24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

ROZHOVOR: O situaci v ODS

Je to můj syn a odehrává se to ve straně, kterou jsem založil. Když říká, že se zakládala u nás v kuchyni, tak má víceméně pravdu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Derat 22.3.2019 18:30

Velmi dobrý článek, výstižný. ODS je škoda,

ale za součané situace ji nemohu volit.

J. Kanioková 22.3.2019 20:18

ODS škoda není už dávno,

protože to není pravice..

V. Patkoš 22.3.2019 23:12

Re: ODS škoda není už dávno,

Blbka jako vy nemá ani ponětí, co pravice vůbec je, když jako vrcholně pravicovou vlastnost považujete vystoupení z EU.

J. Svoboda 23.3.2019 22:59

Re: ODS škoda není už dávno,

Pane Patkoši, chci vás poprosit, pokud nemáte argumenty, abyste nepoužíval nadávek.

Pokud jste proti vystoupení z EU, zkuste ten moloch reformovat, což je podmínka nutná pro setrvání. To se vám však zcela určitě nepovede. Chcete v tum nedemokratickém zahnívajícím molochu skonat?

Podívejte se na to, jak EU trestá Británii! Chcete aby tak trestala i nás? Já rozhodně ne!

K. Janyška 22.3.2019 18:22

Václav Klaus starší je jedinou společenskovědní

světovou hvězdou pocházející od nás... nDzp.

A. Reček 22.3.2019 17:40

Situaci v ODS samozřejmě ovlivňoval expředseda Klaus

Do doby kdy straně předsedal tak v partaji bylo všechno v pořádku. Zvolení Topolánka na post šéfa se jemu nelíbilo a začal jeho odstup. Jak skutečně dovedl stranu podporovat ukázal Klaus v r.2013 v lednu při první přímé volbě prezidenta ČR. Tehdy kupodivu občanů nepodpořil v předvolební kampani kandidáta ODS MUDr. Sobotku Přemysla, ale podpořil pí. Bobošíkovou Janu! Její předvolební plakáty byly s fotem Klause a jeho podporou Bobošíkové. To také ovlivnilo řadu voličů ODS, že stranu nepodpořili a ta upadla v říjnu 2013 v parlamentních volbách jen na 7,7% hlasů. Nové vedení ODS pod vedením p. Fialy se snaží pozvednout ODS a výsledek 11,3% hl. v parlamentních volbách 2017 nelze považovat za neúspěch. Nakonec senátní i komunální volby vloni byly pro ODS dobré.

A. Novák 22.3.2019 18:22

Re: Situaci v ODS samozřejmě ovlivňoval expředseda Klaus

Tak snad v příštích volbách ten jedenáctiprocentní úspěch Fiala zopakuje...?

J. Svoboda 22.3.2019 17:21

Už ho tiskne jen BLESK, to je teda pád ...

P. Manda 22.3.2019 18:13

Re: Už ho tiskne jen BLESK, to je teda pád ...

a tebe tiskne kdo ?

J. Svoboda 22.3.2019 19:17

Re: Už ho tiskne jen BLESK, to je teda pád ...

To je fuk, o mě řeč není.

Pěkný den.

J. Farda 22.3.2019 16:27

Je to povídání,

sorry jako, jako v té Ezopově bajce o kyselých hroznech ... :-)

O. Prokop 22.3.2019 13:20

pokud napíšete vážená paní- jako vždy

že s nim souhlasíte, to jedině znamená, že V. Klause zbožňujete, že ho považujete za neomylného, který všechno zná, všemu rozumí. Ano, sociopati takovými jako Vy, bez kritického myšlení - lehce manipulují....

J. Vlček 22.3.2019 13:36

Re: pokud napíšete vážená paní- jako vždy

Kritičtí myslitelé napíší své myšlenky raději dvakrát, aby upoutali pozornost, že pane Prokope. S vámi nikdo manipulovat nebude, ono stačí, když s vámi cloumá nenávist, že.

J. Kanioková 22.3.2019 20:06

Souhlas

M. Mikulec 22.3.2019 20:27

Re: pokud napíšete vážená paní- jako vždy

Á, pan doktor dělá diagnózy přes sklo. :-))) Zase a znova důkaz, jak jim chybí logika a máťa.

O. Prokop 22.3.2019 13:14

Pokud V.Klaus st. říká, že...

zakládal ODS- pravicovou stranu, tak se musím pousmát. Byl to on, byla to tehdejší ODS, která petrifikovala socialismus ve zdravotnictví, bez jakýchkoliv ani málem tržních podmínek. A výsledek se dostavuje a vidíme české zdravotnictví ve finanční a personální krizi. "Díky" pane profesore, CSC, majiteli chilského péra...

M. Moravcová 22.3.2019 14:27

Re: Pokud V.Klaus st. říká, že...

nevšimla jsem si v devadesátých letech zástupu Prokopů, kteří by se dali volit a kteří by nabízeli silně pravicovou politiku, kapitalismus a fungující zdravotnictví. Ono v koalici člověk musí dělat ústupky. Krátká paměť, co? Zato fíčoviny s perem máte v hlavě nadosmrti.

J. Kulheim 22.3.2019 14:57

Re: Pokud V.Klaus st. říká, že...

Zdravotnictví zabetonovali sami zdravotníci v čele s MUDr Ráthem a MUDr Kubíkem za pomoci ČSSD. Socialismus ve zdravotnicvtví většině doktorů vyhovuje jinak by dávno vyhodili stávajícího prezidenta LK.

Když nastoupil MUDr Němeček na ministerstvo zdravotnictví, tak MUDr Kubek sliboval "tu pravou reformu". Neudělal nic.

Svádíte všechno na ty ostatní. Zameťte před vlastním prahem a řekněte jasně a zřetelně co vlastně chcete a navrhněte nějaké řešení. Peníze zmiňovat nemusíte. Ty chcete stále.

M. Moravcová 22.3.2019 12:58

Jako vždy, souhlasím.

Poklona, pane prezidente. Srozumitelné, přesné a k věci. Jaký to rozdíl od uřvaných frází malých, zakomplexovaných, štěkajících ratlíků.

O. Prokop 22.3.2019 13:21

Re: Jako vždy, souhlasím.

pokud napíšete vážená paní- jako vždy,

že s nim souhlasíte, to jedině znamená, že V. Klause zbožňujete, že ho považujete za neomylného, který všechno zná, všemu rozumí. Ano, sociopati takovými jako Vy, bez kritického myšlení - lehce manipulují....

M. Moravcová 22.3.2019 14:23

Re: Jako vždy, souhlasím.

Nezbožňuju, opravdu ne. Jsem jeho volička. Napíše-li článek, či odpovídá v rozhovoru na dotazy, jeho odpovědi jsou jasné, jednoduché a pro každého srozumitelné a hlavně k danému tématu. Je slušný, noblesní. Nemá potřebu psát okecávací frázovité traktáty. A já mám ráda v politice systém ano-ano, ne-ne, i v životě mám ráda jasno. Tam se totiž manipulovat nedá.

F. Kusák 22.3.2019 16:36

Re: Jako vždy, souhlasím.

A co je Vám do toho. Je to její názor a Vy máte jiný, tak se s tím proboha smiřte. Na svou víru ji nepřevrátíte, tedy rozhodně ne tím, když ji budete urážet. Já jsem ODS také volil, dne nikoliv, protože, čtu-li její program, tak jsou to pouze politické fráze. Ale i Klausovi sr. jsem spoustu věcí měl za zlé, nicméně oceňuji některé jeho kroky při ekonomické transformaci nebo při rozdělení státu. Ale jsou to má stanoviska a má-li někdo jiný názor, rozhodně ho k vůli tomu nebudu napadat. Demokracie je obecně o různosti a ten kdo to nechápe, ať se vrátí do totality.

J. Kanioková 22.3.2019 20:08

Ubožáku

I. Hendrych 22.3.2019 12:57

No comment.

Vy dva se chyťte s juniorem za ruce a odkráčejte na smetiště dějin !

J. Vlček 22.3.2019 13:18

Re: No comment.

Jakoby jste je zval na své pracoviště, pane Hendrychu. Vy jste tam určitě šéfem.

R. Nenechal 22.3.2019 14:16

Re: No comment.

Ale kdepak Vlcku on myslel k tobe do domu aby ses jich ujal HAF HAF

J. Vlček 22.3.2019 14:21

Re: No comment.

Á, klaun v sukni dorazil k pobavení a k zasmání, že paní Baldosohoronenechalko. Tak hezky panáčkujte, ale neštěkat.

R. Nenechal 22.3.2019 14:25

Re: No comment.

zase stekas Vlcku Haf Haf?? je to slyset az do NSW ale to ty ani nevis kde to je ty vis akorat kde je Kreml a jeste kde sedi ten tvuj idol zlodej Klaus Vzdy se hodne lidi zasmeje kdyz ty neco vypotis z tve prazdne hlavy:):)

J. Vlček 22.3.2019 14:38

Re: No comment.

Tedy s vámi musí být doma srandy, když začněte se svým robertkem mluvit v mužském rodu, paní Baldosohoronenechalko.

R. Nenechal 22.3.2019 14:44

Re: No comment.

Myslis ty ubozaku ze me s tim potapanym nazvem vytocis ses na omylu vubec me neznas ale ja znam tebe Donate co ucis vrazdit z levorveru lidi hlupaku