28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

Válka ve Venezuele

Vyšle Donald Trump armádu do Venezuely pár dnů poté, kdy se vyslovil proti zbytečným intervencím v zahraničí, a v době, kdy Amerika vyjednává s afghánskými teroristy o stažení ze země? To by si opravdu mohl natrvalo posadit šaškovskou čepici na hlavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 11.2.2019 20:29

Re: Národní týden manželství

Teď jste trefila hřebíček na hlavičku. Pro vás jsou svobody různé. Podle toho, která vám osobně konvenuje. Přesně naopak, než jak jste tu citovala.

M. Moravcová 11.2.2019 20:39

Re: Národní týden manželství

Ano, souhlasím s tím, co se mi líbí a mluvím proti tomu, co se mi nelíbí. Ale to můžu ne? Tím ještě nikoho neomezuju. Nechodím nikam demonstrovat, nevnucuji nikomu svoje vidění světa ani nechci nikoho předělávat. Taky nenutím nikoho měnit kvůli svým rozmarům tradice a zákony. Nevybízím nikoho k cenzuře, k udavačství. Nesestavuji seznamy lidí s mně nepohodlnými názory. Nenálepkuji, s jedinou výjimkou. Když na mě někdo nevybíravě útočí, vrátím mu to. To zase jo.

R. John 11.2.2019 20:41

Von je to zkušenej ženáč....

... dokonce dvakrát si to dal... von bude předním teoretikem manželství... v IVK(b) vo tom má panelovou diskuz... krásné také bylo, jak hájil ten svůj pazákon o trestnosti mazání příspěvků... když se ho oponent ptal, proč na svém Twiteru maže příspěvky, tak řekla ta hlava, že von může a nikomu do toho nic není...typická iinóza... :-)

R. Sorge 11.2.2019 20:50

Re: Von je to zkušenej ženáč....

Např. herec Marek Brodský byl třikrát ženatý. A původně svému otci vyčítal, že se rozvedl s jeho matkou.

R. John 11.2.2019 20:58

Neznám...

.. ale určitě nekacal vo manželství... na to dám krk...

R. Sorge 11.2.2019 20:59

Re: Neznám...

Asi kecal, když o tom jeho otec mluvil, že mu to nejprve vyčítal.

R. John 11.2.2019 21:02

Já vím rozvědčíku...

... je to na tebe moc složité... rozeznat mravokárce , co vykřikuje do světa... od nějakého herce...

R. Sorge 11.2.2019 21:09

Re: Já vím rozvědčíku...

Tak s takovým falešným mravokárcem bys měl soudruhu Troubo něco dělat, přijmout aktivní opatření a tak ...

R. John 11.2.2019 21:16

Nemusím nic....

... znemožňuje se sám... jen jidášům konvenuje...:-)

R. Sorge 11.2.2019 21:32

Re: Nemusím nic....

To bude asi problém, mám takový pocit, že jidášů tu máme spoustu ...

I. Kellner 11.2.2019 20:58

Re: Von je to zkušenej ženáč....

Ten vám dává zabrat... já ho snad začnu volit..

R. John 11.2.2019 21:00

Vol..

... k němu přímo pasuješ...

S. Lazárek 11.2.2019 20:17

Re: Národní týden manželství

Myslel jsem si, že jako bytostný konzervativec a zastánce rodiny jako pevného základu státu ctí ono: co Bůh spojil, člověk nerozlučuje. Není až tak bigotní, i když se tak tváří a komentáře na toto téma častuje poznámkami o zmr.ech.

R. Sorge 11.2.2019 20:21

Re: Národní týden manželství

Na udržení manželství musí být vůle z obou stran.

J. Václavíková 11.2.2019 20:23

Re: Národní týden manželství

Na přespříliš vůle to nevypadá. U pana konzervativce.

M. Moravcová 11.2.2019 20:25

Re: Národní týden manželství

Vypadá, nevypadá, víte o tom prd. Prezentujete jen svoje dojmy.

J. Kanioková 11.2.2019 20:34

Souhlas,

hlavně klausofobii..

J. Václavíková 11.2.2019 21:28

Re: Souhlas,

Pokrytcofobii.

R. Sorge 11.2.2019 20:26

Re: Národní týden manželství

Vy máte nějaké ověřené informace o jeho manželstvích či rozvodech ? Pochybuji, jen blbě kecáte, jako obvykle.

J. Václavíková 11.2.2019 20:31

Re: Národní týden manželství

Jen se směju. Jeho pokrytectví, co se konzervativních hodnot týká. A taky tomu, jak mu to hlupci baští.

R. Sorge 11.2.2019 20:35

Re: Národní týden manželství

Takže jen blbě kecáte jako obvykle.

R. John 11.2.2019 20:50

Co je blbého na konstatování pravdy ?...

.... ale prásknul do toho dvakrát dobře... kterápak to šťastná bude do třetice "dobrého".... :-)

R. Sorge 11.2.2019 20:55

Re: Co je blbého na konstatování pravdy ?...

Když Vám to vadí, nemusíte ho volit.

R. John 11.2.2019 21:04

Volit něco takového ?...

... jedině, že bych dostal záchvat padoucnice a mozkové mrtvice...mě to stačilo s jeho fotrem.... :-)

M. Mařák 11.2.2019 20:39

Re: Národní týden manželství

Já to vidím tak, že když jsou děti, tak v konfliktech nakonec raději obrazně zavřu hubu. Děti za rodiče nemohou. V momentě, kdy budou plnoleté, možná zareaguji, no a možná ne, to se podle situace uvidí.

Nicméně nerozvedená rodina je podle mne základ.

M. Moravcová 11.2.2019 20:41

Re: Národní týden manželství

vidím to stejně. Ovšem ne všichni to tak mají a na rozpad i udržení vztahu jsou vždycky dva.

S. Lazárek 11.2.2019 20:43

Re: Národní týden manželství

Pak ať piják vína nekáže ostatním vodu.

R. John 11.2.2019 20:52

To voni v IVK(b) rádi....

...sami neziskovka, ale proti jiným brojí, až se jim vod huby práší...

M. Mařák 11.2.2019 20:46

Re: Národní týden manželství

Občas to není jednoduché, ale jak říkám, děti za rodiče nemohou a oba dva rodiče ke svému vývoji podle mne potřebují.

Takových různých x-krát rozvedených tzv. konzervativců jsou všude mraky...

S. Lazárek 11.2.2019 21:12

Re: Národní týden manželství

Pokud mi nevykládaj o tom, jak je svazek rodinný posvátný a co kdo může a k čemu je hlavně rodina, ať se klidně rozvedou 15x.