16.4.2024 | Svátek má Irena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
šrek 2.12.2007 14:05

Na purpůru je asi ještě brzy,

tak to asi bylo kadidlo, kterým Váš článek zavání, pane Kovanic. Raději mu nadávejte.

Tomáš Jasný 2.12.2007 0:34

Jak je to s tím Američanem co usiluje o české prezidenství

Jen tak na okraj psovské propagandy o kamarádství českého prezidenta s lidem ČR, neboli proč by mohl, a měl, Čecho-Američan nahradit Vaclava Klause.   

Existuje český zákon, který dovoloval americkým naturalizovaným občanům, kteří byli dříve čeští občané a kteří odešli po sovětské invazi Československa, aby jim bylo české občanství vráceno s plnými právy jiných českých občanů, včetně práva volit a být volen do kterékoliv politické funkce České republiky, tudíž i do funkce prezidenta, aniž by se museli vzdávat občanství amerického.  Profesor Jan Švejnar dostal zpět své české občanství patrně podle stejného zákona, protože v roce 1997, kdy ho tehdejší prezident Václav Havel, v rámci své prezidenské pravomoci, jmenoval do funkce českého předsedy vlády po zbankrotovaném Václavu Klausovi, ještě českým občanem nebyl.

Otázka, zda Jan Švejnar bude zvolen za českého prezidenta je záležitost čistě pro parlament ČR.  Nerozhodne o tom žádný jednotlivý politik, ani jednotlivá strana, ani žádný pisálek z NP či diskutér na TV, ale bude to rozhodnutí všech politických zastupitelů českého lidu.  Ti mohou řídit svůj výběr podle svých představ  jaké kvalifikace by prezident měl mít.  

Pokud ty kvalifikace budou  zahrnovat počet případů, kdy prezidentský kandidát stál s ostatním lidem ve frontě na kafe za kapitalizmu, či na nějaké nedostatkové zboží v době rozvinutého socializmu, potom Klaus má nepopiratelně větší naději před Švejnarem,  protože ten v takových frontách s lidem nestál.  

Pokud ale většina poslanců a senátorů bude přihlížet k tomu, o jaké nesmírné částky připravil ekonom a minister financí V. Klaus lid České republiky svými privatizatičními reformami a bankovními machinacemi, které jenom naplnily bankovní konta jeho stranických noshledů, a které ekonom Jan Švejnar kritizoval od jejich samotného začátku, potom by měl Václav Klaus skončit.   Už jenom to, že Jan Švejnar není spojen s žádnou dnešní politickou stranou je ta nejvyšší kvalifikace pro nového prezidenta.      

kecal 28.11.2007 21:46

idiotismus na postupu

Žasnu, kolik lidí se nechá okouzlit bohorovností Paroubka. Dívala jsem se na tentýž pořad a nejvíc jsem byla překvapená , když se na konci diskuze  , když byly oznámeny výsledky SMS ,které byly v neprospěch Paroubka, který řekl:víte naši voliči nemají možnost posílat SMS: . Atímto ze všech voličú ČSSD udělal blbce. Všimli jste si toho?;-O

b rblal 28.11.2007 21:40

Havla nemám rád.

Havla nemám rád proto,že pochází z kolaborantské rodiny.Tehdy mně šokovalo,že to lidem nevadilo.Dal přednost návštěvě Německa před Slovenskem,jeho omluvy za vysídlení byly trapné.Omluvy z němců za vyvraždění 36O.000 čechů a slováků nepožadoval.Po jeho hloupé amnestii bylo zavražděno mnoho spoluobčanů.Nikdy se pozůstalým Havel z TV neomluvil.

¨Majda 28.11.2007 22:39

Re: Havla nemám rád.

 Jo, koho chleba jídáš, toho píseň zpíváš. Kdopak asi platil naš  slavný třetí odboj? Můžete hádat!

šrek 2.12.2007 14:09

Re: Havla nemám rád.

ale brblat můžete dál. Psi štěkají a karavana jde dál ...

Fafa 28.11.2007 21:02

Viktore,

Klaus je chytrý a hlavně mu jde o moc

O moc jde vsem politikum, proto do politiky vstupovali. A zdalo by se Vam lepsi, kdyby kandidat byl blby a touzil po moci? ;-D

honzak 28.11.2007 21:26

Re: Viktore,

jako třeba pardus (Paroubek)?

Kamjdu 28.11.2007 20:59

Idiotismus na postupu

Soudnému, osvobozenému člověku je jasné, že Klaus a také jeho nohsledi Topolánek, Julínek, Langr a jiní z jejich uskupení jsou špatní lidé,  které je třeba co nejdřív sesadit než nadělají mnoho škod. Jejich společným znakem je přebujelé ego projevující se pýchou, sobeckostí, klamáním, povýšenectvím, bezohledností, chamtivostí a ještě by se něco našlo. Jsme v jejich zajetí. V současné době to již spatřuje, nebo alespoň tuší mnoho lidí (cca 50%), ale jsou bezmocní, protože zatím na takové situace nemají potřebné rychlé páky. Úplně jinak na mě při nedělním rozhovoru na Primě zapůsobil  pan Paroubek. Byl vyrovnaný, harmonický, klidný, dobře věděl o čem mluví. Nikdy jsem jeho stranu nevolil, ale nyní do něj vkládám naděje, že se mu podaří se svými lidmi tuto vládu svrhnout. Všiml jsem si také v pořadu u pana Krause, že nová partnerka pana Paroubka je okouzlující, jemná a velmi inteligentní paní silně eticky založená. Jsem přesvědčen, že jejich partnerství bude harmonické a moc jim to přeji.

honzak 28.11.2007 21:28

Re: Idiotismus na postupu

jako fór dost dobrý. Jestli to myslíš vážně,tak zajdi zítra na psychiatrii.

František I. 28.11.2007 21:36

Re: Re: Idiotismus na postupu

Honzaku, ten to myslí vážně. U sockomoušů nemůžete čekat od jejich zbytku šedé kůry mozkové něc o jiného. Ti myslí svěračem, a podle toho vypadají jejich argumenty. Rozvážný Paroubek, vždyť to už je for sám o sobě...

červotoč 30.11.2007 9:42

Re: Idiotismus na postupu

Kamjdu tak plácám hlouposti.;-(

F.VÍZEK 88.100.57 28.11.2007 18:19

Zajímavý komentář Pavla Vernera : V oku zář

1.část:     

Zdálo by se, že když stál Pavel Bém na špici Čomolungmy, neměl už kam výše vzhlédnout. Já se však vsadím, že i na vrcholu Himálaje viděl nad sebou božskou tvář Václava Klause.

Trochu oklikou – kdo řeší otázku, zda v ruské říši dnes funguje ještě demokracie, či spíše tuhá polykracie, nebo dokonce diktatura ve vatičce, má snadné rozhodování. V zemi, kde ještě 16 let po rozpadu SSSR uctívána jest většinou národa nabalzamovaná mrtvola muže, který Rusy a národy podmaněné uvrhl na 74 let do diktatury a utrpení mimořádných rozměrů, nemůže být demokracie ničím jiným než dočasnou kulisou. Našinec si s úlevou řekne, že takhle směšný kult osobnosti je u nás, v zemi pod Řípem, dávno nemyslitelný.

Pokud ovšem neabsolvoval dva dny staré televizní vystoupení pražského primátora Pavla Béma, jeho v oku zář a procítěné proslovy ve stylu Klausi náš, jenž jsi na nebesích. Nejde o tajemství, první místopředseda ODS je prezidentovým mužem ve straně a jeho rukou prodlouženou. Však čeho je moc, toho je příliš.

I dnové Václava Klause se jednoho dne přirozeně naplní, stejně jako nás všech, ale mne občas jímá podezření, zda v podzemí pražského magistrátu nebuduje se již s předstihem balzamovna. Zda řemeslníci už kdesi nebudují modrý sarkofág. Zda tajemný Bémův emisar nevyjednává už v Kremlu o zakoupení záhadného roztoku chemika Vorobjova, co umí uchovat tělo velikánovo tak, že se před zraky turistů nerozpadne. Výhrůžka Pavla Béma do lůna strany už před sjezdem, že pokud dva koaliční trpaslíci nepodpoří v prezidentské volbě Klause (a ten by kvůli tomu prohrál), může nastat konec této vlády, má k realitě daleko.  

F.VÍZEK 88.100.57 28.11.2007 18:20

Pavel Verner - 2.část:

Dokončení: 

Ministři, poslanci a senátoři se modlí spíš ke svému funkčnímu křeslu než k prezidentskému trůnu. Jsou za Klause, budou případně i po něm. Tyhle hory Bémova láska nepřenese, ač kongresový potlesk při vstupu prezidenta popsal v TV s přesvědčivostí Jiřiny Švorcové.

A vyslovená primátorova obava, že bez Klause na Hradě jsou ohroženy v Česku reformy, je víc prvomájovým heslem než myšlenkou hodnou jeho politické pozice. I kdyby přece Klause vystřídal dnešní outsider Švejnar (a senátor Kubera se tím pádem stal albánským europoslancem, jak v tom případě slíbil), těžko věřit, že zrovna „profesor z Ameriky“ by zkoušel brzdit cokoli reformního v ekonomickém rozvoji státu.

Bémem vynucovaný kult Václava Klause kráčí ruku v ruce s nevyhlášenou, o to však skutečnější válkou mezi předsedou a prvním místopředsedou ODS o rozhodující vliv ve straně. Bém se o autoritu Klause v ODS opírá stejnou vahou jako Topolánek o věrnost firmy Melčák & Pohanka (hlasování všeho druhu). Je otázka, zda by Klausovo nezvolení otřáslo Topolánkovou pozicí. Že by to rozklížilo židli pod Pavlem Bémem, to se blíží jistotě.

Kamjdu 28.11.2007 20:49

Re: Pavel Verner - 2.část:

VR^

Stanislav 28.11.2007 18:07

Nemám na Klause

Nemám na Klause žádné osobní vzpomínky, ale mám v živé paměti, když jako ministr financí zavedl 15% "dań" z úroků, i když v sousedních zemích to bylo až od částek odpovídajících našim 150 000 Kč, stejně jako si dobře pamatuji, když obnovil zíkon o omezení dovozu na osobu na částku 5000 Kč a ani rodinní příslušníci nersměli částky sdružovat, zákon, který svou tvrdostí překonal i zákony za bývalého režimu.  Dávno jsme zapomněli......

AdVy 29.11.2007 9:20

Re: Nemám na Klause

R^

Kubeš 28.11.2007 17:17

Autorovi

R^

Iva Prudičová 28.11.2007 16:12

Už si konečně sáhněte!

Milý pane Kovanici, pokud Vám ke štěstí stačí, když potkáte párkrát Hlavu státu někde na ulici, je to vaše věc. Proč ji ale musíte ventilovat na stránkách Neviditelného psa,mi tak nějak nedochází... Že by nějaká nutkavá touha? Prosím, už si sáhněte! S přáním hezkých Vánoc, Iva P.

Kelner 28.11.2007 15:42

Souhlas

I když nepatřím do fan klubu pana Klause, nevidím lepšího kandidáta na prezidenta. Měla by si to uvědomit i socdem a přestat se ztrapňovat .

Klokan 28.11.2007 15:51

Re: Souhlas

ČSSD se neztrapňuje. Jmenovitě Paroubek dělá vše proto aby byl Klaus v únoru zvolen. Jedině tato varianta umožní Paroubkovi v roce 2013 kandidovat a nemít důstojného soupeře.

Jos 28.11.2007 20:39

Re: Re: Souhlas

To je pomluva, nebo hloupá úvaha.

Kubeš 28.11.2007 17:17

Re: Souhlas

Kelnerovi R^

Honza 28.11.2007 15:30

Mám stejné zkušenosti

Vážený pane, mám obdobné zkušenosti ze setkání s našimi posledními prezidenty a bohužel také každodenní zkušenosti s informacemi, které zprostředkovávají celoplošné sdělovací prostředky, a to nejem TV, rozhlas je na tom možná ještě hůř. S pozdram Honza

Yarda 28.11.2007 15:23

Z článku mám pocit

že autor nemiluje našeho národního idola. Jinak pan Klaus je prezident za kterého se IMHO nemusíme stydět.

Bert 28.11.2007 14:14

Kuponová privatizace (především její legislativa),

postoj k EU, nekompetentní angažovanost v otázkách klimatologie a klimatických změn a účelový  populismus V.Klause, jsou příčinou toho, že tímto pánem pohrdám a opovrhuji. Je pro mě stejný  hochštapler jako Zeman, Šlouf, Topolánek, Paroubek, Kalousek a další.

Buvol 28.11.2007 14:41

Re: Kuponová privatizace (především její legislativa),

Já zase opovrhuji panem Havlem a to silně! Na co sáhl jako president, to zkazil! Některé jeho "státnické činy" byly doslova šílené a skoro vždy se zvrhly ve svůj opak! Namátkou jmenuji ty největší havloviny, rozumněj blbosti! Generální amnestie - přínesla obrovský nárůst zločinnosti. Zastavení zbrojní výroby na Slovensku a vyvolání pomlčkové války o název státu podstatně urychlilo jeho rozpad .... Nejhorší byl ovšem omlouvací seriál vůči sudetským Němcům, se kterým Havel přišel už v prosinci 1989 a skoro všechno tím zkazil! Denodenně jsme potom po léta četli v novinách, poslouchali v rozhlase a v TV o sudeťácích a vesměs to byly pohádky! Havel zašel až tak daleko, že Kohlovi pro ně nabízel dvojí občanství! Ten měl naštěstí víc rozumu a nechal to bezpovšimnutí... A toto všechno dělal Havel při těch sebenejnevhodnějších příležitostech, jako byla státnická návštěva ve Vídni někdy koncem devadesátýh let a napozadí občanských válek na Balkáně! Vůbec mu zřejmě nedošlo, že mít tady ty sudeťáky v roce 1993, kdy se oddělilo Slovensko, náš stát by skončil! S precedensem Mnichova by sudeťáci jistě neodolali nutkání udělat to,co v roce 1938! Další nehorázností bylo to, že zřejmě přesvědčil Clintona o "blahodárnosti humanitárního bombardování" zbytkové Jugoslávie resp. Srbska na přelomu století .... Podle mého názoru jsou to především takovéto naprosté hovadiny, při kterých soudný člověk musí pochybovat o duševním zdraví jejich autora, které způsobily a dálé působí kromě jiného na populárnost a důvěru jeho nástupce .. a čert vem nějaké skore v ukazování se na veřejnosti, i když to je také symptomatické ....

Buvol 28.11.2007 14:43

Re: Re: Kuponová privatizace (především její legislativa),

Dodal bych ale, že na pozadí toho co se děje v ODS, začínám být nakloněn spíš panu Švejnarovi ....

kecal 28.11.2007 21:50

Re: Re: Re: Kuponová privatizace (především její legislativa),

Vy pana Švejnara znáte? Ani já ani nikdo zcelkem širokého okolí NE. Kde byl 20 let? Jak zná naši mentalitu.?Kde byl, když komunisté perzekuovali téměř každého? Kdo to ví, tak ať mi a nám všem odpoví

Kelner 28.11.2007 15:43

Re: Re: Kuponová privatizace (především její legislativa),

Souhasím