20.4.2019 | Svátek má Marcela



DISKUSE K ČLÁNKU

Nejste přihlášen/a. Vkládat příspěvky mohou pouze registrovaní čtenáři.

Formát tel. čísla "+420 xxx xxx xxx"

MÉDIA: Kvantifikátor



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 25, poslední: 22.3. 2019 9:19, přehled diskusí

Lidé nevědí o skutečné podstatě lidského světa, dokonce :
Autor: K. Janyška Datum: 21.3.2019 18:14

jediné možnosti jeho existence nic. Zhola nic. A pak to tak vypadá... Dzp.

Po několik minulých měsíců se hovoří v Německu o tom,:
Autor: F. Houžňák Datum: 21.3.2019 16:37

jak v bolševickém, ostře protikřesťanském východním Německu byly ve státních, komunistických, organizacích pohlavně zneužívány děti. Kolportuje se číslo ČTYŘISTA TISÍC dětí, 400 tisíc, za dobu existence NDR, systematicky od začátku až do konce. A u německých Zelených je pedofilie jedním ze základů "hnutí", vedle komunismu a nacionálního socialismu.

Re: Po několik minulých měsíců se hovoří v Německu o tom,:
Autor: I. Vermis Datum: 21.3.2019 17:10

A kdo má větší potřebu zneužívat děti? Člověk bez závazků, nebo člověk žijící v nuceném celibátu?

:
Autor: J. Jurax Datum: 21.3.2019 17:45

Inu, to máte těžký.

Ale i pro člověka žijícího v nuceném celibátu je obvyklejší a méně rizikové jej porušovat s partnerem dospělým, ideálně opačného pohlaví. Pokud tedy není pedofil. A pedofilii nevyvolává nucený celibát, ergo pedofil žijící v nuceném celibátu je na tom stejně jako ten, jemuž celibát nařízen není.

Re: :
Autor: M. Prokop Datum: 21.3.2019 22:05

Přesné!

No, zjevně největší takovou potřebu mají skautští vedoucí:
Autor: F. Houžňák Datum: 22.3.2019 9:19

a ostatní takoví, co pracují s mládeží. Viz Mertl a ten druhý, taky od M. Taky si ujasněte, co je to celibát katolických kněží, možná to pro vás bude překvapení.

Nepokouší se autor:
Autor: I. Vermis Datum: 21.3.2019 15:08

z jednoho (kdo ví, jestli doopravdy) nespravedlivého obvinění udělat nespravedlivými všechna obvinění!

A to polské maso ... nevedla to "hysterie" k podrobnému zkoumání polských dodávek masa, následně pak k dalším objevům salmonelou nakažených dodávek? Je to snad špatné, nemělo se to snad "zatlouct"?

Potíž je v tom:
Autor: I. Vermis Datum: 21.3.2019 14:53

že ministrant, který udal faráře, že ho zneužil, je mnohem důvěruhodnější, nežli druhý ministrant, který udá prvního, že se mu svěřil s tím, že si udání vymyslel! Nevíte proč? Hádejte, můžete třikrát!

Všichni jsou manipulovatelní:
Autor: M. Pivoda Datum: 21.3.2019 12:59

Jedni více, druzí měně. Ale v podstatě všichni. Dle mých zkušeností byli nejvíce manipulovatelní lidé na "vědeckém" pracovišti společenských věd. Dělník si snadněji udržuje zdravý selský rozum.

Případ třetí: Koncem českého reálného socialismu jsem pracoval jako řadový výzkumný pracovník na Ústavu řízení. Jeden frustrovaný kolega (ústavní om(r)da Saša) ukradl naši společnou výzkumnou práci a vydal si ji za svoji. Nemlčel jsem k tomu. Ten kolega se "prý" pak vloupal do mého pracovního stolu a našel tam "prý" jakési udání. Nikdo další u toho ale nebyl, nikdo to udání neviděl. Sašou obtažená předsedkyně KSČ mi pak proto tzv. "z etických důvodů" zarazila vědeckou atestaci na VUT Brno, někdy v létě roku 1989. Vedeni KSČ tehdy uvěřilo podvodníkovi Sašovi.

Po roku 1989, byla Sašovi za jeho podvody udělena docentura a byl demokraticky zvolen novým ředitelem našeho pracoviště. A pak mne Saša nechal vyhodit z Vysokého učení technického v Brně. Nově příchodší, takzvaní demokraté (kde se vzali, tu se vzali), po listopadu 1989, opět uvěřili Sašovi. Proč by potom dnes neměli uvěřit zneužívajícím kněžím, když mohou manipulovat lidmi mnohem účinněji, než jejich oběti?

Nepíši zde toto, abych si zde stěžoval. To vyhození z VUT Brno mi totiž kupodivu pomohlo. Vězte, že platí "Co tě nezabije, to tě posílí!" Akorát, že pak musíte vyvinout více životní energie. A také nevěřte, že "fake news", ať už s kvantifikátory či bez nich, nevznikly až s příchodem Facebooku. Takže nic nového jsem se v tomto článku nedozvěděl. Nic, co bych již nevěděl.

Re: Všichni jsou manipulovatelní:
Autor: R. Langer Datum: 21.3.2019 13:28

No jo, ty náš malý chudáčku, ještě že si máš kde postěžovat...

Ani doma to už poslouchat nechtějí, co? :-D

Nová agenda:
Autor: Ś. Svobodová Datum: 21.3.2019 10:17

Zevšeobecňování je přirozená lidská reakce a jde pěkně využít. Nakonec lidem zůstane v hlavě zjednodušená myšlenka - bacha na polské potraviny, bacha na katolické kněze. Polského maso (zjednodušeně) vzniklo jako důsledek. I tak přinese zisk nepolským dodavatelům. Bacha na kněze vypadá spíš jako nastavená agenda. Nejprve vypukne aféra v zahraničí, pak novináři začnou šťourat proč to není u nás, jestli to přece jen není a nakonec vyhrabou někoho aby dokázali, že i u nás to tak je. Zjistí se příčina v katolické církvi a následně se to bude legislativně nějak řešit. Katolickou církev to velmi oslabí. Komu poslouží oslabení církve?

Re: Nová agenda:
Autor: I. Vermis Datum: 21.3.2019 15:03

Přece církvi! Biskupové a kardinálové "zatloukající" hříchy kněží jim velice, převelice škodí! Asi nepamatujete šedesátá léta, ono je to už dost dávno, ale odhalování hříchů komunismu mělo pozitivní účinky - ovšem hajzlíci z východu to překazili a dali zelenou těm nejhnusnějším povahám. Obávám se, že "obrodný proces" papeže Františka dříve či později překazí "pohár otráveného vína" a vše se vrátí do starých svinských kolejí...

A ty restituce? Měly vše vyřešit, ale v zápětí se vynořily další požadavky a s nimi spojené soudní spory! A položme si ještě jednu otázku, jaké hmotné hodnoty vytvořila církev svatá od doby, kdy byl vynalezen knihtisk? Netyla hlavně z nevolnické práce a z "prodeje slibů"? Já se obávám, že tady vznikl precedens, a ještě se dočkáme "komunistických restitucí"!

Re: Nová agenda:
Autor: Ś. Svobodová Datum: 21.3.2019 16:45

Oslabení církve pomůže církvi? Sice nepamatuju léta 60tá, ale tolik vím, že bolševik se podepsal u nás na církvi natolik, že jsme dnes snad nejateističtějším národem v Evropě. Naše děti neznají Boha ani desatero. Ty se za křesťanské hodnoty za pár desítek let prát nebudou. Chápete o co se hraje?

Re: Nová agenda:
Autor: F. Navr8til Datum: 21.3.2019 17:01

Myslím, že se mýlíte. Češi jsou považováni za jeden z nejateističtějších národů na světě proto, že v 17. stol. katolická církev násilně obracela obyvatelstvo na svoji víru. V té době bylo v Českých zemích 90 procent protestantů, zejména Českých bratří a pouze 10 procent katolíků. Katolické církvi se podařilo za pomocí drábů, vojska, inkvizice a pálení knih odvrátil obyvatestvo od protestantských církví, ale nepřivedlo je to k hluboké katolické víře. To za prvé. A za druhé, Češi jsou kupodivu věřícím křesťanským národem, ale nedůvěřují církevním organizacím.

V pátém odstavci:
Autor: P. Princ Datum: 21.3.2019 8:46

autor zlehčuje a směšuje neslučitelné. Harašení na pracovišti mezi dospělými heterosexuálními osobami je normální. Naproti tomu "chuť horší než vzteklina" vybíjená na dítěti je zločin.

Autor se dopustil podobného triku jako ta stoosmašedesátiminutová paní z ČT.

Re: V pátém odstavci:
Autor: Ś. Svobodová Datum: 21.3.2019 9:49

Jen pro upozornění: Vámi jmenované harašení je dnes trestným činem i u nás. Kampaň Mýtů ve Státech má za sebou již nejméně 2 případy sebevraždy obviněných.

Re: V pátém odstavci:
Autor: Z. Lapil Datum: 21.3.2019 12:24

Autor nic nesměšuje. Autor upozorňuje společný znak: zaměňování "občas/výjimečně se stane" za "běžně se děje".

A nezapomeňte, že to platí i naopak: to, že je obvyklé v práci říct kolegyni "seš kočka" rozhodně neznamená, že kromě "harašení" neexistuje i vyslovené obtěžování. Což nepochybně i vy považujete za špatné, přestože píšete, že harašení je normální.

A ano - co je pro jednoho řekněme "provozní flirtování", to může být pro druhého přinejmenším nepříjemné. Blbý je, když se dva takoví sejdou v jedné kanceláři (u jednoho ponku) a nedokážou si to vzájemně vysvětlit.

Dobře napsáno. :
Autor: V. Student Datum: 21.3.2019 8:05

Ale role je poněkud nevděčná. Zastávat se církve! V dnešní době! Já myslím, že vám někdo tenhle váš dobře míněný článek, nabádající ke střízlivosti, pořádně spočítá.

Re: Dobře napsáno. :
Autor: J. Pokoutný Datum: 21.3.2019 16:03

Mluvíte i za mne, děkuji.

Mám pocit, že autor článku je poněkud mimo:
Autor: J. Sušeň Datum: 21.3.2019 8:02

a zajímalo by mě na čí zakázku tento článek sepsal. Ano zobecňování se nadužívá, ale někde úplně jinde. Např. Když novináři najdou nějakého pracovitého poctivého..."příslušníka nejmenované privilegované menšiny", tak okamžitě zobecňují, že "velká část", nebo když náhodou některý z hordy migrantů je vysokošolsky vzdělaný a relativně nábožensky vlažný, tak je hned většina migrantů inženýry a lékaři a nikoliv násilníky- Stejným způsobem se z pašeráků lidí stávají novodobí "hrdinové" "zachraňující" chudáky migranty pár set metrů od afrických břehů, aby je mohli slavnostně doručit na stovky kilometrů vzdálené pobřeží Evropy.

Co se týká problémů polského masa tam musím stát za českými kontrolními orgány, protože proč bychom si měli nechat dovážet zkažené maso - lhostejno zda z Polska, či Německa, nebo Turecka? Totéž platí o zločinech církevních hodnostářů. Ani snaha o bagatelizování a tutlání ze strany kardinála Duky mě nepřesvědčí o tom, že to co se dostalo na veřejnost í jen špička ledovce a ojedinělé případy. Organizace jiného typu např. politická strana, či Junáky apod, už by byly dávno zdiskreditovány, jejich vůdci obžalováni a organizace rozpuštěna, či alespoň se soudním zákazem pro práci s dětma. A co děláme my? Církvím (de facto nejstarším zločineckým organizacím - ve světle ji mi páchaných činů ve jménu Božím - naše děti dobrovolně dál dáváme do spárů.

Re: Mám pocit, že autor článku je poněkud mimo:
Autor: Ś. Svobodová Datum: 21.3.2019 10:37

Nemyslíte si, že by na zakázku mohla být právě kampaň na diskreditaci katolické církve? Neříkám, že se občas nenajde pedofilní kněz. Procento ale nebude výrazně jiné než v běžné populaci pracující s dětmi. Proto se zamýšlím nad tím, jaké důsledky mělo zrušení náboženství ve školách. Jaké bude mít odchod lidí z katolické církve? Jaký vliv to bude mít na už tak dost nevěřící společnost? Zůstanou v nás nějaké křesťanské hodnoty, nebo se více otevřeme jiné, nezpochybnitelné víře?

Re: Mám pocit, že autor článku je poněkud mimo:
Autor: K. Salajka Datum: 21.3.2019 11:07

Mýlíte se - protože od roku 1950 byly církve soustavně špiclovány a jejich podíl na školství potlačován až vytěsněn, bylo daleko méně možností. Naopak vždycky tu bylo mnoho případů, kterých se dopouštěli učitelé ve školách nebo pracovníci mládežnických organizací. Frekvence případů z tohoto prostředí je nepřekvapivě u nás ale i v jiných zemích vyšší, protože je neporovnatelně více příležitostí. Takže lepší pramen než Slonková - dobře placená kráva (DPK)- bude kriminalistická ročenka.

Re: Mám pocit, že autor článku je poněkud mimo:
Autor: J. Pokoutný Datum: 21.3.2019 16:02

Jenže komu se ta ročenka dostane do ruky?

Re: Mám pocit, že autor článku je poněkud mimo:
Autor: P. Remeš Datum: 21.3.2019 14:28

To jsou takové jalové fráze ...

Kdyby někdo prohlásil, že nejstarší zločineckou organizací u nás je český stát, může to hájit obdobně "úspěšnými" argumenty, jako byste to zřejmě dělal Vy, když říkáte, že je to Církev. I kdyby se ten člověk rozčiloval, že dáváme této zločinecké organizaci (= českému státu) dobrovolně své děti do rukou. Ze všeho nejspíš bychom si ťukali na čelo ... :o/

Ano, daleko lepší je posílat děti do skauta,:
Autor: F. Houžňák Datum: 21.3.2019 16:33

aby je tam dostali do spárů pedofilové jako je Mertl a ten druhý od M, že ano. Ti dostali po deseti letech za natvrdo prokázané znásilňování dětí. Katoličtí kněží - kolik jich bylo odsouzeno? Teď zrovna nedávno se zjistilo, že kauza proti jednomu z nich byla vylhaná, a u toho druhého šlo o "duševní zneužívání", protože si dovolil mít jiné názory než nějaké soudružky učitelky.