25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

ŠAMANOVO DOUPĚ: Čas nasadit si masku

S prázdninami na nás dolehla letní „vlnka“ coronaviru. Jeho hlavní adresa je „omikron“, vedlejších je více. A hlavně jsou mnohem nakažlivější. V obecném povědomí panuje představa, že tahle „chřipečka“ má sezónní charakter, tedy navštěvuje nás od pozdního podzimka po časné jaro.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Lapil 3.8.2022 10:16

Srovnávám očkování, ne viry :-). V doktořině víc než kde jinde platí předběžná opatrnost.

Říkám si, že s tetanem to bude podobné jako s tuším psinkou. Naočkovat musíte štěňata a vydrží asi rok. Další očkování záleží na okolnostech: buď je pes venkovní, a tak se přeočkovává jaksi samovolně, nebo je to vysloveně domácí gaučák, a pak ho musíte očkovat jaksi uměle.

J. Králová 3.7.2022 1:28

P.S.: Respirátory FFP2 nezabraňují šíření viru, ale dobře omezují kapénkový přenos infekce, což ovšem dokážou ve srovnatelné míře zabezpečit i ty šité bavlněné roušky z počátku epidemie. Takže zase hlavně kšeft...

J. Králová 3.7.2022 1:23

Reakce na onemocnění covidem i na očkování jsou velice individuální. Znám ošklivé případy obojího mezi svými známými. Myslím, že jak covid, tak i očkování experimentálními vakcínami mohou být velmi škodlivé, a není vyloučeno, že pocházejí z jednoho hnízda. A také jsem přesvědčena o tom, že kdybychom znali celou ošklivou pravdu o kauze "Covid a vakcíny", nebyl by tento článek vznikl, nebo by byl napsán úplně jinak. Pana Kovanice si vážím a jeho články ráda čtu, ale s jeho dnešním názorem rozhodně nesouhlasím. Jo, a mám mezi svými známými několik lékařů, kteří jsou 2x až 3x očkovaní a striktně odmítají další dávku. Já jsem prozatím odmítla tu první a doufám, že mi to zůstane. ;-)

Pana Kovanice zdravím a prosím ostatní účastníky diskuse, aby nesnižovali jeho lidskou důstojnost (ani tu svou) urážlivými komentáři. Každý to holt vidí z jiného úhlu pohledu. Pro správné zhodnocení toho všeho potřebujeme mnohem více pravdivých informací.

P. Pilík 2.7.2022 21:42

Milý pane Kovanici, kdybyste četl méně reklamy a více se zajímal o reálie, zjistil byste, že respirátor FFP2 je určen pro ochranu před pevnými částicemi o velikosti většími než 100 nano, tam platí ta ochrana 85 procent, virus ovšem má cca 80 nano. Výrobci navíc doporučují okraje respirátoru přilepit k obličeji lepicí páskou, protože už i mezera o šíři 1 mm je pro viry takovou překážkou, jako pro automobil tunel o průměru 100 km - můžete si to přepočítat. A takovými mezerami dýcháme v klamné naději téměř všichni. A různá vylepšení jako nanovlákny jsou zase k ničemu, protože čím je horší prodyšnost respirátoru, tím více dýcháme mezerami kolem něj.

J. Vintr 2.7.2022 23:21

Hlavně žádný virus proti kterému by bylo potřeba se chránit neexistuje....

H. Vogel 2.7.2022 20:32

Pro Pána Boha, pane autore, proč to píšete? Vždyť jste musel vědět, že to způsobí hysterickou reakci těch, kterým se to vyhnulo a kteří na 100% vědí, že za těžký průběh či následné komplikace si může dotyčný sám a vakcína je jed, který nefunguje, teda funguje, ale opačně.

Že kovídek nekosí ruské - ukrajinské vojáky je čím? ;-) To by mě zajímalo.

R. Langer 3.7.2022 6:04

Takže vakcína funguje výborně?

H. Vogel 3.7.2022 17:54

Ne, je úplně k ničemu.

P. Vychodil 2.7.2022 16:26

no, ten autor je neuvěřitelně, díky mediální masáži, zblbnul...

podle jeho představ prodělám bezpříznakově kovid, což samo o sobě je naprostá 3.14 čovina, a po této kruté bezpříznakové nemoci budu trpět strašnými dlouhodobými syndromy...

na autorovi je zřetelný účinek masové psychozy...

J. Jurax 2.7.2022 13:20

Není čas nasadit si masku.

V těchhle hicech je nanejvýš čas popít dobře chlazené pivo nebo podmáslí. Ale nekombinovat!

V. Sember 2.7.2022 14:01

Já kombinuji víno s nikotinem a funguje to. Nenechal jsem se opíchat žádnou anticovidovou vakcínou a funguji. Respirátor jsem měl asi tři dny, než se mi z něho udělalo špatně. Pak jsem se vrátil k opelichané roušce, kterou jsem nosil jenom tam, kde to bylo povinné, především do obchodů, a nikdy jsem si ji nevypral. Používal jsem ji jako mimikry;-)

J. Jurax 2.7.2022 15:08

Jo, na nikotin jsem zapomněl. Ten kombinuji s pivem i podmáslím.

V. Sember 2.7.2022 15:11

:-)

M. Boháček 2.7.2022 10:15

Tak šup na ďaľšiu dávku. :-/

https://necenzurovanapravda.cz/2022/06/lekari-otevrene-hovori-o-poskozeni-vakcinou-je-to-mrazive-videt-a-vzpira-se-veskere-predstavivosti/ Skupina belgických a nizozemských lékařů debatovala o tom, jak je možné, že i přes prokazatelný poměrně vysoký výskyt vedlejších účinků takzvaných „vakcín,“ které oni sami za žádné vakcíny nepovažují, stále všechny vlády i média tyto škodlivé přípravky lidem doporučují a mnohde jim je stále vnucují.

https://www.infovojna.bz/article/video-steve-kirsch-o-smrtiacej-ucinnosti-ockovania-proti-covid-19-takze-ste-zabili-150-000-ludi-aby-ste-zachranili-10-000-zivotov

Výkonný riaditeľ Nadácie pre výskum bezpečnosti vakcín Steve Kirsch komentoval účinky vakcín počas zasadnutia Expertného diskusného výboru o Covide-19 a medicínskej slobode.

Steve Kirsch: "Takže ste zabili 150 000 ľudí, aby ste zachránili 10 000 životov."

„U detí je "riziko - benefit" ešte horší! My zabijeme 117 detí, aby sme zachránili jeden život.“

V štúdiách spoločnosti Pfizer zomrelo viac ľudí v skupine s vakcínou ako v skupine s placebom. Na záchranu jedného života pred COVIDom je treba zaočkovať 22 000 ľudí. Na Slovensku je o tom hrobové ticho! https://rumble.com/v1afomk-steve-kirsch-o-innosti-okovania-proti-covid-19-zostrih.html

https://necenzurovanapravda.cz/2022/06/portugalsko-ktere-se-pysni-nejvyssi-proockovanosti-dospelych-v-eu-vykazuje-nejvyssi-umrtnost/ Téměř každý dospělý obyvatel si vyzvedl svůj genový koktejl v Portugalsku: míra proočkovanosti na covid je hrdých 98 procent. Tato takzvaná úspěšnost se však neprojevuje ve sníženém počtu případů a nelze se těšit ani na nízkou úmrtnost v zemi. Naopak: Portugalsko se v současnosti potýká s nejvyšší nadúmrtností v Evropě.

https://necenzurovanapravda.cz/2022/06/mnohem-vetsi-sireni-covidu-v-proockovanem-zapadnim-nemecku-nez-na-mene-proockovanem-vychode-zeme/

J. Jurax 2.7.2022 13:15

Ale u mně dobrý. Očkován jsem třikráte, následky žádné nemám - leda snad, že se mi covid vyhnul.

Dejte se taky očkovat a poté nám popište všechny strašlivé důsledky onoho činu, jež Vás zajisté nemohou nepostihnout. Není nad osobní zkušenost!

M. Boháček 2.7.2022 13:41

Milý môj Jurax, ak nechápete, čo je štatistický významný/extrémny nárast, alebo ak nechápete, čo to znamená, že u kovid vakcín riziko prevyšuje benefit, tak ste tak blbý, ako napovedá vaša reakcia.

O tom, po koľkých rokoch sa začínajú prejavovať možné dlhodobé negatívne účinky, alebo, že aj štúdia Pfizeru ukazuje, že v skupine očkovaných bolo viac úmrtí, ako v skupine neočkovaných, je s vami sa zjavne škoda baviť. :-P

J. Jurax 2.7.2022 15:07

Inu, jsem tak blbý, jak napovídá moje reakce. Od Vás to beru jako poklonu.

Jako miru blbosti napovídá reakce Vaše nebudu raději komentovat.

J. Vintr 2.7.2022 15:24

Ty takzvané vakcíny nebyly všechny stejné. Sledováním "vedlejších" účinků podle jednotlivých výrobních šarží se prokázalo, že se používá více druhů tohoto preparátu. Je možné, že některé jsou méně "účinné", aby se zakryla celková škodlivost těchto jedů, nebo mají mít zpožděný účinek z téhož důvodu.

J. Jurax 2.7.2022 18:49

Tak se holt nechám překvapit, dožiji-li se oněch strašlivých následků... :-)

R. Langer 3.7.2022 6:06

Tak se hlavně na smrtelné posteli nezapomeňte ozvat. ;-)

P. Vychodil 2.7.2022 16:36

no, třikráte je samozřejmě málo, už ti všechny vyčpěly...kdy plánuješ 4. a další dávku ?

J. Jurax 2.7.2022 18:52

My si tykáme, dobrý muži?

R. Langer 2.7.2022 9:46

Kromě toho, protikovidová opatrení můžete osobně provozovat celoročně. Jenom do toho netahejte normální lidi, těch se vaše fobie netýkají. :-P

R. Langer 2.7.2022 9:42

Postkovidový syndrom? Ten mají všichni Svědci kovidovi. Není to ovšem zdravotní problém fyzického rázu, ale psychyckého. Evidentně jím trpíte také, autore. Navrhuji psychiatra, dnešní moderní medicína si už dokáže poradit s mnoha fobiemi. :-P

J. Vintr 2.7.2022 9:54

To, že takzvaný "postcovidový syndrom" je pouze psychického rázu a nemá žádné fyziologické příčiny, bylo dokázáno i vědecky...

F. Navrátil 2.7.2022 9:25

Správně, professore Fiala, jak tvrdí autor, nás uchrání ode všeho zlého. Covid, inflace a energetické výpadky se totiž ze všeho nejvíce bojí vysílání signálů a máchání rukama. A na to je fialový kříženec majáku a větrného mlýna evropská jednička!

J. Pšenička 2.7.2022 9:09

Autorova chvála slabocha a lháře Fialy je patrně důsledkem nadměrnému holdování vakcíně od Fajzru.

M. Mucha 2.7.2022 8:01

Milý autore, vemte si tři roušky, přes ně respirátor a jděte se bodnout (počtvrté).

M. Pecina 2.7.2022 8:44

R^

J. David 2.7.2022 6:40

Léto a dovolená? Hi, hi, hi. Na chalupě či doma "zalehnu na madrace", uvařím si sám, Kuny (vyjma potulných kunďab) či Eu u číňanů v G3 k ukojení cestovního hladu nevnímám. Jak krásné je sedět v pergole doma, usrkávat dobrou vychlazenou kořalu za kapek deště, a sledovat blesky. Jo, asi před deseti lety jsem zažil "kulový blesk". Taková zelenavá koule, šumící jak větříček, velikostí zvící asi jako prso "Dolly Buster", vniklo sousedovi štítem do chalupy. Sousedé se ocitli, jako ve mlejnici, dráty ze zdí vyrvané (proto ta mlejnice z omítky), a ta koule se jim uzemnila vedle kurníku s ohromnou ranou. Nosnice potratily vejce. Nu, a mám se jako dement plahočit třeba do Chorvatska, automobilově, nebo debilně letecky za kulovým bleskem? Chápavý pochopí. Každý je ale svého štěstí strůjcem, někdo rád vdolky, jiný holky.