23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

DISKUZE: Na každou složitou otázku...

To mne napadlo při čtení článku Lapálie podle Václava Vlka st. od pana Tomáše Guttmanna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Stirský 15.10.2018 9:16

Ze strašího hodnocení Vlka st. na netu:

"Vlk se snaží sem tam vytvářet jakési obsáhlé, nesourodé a chaoticky uspořádané "historické" seriály, které jsou ve skutečnosti salátem, skládajícím se z okopírovaných textů o všeobecně starých známých skutečnostech, týkajících se například koncentračních táborů, a zároveň z osobních jedovatých poznámek a úvah, kolikrát naprosto vytržených z kontextu a sloužících jen k tomu, aby si autor odplivl na Němce či na „Rakušáky“.

P. Klíma 15.10.2018 9:25

Až si dovedete udělat svůj vlastní názor, dejte ho sem...

V. Student 15.10.2018 9:25

Re: Ze strašího hodnocení Vlka st. na netu:

Ty uvozovky na začátku znamenají že někoho citujete? Nebo jste posloužil názory ze své zahrádky? Obsahově by to vašemu zaměření celkem odpovídalo.

K. Janyška 15.10.2018 8:59

Ano, autore,

ale tu správnou odpověď najdete jen a jen ve vědecké kompozitivní teorii. Více, než z ní, lidstvo nikdy vědět nebude... Dzp.

J. Lepka 15.10.2018 10:38

Re: Ano, autore,

Kolikrát vám budu opakovat, že jedině u Járy Cimrmana v jeho rovnici s dírou? Ano v té díře je zkoncentrován veškerý váš problém s okolím.

K. Janyška 15.10.2018 20:48

Re: Ano, autore,

Třeba milionkrát můžete, troubo... Dzp.

M. Valenta 15.10.2018 8:50

„cui bono“

Komu slouží V.K. starší je nepřehlédnutelné.

P. Klíma 15.10.2018 9:26

VV starší slouží pravdě, Valento 🦍

M. Valenta 15.10.2018 9:51

Re: VV starší slouží pravdě, Valento 🦍

Té kremelské pane Klímo.

M. Prokop 15.10.2018 11:30

Re: VV starší slouží pravdě, Valento 🦍

Proti té kremelské neprotestuje tolik, jak by se mi líbilo.

Zato se mi líbí, jak neslouží té EUnijní.

Člověk prostě nemůže mít všechno.

M. Valenta 15.10.2018 13:23

Re: VV starší slouží pravdě, Valento 🦍

Ano, je to jako v hypermarketu. Každý si vybere co mu chutná a když chce od všeho něco, tak šáhne po ANO.

P. Černoch 15.10.2018 8:25

Novičok

Údajně nejúčinější bojová látka která zabijí do pár sekund.Přesto Skrípalovi přežijí po údajné kontaminaci několik hodin a potom oba ve stejnou chvíli zkolabují na lavičce v parku i když má každý jinou tělesnou konstituci.

Nejjednodušší vysvětlení je,že jim někdo stříkl omamnou látku do obličeje přímo na té lavičce.

I. Schlägel 15.10.2018 7:28

Předpokládat,

že za pokusem zabít Skripala nestojí Rusko, chce hodně bohatou fantazii, případně vřelou lásku k naším slovanským bratřím.

R. Gramblička 15.10.2018 7:51

Re: Předpokládat,

Ale vůbec ne, případ pouze obsahuje tolik nejasností a absurdit, že jasné není vůbec nic. Mimochodem, ze zajímavou verzí přišel Juraj Poláček na svém webu Slobodný výber. Ve zkratce načrtnul, že Skrípal byl výměnou poslán do Anglie schválně jako agent. Na jednu stranu poskytoval Britům jakože "důležité" info o Rusech, což měla být ale zástěrka, aby donášel od Britů Rusům. Když to Britové zjistili, popadli panice a vymysleli způsob, jak ho legálně dostat do rukou a vytřískat z něj, co všechno Rusům prozradil a ještě to narafičit tak, aby to vypadalo, že se ho Rusové snažili zabít. Ona ta trojice Rusů se podle této verze jeví jako záchranné komando, které mělo Skripala odvést domů, poté, co Britové začali mít podezření. Tomu by odpovídal i jeden z trojice, který, prý, se podílel na organizaci útěku Janukovyče z Ukrajiny do Ruska. Vysvětlovalo by to i problém v časové ose, kdy prokazatelně se dva Rusové mohli dostat ke Skrípalovic domu až poté, co Skripal s dcerou dům opustili.

Nesedí ani použitá látka - účinek neodpovídá novičoku, ale spíš něčemu, co člověka rychle "složí" ale nezabije (derivát fentanylu).

M. Prokop 15.10.2018 11:32

Re: Předpokládat,

Jo, tyhle alternativní teorie Rusáci vypouští, každý den nějakou.

R. Gramblička 15.10.2018 7:53

Re: Předpokládat,

jasno v tomhle složitém případu mají pouze ideologicky zaslepení jedinci ...a Ivo Schlagel

R. Gramblička 15.10.2018 7:58

Re: Předpokládat,

a mimochodem, pro svět tajných služeb je neomezená fantazie jedním z hlavních pracovních nástrojů

J. Fridrich 15.10.2018 8:02

Souhlas, ale mame tady takove s velmi bujnou fantazii a vrelou laskou k tomu vychodnimu dubisku... Okupace sem, okupace tam, laska prekona vsechna uskali - jsou to GEROJI.

J. Fridrich 15.10.2018 8:06

Souhlas pane Schlagel, ale mame tady takove s velmi bujnou fantazii a vrelou laskou k tomu vychodnimu dubisku... Okupace sem, okupace tam, laska prekona vsechna uskali - jsou to GEROJI.

J. Zajac 15.10.2018 14:37

A proč by ho "měli zabíjet " chemickou látkou spadající do kategorie zbraně hromadného ničení? Není snadnější "nepohodlného" člověka přejet autem či fingovat přepadení s následkem smrti?

R. Langer 15.10.2018 18:56

Re:

Protože pak by to nešlo na ty rusáky hodit tak dobře. Jakou lepší nápovědu dát, než použít "ruský jed" (který zrovna kupodivu ze záhadných důvodů nefungoval...).

Ale mohli je nechat přejet třeba Volhou, to by možná taky šlo. :-D

J. Fridrich 15.10.2018 5:54

Pan Guttmann mel ve svem hodnoceni pana Vlka pravdu - a to nejen pri hloupe - a pozdeji odporne Vlkove obhajobe Ruska a jeho agentu pri jejich " poznavani " katedral Anglie, kdyz tak nahodou jako " vedlejsak " VRAZDILI na cizim uzemi... To, ze to byla - a ne poprve akce Kremlu-Putina uz tusi i Grebenicek se Semelovou....

F. Houžňák 15.10.2018 6:43

My už jsme pochopili, že jste s těmi

ruskými agenty při trávení Skripala byl a všecko víte přesně z první ruky. Nemusíte nám to pořád opakovat.

J. Fridrich 15.10.2018 6:59

Ja uz jsem pochopil, ze vy jste nepochopil nic... A to ani dnes jiz jasna zjisteni. Pro vas byli ti hosi na prohlidce katedraly, holt rusti agenti GRU - milovnici umeni a historie....

M. Těhanová 15.10.2018 10:53

Re:

Zvláštní, já tedy vůbec žádnou láskou k Rusku neoplývám, ale to neustálé omílání viny Putina( kterého taky nemusím), mě připadá tak přitažené za vlasy a nevěrohodné, že si myslím totéž, co pan Vlk a mnozí jiní.

J. Pospíšil 15.10.2018 13:30

Re:

Vámi vyhlášená pravda je nejvýše názor, a to ještě velmi jalový. A kapitálky na tom nic nezmění.

J. Fridrich 15.10.2018 13:50

Omyl, ne moje " vyhlasena pravda " - ja jsem poukazal na " aktualni " zjisteni tajnych sluzeb o koho se jedna a ze se nahodou pohybovali primo na miste cinu - tedy ti chlapci z ruske GRU. PROCPAK tam byli pod jinou identitou, tedy ipod jinymi jmeny - co myslite, nahodicka ?

S. Netzer 15.10.2018 14:38

Re:

Ty poznatky, které máte na mysli, neodhalily tajné služby, ale sdružení občanských vyšetřovatelů Bellingcat, které je vypátralo z otevřených zdrojů.

J. Fridrich 15.10.2018 15:06

Omyl, draha Netzer, ja mel skutecne na mysli ta zjisteni sluzbami poskytnute premierce Anglie.....

S. Netzer 15.10.2018 16:03

Re:

Nehodlám se s vámi dohadovat o tom, co jste měl na mysli, levný Fridrichu, ale faktem je, že skutečnou identitu Skripalových útočníků odhalil Bellingcat. Podle Scotland Yardu to byli "Petrov a Boširov".