Diskuze
EKOLOGIE: Dieselgate (4)
Děkujeme za pochopení.
J. Jurax
No, furt se mluví o podvodu, ale
už jsem to napsal jinde, takže se ocituji:
Splnily ty motory limity podle přesně definovaných podmínek v k tomu určených kontrolních stanicích? Jistě splnily. U VW holt mají chytré inženýry, což je podle mne dobrý důvod k pořízení si auta této značky ... :-)
Jest se tedy spíš zamyslit nad metodikou měření.
Jako každá analogie to trochu kulhá, ale přece jen - změří-li lékař tepovou frekvenci řekněme 70 v klidu, lze na něj sočit za to, že vlastnoruční měření po vyběhnutí čtyř pater na jeden zátah ukáže 120?
Klausogate je pro Česko nebezpečnější než Dieselgate
Člen správní rady Institutu Václava Klause se odhalil.
Re: Klausogate je pro Česko nebezpečnější než Dieselgate
Nejnebezpečnější jsou "myslitelé" vašich kvalit.
Říká, že na západě vládnou socialističtí podvodníci.
Jiní ani neexistují !!! Dzp.
Ó božínku, čili ó přírodo
Níže nás levičáci a zelenáči v rozporu s realitou všedníhoi dne přesvědčují o potřebě regulací, boje s emisemi a zeleného aktivismu. Tohle nedám.
Je fascinující, že ani po delší diskuzi na toto téma
se autor nenechá zmást fakty:
VW nesplnil limity v US, tam to prasklo. EU s tím nemá nic společného.
US nemá limity na CO2, rozumím postoji IVK ke globálnímu oteplování, nicméně tady žádný limit na CO2 nebyl a tedy VW nemohl být v tomto směruv US do ničeho tlačen.
VW neplní limity na NOx, ne na CO2.
Pokud vezmeme limity na CO2 v EU pro automobilky, pokud tomu dobře rozumím, tak jsou na celé prodeje automobilky v EU. A ne na motor. A automobilka má různé možnosti, jak je splnit. VW zvolil cestu dieslu, ale asi situaci špatně odhadl a tak si musel pomoci podvodem.
Politika zelenáčů se v peklo obrací
Pan Strejček to říká v plné nahotě, neb nesmyslné vydírání zelených vede k abstraktním normám a k takovýmto koncům jako u automabilek nejen VW. Vůbec je neviním, neb jejich výrobky jsou skvělé, katalyzátory dobré, normy špatné. A to autor při vyjmenovávání prohřešků zelené politiky ani mnohé další jejich pomníky neuvedl, jako na př. Šumavu a další. Pěkně to napsal i pan Hamáček.
Je to tak
"neznám nikoho, kdo by při koupi nového vozidla zvažoval či dokonce upřednostňoval parametr emisí před cenou auta, jeho bezpečností, motorizací, výkonem, designem či spotřebou pohonných hmot."
Ano, a proto nelze omezení emisí docílit jinak, než regulací.
Jestli omezovat, nebo ne a kolik, je jiná otázka. Třeba Londýn měl velmi liberální přístup k emisím, až přišel rok 1952 a těch pár tisíc mrtvých (převážně děti a starší lidé) a pár desítek tisíc nemocných je vedlo k přehodnocení přístupu.
Re: Je to tak
Mám rád historky, kde figurují mrtví bezmocní starci a mrtvé maminky s mrtvými kočárky ... To se člověk tak hezky dojme, že by chtěl celý celičký svět vzít do náruče a pocelovat - a pak se jej vydá zachraňovat. Aby již nikdy nezemřel žádný bezmocný stařec, o zemřelých kočárcích nemluvě...!!! :-)
Re: Bože, další
Také to tak často vnímám. Jen mám za to, že konečný "vydavatel" sídlí ještě někde dál.
http://neovlivni.cz/proruske-servery-maji-na-ceske-publikum-zasadni-vliv-pise-bis/
Je to tak.
Emisní limity (a to nejen u automobilů!), emisní povolenky apod., je jeden velkej kšeft! Podobně jako OZE.
O tom, že "zelení" jsou levičáci asi nikdo nepochybuje. A jako všichni levičáci - regulují. A třeba i s dobrými úmysly (no většinou pro prachy :-)!), ale cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly. Podstatné zůstává - uměle "vypocené" regulace prostě nemohou fungovat! Poručíme větru (leda tak svýmu!), dešti :-)))).
Re: Je to tak.
Bohužel pane Frauknechte ty regulace fungují a budou fungovat do té doby, než levičáci dovedou naši civilizaci do pekel.A to nejen díky nějakému "klimatu".Ta destrukce začíná nabírat na obrátkách.
"Podvodné" tvrzení autora až světový hazard.
"Pokud se takové jednání dá vůbec nazvat podvodem či klamáním spotřebitele, pak je to podvod či klamné jednání vynucené politikou boje s globálním oteplováním a s ním souvisejícím legislativním zeleným aktivismem".
Autor sám podsouvá hlouposti, tendenčnosti až lži. Předně proto, že nevyřešený problém neudržitelné míry externalit s masivního využívání na fosilech postaveného motorismu bagatelizuje na údajný "zelený aktivizmus". Věcně ale jde o měrné spotřeby násobené masivnosti využívání které jsou v přímém rozporu s únosností planety - viz např pojem ekostopa. Jen v ČR ji ignorantsky překračujeme už 3.5x! a jaksi hromadně idiotsky věříme v budoucí technologický zázrak, který jednou snad vše za nás napraví?!
"Podvodem na veřejnosti" je de facto kdejaké reklamní jednání s cílem navyšování zisku bez ohledu na dopady. Reklama nás takto žene do konzumu a centrální orgány přes lobistickou provázanost s kapitálem ji nejen tolerují ale v základních rozhodnutích např. o koncepci městské dopravy POPULISTICKY upřednostnující OSOBNÍ automobilovou před HROMADNOU. Výsledkem je neudržitelnost a "tunely" typu Blanka či Wolksvágen.
Celkovým výsledkem globalizace a ignorováním faktů o dopadech externalit je pak dlouhodobě neudržitelná civilizační situace. Ta vede už dnes přes iniciování klimatické změny k problémům s migrací až válkám. Upozornuje na to i zpráva Pentagonu. Ten to ale asi nepřiznává s důvodů vyššího enviromentálního uvědomění ale zřejmě pod taktovkou souvislosti se zbrojními výdaji. Příznačně jsou ale částky za nezapočítané dopady externalit fosilního byznysu ještě víc jak 5X vyšší jak ty celosvětové zbrojní. Tak se hazard s přetěžováním planety doposud mnohonásobně komusi vyplácí.
Re: "Podvodné" tvrzení autora až světový hazard.
Správně, pane Rado, jen do něj!!!
Nevím, proč jsem si u Vašeho příspěvku vzpomněl na scénu z Tankového praporu, kde herec Kocourek(?) říká na adresu "malinkatého ďábla" Romana Skamene (dámy prominou): "Ten si zase nasral do huby, až mu tečou hovna po bradě"... ;-)
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz