16.4.2024 | Svátek má Irena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Fafa 4.10.2007 23:52

Meloune,

Mám možná příliš optimistický dojem, že státní správa není v rukou soukromých osob. Pan Kužvart již není minisrem, ale MŽP existuje.

Vas dojem je opravdu ponekud optimisticky. Popisujete totiz idealni situaci. V praxi se to ale k mnohym statnim urednikum nedoneslo a sverene urady ridi jako svuj osobni majetek.

Kubeš 4.10.2007 23:22

Dík autorovi

za článek. Když slyším nebo čtu "aktivista", mám podobné pocity, jako když slyším fašista. Díky aktivistům zamořovaly Plzeň zplodiny aut zhruba o 10 let déle, než se postavil dálniční obchvat. A podobných příkladů by se našlo jistě víc.

baltahsar 5.10.2007 0:41

Re: Dík autorovi

Myslíte ty aktivisty se zahrádkama v Černicích? :-))

milburg 4.10.2007 23:12

Bursíku vedeš rotu ekoteroristů

Tu zelenou rotu je třeba zpacifikovat osobní zodpovědbostí a náhradou škod za jejich pitomá rozhodnutí to bude pak dílo není-liž pravda?

kacir 4.10.2007 20:32

Hanzlicek je demon

no more ;-€

oakman 4.10.2007 18:37

Zase - shrnuto

Rudolfe, zpomal, nám nejde teď už o D8 jako takovou (ikdyž se to dalo jinudy a lépe), nám jde o to, aby to mělo parametry, které doba vyžaduje. To, co jsem z "nové" D8 viděl a projel , je odbytý paskvil - stejně jako dvoupruhý okruh D1, je to jen vyhánění peněz z kapes, protože do 10 let se to buď bude "narovnávat" nebo se z toho stane Rko.

To je o tom, o čem jesem už psal - krátké zpomalováky a zařazováky, mizerné poloměry, je to Horská dráha kopírující terén, je to dvoupruhé a pomalé - prostě taková klasická česká kreatura Dálnice pobolševicku. Povoz se po A4 z Dresden do Chemnitz a pochopíš, co myslím.

To platí obecně pro většinu "projektů" - vandrování D3 podle Sázavy - to aby zničila pokud možno co nejvíce a končila přesně tam, kde je to nejvíce na prd, To je hovězí Rozšiřování D1 místo R35, to je ....... můžeme tu být dny a dny.

Tyhle dálnice jsou mizerné nejen z kotlíkářského, ale i z dopravního a stavebního pohledu - prostě odfláknutý, předražený šmejd.

baltahsar 5.10.2007 0:44

Re: Zase - shrnuto

Hele, žaludovej mužíku .. nějakej rozdíl mezi terénem mezi teplicema a drážďanama versus drážďanama a karl-marxštatems nezaregistroval? Mam takovej nejasnej pocit, že hustota vrstevnic na mapě speciální je tam rozdílná přímo zásadně, ale už dlouho jsem si nedělal soulep :o)

oakman 4.10.2007 18:28

Pro zběsilého Rudolfa

Vy mi povídejte něco o znalosti problematiky!!!

Víte o D8 to, co ostatní vesničané podél - už aby byla, že. To sedí, ale musí být postavena tak, abyste tam radostí z ní prachem a spadem nezemřeli. Po kom budete házet kamením, až z toho bude rakovina?

O D11 víte prd, protože zmíněný úsek, kde to hurví polabí je mezi Poděbrady a chlumcem, takže s Pernštejny si dejte oraz, jste na Kinského polích.;-P

No a abych tě dorazil, tak jsou v šuplíku dva projekty spojení v tomhle koutě, které se oba vejdou do rozpočtu "horské dráhy" přes Teplice - jeden na Chemnitz, druhý na Gorlitz.

Místo toho máme bolševickou horskou dráhu s tunely se 60tkou!! Bravo! Dálnice! Jednoduchým provnáním - A17 je v tom kousku do drážďan také intubována, kolem města je podle mne stejná vzdálenost pod povrchem, jako ty dva "slavné " tunely u Tisé, no jen nikdo nemává vítězně rukama a nedostává medaili za předražený paskvil!

Saša 4.10.2007 16:42

Velmi přesný článek.

Proč ekoteroristická mafie blokuje výstavbu dálnic? Důvody jsou dva:

1. Cílem je zvýšit úspěšnost racketingu - tedy vybírání "nevšimného" od soukromých investorů na jiných stavbách. Zelení mafiáni přijdou za tím, kdo chce stavě obchod nebo nájemní dům nebo továrničku se slovy "nebude-li příspěvek do té či oné ekonadace, budeme Vaši stavbu blokovat ještě úspěšněji než dálnici. Když nad námi nedokáže vyhrát stát, nedokážete to Vy tím spíše". A investor cáluje a zelení mafiáni si to pak rozdělí v podobě odměny za členství ve správní nebo dozorčí radě příslušné nadace.

2. Druhý důvod je ideologický - zelení šílenci chtěji zlikvidovat civilisaci a dobře vědí, že doprava a přeprava jsou pro rozvoj civilisace zcela nezbytné stejně jako výroba energií. Proto se vší silou zaměřují na likvidaci dopravy, na boj proti autům i silnicím.

A protože tito mafiáni mají i své politické křídlo, daří se jim dobře prosazovat zákony a v zákonech paragrafy, které jim to vydírání umožňuje.

ok 4.10.2007 16:48

Re: Velmi přesný článek.

Zřejmě soudíte podle sebe, že? Znáte takové konkrétní lidi, nebo fantazírujete?

Stredocech 4.10.2007 16:57

Chcete konkrétní lidi - bratři Kužvartové

Saša 4.10.2007 16:57

Znám.

Mám s ekoteroristy velmi bohaté zkušenosti.

ok 4.10.2007 17:06

Re: Znám.

Já mám zas momentálně bohaté zkušenosti s dobrodinci, kteří ničí Pankráckou pláň. S  nějakými "ekoteroristy" si poradí levou zadní, mají už vyzkoušené postupy.

Arab. 4.10.2007 17:37

Re: Velmi přesný článek.

Nezastávám se zelených,ale spíš bych řekl že šílenci jsou ti kteří nám zabetonovávájí celou republiku.Ty asi patříš mezi ně.

ok 4.10.2007 16:34

dva typy lidí

Nezapomeňme, že člověk, který neváhá vést dálnici lužním lesem podél Labe namísto holou plání poblíž, člověk, který neváhá vést dálnici pod České Středohoří, přestože se v té době nevědělo, která cesta na hranici je optimální, člověk, který neváhá stavět dálnici dráž než v Německu (k čemuž je nepochybně nutná zatraceně silná hroší kůže a velmi dobří kamarádi), tak takový člověk jen velmi těžko může přemýšlet ještě o ochraně přírody. To je mimo jeho rozlišovací schopnosti.

Jsou to dva zcela rozdílné typy lidí - MAFIÁN versus průměrný jedinec, případně MAFIÁN versus slečna, co má ráda kytičky. Kdo vítězí, vidíme všude kolem - v Českém Středohoří, v Polabí, na Pankrácké pláni, kde se dnes už nedá dýchat.

ok 4.10.2007 16:37

Re: dva typy lidí

Podotýkám, že v demokracii není pro mafiány místo. U nás ale zřejmě VLÁDNOU.

Chris Kelvin 4.10.2007 15:27

A zase ideologické smyčky.....

Lidé jako Rudolf se rádi ohánějí chudáky z Velemína, kteří by si již dávno mohli oddychnout, pokud by se u nás dálnice stavěly stejně levně jako v Německu, trasy by se plánovaly kvalitně a nekontroverzně a stavbě nebránila vlivná lobby stavebních firem, která si nechce ujít příležitost stavět a momentálně až dosud nemohla, protože stavěla úsek v Krušných horách. Vaše tvrzení, Rudolfe, jsou silně demagogická. To říkám jako člověk znalý věci a jezdící přes zmíněný Velemín dost často. Ale to jsem psal už těsně po půlnoci na začátku diskuse, stačí dohledat....

Ostatní ideologicky beztvaré příspěvky bez obsahu jako ten Malého Astona asi netřeba komentovat. Ve Středohoří jsem prakticky vyrůstal a takto nevhodně naplánovanou dálnicí dostane děsnou ránu ;-(

Souhlasím s příspěvkem Oakmana, ten to tentokrát popsal dobře. Mnohem lépe než předevčírem Béma a olympiádu ;-)

Rudolf 4.10.2007 15:46

Re: A zase ideologické smyčky.....

Tak jo, jsem demagog, protože s Vámi nesouhlasím. Vy račte být potom magog či co?.

Nikdo nepojede nesmyslnou delší trasou, má-li k dispozici trasu kratší. To věděli již naši předci před staletími. Jenom dnes se objevují "experti", kteří si myslí opak. Je vidět, že s provozováním dopravy nemáte jakékoli zkušenosti. Kázat (bludy) ale umíte, všechna čest.

Můžete nastavět dálnice nesmyslnými směry, trasování dopravy tím nezměníte. Můžete zabránit výstavbě jakýchkoli dálnic - vyvoláte jen zácpy na současných silnicích.Můžete zdanit používání silnic, vymýšlet jakékoli spotřební daně, ale trh vás vždy nějak obejde, byť byste nastavěli celníky a policajty na každý roh. Takový je prostě tok života, který nakonec smetl i skvělé odborníky v r 1989. Někteří ovšem pochopili. Jiní se stali zelenými.

Neviditelnou ruku trhu (právě proto, že je neviditelná) můžete popírat, můžete jí klást překážky ale nakonec \Vás file://\\Vás dostihne.

.

Chris Kelvin 4.10.2007 16:12

Re: Re: A zase ideologické smyčky.....

A můžete mi Vy magogu najít, kde jsem hlásal nějakou delší trasu......??? Ona totiž existuje i varianta kratší, vedená skutečným (nikoli virtuálním) tunelem, netvořící nesmyslnou smyčku na terase nad Labem (už chci vidět sjízdnost v zimě) a ohleduplná vůči krajině Středohoří. Za použití německých a jiných podobných cen stavby dálnic by ani nebyla dražší, ale mírně levnější (průměrný km v Německu ca 380 MKč, u nás 800 MKč).

Lidé ve Velemíně netrpí proto, že by nějací aktivisté blokovali stavbu. Ale proto, že stavět se ještě prostě nezačalo a stavět budou ty samé firmy, které byly plně vytíženy stavbou úseku přes Krušné hory. Jste schopen pochopit takto jednoduchou argumentaci?

Mmchdm, Vy jste se Rudolfe deklasoval jako "odborník" na silniční výstyvbu již před časem v podobné diskusi, kdy jste tvrdil, že čtyřproudá silnice Most - Teplice byla navržena (či je vhodná) pro rychlosti 130 km/h. Není. Vyjedete-li z Teplic, hned za první pravotočivou zatáčkou s klesáním asi dvojnásobným než D1 na Vysočině potkáte zastávku autobusu bez nájezdů a za ní křižovatku taktéž bez nájezdů a sjezdů. Tak můžu pokračovat až po poslední odbočku na Most (před Chánovem), kde sjezd měří asi dvacet metrů a když to nečekáte, máte problém ubrzdit i z těch devadesáti. Na suchu.

Chris Kelvin 4.10.2007 16:20

Re: Re: Re: A zase ideologické smyčky.....

Vaše tvrzení jsou demagogická ne proto, že mám jiný názor, ale proto, že si berete do huby ty chudáky z Velemína. Kteří už dávno mohli mít klid nebýt "českého způsobu" stavby dálnic. Jo, a ještě se zeptejte těch v Bílince, jak se jim bude líbit ten tubus uprostřed vesnice!

Chris Kelvin 4.10.2007 16:21

Re: Re: Re: Re: A zase ideologické smyčky.....

To Bylo P.S. na Rudolfa, ale to P.S. se mi vytratilo....

Bobby Brown 4.10.2007 18:08

Re: A zase ideologické smyčky.....

Tak ty jsi z ČS? Fajn, dej mi vědět, já sednu na bike (třeba je to jen kousek) a půjdeme se na to společně podívat, ju?

Kudy se asi celou dobu jezdilo z Drážďan do Práglu(?), kolem Měsíce... Ty už si nepamatuješ ty kamiony vysypané v Želenicích - hm, dnes mají obchvat. Skrz ČS se jezdilo, jezdí a jezdit bude, akorát že na nižší rychlostní stupně a mnohem delší dobu (zejména kamiony).

Bobby Brown 4.10.2007 18:09

Re: Re: A zase ideologické smyčky.....

pardon: Žalany!!!

Malý Aston 4.10.2007 14:43

Ochránci žabiček!

Já se Zelenými souhlasím.Lidí je na celém Světě jako mravenců.Ale nějaká žabka se vyskytuje jen někde.Když nebude lidí,tak si je lidé udělají ale co chudáci žabáci? Proč stavět dálnice,když se mohou lidé vyhubit pěkně na okreskách?Proč se dívat na čoudící fabriky,když se fabrika může přesunout do Číny kde nějaký čoud nevadí.Proč lidé cestují,ať pěkně sedí doma na zadku a není třeba ani aut,ani železnice ani letadel.Já je miluji .V očích jiskra,každému poradí jak žít a když to nepůjde tak jak oni chtějí,pěkně nám to dají příkazem jako komančové.:-D

Petr 4.10.2007 15:14

Re: Ochránci žabiček!

Souhlasím se Zelenými i s Vámi. Jenom bych ještě upozornil na nezanedbatelný vliv na zkvalitnění  duchovního života člověka.  Bude více příležitostí vrátit se k černým hodinkám, zbude více času na rozjímání i na přátelské "večery pod lípou", zřejmě se bude rodit více dětí i bez státní podpory. Určitě to přinese i řadu dalších výhod, které si ještě ani dnes nedovedeme představit. Už aby se ty elektrárny (zvláště jaderné) pozavíraly!

Meloun 4.10.2007 13:08

Dokázal bych

během chvíle napsat stejný článek s opačným znaménkem a s uvedením aktuálních a konkrétních údajů, bylo by to však k ničemu. A přeci dotaz : Kdy zaniklo MŽP?

Petr 4.10.2007 14:03

Re: Dokázal bych

Mám také dotaz na Vás: KUŽVARTOVO MŽP ještě existuje?

meloun 4.10.2007 17:36

Re: Re: Dokázal bych

Mám možná příliš optimistický dojem, že státní správa není v rukou soukromých osob. Pan Kužvart již není minisrem, ale MŽP existuje. V mnoha případech se stejným personálním obsazením, někdy bohudík, jindy bohužel (není moje osobní zkušenost, pouze zprostředkovaně).

Beldor 4.10.2007 12:26

problem...

Jediny problem je ze stat se nemuze chovat jako soukromy podnikatel ktery ma,v pripade ze je chytry" problemy s ekologickymi organizacemiminimalni.Vetsinou staci pprerozdelit par desitek tisic,do vedeni takoveto organizace a hned jdou jejich ekologicke zajmy stranou :) .Mnohem vetsi problem je s organizacemi mistnich kteri treba tu stavbu v okoli nechteji.Tamuz vetsinou penize nepomuzou a musi se to dojednat.I kdyz nektere radnice maji takove osvicene radni ,ze po "utrouseni" nejake hezke sumicky prosadi hypermarket i pres odpor obyvatelstva s tim ze je sice v dalsich volbach asi nezvoli,ale voni uz jsou zajisteni:-DRv

btw:Kdybyste vedeli jak to funguje v recku tak ste za tendle nas system jenom radi:-P

Jarda 4.10.2007 12:09

Ekologická hnutí musejí být právně zodpovědná

Asi je nesmysl omezovat právo ekologických organizací se vyjadřovat k různým projektům ale co naprosto chybí, je jejich odpovědnost. V podstatě 99% ekologických občanských hnutí funguje na bázi negativismu, ničí práci jiných a škodí v zájmu malé skupinky lidí, kteří mají většinou ekonomické zájmy aby se něco někde nestavělo. Kdy kdo viděl nějaké ekologické hnutí něco vybudovat či alespoň vyčistit les? Většinou bohužel fungují na bázi vydírání a výpalného - zaplať a dáme ti pokoj.

Takže chybí zákoná odpovědnost z činosti těchto hnutí a organizací, prostě pokud se ukáže že lžou či že blokováním staveb vznikly škody, měly by je uhradit právě tyto organizace. Ekologické hnutí mají nyní mnohem větší práva než běžný občan a mohou jednoduše ničit život ostatním občanů a jsou jednoduše zneužitelná pro privátní zájmy, ale nemají jakoukoliv odpovědnost  - to je třeba změnit.