24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Harazím Kejhák, PhD 25.9.2008 20:27

Herrn Thomas Krystlik

nach dem das alles passierte, finde ich ihr Antisemitismus geradezu unerträglich. Die Sudetendeutschen haben sich aktiv an der Verfolgung der Juden beteiligt. Nach der "Befreiung", also Besatzung des Sudetenlandes mußten alle loyale Bürger der Tschecho-Slowakei flüchten, um ihr blankes Leben zu retten. Eine besondere Frechheit ist es, als Verluste der Sudetendeutschen die mehrere Zehntausend Juden, die in Auschwitz vergast wurden und die etwa 200.000  Soldaten der sudetendeutschen Herkunft, die and der Ostfront gefallen sind, den Tschechen anzulasten. Die Sudetendeutschen haben ihren  jüdischen Landsleuten ihre Solidarität versagt, das, was folgte, war die Gottesstrafe für eine schwere Sünde. Sie sollten beten und für die Vergebung schwerer Sünde bitten.

Tomáš Krystlík 17.9.2008 17:48

Pane Kovanici,

trpíte-li jako izraelita osvětimským komplexem, neměl byste ho kompenzovat (kanalizovat) psaním článků. Je to trapné. Holubičí cz-národ připravil cs-Němcům po válce v roce 1945 desítky až stovky Lidic, Ležáků, Bernartic, o čemž se nikdo nezmiňuje. Rychlost poválečného vybíjení Němců Čechy předčila za jednotku času rychlost opačného vybíjení za protektorátu

Konzerva 17.9.2008 18:04

Re: Pane Kovanici,

Abych si přisadil, můžeme i porovnat počet obětí ruské okupace 68 a počet obětí poválečné msty.

Petr Benes 17.9.2008 18:13

Re: Pane Kovanici,

Copak? Fakta vam nevoni?

honzak 17.9.2008 18:28

Re: Pane Kovanici,

Jinak zdráv?

Yann 17.9.2008 18:41

Re: Pane Kovanici,

Pane "historiku", společná česko-německá komise historiků, která spolupracovala na textu česko-německé deklarace, spočítala počet obětí odsunu na 25 tisíc. Z toho méně než polovina zahynula násilnou smrtí. Je velkým štěstím, že vám vaše flagelantské přepisování historie žere jen pár deprivantů, převážně okupující diskuze některých webů.

Konzerva 17.9.2008 19:20

Re: Re: Pane Kovanici,

Ano, za půl roku, to je velmi slušné skóre.

Yann 17.9.2008 19:43

Re: Re: Re: Pane Kovanici,

Já jen, že lidé jako Krystlík udávají zásadně čísla, které prosazuje Landsmanšaft. To je 250 tisíc obětí. Od tohoto čísla se distancuje každý historik u nás a jak je patrné, tak i historici v Německu. Samozřejmě "historici" jako pan Krystlík, toto číslo hýčkají. Proto jsem reagoval, tak jak jsem reagoval. Každá nevinná oběť je tragédií  a ještě větší tragédií je fakt, že mnoho viníků masakrů nebylo ani symbolicky potrestáno. Musíme si ale položit otázku, co bylo hlavní příčinou násilí páchaného na nevinných. Nebo on někdo ve třicátých letech masakroval Sudetské Němce? Někdo je vyháněl z domu? Každá akce vyvolává reakci...

Historie česko-německého soužití je velmi bolestivá a složitá, s bezprávím a zločiny na obou stranách. Právě česko-německá deklarace z roku 1997 je tečkou za touto historií. Dnes máme s Němci ty nejlepší vztahy v dějinách. Němci mohou žít tady, my tam. Bez konfliktů. Aktivity lidí jako je Krystlík jsou vedeny všemi možnými motivy, jen ne tím, co oni uvádějí. Tedy hledáním pravdy a vyrovnání se s minulostí.

Jura Jurax 17.9.2008 18:56

Re: Pane Kovanici,

Krystlíku, prostě kecáte až lžete. Proč, to nevím.

Václav Semerád 17.9.2008 19:33

Pane Krystlíku, je mi z vás špatně.

Narodil jsem se krátce po válce, přesto jsem pamětníkem. Proč? Protože ta nenávist skutečně rokem 1945 neskončila. V roce 1947 mi byly necelé 2 roky. Málokdo si pamatuje něco z prvních 3 let svého života, musí to být hodně silné. A tohle tedy bylo. Jak mě moje maminka srazila k zemi, zalehla vlastním tělem a držela rukou pusu, abych neřval. A že bych řval, to se ví! Já byl vyděšený! A nad námi vyskakovaly z omítky kapličky takové divné puchýřky - tak si to aspoň pamatuji. (Později, když mi bylo 15, jsem si z těch míst vydloubal několik pěkně dlouhých kulometných kulek). To bylo mé setkání s bojovníky za svobodu - wehrwolfy. Už byli dávno odsunutí, vlastně hezky za vodou, ale jen tak si prostě chodili na českou stranu hranic zastřílet. Na mladou českou ženu a dítě. Měli toho střílení málo, nejstaršímu bylo teprve 18, za Hitlera byli nanejvýš v Hitlerjugend. Naštěstí (pro nás) byli ti hoši tak zabraní do střelby (na nás), že se k nim nepozorovaně ze strany přiblížili čeští financové a i když měli jen pušky proti kulometu, odpráskli je všechny tři, ti chudáčci nestihli ani obrátit kulomet, ani házet granáty, jak rychle je naši financové sejmuli. Nás tím zachránili, ale dnes se to samozřejmě přičítá k "českým zločinům na německých civilistech a navíc dětech!" (bylo jim pod 18, co na tom, že měli kulomet a stříleli na dvouleté dítě!). Můj táta tam jako učitel dostal přidělenou školu, moc se mu tam nechtělo a po tomhle kategoricky trval na tom, že tam dál nebude ani den. Divíte se? Já ty bestie taky nelituji. Ale teď další fakta. Nevím o jediném případu, kdy by Češi chodili na německou stranu zastřílet si do lidí. To dělali jen Němci! (Takových případů bylo víc). A dnes nám bude nějaká krysa ulhaná tvrdit, že za všechno můžou Češi? Pane Krystlíku, posílám Vám tímto své hluboké pohrdání. Jste prostě darebák a lhář! Jen pro informaci ostatním: mohu prokázat "árijský původ" svých rodičů, aby nějaká rasistická krysa zase nežvatlala něco o Izraelitech. Domluvil jsem, howgh.

Tomáš Krystlík 17.9.2008 19:53

Re: Pane Krystlíku, je mi z vás špatně.

Další cz-šovinista. Werwolfové jsou cz-smyšlenka, blud. To neznamená, že někdo individuálně po Vás nestřílel. Je poněkud nelogické zacpávat dítěti ústa, když v kulometné palbě by ho stejně nikdo slyšet nemohl. Bohužel, u pana Kovanice hraje velkou roli, že je izraelita. To je pouze konstatování, nic jiného.

Václav Semerád 17.9.2008 20:02

Re: Re: Pane Krystlíku, je mi z vás špatně.

Pane Krystlíku, jste darebák, opakuji to ještě jednou. To je taky jen konstatování a hraje to větší roli. Pokud na mě někdo střílel jako na dvouleté robě, nejsem žádný šovinista, ale svědek. Očitý a naprosto prokazatelně nevinný. Werwolfové že jsou smyšlenka? Zase LŽETE! Proč mi maminka držela pusu? Protože doufala, že oni uvěří, že jsme mrtví a spokojeně odtáhnou (bylo to přes takové nevelké údolíčko, stříleli krátkými dávkami, naštěstí se netrefili), jak logické, že! To jsou, prosím, fakta, proti kterým stavíte jen své darebácké německo-šovinistické lži. Vraťte se do hrobu, máte tam jako zombie blíž (i když jsem nejspíš starší).

Konzerva 17.9.2008 20:47

Re: Pane Krystlíku, je mi z vás špatně.

Ano, takové věci se stávaly, máme v rodině podobný příběh, akorát že moje babička vlastním tělem chránil mou maminku i tetu. Ale přežil jste vy i vaši rodiče, což nebývalo v těch pohnutých dobách pravidlem. Vím, že mne nebudete mít rád, ale zkusme si zahrát zde oblíbenou hru na to, kdo za to může. Říkate, že to byli mladí chlapci. Co když jim dva roky před tím nějací Češi ve sběrném lágru před očima týrali matku, znásilnili sestru, zastřelili otce (běžná praxe)? Podle zdejších měřítek by se pak mohli mstít a bylo by to ospravedlnitelné,protože i jim někdo ublížil.

Václav Semerád 17.9.2008 23:26

Re: Re: Pane Krystlíku, je mi z vás špatně.

OKO za OKO, až budou všichni slepí, že! Ti hoši neprošli žádným lágrem. Tam pak dlouho byla NDR, tam jim příbuzné ženy mohli znásilnit Rusové (ti to údajně měli povoleno, ale nejspíš je to fáma, dělali to i Češkám a kdo káže, že Američani byli svatí, asi neví o afro-americko-českých míšencích z té doby, na těch je to vidět). Vzal to čert, nejlepší by byla tlustá čára a konec, jenže s Němci se dá vycházet jen dokud se na člověka dívají jako na člověka. Problém je, že Němci se dodnes nezbavili "nadřazenosti" a naši kolaboranti jim to baští a přikyvují. Roku 1993 jsem se bavil s Němci od Siemense, žádní sudeťáci, normální Bavoráci. Rejpali do mě o utlačování Cikánů v Čechách, až jsem se jich zeptal, jak to řeší oni. Odpověď za to stála:

My naštěstí, DÍKY HITLEROVI, problémy s Cikány nemáme!

Často se tu rozebírají ztráty sudetských Němců. Číslo 250.000 mrtvých je ale donebevolající drzost. To číslo vzniklo odečtením počtu německých obyvatel sudet od téhož počtu po válce. Jsou v něm drze započítáni nejen padlí na východní frontě (cca 200.000 - chtěli tam ale sami), a vrcholem drzosti je započtení i sudetských Německých Židů, které zplynovali sami jejich soukmenovci! Židi tomu právem říkají chucpe a já se jim nedivím, NA TO MAJÍ PRÁVO. Českých ztrát za Heydrichiády bylo kolem 300.000, což převyšuje německé ztráty dokonce i se započtením Východní fronty. Přitom tam ztráty našich vojáků na frontách nejsou započteny (bylo jich podstatně méně než Němců na východní frontě). Chránila nás tedy okupace od frontových hrůz? Další drzá lež! Ale nevím, že by nějaký Čech šel DVA ROKY po válce ze msty střílet Němce do Německa. To jsme zkrátka nedělali. Němci ano. Dva roky po válce! Ještě chcete ty bestie omlouvat? Kdo dodnes touží po revanši? Napovím jemně: Češi to nejsou. Historik, který se tak chce nazývat, prostě tohle NESMÍ obhajovat. To je zkrátka historikova sebevražda, stejně jako je sebevraždou humanisty pojem humanitární bombardování. (Ale to už je jiný autobus...)

Konzerva 18.9.2008 8:55

Re: Re: Re: Pane Krystlíku, je mi z vás špatně.

Nevím, jestli se k tomu ještě dostanete, ale dovolím si odpovědět.

1) Německé bestie nehájím ani neomlouvám, ale nehájím ani neomlouvám ty české. Zvěrstva, bezhlavé vraždění s krví podlitýma očima se dopouštějí primitivové a je jedno jestli mluví česk ynebo německy. Ale nebudu omlouvat ty české, protože se odvolávají na bestie německé.

2) Němci od Siemense nebo Češi z Tatrovky - přístup stejný. Náš postoj k cikánům (Slovákům, Vietnamcům) je snad jiný? My tady DÍKY STALINOVi nemáme Němce. Úžasné.

3) Ano, nechodili jsme dva roky po válce střílet Němce za hranice, protože jsme se v té době mohli dosyta vyřádit u nás:-)

4) Pohnutky těch mladíků jsem zde uvedl proto, že byly úplně stejné jako pohnutky lůzy, která řádila v Sudetech po válce. A proto to mesmíme připouštět ani omlouvat, protože takto bychom právě skončili všichni slepí. Vendeta musí skončit. 5) "s Němci se dá vycházet jen dokud se na člověka dívají jako na člověka" To platí nejen o Němcích. Na druhou stranu my se prostě musíme smířit s tím, že německo je veliké a my malincí. Ale nést to hrdě a nemít z toho komplex.

Hledajíci 17.9.2008 16:46

Doporučuji všem

kteři nad články pana Kovanici roní slzy a bájí o “holubičim” českém národu, kterému všichni ubližovali a ubližují, si přečist článek na internetové stránce   http://www.lanskrounsko.cz/czech/index.asp?idSekce=6&idClanku=404&id=%7b43EF6B9E-1ADB-4D9E-A2A2-2439D3D3DF3F%7d

Přečtete si vzpominky paní Hermíne Hausner http://www.lanskrounsko.cz/czech/index.asp?idSekce=6&idClanku=235&id={8B2C7211-FEBE-4DF5-871A-E0D751552564} , nyní občanky USA, která ty “holubiči” Čechy zažila jako 11-ti leté dítě, ditě kterému “holubičí” Čechove rozdupali  k smrti otce a strýce. Její dědeček byl rozhodnut  zbylou rodinu zabít, aby ji ušetřil “vyslýchání” prováděné Čechy.

A stejný druh „holubičich“ Čechů pokračoval ve svě činnosti po roce 1948, a tvrdím že v tom pokračuje dodnes, tentokrát jejich obětí byli a  jsou přislušníci vlastního národa. Co jsou volání pana Kovanici po spravedlivé a tvrdé odplatě všem, kteři se i sebemenší aktivitou zůčastnili tak zvaného budování socialismu?  

Nesuďte, abyste nebyli souzeni. Neboť jakým soudem soudíte, takovým budete souzeni, a jakou měrou měříte, takovou Bůh naměří vám. Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve vlastním oku nepozoruješ? Anebo jak to, že říkáš svému bratru: "Dovol, ať ti vyjmu třísku z oka" a hle, trám ve tvém vlastním oku! Pokrytče, nejprve vyjmi ze svého oka trám, a pak teprve prohlédneš, abys mohl vyjmout třísku z oka svého bratra. Evangelium Sv. Matouše Kapitola 7,1-5

Občan 17.9.2008 16:58

Re: Doporučuji všem

To fakt bylo hnusné .. měli je raději spořádaně odtransportovat v dobytčácích do Osvětimi ..

Konzerva 17.9.2008 18:06

Re: Re: Doporučuji všem

Opravdu civilizované, řekl bych rusofilské řešení. Pán ráčí být stalinista?

Jura Jurax 17.9.2008 19:18

Re: Re: Re: Doporučuji všem

Asi ne, ale navrhuje spořádané, německy perfektní a Němci prověřené řešení. Koneckonců pece v Osvětimi byly ještě funkční a vlažné ... :-/

Konzerva 17.9.2008 21:17

Re: Re: Re: Re: Doporučuji všem

Hitler = Stalin. Rozdíly v detailech nejsou podstatné. Někde německý žák předčil gruzínského učitele, ale podstata zůstává.

Buvol 17.9.2008 19:57

Re: Re: Re: Doporučuji všem

Rusofilské, ty debi le?! Echt německé!

R.J. 17.9.2008 20:47

Re: Re: Re: Re: Doporučuji všem

Tobě bych přál Gulag z celého srdce, ´Ty rudá špíno.

Buvol 18.9.2008 9:40

Re: Re: Re: Re: Re: Doporučuji všem

To rád věřím! Od nahnědlého německého potkana bez vzdělání a vychování se ani nic jiného čekat nedá ......

Justin Case 17.9.2008 17:01

Re: Doporučuji všem

Řekl bych, že jde hlavně o to, kdo s tím začal!

Konzerva 17.9.2008 17:39

Re: Re: Doporučuji všem

O to opradu nejde. Jde o to, že zvěrstva jsou schopni konat lid bez rozdílu ras, vyznání a pohlaví. Zpravidla jsou to frustrovaní primitivové, kteří využijí příležitost dát průchod své malosti. Zabití nevinného člověka neomlouvá to, že den před tím někdo jiný zabil jiného nevinného.

R.J. 17.9.2008 18:25

Re: Re: Re: Doporučuji všem

Správný názor slušného člověka, naprostý souhlas.

Jura Jurax 17.9.2008 19:20

Re: Re: Re: Re: Doporučuji všem

Ale mohou nastat situace, kdy chovat se podle tohoto nesporně slušného názoru může být nad síly slušného člověka.

Konzerva 17.9.2008 20:28

Re: Re: Re: Re: Re: Doporučuji všem

Pokud je opravdu slušný a váží si sebe sama, tak nemohou:-)

R.J. 17.9.2008 20:29

Re: Re: Re: Re: Re: Doporučuji všem

Ano, to je také pravda,ale pochybuji , že na pogromech všeho druhu a zaměření, se zůčastňují ti slušní, co to nemohli již "vydržet".

honzak 17.9.2008 18:34

Re: Re: Re: Doporučuji všem

pán je patrně římský katolík, že? Oni do něj kamenem a on do nich chlebem? Tak takoví mají na svědomí WWII a budoucí katastrofu ze strany islámu. V tuzemsku pak tzv. Cikánský problém.

Tím nechci nikterak omlouvat řádění rudých gard (konfidentů, kteří chtěli napravit renomé). Technokraticky vzato, oběti těchto blbů představují promile toho, co napáchali soudruzi z Třetí říse.

Lze souhlasit pouze s tím, že většinou zemřeli nevinní. Stejně jako např. v Lidicích, že?