5.6.2023 | Svátek má Dobroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jiřík 22.1.2008 18:30

Re: Co já už jsem se navysvětloval,

Napsal to pan Páral,zřejmě nevíte jak servilní pisálek to je.Je to asi tak hodnověrné jako kdyby to řekl Pepek Vyskoč

Ivan Nový 22.1.2008 18:07

racku,

všechny, protože všechny začaly víceméně ve stejný okamžik prodávat. Před tímto okamžikem se ty staré řídily plánem. Bylo tedy pravděpodobnější, že původní obchodní strategie se vyčerpají ve víceméně stejný okamžik a firmy půjdou načas dolů, na dobu, kdy naleznou jinou obchodní strategii. V zaběhnuté ekonomice ten proces probíhá kontinuálně, nevzniká vlnění, tedy že je mnoho firem ve stejné fázi. Tento prvotní impuls změny časem odezněl, stejně jako se z hladiny ztratí vlny vytvořené vhozením kamene do tůně.

hulvát 22.1.2008 17:19

Re:Bolševická značko Vízku

k věci lze říci pouze to, že jsi ekonomický analfabet a rozený bolševik. A dnes už i senilní hňup.

tatina 22.1.2008 17:15

Re: Re: Re: trik

To je vidět,že málo čtete.Těch děl je podstatně více,než si myslíte.Umíte vůbec anglicky?

tatina 22.1.2008 17:14

Co já už jsem se navysvětloval,

že profesor Klaus nemá velký podíl na propadu ekonomiky v devadesátých letech,ale že to bylo z větší části dílo ČNB.Konečně to někdo po deseti letech napsal,jak to doopravdy bylo.Díky pane Párale.

www racek 22.1.2008 16:54

Re: Re: trik

klaus napsal nějaké knižní dílo o ekonomice? já znám jen "rozvoj socialistického trhu " ...:-D

www racek 22.1.2008 16:53

Re: Re: Chrisi Kelvine,

ivane, nejvíc potíží měly právě ty firmy staré .... víš?

F.VÍZEK 88.100.57 22.1.2008 16:47

Máš, značko ICO,

 ale plné právo číst i nečíst, hodnotit kladně i záporně, přivítat i odsuzovat ten či onen text, chválit i kritizovat autora textu.  Prima by bylo, kdybys něco řekl k věci, protože o tom je věcná diskuse na DISKUSNÍ stránce.  Výměna stejných názorů by byla k ničemu!

Tak co říkáš třeba na tohle: :

Já považuji za největší úspěch (a štěstí pro českou ekonomiku) to, že se podařilo v roce 1997 vytěsnit z rozhodování  ekonoma Václava Klause. Tím se "zadělalo" na příští úspěchy.  Za největší překvapení roku 2007 považuji, že V. Klaus jako prezident veřejně označil současnou dobu – po osmileté vládě ČSSD -  za nejlepší období v našich dějinách,  kdy se máme tak dobře, jako nikdy předtím. 

 

PS: Jen jestli to vydrží s těmi současnými vládními "uměteli" !

ICO 22.1.2008 16:15

Re: trik

Štváči napište jaké je Vaše knižní dílo o ekonomice, abych mohl porovnat co umíte Vy, anebo Klaus. Anebo to jste jenom „prizdištváč“?.

ICO 22.1.2008 16:06

Re: Páral se s tím nepárá...

Pane Vízek Vás tady na internetu čtu denně a to už hodně dlouho. Mám pocit,že kromě otírání o Klause nic nevíte a to jak jsem se někde dočetl byl jste v parlamentu jako poslanecká figura... Píšete dlouhé   komentáře co dá všem kdo to čte hodně práce přečíst. Uznal jste někdy, že to co píšete je blbost. Když ne, tak si to opakujte alespoň stokrát, abyste tomu uvěřil.

NevericiTomas 22.1.2008 15:44

Re: Re: Chrisi kelvine,

cHEHEHE Fungujici prumysl. Tak to je vtip dne ;-D. A na hranicich staly fronty zapadaku, lacnych kupovat vyrobky toho naseho fungujicicho prumyslu....Co za neco stalo funguje vice ci mene dodnes. Zbytek sel opravnene do haje...

Chris kelvin 22.1.2008 15:40

Re: Chrisi Kelvine,

Čistá. Křišťálově čistá musí být. Vaše mysl, Ivane Nový. V žádné učebnici to není, jenom Vy to víte na beton 8-o8-o8-o

NevericiTomas 22.1.2008 15:21

Re: Re: blábol

No to je ovsem take nepresne. Po komunistech tu zbyla hromada obrovskych vnitrnich dluhu v infrastrukture, bytovem fondu atd. I to byl a je duvod schodku obchodni bilance.....

Štváč 22.1.2008 15:18

trik

Pamatujte, že Klaus není ekonom a nemá o ekonomii ani páru. Zkuste jej vyzkoušet. Je to od něj trik, kdy veškerá rozhodnutí nechává na ostatních a alibisticky se vyjádří jako ano, ne. Až po vás...

krasnalhota 22.1.2008 14:55

Re: Pane Párale vy jste prostě kus.

SOUHLAS!

Ivan Nový 22.1.2008 14:45

Chrisi Kelvine,

statisticky to tak víceméně je, a krachy se nekumulují jen proto, že ten proces je průběžný. A v našem případě nebyl. No a v učebnici to nenajdete, protože ten proces byl unikátní a jeho výzkum je nemožný vzhledem k jeho unikátnosti.

krasnalhota 22.1.2008 14:43

Re: Reforma - proč stále Klaus, Klaus, Klaus?

Hezky jste to napsal, proto s Vámi plně souhlasím.

F.VÍZEK 88.100.57 22.1.2008 14:39

Páral se s tím nepárá...

Václav Klaus za 18 let své politické kariéry (ministr financí, premiér, předseda Sněmovny, prezident, předseda ODS) nenese na ničem  vinu, má leda zásluhy...  Opakuj každý stokrát a znovu a znovu, dokud neuvěříš...     

Chris Kelvin 22.1.2008 14:11

Re: Chrisi Kelvine,

Nesmíte ty poučky v učebnicích pro střední ekonomické školy brát tak doslovně ;-);-);-)

Každá firma má jiné zaměření, jiné vedení, jiné podmínky. Představa, že by začaly všechny krachovat v jeden okamžik, mi připadá úsměvná.

Milan 22.1.2008 14:02

Re: Chrisi kelvine,

Omyl,TADY SE ZAČÍNALO OD FUNGUJÍCÍHO PRŮMYSLU,zemědělství včetně masokombinátů a po roce 92 to šlo všechno do hajzlu,protože privatizace bez právních a trestních mantinelů rozjela největší zlodějnu požehnanou právě Klausem a Tošovským,později i Kočárníkem a Ježkem.

yxy 22.1.2008 14:01

PROFESOR VÁCLAV KLAUS A BÍDA DUCHA

Prof. Ing. Václav Klaus, CSc. Co jste možná opravdu, ale opravdu nevěděli ....http://profesor-klaus.osoba.cz

Ivan Nový 22.1.2008 13:52

Chrisi Kelvine,

no žádnou slávu tam neuvidím, korupce jen kvete, možná má jen jiné formy, méně viditelné.

Ivan Nový 22.1.2008 13:49

Chrisi Kelvine,

to samozřejmě není nesmysl, nové firmy vznikaly lavinovitě v letech 1991-1992, do tří let většina z nových firem má potíže, vzhledem nenasycenosti našeho trhu se toto období protáhlo až na 5, až 6 let. Firmy existující před rokem 1990, zase přišly o svá tradiční odbytiště a v tomto smyslu začínaly taky od nuly, začínaly znovu a i o nich platí to, co jsem popsal výše. V zavedené ekonomice firmy vznikají  a zanikají průběžně, takže se tento efekt nemůže uplatnit.

Arnold 22.1.2008 13:42

Re: Mohli za to komančové!

Vážený a milý Malý Astone. Kdyby nebyl ten V. Únor, tak si ho sem přišli udělat sami Rusové. A to bychom potom koukali ještě více. Tak jako zrušili v Polsku komunisty, protože něchtěli jit podle jejich lajny a udělali tam s pomocí Malinovského svou dělnickou stranu a upevnili moc. Rovněž tak zatočili s komunisty v Maďarsku a udělali si tam svou dělnickou stranu. Proto odtáhli z Rakouska až v r. 1955. Deset let se jim tam nepodařilo pomocí parlamentní demokracie protlačit komunisty k moci. Ottovi Haburskému za jeho vysoce diplomatický čin nemohli přijít na jméno. Těch deset let nebylo pro Rakousko jednoduché. Značně to zpomalilo jejich hospodářský růst. Protože nikdo nevěděl, jaká bude budoucí orientace. Pomohlo jim až ESVO.

Tito v Jugoslávii jim se svou samostatností tak lezl na nervy, že hledali celá desetiletí páky jak vlézt na ten Balkán. No a nakonec náš rok 1968 byl zářným příkladem toho, jak končí samostatnost. Stačí pouze trochu popustit uzdu a oni se okamžitě najdou lidé, kteří ztratí důvěru a je důvod tam vlézt. Pražské jaro jim plně otevřelo cestu. Prostě válečná kořist, je válečná kořist. Takže cesta k tomu Euru je dlážděná úplně jinak. Podívejte se zpátky, jak jste ji ovlivnil svou činností, než budete někoho kamsi posílat.

Jinak jsou vždy lidé co vládnou. Potom je jakési vzduchoprázdno. Následuje hromada exkrementů a potom jsme my. Dnes to není jiné. Pouze si tady můžeme volně plkat co chceme. A ty hlouposti o těch penězích ukradených komunisty? To myslíte tu KČs, co měla teoretickou hodnotu pouze v této republice a všude jinde i v těch zpřátelených státech jste si ji mohl kamsi strčit. Kromě Polska u hranic na černém trhu. Protože, když jste ji vytáhl jinde, tak vás akorát zavřeli.

Ladislav N. 22.1.2008 13:40

Re: janoryna IP: 80.95.112.xxx

Nesmysl, zadlužení socialistických vlád ideově hlásal a propagoval Zeman dávno před tím, než se stal prvním socanským premiérem. Pak už plnil jenom svoje předvolební sliby voličům. ;-P

Chris Kelvin 22.1.2008 13:37

Re: Bubeníku,

Připomínáte mi islámské fundamentalisty......

P.S. Zkuste se podívat na západ od našich hranic.

Chris Kelvin 22.1.2008 13:36

Re: Mohli za to komančové!

Jo, to máte těžký. To si takhle jednou neopatrně jdete temnou ulicí a najednou vás někdo píchne do břicha. Jen tak, nelíbíte se mu. A zmizí. A jde kolem jinej a začne vám z ruky sundávat hodinky a z kapsy tahat peněženku. Pravda, hodinky jsou už postarší, značky Prim, ale jdou - zpožďují se denně max. o dvě minuty. V peněžence toho také moc není, pár stovek Kčs a pár bonů, co jste koupil od kolegy po pěti korunách za jeden. No komu budete v tom okamžiku nadávat......? ;-);-);-)

Chris Kelvin 22.1.2008 13:32

Re: Re: artur IP: 62.77.84.xxx

http://zpravy.idnes.cz/klaus-osvetlil-nektere-sve-slavne-vyroky-fgo-/domaci.asp?c=A080117_080330_domaci_jw

"...Připomíná třeba, že nikdy nic neřekl o neexistenci špinavých peněz, ale jen to, že to na těch penězích není poznat...."

Chris Kelvin 22.1.2008 13:24

Re: Chrisi Kelvine,

"...a protože všechny firmy vznikly ve stejné době, tak začaly mít potíže ve stejné době, což bývá přirozenou fází vývoje každé firmy, když se prvotní impuls vyčerpá..."

Vám opravdu nedochází, co jste napsal za nesmysl......? 8-o

Ladislav N. 22.1.2008 13:22

Re: blábol

Co je zase tohle za nesmyslný blábol? Bilionový (tisíc miliard) dluh tady zůstal po 8mi letém vládnutí socanů, z toho skoro 200 mld jsou dluhy po komunistech... Rv