19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Kubera, nacismus a ekologie

Předseda Senátu Jaroslav Kubera hovořil v neděli v Terezíně na tryzně za oběti nacistické perzekuce. Pronesl tam projev, který byl podle mě na poměry české politiky nadstandardní a na poměry té současné zcela mimořádný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Chaloupka 23.5.2019 10:47

Asi ví, proč.

.

M. Prokop 23.5.2019 9:05

Dobrý článek

"vládl mezi nimi liberálně levicový server A2larm.cz" - proboha, co by na něm bylo liberálního? Že si tak říkají sami levičáci?

"Je pro mě opravdu frustrující, že se tolik chytrých lidí nachytalo na mediální zkratku Kubera- nacismus- ekologie jen proto, že se nedokázalo ani na chvilku zamyslet, co vlastně předseda Senátu v tom Terezíně řekl." - a opravdu se chytří lidé nachytali? Nebo postřehli pěkný klacek na politického oponenta, jehož použití se bude líbit blbcům?

K PL mám hlubokou nedůvěru, ale za tohle má pan zástupce šéfredaktora 1*

V. Církva 23.5.2019 9:03

Oni to neomarxisti dobře ví

Jak to Kubera myslel. Jsou vyškolení nebo naučení na příkladech "modernistů" z celého světa, že musí začít hodně řvát a demonstrovat aby jim někdo zlaté tele nevyfouknul!

Jen je už třeba aby si lidé případně ti rozumnější z nich uvědomili že se chovají jako modifikovaní komunisté (proto neomarxisti) Majitelé jediné hezky vypadající myšlenky. Jenže tak, jak komunisté místo chudoby jedněch přinesli chudobu všech, tak ekoteroristé způsobili v rámci blaha zamoření polí pesticidy i přeměnu pralesů na plantáže.

Oni to totiž mysleli dobře. Tak jako není normální aby se hrstka boháčů povyšovala nad chudáky, je třeba abychom se starali o přírodu. Řešením možná je a možná není kapitalismus. Řešením ale určitě je demokracie a řešením určitě není socialistická diktatura a omezování svobody slova.

P.S.: Zeman mě štve pročínskou politikou. Pokud jsme se ale nezmohli než proti němu postavit politická trdla (pořád ještě nevěřím že jsou zkorumpovaní) Drahoše a Hilšnera, tak potom zlatý Zeman.

M. Prokop 23.5.2019 9:08

Re: Oni to neomarxisti dobře ví

Zlatý Zeman ani náhodou, i kdyby proti němu stál Grebeníček.

Politická trdla proti bohužel postavili voliči, vybírající si ovšem z prachmizerného výběru.

V. Církva 23.5.2019 9:13

Re: Oni to neomarxisti dobře ví

To si snad děláte legraci, že by jste tam dal signatáře petice proti Kuberovy a proti xenofobii. Tak to se radši zamyslete co je problémem evropské svobody. A co je to appeassement a ustupování fanatikům. Za Drahoše bych se musel stydět i kdyby se Zeman na každé návštěvě počutával a prodal hrad Číňanům.

A. Alda 23.5.2019 9:30

Souhlas.

V. Kotas 23.5.2019 9:49

Re: Oni to neomarxisti dobře ví

Jo.

M. Prokop 23.5.2019 10:12

Re: Oni to neomarxisti dobře ví

Poznámka se týkala Zemana. ZEMANA!

R. Langer 23.5.2019 11:21

Re: Oni to neomarxisti dobře ví

Ano, my to chápeme. Ale nikdo lepší ve finále voleb prostě nebyl, což byste si konečně mohl po těch neustálých Drahošových extempore uvědomit. Mimochodem, já jsem Zemana nevolil, protože jsem nevolil nikoho, všichni pro mě byli tehdy nevolitelní, ale když vidím, co se děje, tak říkám: "Díky Bohu alespoň za toho Zemana.". :-(

M. Prokop 23.5.2019 11:52

Re: Oni to neomarxisti dobře ví

Já si kvalitu uchazečů uvědomuji od začátku, ne až teď. Ale Drahošova špatnost pro mne nedělá Zemana dobrým. Za toho nebudu děkovat nikdy a nikomu.

Č. Berka 23.5.2019 12:44

Re: Oni to neomarxisti dobře ví

Zeman není dobrý...ale k něčemu je dobrý ;-). Mně nezbylo, než ho volit... Kubera má do značné míry pravdu, mně na něm jen vadí, že z kouření má symbol svobody ( v tom se podobá huličům marihuany)

J. Chaloupka 23.5.2019 10:54

To tedy byl výběr: Zeman nebo Drahoš.

Mám tisíce připomínek k Zemanovi, ale přesto je lepší než ten Drahoš.

J. Novák 23.5.2019 8:58

Je zbytečné se zabývat myšlenkovými ochody probruselských eurofašistů.

J. Novák 23.5.2019 8:59

pochody

P. Lenc 23.5.2019 8:58

Dík

a znovu dík! Ono není náhoda, kdo na Kuberu háže špínu.Jenom se znovu odkopali všichni ti Drahošové hrající si na "svědomí národa".Pravda jim musí smrdět, protože pravda tuto partičku odhaluje v jejich ultralevičácké nahotě.

V. Církva 23.5.2019 9:08

Re: Dík

Přesně tak, jsem moc rád, že to Drahoš podepsal a bude tvrdit že je pravicový svobodomyslný člověk tak jako nám lhal že není vítač (když posepsal "výzvu proti xenofobii").

V každém případě ať už je jakýkoliv vědec, je politické trdlo, nebo podplacený (nemusí být podpoacený jen penězi)

R. Langer 23.5.2019 9:56

Re: Dík

Drahoš je prostě jenom čím dál tím víc Drahoš. Nic jiného. :-)

J. Kombercová 23.5.2019 8:58

Pan Kubera píchl do vosího hnízda...

a začalo rojení.

Souhlas s autorem.

J. Hanzal 23.5.2019 8:55

Dobře napsáno

Z toho je vidět, tedy z reakce těch lepšolidí, že i "vzdělanec", dokonce akademik, není schopen porozumět či pochopit význam řečeného slova.

V. Církva 23.5.2019 9:16

Re: Dobře napsáno

Bohužel někde jsem četl jak velká část vědců (a nezpochybňuji jejich vědecké kvality) jsou v osobním životě podivíni, nebo mimo realitu. Nakonec i moje zkušenosti z university to potvrzují.

J. Hanzal 23.5.2019 9:31

Re: Dobře napsáno

Jo, to jo. Pak by, ale měli míti sebereflexi a nedělat ze sebe veřejné mamlasy, i když u podivínů to nejspíše nejde.

R. Meišner 23.5.2019 8:53

autore

neřekl bych že se jednalo o nepochopení Kuberova textu.....pochopili ho až moc dobře---jen se prostě čekalo, až se Kubera v nějaké větičce 'podřekne' ---protože on se svými svobodomyslnými myšlenkami jim leží už dlouho v žaludku. --je to podobné jako s Klausem jr.,- ovšem Kuberu se ani ctihodný muž Fiala vyhodit netroufne. jen už prostě nebude v dalším období zvolen. škoda.

J. Kombercová 23.5.2019 9:01

Re: autore

Pan Kubera, dle vlastních slov, nechtěl kandidovat už v těchto posledních senátních volbách, měli s manželkou jiné plány. Lidé z ODS ho ke kandidatuře přemluvili, protože "má voličský potenciál".

Podle toho se domnívám, že příště už kandidovat nebude. AQle to slovo "škoda" dodám také.

V. Církva 23.5.2019 9:19

Re: autore

Máte pravdu a díky za Kuberu. Situace je asi moc špatná když už adoruji Klause staršího, a po včerejším článku tady začínám mít rád i Bendu.

P. Bures 23.5.2019 8:53

Takže něco tvrdil a pokrokovci mu to hned potvrdili. Trefil se.

P. Lenc 23.5.2019 9:03

Re:

Ano trefil, ale ne do černého, ale hodně rudého.Jenom nevím, jestli je v tom rudém terči srp a kladivo, nebo hákový kříž.

R. Langer 23.5.2019 9:54

Re:

Ono se to od sebe nijak zvlášť neliší...

P. Lenc 23.5.2019 9:59

Re:

Já vím pane Langře, bohužel hodně lidí ale ne...

J. Pokoutný 23.5.2019 8:01

1*

L. Sindi 23.5.2019 7:55

Alespon se par lidi "odkopalo" - muze si rikat co chcete, ale musi to byt v souladu moji pravdou..