28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

POLITIKA: Postesknutí nad honem na Klause

Kolem vyloučení Václava Klause ml. bylo řečeno za poslední dny mnohé. Je ale jasné, že jen těžko může jeho vynucený odchod nechat pravicového voliče chladného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Kosejk 23.3.2019 11:46

--------

Všechny politické strany v ČR už vlastně nabízejí úplně to samé - a největší rozdíly u nich se týkají sporů o nějaký ten procentní bod daní či o 3 dny nemocenské (krom prý "nechutných extrémistů", o které by si progresivní intoš prý neopřel ani kolo). "Nechutní extrémisté" jsou to ovšem jen z pohledu zmíněných progresivních intošů.

Co mne však na článku pobavilo, je tato pasáž: "Já v této straně dále zůstávám a v březnu prodloužím své členství. Setrvávám nicméně hlavně proto, že jsem součástí mladé generace, která si na obnovu ODS a na Fialův pád ráda počká."

Takže, pokud mi pan Hlávka odpoví, tak bych se rád zeptal, jak dlouho bude čekat na to, co se stejně nestane (podobně jako nikdy nenastane ta vzývaná reforma EU, o které ODS tak ráda mluví).

Já jsem ODS volil poměrně dlouho. Ale pak jsem viděl 2 vlády ODS, které přijaly politiku Kalouska. Pak jsem viděl, jak ODS přejala postoj Kalouska k Babišovi. A potom jsem pozoroval, jak v reakci na volební výsledek ODS zalézá s Kalouskem do "stáje" bezmocných. A teď vidím, jak se ODS zasekává v politické korektnosti, progresivismu, pseudomoralismu a v plkání prázdných frází.

Ale taky vidím, že ODS je prý pro svobodu, ale nehorázné výroky progresivistů (jako je Jourová) ODS vůbec nekritizuje. A je taková "euronormalizovaná" - stejně jako ostatní. A nějaké odmítání Němcové chodit na Hrad a podobně? To mne nedojímá. :) Takže pokud ODS nevyleze z tohohle krabího kýble progresivistů (ciž nevyleze), tak u mne má útrum.

M. Mikulec 23.3.2019 11:57

Re: --------

Pěkně napsané . ODS mi připadá už jako ti rusobijci, co si nevšimli, ze už dávno s Ruskem nesousedime, a ze marxisti sedí v Bruseli.

M. Dvořák 23.3.2019 12:08

Re: --------

ODS mi připadá jako parta zasloužilých tet a strýců kterým 6% bohatě stačí k životu v parlamentu. V.K. junior jim kazil klid k práci. Pardon, k blaženému hnití.

Kvůli panu Zahradilovi jsem jim chtěl dát hlas v eurovolbách. Nevím zda se mi podaří dostatečně zatnout zuby. Možná jo. Málem jsem napsal "ano". ☺

M. Mikulec 23.3.2019 12:54

Re: --------

:-)) Nehazejte jim to se skripenim zubů: budou si myslet, jak to dělají skvěle a jak jsou nenahraditelní. To by byla chyba. Nepoučili by se.

M. Dvořák 23.3.2019 14:02

Re: --------

Máte pravdu, poslechnu vás.

M. Kosejk 23.3.2019 17:51

Re: --------

Kvůli panu Zahradilovi? :) Aby měl dobře placený bruselský flek na dalších pár let? :)

No nic, pokud vám nevadí, že spolu s tímhle letitým zasloužilým odesákem tam pošlete i naprosté eurohujery z kandidátky ODS, tak jen do toho. Já se ale zařídím jinak. :)

M. Dvořák 23.3.2019 18:05

Re: --------

Už jsem dal za pravdu kolegovi diskutérovi výše. Také se zařídím jinak.

M. Kosejk 23.3.2019 18:09

Re: --------

Pardon. Už jsem to četl. :))

E. Pawlica 23.3.2019 18:42

Re: --------

Jak?

M. Mikulec 23.3.2019 19:42

Re: --------

Volby jsou snad tajné, Janku. :-))

V. Braun 24.3.2019 1:04

Re: --------

Volby jsou tajné, Mikulec, ale mluvit se o tom ještě smí.

M. Kosejk 23.3.2019 20:40

Re: --------

Při své volbě vyjdu z faktu, že i kdyby všichni naši noví europoslanci proti něčemu hlasovali, tak si jich v EP nikdo ani nevšimne.

Takže budu volit čistě protestně a symbolicky - a budu se snažit jim tam do toho "hodit granát" volbou jediného politického uskupení, které nejede podle not mainstreamu - a které jediné má šanci se tam dostat. Radost z toho sice nemám, ale udělám to.

- inteligentní člověk jistě pochopí, o jakém politickém uskupení mluvím.

P. Portwyn 24.3.2019 13:33

Re: --------

Jediný z ODS, kdo se nahlas vyjádřil proti progresivismu, byl právě VK ml.

ODS zřejmě chce přebrat voliče Pirátům, což je chiméra.

J. Kratochvíl 23.3.2019 10:46

Klausové jsou nepřijatelní

pro většinu obyvatel a voličů !!!

M. Prokop 23.3.2019 11:08

Re: Klausové jsou nepřijatelní

Soudruh Kratochvíl je většina ...

Nějak se nám ta bolševická historie vrací - bolševici byli taky menšina, vydávající se za většinu.

M. Dvořák 23.3.2019 12:11

Re: Klausové jsou nepřijatelní

Třeba myslel většina v jejich partě ?

J. Kanioková 23.3.2019 20:20

Taky mě ten komentář rozesmál,

když se soudruh Kratochvíl cítí být většinou..

R. Nenechal 24.3.2019 2:34

Re: Klausové jsou nepřijatelní

M. Prokop Mate pravdu ze se bolsevicka historie vraci akorat nemuzete pochopit ze se vraci za velkeho prispeni jak Klause tak i Zemana

J. Pospíšil 23.3.2019 14:20

Re: Klausové jsou nepřijatelní

Oba dva nejsou přínosem pro rozvoj kultivované lidské společnosti. Není to holt noblesa.

J. Kanioková 23.3.2019 20:23

A vy se cítíte být noblesní ?

J. Svoboda 23.3.2019 18:16

Re: Klausové jsou nepřijatelní

Bohužel, soudruhu. To, že většina obyvatel se šine doleva, je dobře známo. Až nebudou mít co do huby, snad jim to dojde.

J. Jurax 23.3.2019 18:21

Voni sám jsou většina, Kratochvíl?

R. Langer 24.3.2019 6:14

Re: Klausové jsou nepřijatelní

Neházej tady většinami, bolševiku! :-P

F. Doušek 23.3.2019 10:25

Pravicová politika ODS skončila

tzv. opoziční smlouvou sjednanou VK starším. A ten si dodnes okopává holeň.

M. Prokop 23.3.2019 11:09

Re: Pravicová politika ODS skončila

Pravicová politika ODS skončila po volbách 1996 a i do té doby nic moc. Ono to totiž nejde, pravicově vládnout levicovému národu, navíc v koaličních vládách, vždy obsahujících nějaké socany, obvykle ty kostelní.

J. Svoboda 23.3.2019 18:23

Re: Pravicová politika ODS skončila

Chybička se vloudila. Ten, kdo káže vodu a pije Martel (viz početní kmotři), může levicovému národu dost těžko vládnout.

Ovládnout levicový národ je dost velký problém na to, komplikovat ho náklonností nebo obavami ke kmotrům.

J. Kanioková 23.3.2019 21:59

Opoziční smlouva: vznik, trvání

a její vliv na politický systém a občanskou společnost v České republice - http://www.e-polis.cz/clanek/opozicni-smlouva-vznik-trvani-a-jeji-vliv-na-politicky-system-a-obcanskou-spolecnost-v-ceske-republice.html

P. Lenc 23.3.2019 10:04

Pane Hlávko,

zůstávat v ODS po svinstvu provedeném na mladém Klausovi, je buď nebetyčná naivita, nebo nepochopitelná vypočítavost.Nevšiml jsem si, že by proti tomuto jednání členská základna nějak protestovala. Já volič ODS po tomto svinstvu s volením ODS končím a jak zjišťuji tak nebudu sám.A jenom doufám, že Klausové konečně založí novou, opravdu pravicovou stranu.Potom budu vědět, koho volit.

J. Richter 23.3.2019 10:06

Re: Pane Hlávko,

Líbí se mi, že máš stejný názor jako komunista Zeman, komunista Foldyna, komunista Doubrava a většina té party kolem komunisty Babiše.

Z. Lapil 23.3.2019 13:09

Re: Pane Hlávko,

1+1=2 a svinstvo je svinstvo. Na to nemusím být ve straně. V žádné.