17.11.2019 | Den boje za svobodu a demokracii



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


EKONOMIKA: NERV na nervy



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 28, poslední: 20.5.2009 8:48, přehled diskusí

Auto si ponekud protireci:
Autor: Sid Datum: 20.5.2009 8:48

"Za největší úspěch NERVu lze označit fakt, že většina nápadů nebyla realizována" - z toho chapu, ze autor napady NERVu povazuje za hloupe. Nesouhlasim s nim, ale budiz.

Proc ale dale pise:"...Sami členové Nervu začínají radu opouštět...neoficiálně už nechtějí být v téhle šaškárně za stafáž". To mi zni tak, ze z toho saskarnu udelali politici. To je v souladu s mym nazorem. NERV navrhl konkretni a vcelku prijatelne napady na snizeni krize, ktere alo populisticka CSSD odmitla.

Naprosto...:
Autor: Honza II Datum: 19.5.2009 18:12

zbytečná a velice drahá skupina NERV -za kterou není a nebude vidět žádný konkrétní výsledek  krom toho,že si pořádně namastí kapsy. Světovou ekonom.krizi nemůže tahle parta vyřešit ani náhodou - ostatně podívejte se na složení těchhle ""odborníků ""

Re: Naprosto...:
Autor: Vašek Datum: 19.5.2009 20:30

koho byste doporučil? J. Havla? Mládka?

Nerv jako odrazový můstek:
Autor: hank bukowsky Datum: 19.5.2009 16:53

ke kopání správným směrem, že?

Oni členové nervu nepředstavují bídu:
Autor: vládík Datum: 19.5.2009 14:41

Oni totiž vědí, že zebetěžší chřipku je třeba především vyležet. Aspirin nejvýše sníží horečku.

O blbosti šrotovného nemíním opět diskutovat.

Redakce psa?:
Autor: Marat Datum: 19.5.2009 12:31

Opravdu žasnu, co jste v té vaší redakci za neřády ! V úvodu píšete že příspěvek může mít nejvýce 2000 slov. Přesto se mne už stalo po druhé, že požadujete na mě abych zkrátil své povidání o odstavec, ač moje povidání nemělo ani tisíc slov? Naděláte si ze své pusinky latrinu a neděláte si do ní to, co se do té latriny dělá?

 Není ten váš Pes chorý  prašivinou?

Re: Redakce psa?:
Autor: Ivan Nový Datum: 19.5.2009 13:14

Marate ikony a odstavce žerou znaky navíc.

Re: Redakce psa?:
Autor: westík Datum: 19.5.2009 16:34

asi byl, Marate, Váš příspěvek tak "hutný", že by to Pes nevydržel ;-D

radikální, ale uboze jednostranné:
Autor: franta Datum: 19.5.2009 12:29

Je vidět, že autor píše do podnikatelského časopisu. Neumí myslet jinak než na prospěch soukromého sektoru. Nikdo jiný než podnikatelé v této zemi nežije a politik podle neoliberálního přístupu musí dělat vše pro blaho podnikatele. To je duševní ubohost. Ostatně jako u nás skoro všude.

Re: radikální, ale uboze jednostranné:
Autor: j Datum: 19.5.2009 12:58

A sám Franta není soukromý sektor . Každý člověk je soukromý sektor a řeší si svoje problémy sám či za pomoci své rodiny a přátel

Re: radikální, ale uboze jednostranné:
Autor: Riki Datum: 19.5.2009 15:12

Prospěch soukromého sektoru je logicky prvořadý, kde myslíte že se generují peníze na platy a provoz zdravotnictví, školství, veřejné správy atd. ? Když budete podnikatele prudit, sebere se, vezme své peníze, výrobní zařízení nebo nápad a půjde jinam, kde mu nebudou házet klacky pod nohy.

Re: radikální, ale uboze jednostranné:
Autor: hank bukowsky Datum: 19.5.2009 16:53

jo, jinde ve světě budou dělat zadarmo, že?

Co vy umíte. Pořád a pouze strašit. Vy jste takoví hodní lidé, že je vás tady na zeměkouli škoda.

Re: radikální, ale uboze jednostranné:
Autor: jozka Datum: 19.5.2009 22:11

Tady nejde o delani zadarmo. Kdyz odbory vymuzou ruzne vyhody pro zamestnance, co si myslite, ze si zamestnanec za vydelane penize nakoupi? Koupi si vyrobek vlastni firmy, nebo nekolikanasobne levnejsi vyrobek z Ciny?  O tom to cele je.......

Mr. DEBT ?:
Autor: geo Datum: 19.5.2009 10:25

Spis MR. DEBI:L

názor:
Autor: Pytel Datum: 19.5.2009 10:23

Rusnok? Rusnoka ukřižovat. Za to, že je pacholkem těch zlodějů, co chtějí zprivatizovat výběr důchodové daně.

I úplný idiot ví, že když se někdo zeptá majitele podniku, co by od státu chtěl, tak dostane odpověď, že snížit daně, zrušit kontrolu jejich placení, zrušit pokuty za neplacení, zrušit zákoník práce, umožnit dovézt tu nejbídnější pracovní sílu z východu, atd. Na to se jich nemusíme ptát.

Re: názor:
Autor: j Datum: 19.5.2009 10:41

Ještě, že si nehrajete na doktora a nesnažite se léčit. A co Mertlík také pacholek?

Re: názor:
Autor: Pytel Datum: 19.5.2009 11:01

Pokud je pravda to, co se objevilo v té Krejčířově knize, a sice to, že se Mertlíkovi třásly ruce, když bral úplatek, tak si myslím, že pokud se mu opravdu ruce třásly, tak je to slušný člověk :-)

Re: názor:
Autor: j Datum: 19.5.2009 13:00

Co vy si berete za čtení na dobrou noc je obdivuhodné

Es stimmt:
Autor: Jerome Datum: 19.5.2009 9:53

Es stimmt, říkaj u nás na Moravě.........

NERV byl dobry napad,:
Autor: JJ Datum: 19.5.2009 9:14

akorat ztratil politickou podporu. Rozhodne beru ten team vsemi deseti oproti ekonomickym "odbornikum" typu Paroubek.

NERV vznikl jako vladni reakce na levicovy ...:
Autor: Tomas Pansky Datum: 19.5.2009 0:48

... populismus, kdy nam pan Paroubek tvrdil, ze vlada nic nedela a kdyz neco udela, tak je to stejne pozde.  Nanestesti pan Topolanek trpi nemoci nasi politiky, kdy politici nejsou nuceni komunikovat s volici a rvat se o jejich hlasy.  Potom v teto situaci, kdy je treba spolecnost presvedcit a uklidnit, pan Topolanek toho neni schopen.  Vyhodi ho ze sedla demagog Paroubek.  NERV udelal dobre navrhy.  Ale opet, neschopny komunikator Topolanek je nebyl schopen prodat.  Ano, pad vlady a nastup levice k moci pada na jeho hlavu.  Pan Paroubek muze udelat a udela velke nic, ale kdyz to dobre zabali, tak to dobre proda.  top0625top@hotmail.com 

Re: NERV vznikl jako vladni reakce na levicovy ...:
Autor: wiki Datum: 19.5.2009 11:37

Přesně!! R^

Re: NERV vznikl jako vladni reakce na levicovy ...:
Autor: Marat Datum: 19.5.2009 12:26

Jsem přesvědčen, že ti vaší  politici předevšemi  socdem, se perou o hlasy voliču až až a víc nežli dost. Pokud vím, tak Paroubek denně zjišťuje jak je na tom s popularitou u vliiču a o jejích hlasy se pere neustále hlava nehlava.

Pane bože, co vy by ste chtěli od Topolánka? Aby byl ještě větší demagog a sliboval ještě víc jak váš Paroubek a ty sliby také všechny plnil na rozdíl od socdem? Jste vůbec schopni uznávat rozumné argumrenty? Tlacháte o potřebě pravicové politiky,ale je vůbec možná v ČR nějaká pravicovost?

 Jsou čeští voliči tak občanský vyspělí, aby ty sliby nebaštili a ještě by chtěli aby se jích ministři denně ptali co si přejí  a co pro jejích blaho mají udělat přednostně? To přece ví každý, co by čeští voliči chtěli. Mít co největší platy,aby každý byl ,žádné daně a když tak hodně malé a aby všechno dostávali od státu zadarmo.

Co čeští občané potřebují, tak to je bič nad hlavou a komuniskovat s ními je zbytečné, 

V současné době si všichni občané ČR žijí v největším blahobytu jakýá ještě ste před tím si neuměli představit a ještě nadáváte a chtěli by ste žít socialistický.

Re: NERV vznikl jako vladni reakce na levicovy ...:
Autor: Kecal. Datum: 19.5.2009 16:16

R^

Problém NERV je, že nevymýšlí blbosti podle přání politiků...:
Autor: Ladislav N :-))) Datum: 19.5.2009 0:30

...ale naopak jde proti jejich populismu.

Re: Problém NERV je, že nevymýšlí blbosti podle přání politiků...:
Autor: Zen Datum: 19.5.2009 0:52

Dobry! Pred spanim se zasmat, to se ceni ...

Skoda jen, ze takovy cerny humor.

Re: Problém NERV je, že nevymýšlí blbosti podle přání politiků...:
Autor: autor Datum: 19.5.2009 16:31

Kdybyste jen věděl... Vyhledejte si někde těch původních 250 návrhů NERVu a pečlivě je přečtěte. Místy jde o blbiny, místy jde ale také o pokusy legalizovat nápady, za jejichž praktikování se dnes chodí do kriminálu(teda alespoň teoreticky, jsme v Česku, že...).

To, co nakonec lidé z NERVu vypotili, je pár naprosto samozřejmých opatření, jaké dokáže sesumírovat kdokoliv, kdo kdy jen čichnul k liberální ekonomii. Proč tvoříme NERV, když máme Hospodářskou komoru, svaz exportérů, svaz průmyslu... Cui bono???

Re: Problém NERV je, že nevymýšlí blbosti podle přání politiků...:
Autor: Ladislav N Datum: 19.5.2009 19:07

Popravdě řečeno, neznám VŠECHNY mápady vzešlé z NERV a v TV jsem si poslechl jrnom ekonoma Zahradníka k návrhu šrotovného, které on sice odmítal, ale konstatoval, že lobbystický tlak na ně je příliš silný....

Možná jsem si měl výstupů z NERV všímat více, nejsou tam jenom ekonomové jako Zahradník...;-)