25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
5.10.2007 11:59

Re: Re: Re: Neobolševismus v nás

A co kdybyste nám něco na úrovni napsal vy?

baltahsar 5.10.2007 0:44

Re: Zase - shrnuto

Hele, žaludovej mužíku .. nějakej rozdíl mezi terénem mezi teplicema a drážďanama versus drážďanama a karl-marxštatems nezaregistroval? Mam takovej nejasnej pocit, že hustota vrstevnic na mapě speciální je tam rozdílná přímo zásadně, ale už dlouho jsem si nedělal soulep :o)

baltahsar 5.10.2007 0:41

Re: Dík autorovi

Myslíte ty aktivisty se zahrádkama v Černicích? :-))

Fafa 4.10.2007 23:52

Meloune,

Mám možná příliš optimistický dojem, že státní správa není v rukou soukromých osob. Pan Kužvart již není minisrem, ale MŽP existuje.

Vas dojem je opravdu ponekud optimisticky. Popisujete totiz idealni situaci. V praxi se to ale k mnohym statnim urednikum nedoneslo a sverene urady ridi jako svuj osobni majetek.

Kubeš 4.10.2007 23:22

Dík autorovi

za článek. Když slyším nebo čtu "aktivista", mám podobné pocity, jako když slyším fašista. Díky aktivistům zamořovaly Plzeň zplodiny aut zhruba o 10 let déle, než se postavil dálniční obchvat. A podobných příkladů by se našlo jistě víc.

milburg 4.10.2007 23:12

Bursíku vedeš rotu ekoteroristů

Tu zelenou rotu je třeba zpacifikovat osobní zodpovědbostí a náhradou škod za jejich pitomá rozhodnutí to bude pak dílo není-liž pravda?

Anděla 4.10.2007 20:42

Re: Re: "..vydalo nezbytnou výjimku ze zákona na ochranu přírody.."

Tím krajiným rázem zrovna včera se oháněla nějaká filipika proti  větrným elektrárnám na Vysočině. Jak vidno, hodí se to prostě kdykoliv, že? Jendou pro a jindy proti.

Anděla 4.10.2007 20:40

Re: Re: Re: Přechody pro zvěř

Vy to krásně kroutíte.... Vlastně vám vyšlo, že za těma melounistama s těma podchodama pro zvěř asi budou stát různí stavitelé. Stejně tak za různé pralesům se vyhýbající trasy.... Takže kdo vlastně?

kacir 4.10.2007 20:32

Hanzlicek je demon

no more ;-€

kor 4.10.2007 20:01

Re: Problém nevidím v ekoteroristech, ale v politicích.

Ptate se proc organizace s rozpoctem 10 milionu dokaze skodit ministerstvu, ktere ma rozpocet 100 miliard. To je jednoduche, nicit je proste levne, mnohem levnejsi nez neco tvorit.

Anděla 4.10.2007 19:50

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proč musí

Kdyby tahle vaše teorie platila, pak by bylo na každou variantu stejné množství námitek.

Anděla 4.10.2007 19:48

Re: Re: Re: Re: Re: Opakovaně uvádím, že činnost těchto zelených iniciativ hraničících s ekoterorismem

Jasně, s kverulanty zatočíme. My si to budování pokazit nedáme. Když se kácí les, tak lítají třísky. Atd. atd.

Co mi to jen připomíná....

Anděla 4.10.2007 19:20

Re: Problém nevidím v ekoteroristech, ale v politicích.

Já nevím, ale používat termín "terorista" na označení lidí postupujících podle platných zákonů...... ;-)

kkkk 4.10.2007 18:52

Někdo je zase hlava olšová

Někdo je zase hlava olšová. Cesta odjakživa spojuje dvě místa. Není to prostředek k okružní projíždce po krajině. Každý metr navíc zabírá zbytečné místo, stojí náš čas a zvyšuje spotřebu (neobnovitelných) fosilních paliv.

Odstrašujícím příkladem je 777 metrů D5 navíc, s tunelem jediným solitérním kopcem v jinak placaté krajině, se dvěma mimoúrovňovými křižovatkami a zácpotvorným souběhem dvou tahů namísto jednoho křížení směru východ-západ a sever-jih.

oakman 4.10.2007 18:37

Zase - shrnuto

Rudolfe, zpomal, nám nejde teď už o D8 jako takovou (ikdyž se to dalo jinudy a lépe), nám jde o to, aby to mělo parametry, které doba vyžaduje. To, co jsem z "nové" D8 viděl a projel , je odbytý paskvil - stejně jako dvoupruhý okruh D1, je to jen vyhánění peněz z kapes, protože do 10 let se to buď bude "narovnávat" nebo se z toho stane Rko.

To je o tom, o čem jesem už psal - krátké zpomalováky a zařazováky, mizerné poloměry, je to Horská dráha kopírující terén, je to dvoupruhé a pomalé - prostě taková klasická česká kreatura Dálnice pobolševicku. Povoz se po A4 z Dresden do Chemnitz a pochopíš, co myslím.

To platí obecně pro většinu "projektů" - vandrování D3 podle Sázavy - to aby zničila pokud možno co nejvíce a končila přesně tam, kde je to nejvíce na prd, To je hovězí Rozšiřování D1 místo R35, to je ....... můžeme tu být dny a dny.

Tyhle dálnice jsou mizerné nejen z kotlíkářského, ale i z dopravního a stavebního pohledu - prostě odfláknutý, předražený šmejd.

oakman 4.10.2007 18:28

Pro zběsilého Rudolfa

Vy mi povídejte něco o znalosti problematiky!!!

Víte o D8 to, co ostatní vesničané podél - už aby byla, že. To sedí, ale musí být postavena tak, abyste tam radostí z ní prachem a spadem nezemřeli. Po kom budete házet kamením, až z toho bude rakovina?

O D11 víte prd, protože zmíněný úsek, kde to hurví polabí je mezi Poděbrady a chlumcem, takže s Pernštejny si dejte oraz, jste na Kinského polích.;-P

No a abych tě dorazil, tak jsou v šuplíku dva projekty spojení v tomhle koutě, které se oba vejdou do rozpočtu "horské dráhy" přes Teplice - jeden na Chemnitz, druhý na Gorlitz.

Místo toho máme bolševickou horskou dráhu s tunely se 60tkou!! Bravo! Dálnice! Jednoduchým provnáním - A17 je v tom kousku do drážďan také intubována, kolem města je podle mne stejná vzdálenost pod povrchem, jako ty dva "slavné " tunely u Tisé, no jen nikdo nemává vítězně rukama a nedostává medaili za předražený paskvil!

Bobby Brown 4.10.2007 18:09

Re: Re: A zase ideologické smyčky.....

pardon: Žalany!!!

Bobby Brown 4.10.2007 18:08

Re: A zase ideologické smyčky.....

Tak ty jsi z ČS? Fajn, dej mi vědět, já sednu na bike (třeba je to jen kousek) a půjdeme se na to společně podívat, ju?

Kudy se asi celou dobu jezdilo z Drážďan do Práglu(?), kolem Měsíce... Ty už si nepamatuješ ty kamiony vysypané v Želenicích - hm, dnes mají obchvat. Skrz ČS se jezdilo, jezdí a jezdit bude, akorát že na nižší rychlostní stupně a mnohem delší dobu (zejména kamiony).

Chris Kelvin 4.10.2007 17:55

Re: Re: Re: Jojo,

Jo, až to tady zatopíme všechno, bude pokoj od: plevelu, škůdců, komárů, much, vos.... A nebudem muset stavět ani dálnice, ani jezy na Labi, prostě všechno budeme vozit velkými loděmi s minimálními náklady. Jenom nevím komu :-/

Arab. 4.10.2007 17:37

Re: Velmi přesný článek.

Nezastávám se zelených,ale spíš bych řekl že šílenci jsou ti kteří nám zabetonovávájí celou republiku.Ty asi patříš mezi ně.

meloun 4.10.2007 17:36

Re: Re: Dokázal bych

Mám možná příliš optimistický dojem, že státní správa není v rukou soukromých osob. Pan Kužvart již není minisrem, ale MŽP existuje. V mnoha případech se stejným personálním obsazením, někdy bohudík, jindy bohužel (není moje osobní zkušenost, pouze zprostředkovaně).

Jura Jurax 4.10.2007 17:18

Re: Re: Jojo,

No, neustřelil - jak jsem slyšel, tak jsem popsal. A pokud vím, z okolních vinařů si nikdo nestěžoval ... i když jistě nevím všechno ... a lužní les je krásný, ale nesmíte bydlet moc blízko něho ... komáři Vás přesvědčí ... a každoroční záplavy - ne velké, médiím nestojí za zaznamenání - prostě týden zaplavená silnice do dědiny - taky není nic moc ...

Jura Jurax 4.10.2007 17:14

Re: Re: Jojo,

Nejsem specialista na problematiku Nových Mlýnů, ale myslím, ...

Tohle je tak krásně typický obrat - já taky nejsem specialista na problematiku Nových Mlýnů, ale myslím si nejspíš něco zcela opačného než Vy. I když na něčem bychom se shodnout mohli ... :-D:-D:-D

ok 4.10.2007 17:06

Re: Znám.

Já mám zas momentálně bohaté zkušenosti s dobrodinci, kteří ničí Pankráckou pláň. S  nějakými "ekoteroristy" si poradí levou zadní, mají už vyzkoušené postupy.

Saša 4.10.2007 16:57

Znám.

Mám s ekoteroristy velmi bohaté zkušenosti.

Stredocech 4.10.2007 16:57

Chcete konkrétní lidi - bratři Kužvartové

ok 4.10.2007 16:48

Re: Velmi přesný článek.

Zřejmě soudíte podle sebe, že? Znáte takové konkrétní lidi, nebo fantazírujete?

Saša 4.10.2007 16:42

Velmi přesný článek.

Proč ekoteroristická mafie blokuje výstavbu dálnic? Důvody jsou dva:

1. Cílem je zvýšit úspěšnost racketingu - tedy vybírání "nevšimného" od soukromých investorů na jiných stavbách. Zelení mafiáni přijdou za tím, kdo chce stavě obchod nebo nájemní dům nebo továrničku se slovy "nebude-li příspěvek do té či oné ekonadace, budeme Vaši stavbu blokovat ještě úspěšněji než dálnici. Když nad námi nedokáže vyhrát stát, nedokážete to Vy tím spíše". A investor cáluje a zelení mafiáni si to pak rozdělí v podobě odměny za členství ve správní nebo dozorčí radě příslušné nadace.

2. Druhý důvod je ideologický - zelení šílenci chtěji zlikvidovat civilisaci a dobře vědí, že doprava a přeprava jsou pro rozvoj civilisace zcela nezbytné stejně jako výroba energií. Proto se vší silou zaměřují na likvidaci dopravy, na boj proti autům i silnicím.

A protože tito mafiáni mají i své politické křídlo, daří se jim dobře prosazovat zákony a v zákonech paragrafy, které jim to vydírání umožňuje.

ok 4.10.2007 16:37

Re: dva typy lidí

Podotýkám, že v demokracii není pro mafiány místo. U nás ale zřejmě VLÁDNOU.

ok 4.10.2007 16:34

dva typy lidí

Nezapomeňme, že člověk, který neváhá vést dálnici lužním lesem podél Labe namísto holou plání poblíž, člověk, který neváhá vést dálnici pod České Středohoří, přestože se v té době nevědělo, která cesta na hranici je optimální, člověk, který neváhá stavět dálnici dráž než v Německu (k čemuž je nepochybně nutná zatraceně silná hroší kůže a velmi dobří kamarádi), tak takový člověk jen velmi těžko může přemýšlet ještě o ochraně přírody. To je mimo jeho rozlišovací schopnosti.

Jsou to dva zcela rozdílné typy lidí - MAFIÁN versus průměrný jedinec, případně MAFIÁN versus slečna, co má ráda kytičky. Kdo vítězí, vidíme všude kolem - v Českém Středohoří, v Polabí, na Pankrácké pláni, kde se dnes už nedá dýchat.