Středa 19. února 2025, svátek má Patrik
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuse

BEV: Kdo tahá za ocas elektromobilního tygra

Propagátoři bateriových BEV si mnohdy nevidí na špičku nosu, či pro stromy nevidí les.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PD

P10e45t33r 94D19o23l56á92k

4. 12. 2024 0:11

Opsáno odjinud:

"Autopůjčovny Hertz a Sixt nakoupily ve velkém Tesly a nyní se jich ve velkém zbavují. Obrovské náklady na provoz, nechuť zákazníků si je půjčovat a minimální zůstatková cena. Rovněž tak nechuť firem provozujících operativní leasing na auta nakupovat elektro(včetně Tesly)-na každé smlouvě prodělávají 1/4 ceny již při podpisu."

14 0
možnosti
Foto

A kde se prosím dají koupit ty Tesly od firem Herz a Sixt za minimální zůstaskovou cenu?

2 4
možnosti
RL

Máte to na YouTube i s testem takového vozu. Jsou úžasné, za ty prachy se to prodává jako rohlíky. Rychle si nejmíň dvě Tesly kupte! Levnější to už nebude!

7 0
možnosti
JK

To je sice pravda, ale to nejpodstatnější chybí. Jak je v půjčovnách zvykem, nakoupily ty nejlevnější verze elektrovozů bez přístupu k internetu a dalším službám, které z Tesly dělají Teslu. Zákazníci zvyklí na Teslu se v těchto autech cítili zcela nekomfortně - nefungovaly tam zcela základní věci - např. výpočet trasy i s možnosti dobíjení během cesty. Pak takové drobnosti jako Spotify a vše, co nějak souvisí s internetem. Rovněž s upgradem na dálku byly problémy, a tak u těch Tesel nebylo možné operativně upravovat softvér, na což jsou opět majitelé Tesel zvyklí. A nakonec - ty Tesly vesměs byly verze s nejmenším dojezdem. Půjčovny si navíc nedělaly hlavu z toho, zda vůz, který půjčovaly byl nabitý a na kolik procent. Když si zákazník takový vůz převzal, musel řešit množství problémů, na které u Tesly, kterou měl doma, ani nepomyslel.

Autopůjčovny šetřily na nesprávném místě. Podobně jako tradiční výrobci spalováků pořád nepochopily, že elektrovůz není auto, kde je místo spalovacího motoru elektromotor a baterie. A že u elektrovozů je na prvním místě elektronika a konektivita se světem.

Odkud to mám? Od jednoho českého blogera, co pravidelně do USA létá. A z jeho zkušeností s Teslou vypůjčenou právě od Hertze.

0 6
možnosti
PD

P68e20t80r 22D91o53l10á98k

4. 12. 2024 8:05

Jasně, tablet na kolečkách neměl plnou verzi funkcionalit a ani významná kupní sleva jej od jeho prodělečnosti nepasila.

4 0
možnosti
PS

P81a66v59e92l 89S84u32r24a

4. 12. 2024 11:43

To už tu bylo dávno (asi před tejdnem). Fakt je, jak úžasně je ten článek propagandisticky zpracovanej - Auto po ročním provozu má kapacitu baterky 93%. Jo, tyhle zátěžové baterky mají v pohonech všech těchhle hraček jednu strašně příjemnpou vlastnost. Od cca druhéh roku provozu seice mají kapacitu vysokou, ale dojezd minimální, protože horní napětí při jejich ďábelském odběru rychleji klesá a sytém pohonu baterku chrání tím, že ji odpojí. A stojíte. Chcípnete, nastarujete, zase chvilku jedete a zase stojíte. Úžasné svezení !!

Pan Šejna si určitě užije.

2 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz