19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

BIG BEN: Od czexitu k bruxitu

Proč jsem od někdejšího názoru, že bychom měli vystoupit z EU, přešel k názoru, že EU je potřeba zbourat, přeorat a nastavit znovu jako asociaci svobodných států.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Houžňák 13.9.2018 15:44

Výřivka

jde taky. Holt má jenom místo vírů výry. Co my víme, co ta důra chce doma mít (zde by šlo i mýt).

J. Kanioková 13.9.2018 13:48

No, už to po netu "jede", jaký je Orbán barbar, atd....

J. Koroptvička 13.9.2018 13:55

Re: RVHP v roce 1990

Máš vůc vycozenou základní školu?

J. Koroptvička 13.9.2018 13:56

Kremlohujeři to jsou frajeři

máš vychozenou základní školu

J. Kanioková 13.9.2018 14:00

A vy aspoň pomocnou ?

J. Schwarz 13.9.2018 16:46

Re: RVHP v roce 1990

Telička je perfektní ukázkou korumpující síly bruselských pašalíků. Mnohý z těch, kdo v Bruselu zakotvil a zvykl si na tamní požitky, byť se kdysi jevil jako docela rozumný člověk, docela zblbl. Pro uchování lukrarivního křesla je pak schopen čehokoli - příkladem buďtež Niedermayer, Telička, Jourová. Špidla, Poche a Polčák byli exemplárnímy blby už před svým ovlivněním Bruselem...

J. Koroptvička 13.9.2018 13:58

Re: RVHP v roce 1990

Buďte zdráv veliký muži! Nebo jste brouk pytlík?

V. Vokacek 13.9.2018 10:35

Kuras pritvrzuje, senatni volby se blizi

Kurasovy hospodske recicky jsou bouri ve sklenici vody, trestne stihany premier zeme montoven hovorici lamanou anglictinou nema v Bruselu zadne slovo, stejne jako Orban nebo Zeman. Kuras by udelal lepe, kdyby uz sel do parku krmit holuby a prestal hloupe fantazirovat.

J. Jurax 13.9.2018 10:47

"premier zeme montoven hovorici lamanou anglictinou nema v Bruselu zadne slovo, stejne jako Orban nebo Zeman.".

Ač jste to patrně nezamýšlel, vyhmátl jste jádro problému. Náš premiér ani prezident - ať jsou tyto funkce obsazeny kýmkoliv - nemají v bruseli žádné slovo. Brusel si dělá co chce.

Podřízené gubernii jest držet hubu a krok; když tak nečiní, je kárána a hrozeno tresty - viz Maďarsko či Polsko. Soudíte - jste-li občan ČR a žijete-li v této republice - že je to ten správný a kýžený stav?

V. Vokacek 13.9.2018 12:17

Re: Presne tak

Muzema akorat drzet hubu a krok, presne tak jak jsme si to zavarili, at uz je gubernatorem nemec, rus nebo cinan. Kdo ma penize ten ma moc a zadne czexity to nezmeni akorat se v montovnach misto nemciny a anglictiny bude mluvit korejsky nebo cinsky vcetne norem chovani se k personalu.

J. Kanioková 13.9.2018 13:49

Závidíte odvahu ?

J. Jurax 13.9.2018 10:11

Ano.

V článku je nabízena rozumná možnost záchrany Evropy.

A protože je rozumná, nebude našimi politiky samozřejmě použita.

P. Zinga 13.9.2018 9:22

Včera EP odsoudil ˇMaďarsko.

Na základě zprávy, kterou předložila komunistka z Holandska a které podklady připravily organizace, většinou spojené ze Sorosem.

Ostudou je, že pro návrh hlasovali i poslanci zemí, které zajímají k migraci postoj podobný maďarskému. Jak hlasovali "naši"? O některých (Tělička) nepochybuji, ti jsou již dávno odtrženi od vlastního hnízda a nedělá jim problém, do něj kálet.

Ty "právní výhrady" je snůška canců.

A co Orebán? ""Při vším respektu, je jedno, jak rozhodnete. Maďarsko bude nadále chránit svou zemi před ilegální migrací".

P. Grigar 13.9.2018 19:06

Re: Včera EP odsoudil ˇMaďarsko.

.. ze všeho nejvíc mi tato situace připomíná čelní souboj dvou stíhačů, letí proti sobě na plný plyn a ten, který ztratí nervy a uhne jako první, bude druhým rozstřílen...

S. Netzer 13.9.2018 9:16

Zvláštní shoda okolností.

I Kreml by chtěl EU "zbourat" a resuscitovat svou bývalou sféru vlivu.

Slouhové typu Orbán a různí užiteční mravenečkové tomu cíli napomáhají ze všech sil.

M. Prokop 13.9.2018 9:31

Re: Zvláštní shoda okolností.

Nejvíce Kremlu pomáhají chybné kroky soudruhů v Bruseli, Berlíně a Paříži.

Kdyby už nesrali svým omezováním svobody a přerozdělováním kdekoho, Kreml by ostrouhal.

Slouhové typu Netzer a různí užiteční mravenečkové tomu cíli napomáhají ze všech sil.

R. Langer 13.9.2018 12:35

Re: Zvláštní shoda okolností.

Přesně tak, ta tupá Pátá kolona ani netuší, že šlape pěkně v rytmu Putinových not. Ona naprosto nechápe, která bije.

J. Kanioková 13.9.2018 14:02

Přesně ... 1*

S. Netzer 13.9.2018 14:33

"Hans Werner má smysl"

J. Jurax 13.9.2018 10:17

Nikoliv.

Naopak pronikavá blbost činů EU Kremlu nahrává. Kremlu stačí jen čekat, až to bruselští pitrysové průběžně Evropu kurwící definitivně poséřou.

Politici typu Orbána Evropu jako takovou zachraňují.

S. Netzer 13.9.2018 10:22

Re:

O "pronikavé blbosti" svědčí spíš váš příspěvek.

J. Jurax 13.9.2018 10:32

Nikoliv. Vaše reakce.

R. Langer 13.9.2018 12:36

Re:

Putin ti blahořečí, Pátá kolono. Možná dostaneš nakonec i nějaké vyznamenání.

Š. Hašek 13.9.2018 12:26

Re:

Kreml nedělá moc blbosti.

Já mám v životě relativní stupnici (až na výjimky). Absolutní hodnoty jsou dobré pro základní/teoretický výzkum.

Já srovnávám Kreml s Obamou a Merkelovou, mě napadlo, teď. Zkráceno, zjednodušeno.

A. Alda 13.9.2018 9:12

EU je nereformovatelná.

Situace se bude dále zhoršovat, až dojde ke kolapsu a chaotickému zániku toho molochu. Probíhá to rychleji, než jsem v roce 2004 očekával. Tehdy jsem se obával, že se konce Evropského svazu již nedožiji, dnes si však myslím, že možná i jo.

Každá moc má tendenci k vlastnímu růstu. Proto musí být moc kontrolovaná. Ke kontrole státní moci byl po mnoha historických pokusech a prolitých potocích krve zaveden montesquieovský tripartismus se systémem brzd a vyvážení, po druhé světové válce rozšířený o princip právního státu jako analogie principu panství práva v "anglosaských" zemích.

EU, která se postupně vyvinula ze spojení tří obchodních paktů v quasistát imperiálního typu, však žádný systém kontroly moci vytvořen nemá. Je to velmi nebezpečná instituce, naštěstí dosud ale nemá vlastní ozbrojené "pořádkové" síly.

M. Prokop 13.9.2018 9:33

Re: EU je nereformovatelná.

Ano. Neexistují EUnijní politické strany, vládní většina a opoziční menšina v kočovném Parlamentu, vládne v podstatě národně volená Rada, té přicmrduje nepříliš demokraticky poskládaná Komise, celé je to udělané tak, aby do toho občan v podstatě nemohl nijak kecat.

J. Jurax 13.9.2018 10:31

Ano.

To je kýžená EUROdemokracie jako nejvyšší stupeň demokracie.

Ještě to chce odbourat volby do putovního cirkusu EP, jenž je beztak na dvě věci jsoucí, a Radu Evropy, protože ta sice díky systému je jen zdáním demokracie, ale přece jen se tam mohou prosadit národní zájmy aspoň velkých států a politici v ní zasedající jsou přece jen voliči voleni. Evropští komisaři plně postačí. Pak bude EUROdemokracie dokonalá.

M. Valenta 13.9.2018 8:46

Pozdě pane Kurasi,

zde už mnozí, zvláště ti pro-moskevští již dávno překročili rubikon (tedy spíše Moskvu) a reforma EU je nezajímá, chtějí ven, zpět do stepí.

M. Prokop 13.9.2018 8:54

Re: Pozdě pane Kurasi,

Omyl (váš). EU překročila Rubikon únosnosti jednotlivých částí a občanů přílišným tlačením na pilu integrace. Od té doby "jede na tygru" a každou chybu vyrazí klínem ještě větší chyby.

Pak není divu, že stále více lidí chce změnu, což si slepí a hluší EUroHujeři vykládají jako vliv Moskvy a touhu po stepích. Jinak by si totiž museli přiznat vlastní chyby a to se jim (vám) nechce.

M. Valenta 13.9.2018 9:09

Re: Pozdě pane Kurasi,

Jeden příklad z poslední doby, jak český "angažovaný" občan ovlivňuje dění v Bruselu.

Léta se tady brojí proti změnám času. Brusel vyhlásí konečně internetové referendu a co na to my v Čechách? Zatím co se občané většiny zemí účastnili ve statisících či milionech, Češi zaslali všehovšudy 62 tis hlasů. A další "snahu" o změny uvidíme při volbách do bruselského parlamentu.

(pro info: 80% zúčastněných hlasovalo pro zrušení)