Úterý 18. listopadu 2025, svátek má Romana
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 99 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.

Přihlásit se

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

RL

Pro Pražáky chystá škodovka nebinární elektromobil Buziq ,pro větší města je to Koniq a na chudší venkov Osliq a Kozliq.

Foto

Do armády z Tatrovky nový terénní automobil Náklaďáq, od některého ze spojenců nový obrněnec Tanq a ze Zbrojovqy Uherský Brod pro pěšáky bodáq a qulomet 🙂

Foto

Německá vůdkyně velkoevropské říše už našla řešení. Místo aut budeme vyrábět drony a zbraně. 😁😁😁

Foto

Císařovna pojala vychytralý plán k oživení ekonomiky EU:

Každý stát bude vyrábět nějaký druh zbraně a vzájemně si je budou mezi sebou prodávat.

Samozřejmě několikanásobně předražené, takže kupující snadno splní limit 5% na zbrojení a prodávající bude mít plusový státní rozpočet

🤣

FDW

Jestli mě ta hovada donutí koupit si elektromobil, slibuji, že bude čínský.

BX

B16a82y10o 18X51x

11. 9. 2025 8:15

Dělal jsem 20 let v autobranži a auta jsem miloval. Jsem šťasten, že jsem si svá aktivní léta prožil v době, kdy auta měla duši a dalo se rozpoznat která značka kolem vás jede. Dnes - všechnostejné plastové krabice bez duše, vypadající jak čínská hračka z tržnice.

PS

P76a46v62e23l 60S58u61r96a

11. 9. 2025 10:50

Takhle to vypadá, když obchod a technický rozvoj začnou řídit umělci a filozofové.... Člověk si pak připadá jako pitomec a ptá se - "Kdo jim to dovolil....?"

PD

No, kdo ....

... já to nebyl, vy asi taky ne, ale bylo jich dost. Všichni voliči proEUnijních stran ...

JP

Neví někdo, proč se ten liberální kapitalismus tak rychle hroutí a na druhé straně totalitní komunistické čínské hospodářství rychle roste? To je nějaké divné, že by to Evropě už dávno nebyl kapitalismus ale vlezdobruselismus?

Foto

J65i79ř37í 84E48r77b95e54n

11. 9. 2025 9:35

Protože liberální kapitalismus v Evropě už dávno nemáme, dobře před čtvrtstoletím jsme ho začali dusit prostřednictvím samozvané eurokomise. Pamatujete na zákaz žárovek pro domácnosti? To byla taková pěkná první vlaštovka.

MP

M33i47r20e13k 93P26e59s15a89t

11. 9. 2025 12:38

RE: "Jiří Erben

11. 9. 2025 9:33

Jo, taky pamatuju reportáž z BAZ v létě 1989, kde mu předváděli vyvinuté dodávky MNA 900 a MNA 1000 - a on se jen udiveně ptal, přoč je už dávno nezačali vyrábět. Vůbec mu nedošlo, že právě sama jeho vláda tu výrobu dodávkových aut v Bratislavě dosud nepovolila...

------------------

jak tady soudruzi, sklonujeme China soudruhy ve vsech padech, my /vcetne meho ja/ jsme v roce 1990 nalitli kecum o svobodnem trhu, ktery vyresi vse. Nic takoveho neudelali soudruzi z Asia/Japonsko/asijsti tygri/China, ti vsichni si PREDEVSIM ochranili/uzavreli vlastni trh a dali vlastnim vyrobcum cas aby si doma a exportem vydelali na vyvoj takze postupne se kvalita/uroven jejich vyrobku srovnala s vyspelym zapadem. Cely byv. tabor miru a socialismu okamzite liberalizoval/otevrel sve trhy a podrizl vlastni prumysl. To ovsem nebyla chyba soudruha Adramce/KSC, to uz "zaridil"soudruh Havel a vlady modrobolseviku po tzv. sametu. Ne. nechci si hrat na generala po bitve, patril jsem mezi ty co take chteli rychle zmeny, jen jsem ve sve naivite/neznalosti nevidel tak daleko jak videli v roce 1990 soudruzi ze South Korea ci China. South Korea zacinala licencnim Opel Kadet/Daewoo Racer, prodaval se o nas v Tuzexu.

Cest

JO

Inu strategie budování EU jako nejrozvynutější a nejzelenější ekonomiky na světě už zeleným ideologům konečně přináší své ovoce...Snad už to dochází I užitečným idiotům. I když to je příliš optimistický předpoklad.

VM

BUDOU MÍT PO LÍZÁNÍ RAN, KDYŽ

začnou vyrábět to,

co chtějí zákazníci - solidní lidové auto ve všech směrech užitkovosti, bez zbytečných činčurádiček, za rozumnou cenu/

na tom žil VW a nejenom on.

ZN

Bohužel spoustu činčurádiček vyžadují předpisy Evropské unie. Na co EU sáhla, to zkazila.

PK

P47e42t42r 14K80o85t89y91z55a

11. 9. 2025 10:36

Kdyby to stádní chování evropských autošéfů nebylo k pláči, byla by to jedna veliká groteska. Téměř všichni (snad s výjimkou Toyoty) byli zaslepeni vidinou vysokých zisků z levné výroby a drahého prodeje elektroaut, protože počítali s masivními státními dotacemi na ně. K tomu zákaz spalováků, hurá, tleskáme! Vykašleme se na ně a všechno vrhnem do elektriky!

Nepočítali ovšem s jediným: že i přes ty dotace je lidé jaksi nechtějí, takže není komu prodávat. Když ho přesto někdo bude chtít, koupí si číňana, protože je levnější. Co teď? Rychle zpátky ke spalovákům a zrušit zákaz!

Prostě groteska.

Foto

Až na to, že klesá zájem i o ty spalováky.

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz