25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Je Zeman velezrádce?

Prezident slibuje věrnost České republice a že bude zachovávat (dodržovat) Ústavu a zákony. Evidentně slib porušuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vlček 24.1.2019 14:25

Re: Zeman

Také se mi moc líbí, pane Hašku, jak zdejší komunistobijci každého, s názorem odlišným od toho jejich, hned oslovují "soudruhu". Ty, co volili současného prezidenta, považují za nenormální a sami se pasují do role lepšolidí. Sami se považují za nevím jaké demokraty, přičemž by nejraději demokracii zrušili, neboť ti lidé podle nich prostě nejsou schopni volit správně. Dovedu si představit, jak většina z těchto komoušobijců leštila komoušům kliky a lezla jim do zadku a teď oslovují kdekoho "soudruhu". Ostatně na takové oslovení byli přece zvyklí, no ne?

Nejsou ochotni připustit, že kdyby byl býval v portfoliu prezidentských kandidátů někdo lepší, než je ten současný, mohl být zvolen ten lepší. Bohužel nikdo lepší se nenabízel.

R. Langer 24.1.2019 15:28

Re: Zeman

Přesně tak. Lidový demokrat označí opoziční voliče za nenormální, a pak se bude ohrazovat proti tomu, že ho ostatní mají za soudruha. Inu, jsou to vtipálci, tihle lidoví demkrati, alias komouši. :-)

R. Nenechal 24.1.2019 15:43

Re: Zeman

J. Vlčku Štěkáš jako vždy :):) haf haf

J. Vlček 24.1.2019 17:07

Re: Zeman

Pane Nenechale, nenecháváte nikoho na pochybách, že umíte inteligentně štěkat, teď zkuste ještě zavrčet, zakroutit ocáskem a jste docela pěknej podvraťák.

R. Langer 24.1.2019 15:29

Re: Zeman

Soudruh Kubeš a jeho blbé kecy. :-P

R. Nenechal 24.1.2019 15:46

Re: Zeman

Pokud to tady ctu tak nejakej Langer a jeste k tomu Roman je kovanej komunista o tom neni pochyb ,tak ze, si sem piste co chcete stejne jste odhalen jako komous

J. Richter 24.1.2019 16:15

Re: Zeman

Tak hlavně to je blb, komunista až potom.

A. Alda 24.1.2019 11:34

Cílem je samozřejmě isolovat presidenta,

aby nemohl s nikým o ničem mluvit, protože každý rozhovor je ovlivňováním.

Výsledkem ovšem bude ještě větší isolace soudců, kteří se už s nikým mimo justici nebudou moci bavit, aby neupadli do podezření, že se nechali někým ovlivnit.

Soudci na rozdíl od presidenta nejsou totiž voleni lidem.

P. Flener 24.1.2019 10:43

Zeman je předčasně starý šíbr a komunistický ubožák

Celý život jen hnil a fyzicky nic nedělal, takže se žrádlem, nepohybem a chlastem dost zničil. V jeho věku člověk totiž ještě není v podstatě starý, když má rozumnou životosprávu a pohyb. Jinak je Zeman jen šíbr, který je zvyklý na komunistické praktiky a podrazy - v tom prostředí se celý život pohyboval a dnes v něm mentálně setrvává. Je to pro něj železná košile! Je tragické, že odrůda jménem Zeman byla primitivními a nevzdělanými voliči zvolena na hrad. Chybou přitom ale je, že polovina voličů k volbám nešla, a je jasné, že to nebyli zarytí primitivní Zemanovi příznivci, ale spíše ti, kteří by ho bývali nevolili. Tak by prostě nemohl vyhrát. I ta neúčast ve volbách je však trestuhodná a ti, kteří k volbám nešli jsou svým způsobem také primitivové. Volba prezidenta je tak důležitá, že by měla být zavedena povinná volební účast.

Š. Hašek 24.1.2019 11:25

Re: Zeman je předčasně starý šíbr a komunistický ubožák

Hodně citové, až hysterické. Zajímavé pojmy. Zkuste si chvilku myslet, že neurčujete běh světa jen Vy. Jinak to s Vámi brzy flákne.

Až pane Flenere vyjdete z domu, vězte, že kolem sebe všude máte každého druhého jako dementa (který volil jinak než Vy, nenechal si poradit). Od řidiče autobusu až po zubaře, ti zas často mívají rádi třeba koblihy. A nejezděte na blbý venkov.

J. Jurax 24.1.2019 23:17

Ale kuš ... pamatujete si ještě, jaké byly v druhém kole prezidentských voleb možnosti? Těžko říct, zda se z diplomaticky řečeno mizerné nabídky vybral ten lepší ... a holt jeden z těch dvou zvolen být musel.

Já osobně jsem v druhém kole nevolil. Přišlo by mi líto, kdyby kterýkoliv z těch dvou vyhrál právě kvůli mému hlasu.

A ovšem i nabídka v prvním kole byla tristní - vlastně nebylo, aspoň pro mne, koho volit.

J. Richter 24.1.2019 10:42

Tak případ je jasný, co chcete řešit?

Normální člověk uznávající principy demokratického státu se osype a oklepe hnusem nad jednáním státního úředníka, který se rozhodl, že rozkrade kompletně přes prostředníky celé Lány včetně okolí a bude ovlivňovat justici a bolševická lůza a závistivá sebranka frustrátů ho za to bude vynášet do nebe, to přece bylo od začátku jasné.

Š. Hašek 24.1.2019 11:28

Re: Tak případ je jasný, co chcete řešit?

A co Vy si představujete pod slovem normální.

Tuhle jsem zahlédl inzerát, že Lány, sakumprdum, jsou na prodej. Takže asi máte (občas) pravdu. Byl tam i seznam porculánu po Masarykovi.

J. Richter 24.1.2019 11:44

Re: Tak případ je jasný, co chcete řešit?

Musíte se bavit s podobnými jako jste vy. Já adoranty té hradní onuce pohrdám.

Š. Hašek 24.1.2019 12:04

Re: Tak případ je jasný, co chcete řešit?

Opět podnětné. Nosím ponožky.

V. Hájková 24.1.2019 12:12

Re: Tak případ je jasný, co chcete řešit?

Ona byla řeč o vašich ponožkách ?:-))) Jste nějaký pomatený :-))))))

V. Hájková 24.1.2019 12:08

Re: Tak případ je jasný, co chcete řešit?

To jste napsal přesně! Tito staří komouši nestojí za uplivnutí a z druhé strany jsou jen k politování!

R. Nenechal 24.1.2019 15:47

Re: Tak případ je jasný, co chcete řešit?

Presne

P. Lenc 24.1.2019 10:20

On ten Miloš

nevím proč, je jak fabrika na střelivo, jejíž výrobky se dodávají nepřátelům.A s inteligencí to opravdu nemá nic společného

J. Ptáček 24.1.2019 9:52

Prezidentův stud

Současník Kristův, Lucius Seneca, filozof a spisovatel, kterého nestačili ukřižovat, takže Krista hodně přežil, řekl: "Co nezakazuje zákon, zakazuje stud". Diskuze, zda prezident porušil zákon nebo dokonce Ústavu, na niž přísahal, má význam, bez ohledu na to na čí straně je pravda. Ale ovlivňovat nestranný soud mně připadá hanebné a nehodné kohokoliv, natož prezidenta. Aby bylo jasno, mluvím jen a jen za sebe, někdo toto jeho chování jistě rád ocení. Že se nestydí třeba prezidentův kancléř mě nepřekvapuje. Dokáže se ale stydět ten Nejvyšší? Nebo to zase spraví nějaký laciný bonmot?

Z. Velínský 24.1.2019 9:39

Naprostý souhlas, už aby někdo podal žalobu

Nabito už je delší dobu dostatečně. Zbývá jen ten pověstný kousek odvahy.

R. Langer 24.1.2019 10:24

Re: Naprostý souhlas, už aby někdo podal žalobu

Podejte, jen podejte. Už delší dobu se nikdo totálně neztrapnil. :-D

J. Richter 24.1.2019 10:39

Re: Naprostý souhlas, už aby někdo podal žalobu

Miluješ tu uslintanou hradní ruskou fusekli, viď ty bolševická nulo?

Š. Hašek 24.1.2019 11:33

Re: Naprostý souhlas, už aby někdo podal žalobu

Velmi miloučké!

Teď šup ke stolu a koncipovat tu žalobu. Zmínil jste i nějaké kšefty stran Lán.

Nechci Vám radit, ale raději to diktujte povolanějším, Váš mateřský jazyk je dosti ubohý a hlavně jednoduchý. Možná byste staršího soudce Rychetského oslovil "Ty bolševická nulo!".

J. Richter 24.1.2019 11:45

Re: Naprostý souhlas, už aby někdo podal žalobu

Můj mateřský jazyk je velmi květnatý a kultivovaný, ovšem ne při komunikaci s voličskou skvadrou toho hradního prasopse.

R. Langer 24.1.2019 11:50

Re: Naprostý souhlas, už aby někdo podal žalobu

Jistě, ty EUrobolševické hovado. :-D

R. Langer 24.1.2019 11:49

Re: Naprostý souhlas, už aby někdo podal žalobu

Podej tu stížnost ty, EUrobolševiku, bude sranda. Nebo jenom umíš mlátit prázdnou slámu, jak nám tady neustále předvádíš? Pochlap se ubožáčku, předveď se. .-D

J. Richter 24.1.2019 13:15

Re: Naprostý souhlas, už aby někdo podal žalobu

Nevíš náhodou ty primitive kdo vyvěsil na Hradě vlajku EU?

J. Jurax 24.1.2019 23:20

Ale Vy tu žalobu nejspíš nepodáte, že ano ...

Š. Hašek 24.1.2019 9:37

Každý máme určité pocity

a docházíme k určitým závěrům, pane Polanecký. Vy jste našel asi patnáct velezrad presidenta, blahopřeji.

Zkuste stran politiky to brát méně citově/pocitově.