Diskuze
CLA: Zbytečná válka
Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.
J66a14n 82M51a44t80ě71n22a
Ne, evropští výrobci by na tom po opuštění elektromobilů nebyli lépe. Platili by neskutečné pokuty za to, že jejich vozy mají příliš velkou spotřebu. A aby toho nebylo málo, tak malé lehké úsporné a levné vozy mají nejtvrdší podmínky. Takže kdyby někdo náhodou chtěl vyrábět vozítko s hmotností 1150kg (tolik třeba vážila OPEL Corsa, než se svět zbláznil) tak po něm EU vyžaduje kombinovanou spotřebu 3,6 litrů benzínu/100km. A pokud by například vozidlo vykazovalo spotřebu třeba 5,5 litru, tak je za to pokuta 4223 Euro (106920 Kč) za každý vůz. Tak si to přičtěte k ceně vozu, třeba k takové Dacii Sandero. V ohrožení jsou tak nejvíce chudší nenároční lidé, jako třeba důchodci na vsi.
Řešením je vyrábět větší, těžší a dražší vozy se spalovacím motorem, které mají mírnější podmínky a ještě ke každému prodat jeden elektromobil. A o to se automobilky pokouší, ale není to jejich volba, je to nápad z Bruselu.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz