25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

ŠAMANOVO DOUPĚ: Hrst, hrstka, hrstička…

„Jsou mezi námi lidé, kteří jsou pro peníze vyplacené kýmkoli ochotni poškozovat svou vlast. Psát traktáty a hnát nezkušené mladé lidi do pomyslného dobrodružství, jen aby sklidili potlesk někoho v zahraničí. A potlesk, to jsou zase peníze. Tisíce tuzexových bonů, dolarů, marek, liber.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Lapil 26.6.2019 22:01

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

10 000 000.

Ale uniká mi,nač narážíte.

E. Derat 26.6.2019 18:24

Re: Další rozumbrada...

Myslel jsem, že to je jenom okrajová záležitost. Ale, jak je vidět tak v tom jim nechce vyhovět jako zde Babiš.

M. Mařák 26.6.2019 17:33

Další rozumbrada...

Jeden z hlavních požadavků Žlutých vest byl a dodnes je Macronova demise.

M. Pechar 26.6.2019 17:12

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Pravopisně, nikoli gramaticky. To nejsou synonyma.

Věcně souhlas.

L. Novák 26.6.2019 16:31

Pěknou ostudu si nadrobil Klaus senior

hloupým žvaněním o placených účastnících shromáždění chvilkařů. Asi mu někdo vysvětil, že trefil kozla, tak se později prý omluvil. Pěkně po zemanovsku: řekli mu to prý jiní...

Jasný důkaz naprosté ztráty soudnosti z dlouhého pobytu v politice a korunované zabydlením se na Hradě bez jakékoliv osobní odpovědnosti za vyprodukované kauzy.

L. Novák 26.6.2019 16:26

Re: pane Lapile

Jeden závislý idiot tady na NP šíří demagogii systematicky. Začal jako agitátor blbé politiky ČSSD a ultralevice, a skončil jako obhájce darebáka Babiše a "globálního oteplení způsobeného člověkem"... :-P

Miroslav Šejna se jmenuje.

L. Novák 26.6.2019 16:23

Re: zkraťme

Tenhle píše "tož" správně, ne jako ten blb Čermák... :-) Ale mozkovou nedomykavost mají oba srovnatelnou. :-P

J. Ganaur 26.6.2019 15:35

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

300 000=3%

100%=?

M. Klas 26.6.2019 13:52

Re: Nechtěl jsem ani na tuhle slátaninu reagovat,ale

Kolik a od koho jste dostal Vy, pane Cyrany?

E. Derat 26.6.2019 13:43

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Nebude, ve Francii mají demonstranté hlavně ekonomické požadavky, ty se dají splnit i za cenu zadlužení. Ale, nechtějí odvolání Macrona, nebo nějákého ministra. A co se týče ekonomických požadavků, tak ty Babiš + socani plní, a má pravdu, těm lidem v podstatě ekonomicky nic nechybí, tedy aspoň většině. A pak Babiš je tvrdý chasník, prošel StB, podnikáním ve velkém atd., takový člověk se nevzdává, v tom je opravdu podobný Trumpovi.

V. Braun 26.6.2019 13:15

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

No tak pokud se Babiš a Macron chovají stejně populisticky tak je to dobrá zpráva a Babiš třeba přece jen bude nějak na demonstrace reagovat.

M. Šejna 26.6.2019 12:52

pane Lapile

v roce 2000 manifestovalo 200 tisíc užitečných idiotů za nezávislost ČT.

Pozor, moudro. +- 200 tisíc lidí opravdu nebylo bezprostředním důvodem k pádu vedení ČT. Přesto se tak stalo a ČT se změnilo agitační středisko pravdy-lásky (čti lži a nenávisti) a ekologického blbnutí.

M. Šejna 26.6.2019 12:48

ani Ganaur nic nepochopil

v roce 1989 jsme demeonstrovali za svobodné volby, za svobodu slova a za svobodu podnikání. Teď tu svobodu máme, ale stejně to jisté skupině obyvatelstva nestačí a protestuje proti výsledku svobodných voleb (tj. proti Babišovi a Zemanovi).

F. Houžňák 26.6.2019 11:50

Ale prosimvás, výsledek voleb je ten, že Babiš jako

předseda nejsilnější strany, tedy té, co dostala ve volbách nejvíc hlasů, úspěšně sestavil vládu a vcelku dobře vládne. Celá demonstrace byla o zvrácení tohoto volebního výsledku a odstranění Babiše z postu předsedy vlády kvůli jeho údajným prohřeškům. Tak nežvaňte o nějakém lhaní.

E. Derat 26.6.2019 11:41

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

byli

E. Derat 26.6.2019 11:36

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Již jsem ji našel, a také jsem vám odpověděl. A co se týká příspěvků k diskusi, rád si pokecám. Ono v tom vedru se toho moc nedá dělat.

E. Derat 26.6.2019 11:33

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

No, Macron nejdříve říkal, že ŽV nikdy neustoupí, a zvýšení daně na PHM bude platit. Když byly demonstrace cca dva měsíce, každou sobotu, tak se pokálel až za ušiska a tento záměr zrušil. I za cenu toho, že bude státní rozpočet o cca 10 miliard euro chudší, což je při brutálním zadlužení Francii poměrně hodně. Myslel si, že tím ŽV zavře hubu. Leč demonstrace stále pokračovaly i když počet demonstrantů klesal. A tak zcela populisticky vyhlásil tu tzv. debatu s občany, kde se mohli občané vyjádřit k různým otázkám, něco jako referendum, a občané chtějí snížit daně, tak se jim sníží, a řada dalších populistických věcí. Otázka daní, není nikde ve světe, s výjimkou Švýcarska věc, která se řeší v referendu či nějaké lidové anketě. Tedy Macron rezignoval na svůj předvolební slib, že sníží brutální zadlužení Francie, naopak se bude zvyšovat. Tedy Macron se chová stejně populisticky jako Babiš. Ani, to moc Macronovi nepomohlo, protesty stále trvají i když v malé míře. A Macronova popularita je cca na 30 %, dost bída.

V. Braun 26.6.2019 11:29

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

No tak úplně jedno vám to asi nebude, když vám to stojí za příspěvky do diskusí. Na váš příspěvek výše najdete moji reakci níže :-)

E. Derat 26.6.2019 11:13

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Paní Červená, starejte se o svoji morálku a svědomí. Já v parlamentu žádného zástupce nemám, a to už dlouho. Volím SSO. Prasárny ve vládě dělal Topolánek, Kalousek, Nečas, Sobotka atd., takže to bych z těch demonstračních sletů a potlachů nevyšel. A případná vláda Pirátů, to je také tristní představa, takže je mi to opravdu jedno.

V. Braun 26.6.2019 11:03

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Ve Francii se shromáždilo asi 0,5 až 0,8% voličů - v době největší účasti na akcích žlutých vest. Prezident na to reagoval diskusí a shromážděním jejich požadavků z nichž se řada převádí do praxe. Babiš tady ma 2,5 až 3% reagoval slovy, že "pumpuje do ekonomiky peníze horem dolem a lidi stejně nejsou spokojení". Je hlavní rozdíl v demonstrantech nebo v osobě v čele vlády? Dosaďte si sám.

J. Červená 26.6.2019 10:43

Re:

Volby vyhrálo ANO. To by mělo dodat takového premiéra,který nemá tolik másla na hlavě,že pochybuju,že mu někdy roztaje.

J. Červená 26.6.2019 10:40

Re: Celá demonstrace byla o zrušení výsledku voleb,

Na demonstraci nebyla ani zmínka o zrušení výsledku voleb a myslím,že i vy to dobře víte.A když říkáte něco jiného,tak lžete.

J. Červená 26.6.2019 10:35

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Ve volbách se volí zástupci lidí.Pokud tito zvolení zástupci konají prasárny,je na lidech,aby se ozvali.Tedy na těch,kterým není jedno,co se v jejich zemi děje. Pokud vy jste spokojen,že nám vládne donašeč STB,lhář,trestně stíhaný člověk s nespočtem malérů a jeho sekta,která není schopná postavit jiného premiéra,který by nezatahoval naší zemi do takových skandálů,je to vaše věc,vaše svědomí,vaše morálka.

Z. Lapil 26.6.2019 10:33

Re: zkraťme

Volby samozřejmě JSOU "nejvyšším soudem = úsudkem", ale pozor: Andrej Babiš je sice předsedou nejsilnější strany v parlamentu, ale premiérem nebyl zvolen, nýbrž jmenován a následně mu byla dána důvěra parlamentu. Spolu s ministry, samozřejmě.

Tento zvolený parlament se chystá hlasovat o odvolání své důvěry. Ano - nejspíš není dost poslanců přesvědčených o tom, že Babiš a spol. šéfují dostatečně špatně, aby stálo za to vrhnout se do rozbouřených vod následků. Ona už představa Babiše vládnoucího v demisi je dost děsivá, nemluvě o tom (zde se asi shodneme), že i předčasné volby by vedly k vítězství ANO. A ať si Herakleitos říká cokoliv - VSTOUPÍŠ dvakrát do téže řeky. Jen v ní možná bude ještě víc bahna.

Pozor, moudro: demonstrace +- 250 000 lidí opravdu není bezprostředním důvodem k pádu vlády, ale je zatraceně podstatnou informací, že se pod někým kývá židle.

J. Červená 26.6.2019 10:27

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

No ono není možné,aby se do Prahy sjeli všichni ti,kdo už mají dost skandálů premiéra a kdo se stydí za to,že nám tohle vládne.Tady jde o to,že se lidi ještě dokáží hlasitě ozvat a protestovat proti mizernému vládnutí.Třeba proto,aby ti nahoře věděli,že si někteří nenechají ucpat pusu koblihou a hlasitě říct,že se jim nelíbí vláda lží a podvodů.

J. Červená 26.6.2019 10:22

Re: Nechtěl jsem ani na tuhle slátaninu reagovat,ale

Zřejmě mluvíte z vlastní zkušenosti,když tenhle mechanismus tak dobře znáte.Zde by se hodil použít citát-podle sebe soudím tebe.

J. Červená 26.6.2019 10:20

Re: zkraťme

Autor nesrovnával rok 89 s dneškem.Srovnával pouze komentáře jednoho komoušského novináře z roku 89 s kecy jiného komoušského novináře součastnosti. A protože se neliší,jejich lhaní a manipulace je stejná teď jako tenkrát,chtěl tím jen ukázat,že komouši a jejich rétorika se nijak nemění.Bylo by to jasné i vám,pokud by ovšem rétorika těchto pána nebyla i rétorikou vaší. Máte pravdu jen v tom,že nic lepšího,než svobodné volby,nikdo nevymyslel. Ta demonstrace taky nebyla proti volbám a výsledkům voleb.Ale to je na vás už asi moc vysoká matematika. I když si spíš myslím,že to dobře víte,ale říkáte něco jiného.

Není přece možné,aby jste byl tak hloupý,že nevíte,co tam ti lidé říkali.

Z. Lapil 26.6.2019 10:17

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Samozřejmě 8,3+1,8. Mají v redakci nějakého šotka :-).

Dál to mám správně.

Z. Lapil 26.6.2019 10:15

Re: No, i bratr Kalousek, velký antibabišovec

Už to tak bude. Každý rok se narodí 100 000 dětí, poslední dobou spíš míň. Krát 18 let = 1 800 000. Spíš míň.

Z druhé strany: "V roce 2013 ke druhému kolu (prezidentských) voleb přišlo 59,1 procenta lidí (4,95 milionu obyvatel), letos k urnám dorazilo 66,5 procenta lidí (5,53 milionu obyvatel)." Počítám: 66,5% = 2/3. 5,53 miliónu*(3/2) = 8,3 miliónu oprávněných voličů.

Zkouška: 8,6+1,8 = 10,1 miliónu obyvatel. Zhruba to sedí. Někde tam tuším půlmilión lítá, ale to mohou být trvale bydlící imigranti, netuším, kolik lidí je nesvéprávných a tak.

J. Ganaur 26.6.2019 9:24

Re: pan Kovanic zapomněl na rozdíl

Holt ta demográcie.Už to není ta radost, jít se nechat zmlátit.Dnes, stejně jako tenkrát, vyjádřila "hrstka" svůj názor na věrchušku a většina mlčí (mlčela).Nakone té většině bylo jedno, jestli se něco změnilo (změní).

Uvidíme, jestli příznivci ANOfertu vyměnili koblihu za zdražení cigár a chlastu.