18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

ŠAMANOVO DOUPĚ: Pokladny registrační, bič boží

Uplynulo právě 20 let od zavádění registračních pokladen. A přesně 20 let, kdy jsem to na stránkách Neviditelného psa komentoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vintr 7.7.2019 23:23

Představa, že je dobře

když se státu podaří vyždímat z lidí víc peněz, je neskutečně hloupá. Státní kasa je bezedná díra, kde budou peníze vždycky chybět. Problém erární kasy nikdy není na straně příjmů, ale je vždycky na straně výdajů. Když stát zpupně nutí ekonomicky aktivní lidi, aby mu hlásili všechny své příjmy, měl by se na oplátku všem občanům podrobně zodpovídat ze všech výdajů. Ono by se pak ukázalo, jak špatně hospodaří s penězi, které z lidí vyždímal.

S. Ševeček 6.7.2019 17:46

na kolik přijde "krabička", která na trhu umožní, aby

bába Dymaková dostala v hotovosti 35 káčé, vyťukala 35, stiskla tlačítko, počkala na odezvu a vytiskla proužek papíru?

/myslím to doopravdy

M. Šejna 6.7.2019 19:18

Re: na kolik přijde "krabička", která na trhu umožní, aby

nejsem si jistý přesnou částkou, ale jeden z živnostníků, který tu krabičku používá, mi řekl, že stala okolo 4 tisíc Kč. Krabička měla připojení přes SIM kartu.

L. Novák 7.7.2019 12:16

Re: na kolik přijde "krabička", která na trhu umožní, aby

Před pár lety, po zavedení EET na Slovensku, jsem se majitelky jednoho obchůdku ptal, jaké měla jednorázové náklady spojené se zavedením. Prý to bylo něco kolem 700 EURO...

M. Prokop 7.7.2019 12:37

Re: na kolik přijde "krabička", která na trhu umožní, aby

Nejen samotná krabička, i její provoz.

Zaplatí zákazníci, i snížení konkurence.

M. Šejna 7.7.2019 14:05

Re: na kolik přijde "krabička", která na trhu umožní, aby

provoz internetového připojení, které většina lidí má, aniž by podnikali?

Prokopova klasika po poradě s uklízečkou.

Účetní na podvojné účetnictví, nebo auditor vyjde podnikatrele na mnohem větší peníze, než provoz EET.

Za významnější náklady lze považovat jen nákup té "EET-ktrabičky".

L. Novák 7.7.2019 14:42

Re: na kolik přijde "krabička", která na trhu umožní, aby

Už zase aktivní blb Šejna a jeho "moudra"...

Jasně, každý si do každého svého obchodu a stánku (jednotlivých prodejních míst) pořizuje připojení k internetu jen tak, pro radost...

P. Grigar 7.7.2019 15:18

Re: na kolik přijde "krabička", která na trhu umožní, aby

.. ono to prý jde realizovat i přes mobil, jak jsem slyšel a četl. Já například si musím kvůli dojíždění do zaměstnání(za účelem dosažení a udržení příjmu) kupovat boty, oblečení a dokonce i auto!! Ony totiž některé spoje veřejné dopravy o víkendech nejezdí a zaměstnavatele to pramálo zajímá. Do služby musím nastoupit v určitou dobu na určitém místě, ber kde ber.. jinak nejede vlak, doslova. Pokud mi(komukoli..) takový požadavek připadá jako neslučitelný s mými představami, nezbyde než se živit nějak jinak.

M. Prokop 7.7.2019 17:25

Re: na kolik přijde "krabička", která na trhu umožní, aby

Jistěže jsou náklady. Je ovšem trestuhodné zvyšovat je zbytečně. Výběr daní se stejně nezvýší, ceny ano.

Neblbněte jak ten Šejna, u něj je to notorické.

M. Šejna 7.7.2019 17:48

Prokop opět blbne

Jen blbnoucí Prokop může na Psu vytrubovat, že živnostníci mají zvýšené náklady proto, že musí používat mobilní internet, který ale používá skoro každý, včetně školáků základní školy, ale jen Prokopa napadlo, že internetové připojení je pro podnikatele likvidační náklad.

Chudáci rodiče, kteří mají více dětí a musí jim kupovat tarify s mobilními daty, aby dětičky mohly být trvale na fejsbúku, instagramu a jútube. To pro ně musí být tak zvýšené náklady, že snad musejí kvůli tomu žádat o sociální dávky.

L. Novák 7.7.2019 18:50

Re: Prokop opět blbne

Likvidační pro živnostníky jsou gauneři jako Babiš a jim pochlebující blbové jako ty nebo "toš" Čermák... Začínal jsi s idiotskou socialistickou propagandou za vlád ČSSD a teď už jsi od profláklých předlužených socanů přešel agitovat ke StBákovi a komouši Babišovi. Děláš fakt pokroky... A to máš ještě našlápnuto k zeleným magorům jako zálohu, kdyby náhodou Babiš skončil v base. :-P

M. Šejna 7.7.2019 17:34

idiote Nováku 475

co si chceš, ty natvrdlý blbe pořizovat, když si internet můžeš nosit s sebou formou mobilních dat. To se k tobě do tvýho buranova ještě nedoneslo?

Zkus se podívat, ty polointeligente, na nabídku tarifů současných 3 operátorů, pokud umíš číst a nepíšeš sem na Psa jen poučky s politického školení.

L. Novák 7.7.2019 18:42

Re: idiote Šejno

No jasně, "internet s sebou formou mobilních dat"... :-D Že ten pomalý a nespolehlivý "mobilní internet" je mnohem dražší, než rychlá pevná linka ve velkých městech, ti docvakne až v další pětiletce... :-P

M. Prokop 7.7.2019 17:22

Re: na kolik přijde "krabička", která na trhu umožní, aby

Internetové připojení na tržišti? Jen někdo "chytrý" jako Šejna nepochopí, že se jedná o náklady NAVÍC. A že to, že se na takovou buzeraci mnozí vykašlou sníží konkurenci, opět bude zvyšovat ceny.

Už ani ta uklízečka vám nepomůže.

M. Šejna 7.7.2019 17:31

natvrdlý Prokope

vetšina tržišť bývá ve městech, nebo ve větších obcích, natvrdlý Prokope. Tam je mobilní připojení zcela běžné. Leda, že by Prokopovo tržiště, kam si on chodí nakupovat švestky, bylo někde v horách na Ukrajině.

Natvrdlý Prokop nepochopí, že když má někdo běžný mobilní tarif, tak má automaticky minimálně 3 GB dat. To bohatě stačí na používání EET po celý měsíc, a ještě zbyde dost dat, aby mohl Prokop projíždět erotické stránky.

Znovu opakuji, že jedíným zatěžujícím nákladem je počáteční pořizení EET-krabičky.

M. Šejna 6.7.2019 17:03

20 let starý článek

dvacet let starý článek, ale některým diskutujícím to nedošlo.

Zajímavá je i narážka pana Kovanice na Itálii. Nevím, jak před 20 lety, ale dnes si v Itálii bez účtenky nekoupíte ani zmrzlinu u stánku. Sám jsem tam před 14 dny zažil situaci, kdy za mnou po odchodu z prodejny zmrzliny vyběhl zmrzlinář, a osobně mi přinesl účtenku, kterou jsem nechal na pultu. Prodej zboží bez účtenky je v Itálii tvrdě pokutován tamními berními úředníky a pokutu může dostat nejen prodejce, ale i kupující.

Výstavba bez stavebního povolení je v Itálii everegreenem, ale na druhou stranu tam vláda občas udělá "generální pardon" a nepovolené stavby zlegalizuje všem majitelům, kteří se přijdou na úřad dobrovolně přiznat a zaplatí pokutu za černou stavbu. Po zaplacení pokuty se z černé stavby stane stavba zkolaudovaná a legální.

L. Novák 6.7.2019 19:07

Re: 20 let starý článek

Jasně. A proto jde makroekonomika italského státu do kopru... :-P

M. Prokop 7.7.2019 12:38

Re: 20 let starý článek

Klasika. Vyblbnou se na blbostech typu účtenka za zmrzlinu, zato neplatiči daní ve velkém jen kvetou.

M. Prokop 6.7.2019 8:34

Tyhle zákony

a minimální protesty proti nim, to je ukázka klasické (české) závistivosti. A odnesou to, jako vždy a vše, zákazníci.

Do pekel s ANO i EET!

M. Šejna 6.7.2019 17:06

Re: Tyhle zákony

Prokop zas něco nepochopil a nevšiml si, že článek je starý 20 let, nepíše se v něm o EET a dokonce tehdy neexistovalo ani ANO. Ani Čapí hnízdo tehdy ještě nestálo.

L. Novák 6.7.2019 19:04

Re: Tyhle zákony

Prokop, Šejno, píše o české závistivosti. Ta má nadčasový rozměr a některé partaje (že ANO, ČSSD a spol.?), pro něž tady vytváříš systematicky propagandu, tyhle závistivé voly (voliče) přitahuje svými sliby... Už zase předvádíš neschopnost pochopit myšlenku čteného textu. :-P

M. Šejna 6.7.2019 19:22

bolševický spratku Nováku 475

tak to Prokop psal určitě o tobě, ty bolševkcké hovado Nováku, evidovaný pod číslem 475. Když jsem se tady kdysi zmiňoval, kolik odvádím státu na dani z přijmu, byl jsi tak nasranej, že jsi tu psal, jaký musím být podvodník a že podvadím naše klienty.

Nemohl jsi, ty rudá kreaturo, pochopit, že někdo, kdo má jiné názory, než ty, muže legálmně vydělávat několikanásobně víc, než ty.

L. Novák 7.7.2019 0:31

Re: Miroslav Šejna, developer socialismu

Mě tvoje příjmy, hlupáku závistivý, nezajímají. Jsi to ty, kdo se tady s nimi stále dokola chlubí... Podvodník jsi - demagog a lhář. Demagogie je záměrné podvádění, byť jenom "slovem". To je tvoje hlavní profese, kterou tady už řadu let předvádíš. :-)

M. Šejna 7.7.2019 11:26

Ladislav Novák 475, developer závisti a frustrace

Nováku s evidenčním číslem 475,

ty jsi tady proslulý svou nenávistí vůči všem, kteří úspěšně podnikají, nebo jsou v životě jinak úspěšní. Tvoje frustrace z toho, že jsi socka, nikdy se ti nic nepovedlo a jsi na tomto světě úplně zbytečně, je tady na Psu proslulá. Nadáváš všem, kteří něco umí a něco dokázali.

Klidně mi tady nadávej do developerů socialismu a do podvodníků. Pro mě je to od tebe pochvala, ty duševní nulo, protože ty umíš nadávat jen úspěšným a nenávidět jen úspěšné, zatímco z neuspěšnými frustráty si notuješ.

M. Prokop 7.7.2019 12:41

Re: Miroslav Šejna, developer socialismu

Trefa, jak je vidět z té dětsky vzteklé Šejnovy reakce.

M. Šejna 7.7.2019 14:09

Prokope

já jsem v pohodě. Ale popsat ubožáka Ladislava Nováka, evidovaného pod číslem 475, mě baví.

Pokud se můj popis ubožáka Nováka osobně dotýká Prokopa, tak to se mu za to omlouvám. Netušil jsem, že ta Prokopova uklízečka, se kterou tady Prokop tak rád šermuje, je sám Novák, evidovaný pod číslem 475.

Vy dva jste se hledali. Kde jste se našli? Nejpíš na sociálce.

M. Prokop 7.7.2019 17:27

Re: Prokope

Místo argumentů nadáváte.

Ty zbylé hámotiny proberte s uklízečkou, třeba je moudřejší. Hloupější už snad ani být nejde.

M. Šejna 7.7.2019 17:37

natvrdlý Prokope

argumenty jsem předložil. Hovado Novák na to reagoval, že jsem podvodník a agitátor socanů. Vy reagujete na moje argumenty podobně, nebo si vymýšlíte blbosti o tom, jak chudáčci živnostníci nemají možnost se připojit na internet apod.

L. Novák 7.7.2019 20:03

Re: hloupý Šejno

Žádné argumnty jsi sem nevložil. Jenom blábolíš hovadiny a slovník máš z páté cenové... :-P

M. Prokop 7.7.2019 12:40

Re: Tyhle zákony

Všiml, Šejno.

Jen vy jste si ve své zuřivé omezenosti nevšiml, PROČ pan Kovanic recykloval svůj starý článek.