23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
huhu 10.1.2006 15:19

Re: Re: Milý Bédo, mluvíš mě z duše...

pánové, vyražte raději na vodu ! zejména v červnu během voleb. Dobrá hospoda nezkazí žádné jídlo, ale za Paroubka byl v RaJi riskantní i ten guláš a svíčkové nemluvě.
Béda 10.1.2006 15:37

Re: Re: Re: Milý Bédo, mluvíš mě z duše...

Huhu, mám to vodní povyražení na červen už v plánu. Jako každý rok. Tedy ještě v době, kdy jsou hospodští natěšeni z vodáckého utrácení a rovněž v době, kdy ještě nemohou moc jezdit pubertovodáci neb nemají prázniny. Volit se dá i na vodě, nejen v místě trvalého bydliště. Takže, huhu, zase smůla, že ano...
ticha@dohoda 10.1.2006 12:32

pekne poporadku pane Kovanici

Putin a rusti oligarchove, prakticky vsichni/vcetne Chodorkovskeho, Abramovice a dalsich/ se dostali ke svym majetkum podvodem ve spojeni s byvalou komunistickou nomenklaturou, "diky" teto "privatizaci" se jedna z nejbohatsich vlad sveta dostala do situace zebraka, protoze Chodorkovsky a spol. sice vesele vyvazeli suroviny z privatizovanych podniku, jen jaksi zapomeli platit dane statu, nemluve o tom, ze casto nazaplatili ani za podniky samotne, coz velice pripomina nasi "privatizaci" kuponovou metodou. Na Psu je vzdy po ruce spousta "odborniku" na byv. SSSR, bohuzel tam nikdy nebyli, resp. pouze na druzebnim zajezde sve pobocky SCSP :-)) . No a v CR: znam cloveka co nekdy v roce 1994 zacal skladat pocitace doma, z dilu co si nechal posilat ze Singapuru, dnes je to majitel firmy nevetsiho dodavatele dilu pro PC a kancel techniku v CR, kamarad s manzelkou a spoluzakem dali dohromady databazi kterou dnes vyuzivaji dnes vsechny obchodni retezce v CR, Slovensku a Polsku, dalsi kamarad je ekonomem soukrome vysoke skoly, vsichni zazili jak vladu ODS tak dnes socany, vsichni tvrdi, ze za socanu to rozhodne neni zadna slava ale v zasade stejne jako za vlady pravice/o neco horsi/, cesky receno stejna lumparna, korupce , neschopnost. Vsichni vyse popsani jsou relativne bohati lide, ne srovnatelni s Pitrem, Krejcirem, Zeleznym ale vypracovali se od piky, zadne opletacky s policii za LTO, zadne podivne odpocty DPH, zadny podvod na investorovi ani jeden z nich se neboji, ze by mu Paroubek znarodnil firmu, jo docela by brali nejakou pravicovou stranu ale ODS by volili jen se sebezaprenim. Napiste pane Kovanici neco poradneho, obcas vam to slusne psalo, ne nechci po vas oslavny clanek na Paroubka a ody na to jak to socani dobre vedou, jen nepiste kraviny, ktere patri k pivu a diskusim omezencu ve ctvrte cenove, pokud je neco skutecne varovneho, tak komentare nekterych pravicovych priznivcu zde, ne ze bych si delal iluze o jejich charakteru ale alespon jsem si jich vzdy vazil p
Honza 10.1.2006 13:12

Re: pekne poporadku pane Kovanici

Tichá dohodo, napsal jste toho hodně, sice trochu slátaně, ale budiž. Ale buˇďte alespoň v něčem konkrétní při kritice článku Šamana. Jinak to vypadá, že se skutečně trefil svým článkem do černého a píchnul vás do bolavé nohy.
A ještě jedna věc, jste si opravdu jist , že vaši schopní kamarádi nebudou volit ODS. Koho budu volit je přece natolik soukromá věc, že to nebudu vykládat kdekomu.
Zvláš pitomcovi, který by o tom pak vykládal kdovikde, třeba na NP
Bell 10.1.2006 22:54

Re: Re: pekne poporadku pane Kovanici

Tady si snad chodí číst články jen kovaní komunisti. Holt ta disciplina jim zůstala, neb rodná strana nad nimi pořád bedlivě bdí. je vidět, že Šaman přesně trefil do rudého. Neštěkejte tady, jděte štěkat do Práva. Stejně brzo vymřete po meči i přeslici, jak jsem viděla na Letné při Vašem posledním srazu.
Jaroslav 10.1.2006 12:20

Máme svobodu slova a tak se člověk aspoň pobaví

když si takovýto článek Paroubek přečte, tak se maximálně zasměje, podiví se, ale autora určitě do vězení nezavře. Vzpomínam si, že Klause začátkem 90. let také někdo přirovnal k Pinochetovi a snad i někdo k Hitlerovi, ale takové ojedinělé hlasy téměř nebylo slyšet kvůli všeobecné euforii a těšení se na budoucí blahobyt.
Pro odeesáky je však i jejich bývalý spojenec Paroubek najednou vyvrhelem pekla. Kdyby přišel do čela ČSSD kdokoliv i třeba bývalý vrcholový člen ODS (ostatně takový Rath byl v ODS, Jandák spolupracoval s ODS...) budou sepisovat choromyslné článečky o diktátorech a komunistickém nebezpečí atd.
Ale o čem by takový pan Kovanic psal, když v hlavě zřejmě nic nemá?     
huhu 10.1.2006 12:30

Re: Máme svobodu slova a tak se člověk aspoň pobaví

ano hezky jste příipoměl, že Paroubek poskytuje ve své fýrorovské straně prostor karieristům typu Ratha či Jandáka, kteří v několika jiných demokratických stranách se nemohli prosadit.
gerontus.inza@seznam.cz 10.1.2006 12:42

Pane HUHU, přestaňte prosím huhlat.Re: Re: Máme svobodu slova a tak se člověk aspoň pobaví

Vždyť dřív to byly vaši kamarádi. Ale holt neměli ba to s vámi žaludek, a tak to vzali bez vás. Nepustili vás k lizu? No nic, snad příště.
huhu 10.1.2006 13:00

Re: Pane HUHU, přestaňte prosím huhlat.Re: Re: Máme svobodu slova a tak se člověk aspoň pobaví

jednak nejsem v ODS a taky tam asi kamarády tihle dva nenašli. Proto už tam nejsou
huhu 10.1.2006 12:14

socani musí být komunisty pokud chtějí mít hlasy

v dobách, kdy socani praktikovali "pravou" socanskou politiku za Horáka či dělali "české" Blairy za špidly a grosse propadli se do bezvýznamnosti. V čr na "levici" dominuje komunistická ideologie - ctižádostiví chtějí ovládat druhé a ti dole chtějí okrádat úspěšné. Tohle vystihli Zeman i Paroubek a přizpůsobili tomu politiku čssd. Zeman více jen rétorikou, Paroubek již jde na otevřenou spolupráci s ksčm. Tím na jedné straně umenšuje vliv ksčm jako strany, ale sam čssd se stává více komunistickou. takže to označení ksčssd naprosto sedí. A vystupování Paroubka jako diktátora je plně v komunistických tradicích.
Nováček 10.1.2006 10:51

Autor má naprostou pravdu !

Napsal to výstižně a trefně.  A hlavně PRAVDIVĚ. Ono to s Paroubkem takhle bohužel doopravdy je!
A takový člověk je naším premiérem!!!
Je to katastrofa, ale je to tak.
 
Béda 10.1.2006 10:38

Mistr Kovanic

"Se všemi těmito přirovnáními souhlasí, a také si je už většinou užil..."
Jo, mistře, v tom je právě ten Váš dnešní zakopaný pes - většinou. Ovšem, zatím jste si například neužil toho fýrerova výletu do prostoru komínem, jinak byste nemohl napsat tak nebetyčnou kravinu.
Jo, v tom to je, Vy zaměňujete svobodu slova se svobodou výmyslů, lží a nenávisti a zde i zjevné zášti. A to premiéra zrovna moc nemusím.
šimon klein 10.1.2006 12:03

Re: Mistr Kovanic

bédo - copak vás tak nebetyčně rozčíllilo???
Socánci jsou plní vznešených slov o právu na svobodu slova, ale - jako v té Orwellově Farmě - jak pro koho....taky nás tady jeden včera citýroval, že si můžou psát co, kde a kdo chce/chtějí a pikantní na tom bylo, že to naše vyjádření, které ho popudilo, byla reakce na žlučovitost jiného rudého, ale ten už kritizovaný nebyl....
A papá roubek - ten smí lhát a dštít nenávist na druhé? Vymýšlet si?? - a to dokonce netvrdím, že to samé - dle vás - šaman dělá....
no, není nad levou objektivitu....
gerontus.inza@seznam.cz 10.1.2006 12:08

Šimone, nemluvte o objektivitě!!Re: Re: Mistr Kovanic

Ani nevíte co to slovo znamená. Mě stačila svinstva psaná o paní Paroubkové našimi velkými "novináři", a zde i vámi podporovaná, aby se mě nad nimi i vámi zvedal žaludek. Lituji takové jako vy NEBRAT.
šimon klein 10.1.2006 12:13

Re: Šimone, nemluvte o objektivitě!!Re: Re: Mistr Kovanic

ale už zase ?!: cvičte - myšlenka+moč,moč+ meč, atd. - hlavně nepřestávejte.
Třeba si pak vzpomenete, že jste ode mne nic proti paní Paroubkové nečetl (ten posměch mi případá velmi hloupý a osobně nepřípustný - není to veřejná osoba), jakkoliv mě ten její papá roubek vadí tak, že si dle mého hodnocení nezaslouží ani slušné pojmenování.
Tak - a zpátky do cvičení: meč+ moč, meč + myšlenka atd.,atd. ...furt pryč.....
gerontus.inza@seznam.cz 10.1.2006 12:27

Pane Šimone,Re: Re: Šimone, nemluvte o objektivitě!!Re: Re: Mistr Kovanic

proč mě ten Paroubek vedle vašich duševních výtvorů připomíná Sokrata? Ale dost. Blbostí s vaší tematikou jsem již posal dost. Zasunuji meč, a jdu se na vás vy.. čůrat, vy mysliteli.
šimon klein 10.1.2006 14:00

Re: Pane Šimone,Re: Re: Šimone, nemluvte o objektivitě!!Re: Re: Mistr Kovanic

geronte - beru vše zpět - neudržte meč, neudržte moč, snad ani myšlénku, stačí, když dodržíte svůj slib ohledně toho, že mě dále nebudete napřímo rozesmávat...a meč si pak zasunujte kam je libo - třeba do ......
Béda 10.1.2006 12:14

Re: Re: Mistr Kovanic

No, když článek nazvu nebetyčnou kravinou, tak to přeci neznamená, že jsem nebetyčně rozčílen, že ano. Pokud z mého textu soudíte na tento můj stav, tak Vás asi zklamu.
Ovšem, to přirovnání k fýrerovi, to už se Vám nezdá trochu moc. Dle mého docela dobrý základ na žalobu. Holt mistr Šaman asi stárne, tož se to trochu projevuje v jeho žlučovitosti. Já sám nejsem ani úplně doleva, ani úplně doprava, spíše pragmatik. Ovšem, kdybych byl úplně modře doprava, tak to by mne teprve článek mistra Šamana rozčílil. Právě proto, že to je megamdvědí služba modráskům. Tož tak.
Béda 10.1.2006 12:16

Oprava

...megamedvědí služba...
šimon klein 10.1.2006 14:17

Re: Re: Re: Mistr Kovanic

bédo - na žalobu je především to, jak se papá roubek míchá do vyšetřování posledních policejních kaus - pitr apod. A tam už toho fýrera bohužel připomíná - ať neurazím váš jemnocit, tak doplním, že raného fýrera - v dobách ještě po svém zvolení (legálním!) kancléřem Německa(tedy velmi zjednodušeně - do podobné funkce jako papá roubek).
Někdy si přečtěte něco - a že je toho dost k sehnání - právě o počátcích fýrera ve funkci kancléře. A na to článek právě naráží - nikoliv na soumrak nacismu již v dobách po všech stránkách mimořádných - válka, koncentráky, teror apod. A protože to velice připomíná, jak se levicoví diktátoři dostávají k moci, drtivá většina těch materiálů bylo zde k dispozici až po 1989.
A je nesmysl, že by ten článek odkazoval k pozdnímu fýrerovi - tato situace zde být, nebyla by už tato diskuze (v koncentrácích nebývá internet chovancům k dispozici).
No a o to jde - aby ta situace nenastala.......
Béda 10.1.2006 14:41

Re: Re: Re: Re: Mistr Kovanic

Jo, s těmito Vašimi názory by se dalo celkem souhlasit. Ovšem mám dojem, že převážná část čtenářů tak daleko, jako nyní Vy nejde. A také předpokládám, že premiér je dostatečně inteligentní na to, aby se na výplody mistra Kovanice vykašlal. Premiér má jinačího protivníka (myslím z řad novinářů), což zajisté víte.
Škoda jen, že Šaman se podobnými články pasuje do novinářského podpalubí. Bývalo to mnohem lepší. Tož tak.
šimon klein 10.1.2006 14:53

Re: Re: Re: Re: Re: Mistr Kovanic

bédo - a kam tak zařadíte myslitele s návrhem na guláš z profláknutých papalášů, který bude kořeněn šamanem......možná jako humoristu do kýlového skladu koksu, co???
Já jen, že šaman možná není ten, kdo dnes nemá svůj den......
Béda 10.1.2006 15:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistr Kovanic

Inu, jak praví klasik: "V kuchyni se projevoval obvyklý nepotizmus vojenský, rozdávající všem, kdož jsou blízko vládnoucí klice." Čili, přebytky guláše bych zařadil do týlových skladů jednotlivých stran.
Já jen, že jsem nabyl dojmu, že z výplodu mistra Šamaního nelze, než dělat srandu...
MLOK1 10.1.2006 14:32

Re: Re: Re: Mistr Kovanic

Slovo "fýrer", přeloženo z této slangové podoby znamená, (nemýlím-li se) "vůdce". Nějak mi je divné, že někdo považuje označení někoho za "vůdce" za žalovatelný výraz. Ovšem, na druhou stranu, když si vzpomenu, jak za t.zv. "reálného socialismu" byli někteří občané označováni za "buržoazii", "buržousty"........ Pane Kovanici, těším se na Vaše další příspěvky.
Béda 10.1.2006 14:50

Re: Re: Re: Re: Mistr Kovanic

Mloku, víte, že například i to "hajlování" holých lebek vlastně většinou ani pravým "hajlováním" není? Ono totiž v těch řádech nacistů ta ruka musela být v určité úrovni. Jinak byl pozdrav špatně. A tak je to se vším...
šimon klein 10.1.2006 15:05

Re: Re: Re: Re: Re: Mistr Kovanic

bédo - a to možná nevíte, že byl úspěšný jako argument u soudu se skíny fousatý vtip ještě z protektorátu, že to znamenalo: do týhle vejšky to vymalujem primalexem....
Takže vo jakej žalovatelnej čin go ???
a trochu OT: Samo, že papá roubek to žalovat nebude (a to ani tehdy, že by to napsal enemy of state štajgrvald - na to je opravdu dost inteligentní, což na druhou stranu nic nevypovídá o jeho morálce - u norimberského tribunálu (když už jsme u těch fýrerů) zjistili, že až na židobijce Streichera (primitivní demagog - vydavatel plátku der Sturmer-  s umlaut) mají všichni hlavní obžalovaní inteligenci na hranici či v pásmu geniality. A nejlépe prý na tom byl (tehdy už mrtvý) Heydrich.
Béda 10.1.2006 15:18

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistr Kovanic

Šimone K., možná nevíte, že byl neúspěšný jeden pokus zažalovat jakéhosi skína zde v ČR v minulosti, když "hajloval". Obhájce prokázal, že to nebylo "hajlování", jelikož při tom pozdravu nebylo dosaženo těch správných, nacistickými předpisy přikázaných, parametrů...
šimon klein 10.1.2006 15:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mistr Kovanic

no jasně - jak ten můj příklad: ukažte kucí, jak máte vysokýho fotra ?! A najednou a největší vyhrává.....
rýpadlo 10.1.2006 12:18

Milý Bédo,

ale ono jde mj. právě o to, KDO bude tím vrchním arbitrem který určí co  je pravda pravdoucí a co výmysl a lež, co je láska a co nenávist. I pro průměrného demagoga je snadné nepříjemnou pravdu označit za záštiplnou nenávistnou lež. Nemluvě již o tom, že Váš (zrovna ne moc milovaný) premier  je v používání osvědčených polopravd a lží jako ryba ve vodě (kupónovka - zločin století, neznalost špinavých peněz atp.). O to víc se rozčiluje, když se ho někdo nelekne.. Takže nejlepší ARBITR je jen a jen volič.
Béda 10.1.2006 12:29

Re: Milý Bédo,

Rýpadlo nebuldozerové, pro úsporu slov si přečtěte příspěvek Jaroslava z 12:20 se kterým se ztotožňuji. S kupónovkou, jako zločinem (možná by se dalo zmírnit na "chybou") století rovněž. Měl jsem tu čest do toho osobně nahlédnout. Mám na mysli tu část kupónovky přes privatizační investiční a podílové fondy. Ale, pokud jsou například pánové Kožený, Vostrý a další hrdinové privatizace, tak si je nechte (na těch ostrovech). Tož tak.