25.4.2024 | Svátek má Marek


MOBY DICK: Jak nastresovat managory

18.2.2006

Kdo chvíli stál, již neodpovídá požadované kvalifikaci. Proto nastupuje sezóna školení. Vybral jsem z nabídek jedné z reálných zdělávacích firem.

........................................................................................................................

Pondělí 13. února 2006

Marně jsem se kojil nadějí, že se na mne zapomene při této sezóně doškolování. Já, brigádnice Kruto Hlavová, vedoucí textárny Duto Hlav a dokonce i superexpert Hola Mátoha jsme tentokrát obšťastněni seriálem toho nejlepšího, co nižšímu manadementu jest možno nabídnouti. Dnes přednášel náměstek pro odměňování, pan Dur Durak. Námětem bylo Moderní chápání stížností a jejich efektivní zvládání.
DD si vzal za úkol "pootočit tradiční vnímání a pohled na tuto oblast mezilidské komunikace, která je vesměs chápána jako problematická". Když vám přijde vynadat nespokojený zákazník, je třeba nebrat to jako nepříjemnost, ale jako výzvu! Zákazník má odcházen upokojen s našimi vynikajícími službami. Nesmí podat reklamaci!

Úterý 14. února 2006

Dnešní seminář Benchmarking v akci vedl brácha našeho bezpečáka, Ing. Mazanec, MBA, z Bludné Nory (firma na nahazování vypadlých jističů).
Seznámili jsme se podrobněji s jednotlivými kroky provádění benchmarkingu, s postupy zavádění a organizace benchmarkingu, se základními pojmy a principy vedení benchmarkingu, fázemi a kroky jeho provádění i s možnostmi a výsledky některých benchmarkingových aktivit v ČR a ve světě.
Nejlíp se benchmarking uplatní, když máte v nějaké bohaté firmě bráchu, který vám přihrává kšefty.

Středa 15. února 2006

Semináře s názvem Branding se chopil Mgr. Tluč Huba, koordinátor koordinátorů a retenční managor.
Popovídali jsme si o brandingu a objasnili pravidla a principy budování brandů a tvorby prvků brandových strategií. Zkusili jsme fragmentovat sociální významy brandingu. Navázali jsme na existující koncepci brandingu a komponenty modelu Equity Engine. Uslyšeli jsme Zlaté pravidlo brandingu:
"Pokud se vám podaří zprostředkovat silný a diferencující zážitek z výrobku, můžete maximalizovat doživotní hodnotu pro spotřebitele."
Silný a diferencující zážitek z textů, nabízených Českými Textárnami je takový - že se nejspíše co nejdříve přejmenujeme...

Čtvrtek 16. února 2006

Lenka Pilná, Hlavní managor Kompetenčního centra pro procesy zřizování a zajišťování čisticích služeb (šéfuklízečka) nám přednášela problematiku Time manadementu IV. generace.
Naučili jsme se efektivně využívat svůj čas, zvládat stres a stát se vůči němu odolnějšími, získat nadhled nad svou prací a už víme jak nabýt rovnováhu mezi prací a osobním životem. Zapsal jsem si aspoň závěrečnou radu.
"Než se pustíte do mytí schodů, sedněte si na ně nejdřív s kafíčkem a cigaretkou, podrbejte s kamarádkami - a uvidíte, jaké pak dosáhnete výkonnosti a spokojenosti!"

Pátek 10. února 2006

Závěrečný seminář, vedený ředitelem Běsným Kokotem, mě přímo nadchl: Vystresovaný managor v informačním věku - jak na to?
Zabývali jsme se usměrňování stresu a větším využitím mozku pomocí systému mentálních technik, použitelných v každodenním pracovním a osobním prostředí. Naučili jsme se ovládnout stres pomocí relaxačních technik; rychleji a správněji se teď rozhodujeme, snadněji získáváme potřebné informace a efektivněji dosahujeme cílů. Současně jsem odhalil Duto Hlavovy reakce v těchto situacích a natrénoval zvládací strategie. Na závěr jsem cvičně rozplakal samotného Kokota.

Sláva, už vím, jak lehce, efektivně a spolehlivě nas...tresovat managory!

********************************************************

Co se stalo v Českých Textárnách
minulý týden: Ještě luxusnější budoucnost
předminulý týden: Luxusní budoucnost

*******************************************************

Portrét Mobyho vyhotovil Kryšpín.
Archiv deníčku od dubna 2000 do konce roku 2002
Leden 2003
Únor 2003
Kdo je kdo v Českých Textárnách - verze z dubna 2003
Anebo si kupte knížku "MOBY DICK: Deníček," v níž jsou sebrány denní poznámky z Českých Textáren od dubna 2000 do dubna 2003. Ale kde ji prodávají, nevím. Stojí 199,- Kc.
Avšak mužete si knížku objednat přímo u nakladatele na konvoj@konvoj.cz, pak ješte doplatíte za poštovné.

Dva předcházející týdny viz v horních odkazech. Odkazy na clánky od března 2003 do současnosti naleznete v rubrice Šamanovo doupě

Podněty, připomínky a výkřiky čtenářůu Deníčku Moby Dicka můžete posílat na schránku moby.dick@seznam.cz . Předem děkuji!

Případně si poslužte komentářem.
>>:))

**************************************************