z. Rychlý 29.8.2014 15:58

Proč nemůžu být straníkem SSO.

Nevím jakou funkci má v SSO tenhle pán. Doufám, že žádnou, protože tohle zaprděné myšlení mě žere, a SSO jsem měl za partaj postavenou na rozumných principech. Lokaj a lokajské myšlení do morku kostí.

Copak existují nějaké sankce, které budou bolet jen jednu stranu ???

Sankce mi vadí taky, ale ne kůli tomu, že ztratíme pár obchodních příležitostí s mafiánským a korupčním OPEC státem, ale protože jsou NEúčinné na tu SSSR věrchušku, a doplatí na ně naprosto nejvíc prostý Rus. A protože Rusko pořád není demokratický stát (nechci dráždit názvem totalitní), tak se zubožený lid proti svému Vůdci NEpostaví ani náhodou, ale naopak se zatvrdí v tom antikapitalistickém bludu, co mu tlučou do hlavy skoro 100 let.

Tenhle "ekonom" by před 70 lety čile obchodoval s Hitlerem, protože jinak by přece v případě nějakých sankcí vůči Říši mohl jeho biznýsek utrpět ztrátu, žejo ?

Já sice nevím, co proti expanzívnímu Rusku dělat, ale ležet ve svém šikovně vybudovaném ďolíčku a nechat nad sebou běhat vichry dějin - a především blbě komentovat pokusy jiných, to taky není zrovna ideální reakce. Inu ponížený lokaj, který kveruluje, když se to smí. SSO u mě utrpěla minus body.

P. Vítek 29.8.2014 21:23

Re: Proč nemůžu být straníkem SSO.

A to je dobre.

V. Kusý 29.8.2014 15:24

Podivné.Rádi saháme do minulosti a hájíme stará

schemata, aniž bychom viděli jejich podobnost s dneškem.Pátá kolona nacismu, ano, byla a dosáhla svého.Německy mluvící a německy smýšlející občané státu, s nímž se neztotožňovali, plédovali pro cizí mocnost, leč stejného jazyka a ducha.Ale dnes ? Pro Rusy zde agitují a pracují Češi, kteří z valné části se ohání pravicovým smýšlením (sic!). Ač nerad vidím za vším peníze, nemohu se nezeptat, činí tak z hlouposti, či z nějakého příslibu prospěchu? Pracují pro cizí mocnost, která jeví s námi jen velmi, velmi povrchní příbuznost jazykovou, či obecně slovanskou, ale duch a myšlení je pohříchu asijské.Rád bych jejich motivaci znal, jinak bych je chtě nechtě musel považovat za vlastizrádce.Nebo minimálně za lidi, kteří se s naším státem neztotožňují a jimž je Putin a jeho prolhaná politika vnitřně bližší než naše, byť nedokonalá, demokracie.

J. Hejna 29.8.2014 18:25

Re: Podivné.Rádi saháme do minulosti a hájíme stará

Někteří třeba neagitují a nepracují pro Rusy.

Třeba jenom objektivně posuzují situaci na základě dosažitelných informací.

B. Rybák 29.8.2014 21:48

Re: Podivné.Rádi saháme do minulosti a hájíme stará

A mnozí nechtějí abychom dále směřovali opět do pozice německého protektorátu, abychom podlehli tomuto trvalému německému (přinejmenším od dob "věrozvěstů") smrtelnému ohrožení!

Tomu, že by se mentalita národa, která se upevňovala více než 1000 let změnila během pár desetiletí může věřit jenom velmi naivní hlupák. Velké národy nikdy nemění své cíle (mění jenom prostředky k jejich dosažení). To, jak rychle mohou díky masmediálnímu vymývání mozků lidé zapomenou (bagatelizovat) nejzrůdnější masová zvěrstva, jakých se kdy nějaký evropský národ dopustil, je zárukou toho, že se ta zvěrstva (až se ta říše bude zase hroutit) budou opakovat!

B. Hamáček 29.8.2014 22:49

Re: Podivné.Rádi saháme do minulosti a hájíme stará

Objektivita viděná ruskou optikou , to ano !

P. Vítek 29.8.2014 21:21

Re: Podivné.Rádi saháme do minulosti a hájíme stará

Pan je stopro osmasedesatnik

B. Hamáček 29.8.2014 22:47

Re: Podivné.Rádi saháme do minulosti a hájíme stará

Naprostý souhlas ! Pokud pracují pro cizí mocnost , tak je to vlastizrada , že ?

J. Urban 29.8.2014 14:39

IVK?

?

P. Krešňák 29.8.2014 14:36

Nesouhlasím .....

Vážený pane Novotný, jsem také členem Svobodných a při čtení Vašeho článku jsem se styděl. To co jste napsal jste si asi po sobě nepřečetl nebo o tom moc nepřemýšlel. Nebo možná jinak, co tedy navrhujete? Nechat "Rusáky" řádit jak se jim zachce? Skutečnost, že sankce nikomu neprospějí se asi moc psát nemusí, protože kdo má jem trochu v hlavě tak to ví. S pozdravem  Krešňák Petr

J. Urban 29.8.2014 14:42

Re: Nesouhlasím .....

K autorovi článku: podivné smýšlení jedince, který je členem strany, jež má v názvu "svobodné občany". Jakou svobodu a pro koho hodlá tento jedinec propagovat, nevadí-li mu ani ozbrojený státní terorismus?

J. Kanioková 29.8.2014 14:34

Souhlas s článkem,

Ukrajina je teď zpustošenou zemí, východ, který byl těžištěm ekonomiky, stojí, milion lidí se odstěhovalo a nejen ti, co zbudou, ke Kyjevu žádnou úctu či respekt mít nebudou. 

USA s radostí přenechají Evropě vybojování a zaplacení války s Ruskem na Ukrajině.

Sankce jsou nesmyslný hloupý bumerang..

V. Podracký 29.8.2014 13:25

Článek je dobrý a přesný

Díky za něj. Některé komentáře k němu jsou ovšem přiblblé.