28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

DOPRAVA: Kdy přestanou být dálnice ostudou Česka?

„Řídit stát jako vlak.“ Toto heslo aktuálně v různých vtípcích viděl snad každý. A není divu, univerzální ministr Karel Havlíček totiž musí nyní hasit hned několik požárů najednou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Rajninec 10.8.2020 9:36

Ale aj tak môžete usporiadať Dni dialnice ! Lebo ste na tom lepšie ako my slováci ! Možno preto , že vaši tunelári nestavajú toľko "tunelov" . Ten náš posledný bol excelentný , v polovici stavby sa zistilo , že sa stihli rozkradnúť všetky peniaze , dokonca aj ti z EU !

J. Prikner 5.8.2020 18:40

Pro stavbu dálnic jsou limitující tyto skutečnosti:

- zákon o liniových stavbách neexistuje, příprava stavby trvá neskutečně dlouho, - zákon nijak nepomáhá s výkupem pozemků, - soudy o sporech při přípravě stavby též trvají neskutečně dlouho, - každý zelený blb je schopen zastavit již schválenou stavbu na léta, - pohádky o připravovaném stavebním zákonu jak zkrátí stavbu z 12ti let na 7 jsou k smíchu - vlastní stavba probíhá pouze v pracovní den a je 1 směnná (pokud s staví), viděl jsem v cizině pracovat 24x7 dní.

J. Vágner 5.8.2020 14:40

Celkem souhlas s tímto až hrozným hodnocením. Jen s doplněním, za stav, kdy v posledních 30 letech dokážeme stavět dálnice jen polovičním tempem i ve srovnání s neschopnými komunisty, nese spolehlivě větší odpovědnost KDU než ANO.

P. Staronový 5.8.2020 21:08

Já to vidím na plichtu. Kostelní socialisté v minulosti, ANOnisté v současnosti.

P. Brich 5.8.2020 14:18

Kolo je nejekologičtější dopravní prostředek a dálnice nepotřebuje. Nesmíte při tom ale vydechovat. Ani vepředu ani vzadu!!

L. Severa 5.8.2020 14:00

" Kdy přestanou být dálnice ostudou Česka ?" Až se k nim proivestujeme.

V. Kain 5.8.2020 17:20

Už se asi začne blýskat na lepší časy.Miliardy do cyklostezek a další miliardy do udržení nezaměstnanosti.To a další podobné investice mají nakopnout nemyslně vypnutou ekonomiku.Skuteční odborníci této vlády a hlavně ti nejlepší z ANO už vědí jak na to.

P. Gábriš 5.8.2020 13:15

Zajímá mě jeden detail, který ale vypovídá o mnohém: Kde bere ministr a jeho parta tu drzost vybírat dálniční poplatek na té karikatuře dálnice D1? Dobře, až bude hotovo, ať se vybírá, ale takhle?

Když v obchodě koupíte šunt, máte právo reklamace a třeba snížení ceny, jinak můžete oslovit ČOIku. (No, moc si s tím nepomůžete, ale ta možnost tady je.) Ale na téhle silnici, která je stejně nebezpečná a v konečném důsledku pomalejší jako obyčejná okreska, nepomůže nic.

Ministr si neuvědomuje, že dojem z 5 dobrých rozhodnutí zmaří jeden takový neférový počin - a pak se diví, že mu lidi spílají a nemůžou přijít na jméno.

M. Šejna 5.8.2020 13:17

Dálniční poplatek se platí za všechny dálnice. Pokud nechcete používat šunt zvaný D1, jezděte jinudy.

J. Jurax 5.8.2020 14:40

Kudy? Poradíte jiné dálniční spojení třeba Brno - Praha než D1?

Obdobně Ostrava Praha.

A což třeba do Vídně?

D. Rajninec 10.8.2020 9:38

A prečo nie ! Keď sa môže jazdiť Bratislava - Košice po maďarskej dialnici cez Budapešť , potom sa dá všetko .

V. Kain 5.8.2020 17:22

Když ono to jinudy nejde než po tom šuntu.Možná tak po nějakých okreskách.

V. Kain 5.8.2020 17:28

A to tady byly tendence dálniční poplatek ještě zvýšit.Když ono to máte těžké.V posl.sněmovně jsou takoví chytráci,že např. jeden z nich navrhoval zlevnit stravování v posl.sněmovně protože prý ve všech restauracích okolo je jídlo levnější.Má cenu k tomu něco dodávat?

L. David 5.8.2020 13:07

Kdy přestanou být dálnice ostudou Česka?

Znám odpověď: Až bude všem zdravým nefachčenkům žijícím na sociálních dávkách přidělen krumpáč a lopata, postaveny mobilní ubytovny a flákači začnou pracovat třebas i bez další techniky!

Jan Perner postavil stokilometrovou železniční trať z Pardubic do Prahy za pouhé 3 roky (1842 až 1845). A kromě výše uvedeného plus koňských povozů tehdy k dispozici nebylo!

J. Jurax 5.8.2020 14:41

Nebyli zelení aktivisté a občanská sdružení podávající žaloby ...

V. Petr 5.8.2020 12:25

Toto vše má společný jmenovatel, nepověšení zelených na větrníky a naprosto zhovadilé soudy!

M. Valenta 5.8.2020 13:07

Něco Vám tu nehraje. Zelení jsou všude a většinou mnohem silnější. A k tomu věšení. To jako že jsou mokří a potřebují uschnout?

V. Petr 5.8.2020 14:06

Zapomněl jste na bod b), tedy zhovadilé soudy, které jdou zeleným na ruku.

V. Petr 5.8.2020 14:08

A dodal bych i bod c), zrůdná EU, která nás nutí přijímat zákony, aby byla zločinná činnost zelených možná.

M. Valenta 5.8.2020 15:03

Pořád to nehraje. Soudy jsou české a bod c nemůže fungovat - viz bod odpověď na bod a.

J. Jurax 5.8.2020 14:44

No, před pověšením (za krk) je možno je namočit, ale přijde mi to zbytečné.

M. Valenta 5.8.2020 15:05

Vliv lánského opilce se nezapře.

M. Ejem 5.8.2020 11:23

Kdo připravil a schválil zákon, který dává každému broukovi přednost před člověkem a umožňuje tak různým pseudospolkům a ekoteroristům stavbu dálnic zpoždovat a odkládat. Nebyli to náhodou straničtí předchůdci p. Zdechovského?

M. Šejna 5.8.2020 10:21

Pitomá Zdechovského agitka se opírá o nepravdivá data.

Česko má aktuálně 1276 km dálnic a nikoli jen 809 km, jak tvrdí neinformovaný Zdechovský. K tomu je ale potřeba připočítát 248 Km silnic dálničního typu, které bůhví proč nejsou jako dálnice označeny. Tzpickým příkladem jsou úseky "dálnice" I13 mezi Karlovými Vary a Teplicemi, které mají dohromady 52 km. Nebo dálnice I37 mezi Hradcem a Pardubicemi s délkou 19 km, dálnice I11 u Ostravy a Havířova s délkou 32 km atd.

Celkem má Česko de facto 1524 Km dálnic. To je 142 Km na 1 milion obyvatel.

R. Tesařík 5.8.2020 10:37

Fajn, jenže já bych ocenil dálnici třeba do Bějic a dál, na Karlovy Vary by se mi to taky líbolo. Okolo Slanýho Lotouše by taky bylo pěkné, Kolem Hradce do Ostravy a do Polska by bylo fajné, bardzo fajné a co teprv obchvat okolo Prahé.

R. Tesařík 5.8.2020 10:37

Budějic.

V. Mokrý 5.8.2020 12:21

Nejen všechno jmenované, mělo být v provozu před vstupem ČR do EU. Ušetřilo by se mnoho byrokracie, bu zerace.

M. Šejna 5.8.2020 11:21

Obchvat okolo Prahé brzdí Zelené soudruzé společně pirátskými soudruhamima.

Teď už se snad pirátští novosoudruzé polepšili a nebojkotavali územní rozhodnutí na stavbu DO od D1 do Běchovic. Ale pořád mají šanci bojkotovat stavební povolení.

U ostatních dálnic je to podobné. Peníze jsou, ale stavební povolení nejsou díky zeleným pitomcům a jiným občansko-pravdoláskovým iniciativám.

R. Tesařík 5.8.2020 11:43

Tak vo tym žádná.

V. Petr 5.8.2020 12:24

R^R^R^