5.8.2021 | Svátek má Kristián


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Pávek 13.6.2021 7:24

Nezměnila se vaše podoba pane Kovanici po proočkovaní? Vaše logo zůstane stejné?;-)

L. Dočekal 12.6.2021 20:21

Autore,jste naočkovanec,tudíž pravděpodobně přenašeč té potvory,tak ten covidcertificat můžete použít víte kde.

F. Jrt 12.6.2021 17:17

To Kovanic: [„This certificate is not a travel document.“ „This certificate is not a travel document.“

Takže nemám certifikát, ale jen fiktivní certifikát, „certiFifikát“.]

Co to je “travel document” si snadno zjistíte třeba na https://askanydifference.com/difference-between-passport-and-travel-document/

To ten certifikát opravdu není, nenahrazuje cestovní pas.

M. Hoblík 12.6.2021 11:38

Celá EU je zdrojem volovin, ale za slušných nákladů! Je nám nějaká posthitlerovská říše potřeba?

J. Vintr 12.6.2021 9:01

Všechna "covidová opatření" postrádají logiku. Covidoví věřící jsou lidé, jejicž mozek není schopen dávat si informace do logických souvislostí. A díky tomu věří i úplným blbostem. Třeba tomu, že na covid u nás zemřelo přes třicet tisíc lidí.

L. Hančar 12.6.2021 9:37

Logiku mají: urychlit nastolení NWO: vlády nikým nevolených, penězmi delegovaných jelit.

J. Vintr 12.6.2021 19:34

V tom máte určitě pravdu.

Z. Lapil 12.6.2021 10:30

Po stopadesáté: a na co tedy umřeli ti lidé, kteří umřeli oproti průměrným letům (týdnům) navíc? Připomínám: je jich zhruba 50%. To vážně věříte tomu, že si v nemocnicích ve velkém pořídili figuríny, aby nemuseli operovat, a lidi začali ve velkém umírat na léčitelné potíže? A že všichni ti lidé, kteří kolem těch figurín ve skafandrech pobíhali, se tak strašně bojí Babiše a spol., že "se" to nevykecalo?

Tak nějak předpokládám, že si nemyslíte, že by vysloveně lhali statistici a ty mrtvé si vymysleli.

J. Vintr 12.6.2021 14:45

Existuje vyhláška ministerstva zdravotnictví, která přímo nařizuje evidovat každého, kdo zemřel "pozitivně testovaný", jako oběť covidu. Bez ohledu na skutečnou příčinu smrti, která se zřejmě v těchto případech vůbec nezjišťuje. To, že zemřelo víc lidí než obvykle, nemá na svědomí virus, ale všechna ta opatření a strašení, které se už přes rok na lidi valí z médií. Omezení běžné zdravotní péče a dlouhodobý stres v němž žijí ti, kteří té lživé propagandě věří, se samozřejmě podepisují na zvýšené nemocnost a úmrtnosti.

Z. Lapil 12.6.2021 18:32

To je podle mě nesmysl. V úmrtním listě jsou tři příčiny smrti "různé úrovně". Takže - cituji doktorku - "úmrtí na rakovinu je vysloveně raritní, bezprostřední příčinou smrti bývá selhání nějakého orgánu".

Neboli - říkám už já - bezprostřední příčinou smrti covidových pacientů je nejspíš právě selhání plic a covid je až jakási nadstavba.

Přece mi nebudete tvrdit, že řekněme obézní diabetik, ano - se několika málo lety před sebou, kterému začnou selhávat plíce a je u něj identifikován koronavirus, umřel bezprostředně na cukrovku? Nebo dokonce proto, že mu doktor neměl čas předepsat inzulín?

Aneb máte ponětí, jaká že vyhláška to je? Mně to vážně připadá jako nesmysl. To, že někde někdo něco tvrdí na internetu, opravdu není neprůstřelný argument.

J. Vintr 12.6.2021 19:42

Ta vyhláška kolovala na internetu a dá se určitě dohledat. Nakonec sám bývalý ministr zdravotnictví Blatný (ve slabé chvilce) přiznal že číslo "obětí covidu" je minimálně třikrát nadsazené.

Z. Lapil 12.6.2021 21:25

Nezlobte se na mě, ale já nebudu hledat něco, o čem A/ nevěřím, že to existuje a B/ nevím, jak to přesně vypadá.

Ad Blatný: je to přesně tak, jak jsem vám psal, samozřejmě bez čísel: 36% mrtvých přímou cestou na covid, zbytek lidi zdravotně "na hraně", které covid poslal na smrt dřív neboli kteří tu s námi mohli ještě nějaký ten rok pobýt. Viz: https://zpravy.aktualne.cz/domaci/blatneho-slova-jsou-nestastna-rika-demografka-na-covid-umira/r~294d4b085f2111eba7deac1f6b220ee8/

R. Langer 13.6.2021 20:27

To nemusíte hledat, to totiž není žádná vyhláška, ale je to jasně uvedeno ve statistikách úmrtí na kovid na stránkách MZ, pokud jste na to dodneška nepřišel.

"Legenda: Počet úmrtí v souvislosti s onemocněním COVID‐19 po jednotlivých dnech zahrnuje všechna úmrtí osob, které byly pozitivně testovány na COVID‐19 (metodou PCR) bez ohledu na to, jaké byly příčiny jejich úmrtí, a k jejichž úmrtí došlo v rámci hospitalizace či mimo ni."

J. Vintr 13.6.2021 21:49

Oni oprávněně spoléhají na to, že tyhle poznámky nikdo nečte. Já jsem si toho také nevšiml. Ale tu vyhlášku nebo směrnici jsem jednou viděl, jen se mi to teď už nepodařilo najít. Možná to smazali a odstranili z vyhledávačů.

M. Moser 13.6.2021 11:04

Lžete (jste ulhaný parchant).

Dokažte své tvrzení odkazem na onu vyhlášku...

Můj příbuzný umřel v březnu a byl pozitivní. V úmrtním listu je jako příčina uvedeno selhání srdce a Covid pozitivita jako faktor nemající vliv na úmrtí.

J. Vintr 13.6.2021 18:54

Podle jednoho případu nemůžete dělat závěry. Třeba byl ten doktor co to psal jen poctivější než jiní a příčilo se mu lhát.

R. Langer 13.6.2021 20:27

Nelže.

R. Langer 13.6.2021 20:30

Jo, a samozřejmě BYL započítán do statistiky úmrtí na kovid.

R. Langer 13.6.2021 20:31

"Legenda: Počet úmrtí v souvislosti s onemocněním COVID‐19 po jednotlivých dnech zahrnuje všechna úmrtí osob, které byly pozitivně testovány na COVID‐19 (metodou PCR) bez ohledu na to, jaké byly příčiny jejich úmrtí, a k jejichž úmrtí došlo v rámci hospitalizace či mimo ni."

R. Langer 13.6.2021 20:37

Ve skutečnosti je těch "mrtvých na kovid" přibližně třetina. Je to NORMÁLNÍ CHŘIPKA s asi o 20 %vyšší smrtností (to znamená že místo 10 lidí ze sta na ni umře lidí 12, pro ty pomalejší). A protože nám populace stárne tak se to prostě u rizikových skupin projevilo více. A BÝT ZDRAVÝ JE NORMÁLNÍ! :-P

J. Vintr 13.6.2021 21:06

Je zajímavé, jak jsou covidoví věřící hákliví na to, když někdo zpochybňuje vážnost té strašlivé pandemie. Asi jim vadí představa, že by byli podělaní zbytečně. Stejně tak je zajímavé, jak vášnivě obhajují naše politiky, kteří nás už přes půl roku dusí zbytečnými buzeračními opatřeními a způsobili obrovské škody naší ekonomice. Asi obdoba takzvaného Stockholmského syndromu....

J. Vintr 13.6.2021 21:08

Pardon ne přes půl roku, ale přes rok...

R. Langer 13.6.2021 20:44

Umřeli NA CHŘIPKU! Úplně normálně, jako se umírá na chřipku úplně každý rok. A žádní "mrtví navíc" NEEXISTUJÍ! Když letos umře lidí míň, tak je snad nebudeme vraždit do počtu, aby nám seděly statistiky, ne? Furt taky něco. ;-€

Z. Lapil 13.6.2021 23:15

Tak po stopadesátýprvní: https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr.

Máte právo si spolu s panem Vintrem myslet, že tohle všechno jsou mrtví "z vyplašení", ale - jak kdosi v jiné souvislosti řekl - nemáte právo na vlastní fakta neboli nemáte právo tvrdit, že loňský podzim a letošní zhruba zima byla doba z hlediska počtu mrtvých průměrná.

Ledaže byste dokázal, že ČSÚ otevřeně lže a ty mrtvé si pustě vymýšlí. Připomínám: jedná se o POČTY, covid do toho vůbec tahat nemusíme.

J. Vintr 13.6.2021 23:27

I ve statistikách můžou být "chyby" (kdo má možnost si ta čísla ověřit?), ale hlavně jde o to, že ty mrtvé "navíc" dává na konto covidu oficiální propaganda s nepochybným účelem malovat čerty na zeď. Aby se lidé báli a nechali se bez odporu buzerovat. Naštěstí to nefunguje na všechny a čím dál míň.

Z. Lapil 14.6.2021 0:42

Jistě, můžou. Ale neseknete se o 50% (v extrému 100% neboli dvojnásobek) týdenního počtu, zvlášť když lidé umírají až překvapivě pravidelně, takže očekáváte nějaký počet blízký průměru a zásadně odlišný výsledek vás proto nutně zaujme.

J. Vintr 14.6.2021 2:17

Lidé umírají v jakémkoliv věku a tehdy, kdy to na ně přijde. Proto je jakákoliv "pravidelnost" čistě náhodná. Zkuste se někdy projít po hřbitově a podívat se na data na náhrobcích....

Z. Lapil 14.6.2021 11:30

Samozřejmě. Čistě náhodou umřelo v 10. týdnu

2411 lidí (průměr za roky 2015 - 2019, o cividu nikdo neslyšel)

2294 lidi (r. 2020 - všimněte se - lehký podprůměr; někdy tou dobou vypukl covidový poplach, nevím, jestli předtím nebo potom)

3995 lidí (rok 2021; je to extrém, všechny ostatní týdny jsou méně dramatické ). To je o nějakých 2500 lidí víc, než pětiletý průměr. Tou dobou bylo zhruba 200 oficiálně covidových mrtvých denně, tj. 1400 týdně, další tisícovka bez vysvětlení (ano - máte pravdu - součástí nadprůměrné úmrtnosti jsou nejspíš mrtví z důvodu covidového omezení běžné péče).

O covidu jako příčině se můžeme bavit libovolně dlouhou dobu, ale ty mrtvé nad průměr neukecáte. Samozřejmě pokud nebudete předpokládat, že v ČSÚ jsou buď samí neschopní hlupáci nebo samí lháři. Nebo někteří tak a někteří onak.

R. Langer 14.6.2021 4:50

Ale ten "průměrný výsledek" ZA ROK se nijak zvlášť NELIŠÍ. :-P

L. Písařík 14.6.2021 7:55

Co tak navštívi8-ot očního lékaře, když nemůžete přečíst rozdíl v počtu úmrtí a průměrným počtem:?