Neděle 18. května 2025, svátek má Nataša
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 99 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.

Přihlásit se

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

FN

Otylý pecivál, který si lehne na vlastnoručně vyrobené lože pobité hřebíky, se nestává jogínem. Je to případ pro traumatologa a psychiatra současně. To je také případ EU a zeleného údělu.

VP

Nebylo by lepoší ten šílený bruselský spolek konečně opustit???

PD

Zatím spíš ne.

Leda že by někdo přemístil Česko někam jinam (ale kam?), vyměnil občanstvo za nějaké samostatnější a našel na našem území ropu, plyn a diamanty (nejlépe). :-P

VM

V r.2030 už současná EU, nebude fungovat, takže postupně zmizí mnohěé nesmysle těch z Bruseli a

i u aut se spalovacími motory, dojde k tomu, aby automobilky vyráběly auta lehčí, jednodušší na výrobu a údržbu, opravy.

Příklad je z USA, kdy v době krize v sedmdesátých letech minulého století, tam přestali vyrábět ty jejich koráby silnic.

Foto

Na výrobu a následnou uživatelskou údržbu je jednodušší elektromobil.

Dočasnou nevýhodou je cena baterie. Ta ale postupně klesá.

J89a40n 75Č31e40r30n22ý

6. 5. 2025 18:32

USA nemá šanci si vrátit výrobu čehokoliv má své území. Jsou tam vysoké mzdy a stejně nejsou lidé, kteří by za ně chtěli pracovat.

Čína je největší vlastníkem dluhopisů USA na světě. Poškádli jimi Trumpa?

VM

Šejna 8:24

Čím dál slabší drátky v elektroinstalaci, moc dlouho nevydrží -

navíc jednotlivé poškozené nikdo nevymění,

mění pouze celé svazky

Foto

O jakých slabších drátkách v elektroinstalaci se zmiňujete?

Máte dojem, že slabší drátky v automobilu jsou na výrobu jednodušší?

Foto

Tesla má marži 7,3% , takže problém evropských elektromobilů nejspíš nebude v tom elektromobilu, ale ve firemní neschopnosti.

Nutno dodat, že Tesla má svou evropskou gigafaktory v Německu a umí tam vyrábět se ziskem i přesto, že musí platit německé mzdy.

Foto

Tesla je však auto, které není pro 90 % populace dostupné. Většina automobilek však prodává střední a nižší třídě, takže dělat to jako Tesla jim nepomůže.

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz