18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

DOTACE: Evropská čerpací unie

Kdybych žil na jiném světadíle a jeden rok nečetl nic z domácí novinářské produkce, tak bych si myslel, že tady 450 milionů dotací pro agrofertí seskupení málem způsobuje zhroucení republiky, jejího právního systému, které navíc dominovým efektem způsobuje rozvrat EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Han 27.6.2019 23:48

Ale jo, pane Holásku

Milerád podepíšu, že dotace jsou zlo. Milerád podepíšu, že v rámci EU se dotačních peněz rozkradlo o řád nebo dva víc, než u nás. Jsou to větší státy a větší finanční toky. Ale nechápu, proč bychom neměli honit Babiše jako nadmutou kozu. Ne kvůli dotacím "nárokovým", pokud ta dotační politika bude taková, jaká je. Aje jednak kvůli střetu zájmů - žádná z těch vámi zmínených firem nemá v čele premiéra ani ministra financí příslušné země, který by ty dotace nepřímo přiděloval a přímo čerpal. A druhak proto, že Burešovi nestačily ani ty dotace "nárokové", ale musel si k nim ještě přikrádat. Máme opravdu zapotřebí tohoto estébáckého xindla mít premiérem??? Odhlédnu od toho, že byl řádně zvolen. Ale znovu - máme to zapotřebí?

P. Klíma 27.6.2019 22:13

Ano! Ano! Ano! 👏👏👍👍😎 Podepisuji!

D. Mach 27.6.2019 21:00

EU dotace pro Německu? Uchechtanej tygr ...

Nevím odkud bere pan Holásek informaci, že by EU dávala dotace na stavbu dálnic v Německu. Je to prostě zmatkař a těžko odhadnout, proč svůj blok vlastně píše, když ho nikdo nebere vážně.

P. Janoušek 27.6.2019 18:54

Ach jo.

Pane Holásku, pan Babiš je usvědčený agent STB. Už proto nemá být premiérem.

Dále, jako, že jinde se krade tak pan Babiš může taky protože nejede v tak velkém? To se mi teda opravdu líbí.

Co se mi opravdu nelíbí je, že z mých daní dotuji soukromý podnik multimiliardáře a jeho výrobky mu ještě jednou zaplatím u pokladny a on na mě pošle finanční úřad jestli jsem náhodou neulétl o korunu z daní.

Když budu chtít mít firmu, všechno si pěkně zaplatím. Bude malá a tak nemám na dotaci nárok pokud to nebude pološílená zelená nebo genderová či kýho šlaka neziskovka. Ale gigant má pákyzlodějen. A dotace soukromým podnikům zlodějnou je. a dosáhne na ni.

V jednom vám dám za pravdu. Zrušit dotace a z daní soukromého sektoru platit jen na zdravotnictví, školství, kulturu, dopravu apod. To jedině sníží stav

V. Petr 27.6.2019 19:32

Opravdu nevím, proč by se měly dotovat nějaké

firmy. Ale raději ty firmy, než "lidskoprávní" neziskovky!

T. Wiszniewski 27.6.2019 16:57

Pane Holásku, krásně jste to natřel

těm chlívkařským debilům. Nikoliv Babiš, ale dotace jsou zlo. A soudíme, že EU musí být zničena

J. Richtter 27.6.2019 19:01

Re: Pane Holásku, krásně jste to natřel

Ty a tobě podobní budete první, kdo chcípne hlady, po vystoupení z EU.

V. Petr 27.6.2019 19:28

Byli jsme před EU a budeme i po ní!

D. Mach 27.6.2019 21:01

Re: Byli jsme před EU a budeme i po ní!

Jasně, a budeme zase na všechno nadávat a hledat za hranicemi toho, kdo nám tak moc škodí. Prostě Češi!

P. Han 27.6.2019 23:50

Re: Byli jsme před EU a budeme i po ní!

Koukám, že máte praxi.

P. Klíma 27.6.2019 22:15

Napsal jste to stručně a výstižně. Není co dodat.

T. Wiszniewski 27.6.2019 16:55

Pane Holásku, krásně jste to natřel

J. Chaloupka 27.6.2019 15:29

Jestlipak si někdo položil otázku, kdy a zejména proč

vznikl ten slavný OLAF? Odpovím na druhou část otázky: protože na tom slavném Západě kradli jako straky.

J. Jurax 27.6.2019 18:33

:-)

A já myslel, že extra kvůli Babišovi ... přece na Západě s dotacemi nečarují!

J. Lepka 27.6.2019 10:30

Holásku, vy nejste vůl,

vy jste vůl korunovanej, protože tak hloupý, abyste toto myslel vážně být nemůžete, zrazuje vás poměrně dobře zvládnutá gramatika a teď už je pozdě ze sebe dělat sociální nedochůdče. Takže jste jen další ANOfertí podrazák, snažící se oblbnout pár dalších duší stokrát omílanou lží, zřejmě jste placen za řádku, inu Kojzar hadr.

J. Lepka 27.6.2019 10:33

Re: Holásku, vy nejste vůl,

P.S. zřejmě jste další dušičku dostal, pravda pokud Gramblička není další váš nick nebo to není troll sedící u sousedního monitoru.

R. Gramblička 27.6.2019 11:10

Re: Holásku, vy nejste vůl,

ujišťuji vás, milá, zřetelně lobotomizovaná lebko, že se s autorem neznám a místo planého plácání si ledvin byste občas mohl napsat i něco k věci, co říkáte...

R. Gramblička 27.6.2019 11:19

Re: Holásku, vy nejste vůl,

jo a dovolím si dodat, pro vás a vám podobné jednodušší existence tady na psu, že Burešovi fakt nefandím, jeho střety zájmů vidím jasně a ve vládě ho nechci, nicméně, fakt je, že si ho zvolila bezmála třetina voličů a taky, že jeho konglomerát zbohatl, páč mu to různí Sobotkové, Zemanové a další vychcánkové skrze dotační systém a špatnou legislativu umožnili. Za to já opravdu nemohu. Ale s autorem se zde shodnu, že dotace jsou v jádru tohoto problému, toť vsio

J. Lepka 27.6.2019 14:33

Re: Holásku, vy nejste vůl,

Jistě. Až na pár faktů, například, že ta třetina byla jen z těch, co se obtěžovala k volbám, skutečnost byla kolem 18%. Což je dost málo k tomu, stát se majitelem republiky, že? Nehledě na maličkost, že ani superbyznys, umožněný politickou reprezentací minulosti, bezpochyby zcela grátis, a za naprosto "průhledných" okolností, nikomu nedává nárok na podvodné čerpání tzv. dotací, ovlivňování politiky kvůli svému byznysu a ničení motorů našich aut povinným přidáváním biosra_ček do PH. Jo a mimochodem, ty prachy z EU nakonec stejně zaplatíme my, což je ovšem maličkost, kterou kobliháři ignorují.

J. Schwarz 27.6.2019 15:49

Re: Holásku, vy nejste vůl,

Ty "biosra...", Lepko, babiš nevymyslel. Zrovna tak jako bioplynky, soláry atp. Za socíku se u nás taky dělalo leccos co inicioval SSSR a pak to jelo samospádem. Kdyby to nebyl Babiš, začal by tu byznys s MEŘO nekdo jiný a v diesselu byste měl "biosložku " tak jak tak. Babiš jen využívá nesmyslů, které Brusel vytváří.

P. Janoušek 27.6.2019 19:00

Re: Holásku, vy nejste vůl,

Třeba by se ten někdo jiný necpal aspoň na premiéra.

V. Petr 27.6.2019 19:31

Možná by tam byli naši "standadní" ZLODĚJI, kteří

aby ukradli milion musí způsobit škodu 10 milionů!

J. Jurax 27.6.2019 18:37

Inu, těmi pouhými x procenty (zde 18) voličů se vždy ohánějí ti prohravší, co měli ještě míň. Pokud vyhranou, na procenta neupozorňují.

P. Han 27.6.2019 23:55

Re: Holásku, vy nejste vůl,

Pokud mu těch 18% stačilo k vítězství, tomu zbytku to asi v tu chvíli bylo jedno. A teď by chtěli vrátit čas? Holt budou muset počkat do dalších voleb. Kdy se opět nedostaví k urnám, ale později na Václavák. To už není ani nepolitická politika, to je prostě kretenismus.

P. Hlobil 27.6.2019 10:16

fakt dobry

Tentokrat se to Holaskovi povedlo... udelal z Burese temer chudacka, protoze jini kradou mozna jeste vic... a aby vypadal jako frajer, napise, ze je bojovnikem proti dotacim, cimz zavre hubu temer vsem kritikum.. dneska obhajova Burese za 1!

J. Richtter 27.6.2019 9:19

Typicky komunistická reakce:

A vy zase bijete černochy!!

Holásku ty rudý dutohlave, vyndej už tu svou poloprázdnou tykev z análu agroferťáckého kolchozníka a hlavně nám nezapomeň napsat, že jsi Bureše nevolil.

R. Gramblička 27.6.2019 9:39

Re: Typicky komunistická reakce:

to nemá s bitím černochů nic společné, autor jen poukázal na původní příčinu všech problémů s korupcí a rozkrádáním dotací a na příkladu ze Španělska pouze ukázal, že nejde vůbec jen o lokální český problém, jak se nám různí richtrové snaží namluvit. Toť vše

S. Netzer 27.6.2019 10:10

Re: Typicky komunistická reakce:

Že příležitost dělá zloděje, je známá věc. Že komunistická havěť jsou zločinci per se rovněž.

Takže to sice není "lokální český problém", ale především problém postkomunistických zemí.

R. Gramblička 27.6.2019 11:01

Re: Typicky komunistická reakce:

No jo no, v postkom zemích se to dělá postaru a okatě, ještě jsme nedospěli k efektivním a skrytým metodám rozkrádání státní kasy, jako tam u vás. Ale zase, máte pravdu, že celkově se u vás na západě krade o něco méně, než u nás v zaostalém centru Evropy

S. Netzer 27.6.2019 11:24

Re: Typicky komunistická reakce:

To nemohu posoudit.

V metodách rozkrádání se nevyznám.