Pátek 13. září 2024, svátek má Lubor
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

EKONOMIKA: Pohled na kanál Dunaj – Odra

Ministerstvo dopravy na jaře zveřejnilo Studii proveditelnosti vodního koridoru DO. V červnu bylo v Senátu slyšení na toto téma, 1. října potom seminář v AV ČR organizovaný Komisí pro životní prostředí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FH

No jo, po přečtení mě napadá jenom mládkovské "kdopak asi více kecá já a nebo Jirásek".

0 0
možnosti
PP

P13a84v11e35l 26P45a53v23e58l

16. 11. 2019 10:44

Odpověď je jednoduchá, ovar a jeho kanálové podržtašky.

0 0
možnosti
MM

Nejdříve bolševická, po té Zemanova chujovina. Zase bolševická. A co se při tom dá nakrást!

0 0
možnosti
MK

Když se kdysi začalo uvažovat o Suezském průplavu, tak se "přišlo" na to, že je téměř osmimetrový rozdíl hladin mezi Středozemním a Rudým mořem a tak zase plynul čas a ještě se ani nekoplo - pak už se to zamluvit nepodařilo a dodnes to funguje a jak !!!Takže já jsem pro R^R^R^

0 0
možnosti
RD

"Blázinec u Přerova" má své předchůdce, z jejichž osudu by bylo lze si vzít příklad.

Například silniční obchvat Přerova se staví od raných 70. let. Není dosud...

Když už byla se zpožděním mnoha desítek let postavena dálnice od Kroměříže / Zlína na Ostravu, chybí posledních pár kilometrů. Kde? Okolo Přerova... A hned tak nebudou, zato zákaz průjezdu nákladních aut Přerovem, bez náhradní trasy, už platí.

0 0
možnosti
PD

P86e70t84r 66D48v92o34ř69á54k

15. 11. 2019 13:42

Pokud vím, tak tento obchvat není dokončen kvůli obstrukcím skupinky kreténů, se kterými si náš právní neřád neumí poradit.

Znáte je pod jménem Děti Země.

0 0
možnosti
MR

Kanál je nejspíše hloupost ale uvádět spotřebu náklaďáku v kWh/tkm je poměrně neotřelé.

0 0
možnosti
ZL

Neotřelé nejspíš jo, ale fyzikálně mi to přijde v pořádku. Jestli je to v pořádku i číselně, opravdu netuším.

0 0
možnosti
JK

Opět pohled z žabí perspektivy

Autor nepředvedl nic jiného, než podle něho udělali autoři, tj vymyslel si čísla. Nechci zabředat do odborné diskuse, ale čísla vymyšlená autorem jsou velmi podezřelá, řekl bych aktivistická.

Spíše mě napadl příklad Nizozemí. Tam se staví hráze a ohraničuje moře. Za sto (!) let bude část dokončena a získá se tak nový kus země. Tam to dělají se stoletou perspektivou. A u nás? Snášejí se argumenty, že to nebude za 50 let ziskové. Tady je asi zakopaný pes. Perspektiva.

Nebo jsem nedávno viděl film o založení Las Vegas. Byl to grázl, kterej nadělal dluhy, prodal rozestavěný hotel nejmíň 3x, nechal se zastřelit, ale měl vizi, která se po letech ukázala jako super.

A tak je to s kanálem. Když se postaví, padnou za to tresty, všichni budou nadávat, ale za sto let se budou stavět pomníky. Ale to nás přece nezajímá.

0 0
možnosti
MK

vidím to podobně - hezký den R^R^R^

0 0
možnosti
AH

Řešení je jednoduché! Ani korunu z peněz daňových poplatníků! Založit akciovou společnost, které bude vše od A do Z financovat. Přece když je to tak výnosné, tak se to každému akcionáři musí vyplatit! Pan Zeman by si jako první měl koupit největší množství akcií. A další množství akcií by si povinně koupit autoři studií o ekonomické výhodnosti kanálu.

0 0
možnosti
TK

T50o94m77á91š 23K74o21č58í

15. 11. 2019 10:32

Ano, tak je to správné.

Jak dopadl Lesseps v Panamě?

0 0
možnosti
MV

To máte sice pravdu, ale při stavbě pomníku se na náklady a realitu zas tak nehledí. So geht das.

0 0
možnosti
PD

Proboha! Tak oni budou stavět kanál a ještě vyhazovat peníze za pomník?

0 0
možnosti
PG

Každému, kdo srovná množství vody v Rýnu a v Bečvě musí být jasné, že kanál je nerealizovatelný. Určitě i těm, kteří tu studii vytvořili.

0 0
možnosti
PG

..pokusím se vám to vysvětlit přiměřeně srozumitelně.. namontují se taková vrátka, která budou nějakou dobu zadržovat část vody Bečvou plynoucí. Nejen Bečvou.. ;-)

0 0
možnosti
PS

Kdyby se alespoň realizovala nepatrná část této vize, a to zesplavnění Labe do Pardubic .K tomu jsou zapotřebí pouze dvě věci , obtok Přelouče a zdymadlo u Děčína. Proti tomu zuřivě a úspěšně zasahují ekoteroristé, nepatří autor také k nim ?

0 0
možnosti
IM

Že von je lodník labské plavby?

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz