23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
messenger 31.10.2009 9:51

Pekne napsano

v CSA uz bohuzel neni mnoho lidi kterym by zalezelo na firme... spis jim zalezi na tom nejak ji jeste udrzet pri zivote par dalsich mesicu kvuli vyplate...

R. 30.10.2009 17:22

Vsechno hezky

autor to vzal pres komunikaci, nebot se tim profesne zabyva. BUdiz. Pominul ale zakladni fakt, ze se nakoupila letadla za X miliard, pro ktere nebyli zakaznici ani v dobe rozmachu. Natoz v dobe krize. To potom muzete komunikovat horem-dolem, katovat kosty az na kost, rezat do pilotu, uklizecek (ovsem pozor, nikdy ne do managoru) ale 15 nebo 20 zbytecnych letadel neutahnete. Simple, dear Watson.

Honza Čech 30.10.2009 13:38

marketing

Lašák and his melody boys absolutně netušili v čem spočívá letecká doprava. Marketingový "mág"  Pištělák pronesl velmi památečnou větu: "Cestující si musí zvykat, na nižší standardy". I uklízečka ví, že cestující si na nic nemusí zvykat, prostě poletí s někým jiným. Více než o marketing se p. Pištělák zajímal o to jestli si koupí do kanceláře kulečník, nebo golfový trenažér. RSDr Ryban má typovky na Lenina a Marxe a jako bývalý politruk byl jistě i správně manažerem pro lidské zdroje. A tak by se dal brát jeden manažer po druhém. Výsledkem byl volný pád aerolinek. Jakkoliv jsem nebyl kamarádem bývalého prezidenta ČSA Kůly, musím s ním v mnohém, co řekl v rozhovoru pro Dnes, souhlasit. Začal to bývalý správce vojenských zotavoven Tvrdík, nyní Paroubkův podrždeštník a dílo zkázy dokončil Lašák. Bůh nám pomáhej od takových! Mám dojem, že slovo krizový manažer znamená, že takový dostane podnik do krize a nikoliv, že podnik z té krize dostane.

Talián 30.10.2009 16:44

Re: marketing

Ryba smrdí od hlavy. V ČR je zřejmě tým "likvidačních manažerů", kteří jsou nasazováni do firem, které je třeba zlikvidovat. Likvidaci si přes rozhodující orgány objednávají skupiny, kterým dotyčná firma překáží v rozletu. Tato objednávka je pochopitelně hrazena ve prospěch kapsy tuzemského režiséra. Projděte si průběh ekonomického pádu kdysi prosperujících českých velkopodniků. Scénáře jsou téměř totožné.

Pete 30.10.2009 12:17

Cílem ČSA je přeměnit je na způsob ČSD.

Vlaky dotujeme 7 miliardama každoročně, kdysi nás to štvalo, ale dnes už to je jen drobek v moři českých dluhů.

Proč nedotovat ty piloty a jejich 200 tisícové platy, to by měl někdo veřejnosti vysvětlit. Proč železničáři můžou a letci s ocelovými ptáky ne?

PetrM 30.10.2009 10:27

kdy

naposled letel autor s CSA? Tech nekolik desitek tisic lidi s OK plus je taky pekne nasra.ych a zacinaji cim dal vice vyuzivat konkurenci vcetne me (gold). Ceny letenek jsou silene a jedny z nejdrazsich na trhu. Ja nemam jediny duvod, proc nadale vyuzivat jejich sluzeb a jakozto Moravak vyuzivam sluzby letiste Viden.

Aby se lidi vratili k CSA, tak to by musel byt jooo duvod. Ztracena duvera se tezko ziskava zpet.

Ja to vidim na konkurz CSA, uz prekrocili rubikon

JM 30.10.2009 10:06

LAŠÁKOVI SE VYMKLO Z RUKY KECALOVSKÉ POVĚŘENÍ OD PORUČNÍKŮ NEVĚSTY

LAŠÁKOVI SE VYMKLO Z RUKY POVĚŘENÍ OD PORUČNÍKŮ NEVĚSTY připravit ČSA proženicha, nejlépe s co nejmenším věnem. Chytrý ženich v maželkskoé smlouvě vítá ochudlou nevěstu s výnosným gruntem. Za odměnu Kecalovi i zločineckým poručníkům.  Populárně o tom například ve filmovém zpracovování, o poručnické správě jmění nevěsty v Jasného Petru Vokovi.....

JJ 30.10.2009 9:59

Prodejte CSA Easyjetu

a cesi budou mit po Evrope spolehlive nejlepsi spojeni za nizke ceny. Jinak s CSA maji drahy spatny servis a jeste na to prispivaji z dani.

gabaci 30.10.2009 9:31

http://www.odsminus.cz/?a=odkazy/stranka/1 http://www.face

drahý pomník

Siola 30.10.2009 8:56

Obchodní politika ČSA ?

Pcha, volným pádem do pekel! Jen tak na okraj, má poslední zkušenost s ČSA. Onehdá jsem cestoval po naší matičce EU a ve čtvrtek odpoledne jsem se ocitl v Düsseldorfu, kde jsem měl pobýt do úterý na různých jednáních. Co čert nechtěl, kolega který měl za mnou dorazit v pátek a mimo jiné, dovézt  z Prahy veledůležité materiály na rozhodující  závěrečná jednání, která měla být v pondělí dopoledne skončil v nemocici. Musel jsem tudíž na otočku pro materiály do Prahy. Následující scénka: 15:30, telefonát na informace letiště Düsseldorf, kdy to ještě dnes letí do Prahy? 18:40 ČSA, 21:20 Lufthansa. Děkuji přepojte mě prosím na ČSA, dlouhé vyzvánění, pak to v aparátu luplo a byl jsem na rezervacích letů ČSA v Praze. Dobrý den, prosím letenku na dnes v 18:40 do Prahy a zpáteční v jakýkoliv čas v neděli. Ano, samozřejmě, bez problémů, jméno ...bla bla bla cena? 1.087 €. Prosím? To by mě šéf popravil před nastoupenou jednotkou, děkuji, nechci. Telefonát na Lufthansu, ta přeci letí v 21:20. To samé, akorát ceny mírně, ale mírně nižší, 980 €. Poslechněte, není to nějaké drahé?, před třemi týdny jsem s vámi letěl Mnichov-NY-Frisco-Atlanta-Mnichov a ta legrace stála 385 €! Jo, vážený pane, to je sice náš let, ale operátorem je ČSA, takže peníze jdou do nich. No tak děkuji, někdy příště. Nicht möglich!, německý partner sedá k PC a vyhledává lety do Prahy. Nejlacinější, Swiss, odlet 18:10 Düsseldorf-Zürich-Praha, to samé v neděli zpět, cena 198 €. Pravda, trvalo to o hodinu čtyřicet déle, ale pikantní na tom bylo, že z Zürichu do Prahy a zpět letím Airbusem ČSA. V Praze sedáme o deset minut dříve než let v 21:20, takže v hale si nelze nevšimnout hloučku cca.18-ti pasažerů co vystoupili z B-737 ČSA. Jak jsem zběžně počítal, se mnou z Düsseldorfu do Prahy na tomto letu přestupovalo asi 40 pasažerů. Jo, lidi nejsou padlí na hlavu, aby to kasíroval LuftJarda, nebo ta obskurní parta "managorů" co to po něm "přišla zachránit".

Petr M 30.10.2009 10:13

Re: Obchodní politika ČSA ?

létal jsem nekolikrate na lince Montreal- Praha. Letadlo vzdy plné,hlavne araby a zidi a téz rusové, kteri meli z Prahy v minimalnim case dalsi pripoj do cilové stanice. Po zruseni této linky a téz z Toronta., na misto CSA nastoupilo KLM,. Letadla plne vytizena a letenky o neco levnejsi nez meli CSA. Tak se likviduje vse a pak vyhodne to nekdo? koupi pod cenou.

mazanek 3.11.2009 12:06

Re: Obchodní politika ČSA ?

mam naprosto podobnou zkusenost !

snazil jste se nekdo si koupit letenku na webu csa ?

v porovnani s jinymi spolecnostmi naprosta hruza ;-( na nizsi standard za vetsi cenu jsem si nezvykl a tak po evrope letam s kymkoli jenom ne s csa.

jirka44 30.10.2009 8:08

domácí klienti

Taky jsem jeden z těch, kteří dávali přednost ČSA, pokud to bylo jenom trochu možné (za minulého režimu to dokonce bylo povinné). Nedávno jsem letěl do Helsinek. Měl jsem původně v úmyslu letět tam i zpět s ČSA, ale bylo obsazeno, takže jsem nakonec letěl s Finair tam a s ČSA zpátky. Ten rozdíl byl v maličkostech, ale právě v těch které potěší. Dám příklad - ČSA dává zadarmo pomerančový džus, pokud chcete rajčatový, musíte si ho zaplatit. Nechápu důvod. Ale pro příště už vím, že s ČSA pokud možno ne.

JJ 30.10.2009 10:00

Re: domácí klienti

Letel jsem pracovne s CSA do New Yorku a tam uz o malickosti neslo. Priste poletim radeji s prestupem.

Babu 30.10.2009 6:57

Pátí na světě...

> Byli jsme pátí na světě, kdo založil společnost pro civilní leteckou dopravu...

Pred CSA existovaly aerolinie v techto zemich: Nemecko, Velke Britanie, USA, Dansko, Francie, Svedsko, Nizozemi, Colombia, Rumunsko, Australie, Mexico, Madarsko, USSR a Belgie. CSA je 25. (!!!, ne 5.) nejstarsi spolecnost.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_airlines_by_foundation_date

CSA je ale nejstarsi spolecnost mezi Plzni a Olomoucem ;-)

Čtenář 1.11.2009 12:35

Seznam airlines

Z těch 24 starších než ČSA jich 20 prakticky nikdy nelétalo jako klasické aerolinie.

hh 30.10.2009 1:53

Národní klientela

Pane, toto je pěkná kravina: "Aerolinky nemůžou existovat bez klientů. Národní aerolinky bez domácích klientů." Zkuste se podívat např. u KLM, kolik s nimi (procentuelně) létá Holanďanů :-D

Hadí oči 30.10.2009 1:29

Od prvního odstavce všechno špatně.

Nač nám budou aerolinie, když budeme mít o dva Pandury méně? Ha!

O. M. 30.10.2009 1:13

Napsal jste to moc hezky,

podle všeho však MAnagement ČSA řídí nějací Ivani, kteří dostali za úkol levně koupit letadla a spol. + získat timesloty na Ruzyni pro další expanzi na "západ".

Fujtajksl.