19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

USA: Můj šéf je muslim

Při vstupním pohovoru před více než třemi lety se mě současný vlastník firmy, sám ateista, přímo a otevřeně zeptal, zda mi nebude vadit pracovat pod vedením konzervativního muslima.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Fialová 21.6.2018 12:19

Re: Škoda, že..

Toto srovnání kulhá.

Jednak - bít v prsa a distancovat se by měli pouze ti, kteří vyznávají komunistickou ideologii, příp. volí komunisty, a těch je v naší kotlince zaplaťpámbu už jen pod 10 procent.

Druhak - "naši komouši" se dopustili bolševických zločinů = čas dávno minulý (a nebýt WW2 by se tady k moci nedostali), ale mnozí mohamedáni páchají zločiny ve jménu boha v čase přítomném, v případě Islámského státu a některých západoevropských měst v čase dost čerstvém.

S. Netzer 21.6.2018 12:28

Re: Škoda, že..

:-))))

U muslimů platí "Generalverdacht", kdežto u vašich komoušů se musí pečlivě rozlišovat.

R. Brzák 21.6.2018 13:35

Re: Škoda, že..

Nerozumíte psanému textu? Předřečnice hovoří o tom, že za komunismus a jeho zločiny by se měli kát komunisté tehdejší i současní - tedy ti, kteří v komunistické ideje věřili či je využívali (či věří anebo využívají) k páchání zločinů. Z tohoto hlediska jsou ti, kteří věří v Islám (a je na diskuzi, je-li na něm něco dobrého, tak jako někdo může diskutovat, že i na komunismu bylo něco dobrého) zase těmi, kteří by se měli kát za zločiny islámu.

Se svou připomínkou jste tedy zcela vedle.

R. Langer 21.6.2018 17:07

Re: Škoda, že..

Pátá kolona je vedle vždycky jak otevře hubu. :-D

D. Bystriansky 21.6.2018 21:15

Re: Škoda, že..

Mzdu si musí odpracovat, tak se snaží, ale blbě.

O. Uživatel 21.6.2018 13:58

Uživatel požádal o vymazání
P. Grigar 21.6.2018 20:21

Re: Škoda, že..

..no právě, ovšem když je to je mezi řádky, jako by to nebylo. A když to z těch meziřádků vydolujete na světlo boží, máte "hatespíč" jako hrom.

S. Netzer 21.6.2018 11:05

To je v "diskusi"

krásná paráda lidská blbosti :-))))

Ne, autore, s takovým článkem zde neuspějete!

A. Nový 21.6.2018 11:28

Re: To je v "diskusi"

الله أغبار

S. Landa 21.6.2018 11:35

Re: To je v "diskusi"

Co to znamená?

S. Netzer 21.6.2018 11:39

Re: To je v "diskusi"

Jeho krédo. :-))))

A. Nový 21.6.2018 12:05

Re: To je v "diskusi"

Inteligentní krasavice.

S. Landa 21.6.2018 12:09

Re: To je v "diskusi"

Tak nenapínejte, copak jste tam v té "arabštině" napsal?

A. Nový 21.6.2018 12:19

Re: To je v "diskusi"

Napsal jsem, že by kráska inteligent měla pod své "komentáře" vždy dodat الله أغبار (allah 'aghbar).

S. Landa 21.6.2018 12:30

Re: To je v "diskusi"

No, já to přečetl, ale nevím, co znamená aghbar. To je nějaké město v Maroku, ne?

A. Nový 21.6.2018 12:47

Re: To je v "diskusi"

To město není v Maroku, ale ve vaší hlavě. :-))

S. Landa 21.6.2018 12:52

Re: To je v "diskusi"

Nejsem neomylný a proto se zdvořile táži, neberte si to osobně.

Při zadání hesla أغبار do vyhledavače, nalézám opravdu jen toto:

https://ar.wikipedia.org/wiki/%D8%A3%D8%BA%D8%A8%D8%A7%D8%B1

P. Harabaska 21.6.2018 14:37

při Re: To je v "diskusi"

Slovo أغبار znamená achbar, mocný, zatímco mohamedáni hulákají أكبار, akbar, skvělý nebo velkolepý. Použitou spřežkou "gh" nahradil nesprávně správnou hlásku "ch" (jako v češtině). Protože angličtina hlásku "ch" nezná, píší v anglické transkripci namísto CH spřežku KH, takže napíše-li se arabským písmem خليفة, Čech to přepíše chalífa, ale Angličan khalifa. Odtud je patrné, že český přepis jména Chomejní je správnější nežli u Anglosasů použitý přepis Khomeini. Spřežka "gh" použitá v anglické transkripci pro hlásku غ nemá mezi hláskami v české abecedě protějšek, připomíná spíše "hr".

S. Landa 21.6.2018 15:08

Re: při Re: To je v "diskusi"

Promiňte, ale druhé písmeno jím uvedeného slova je rain, nikoliv cha.

Mimochodem, kde jste vyčetl, že "achbar" znamená mocný? Přiznávám, že arabštinu díky neužívání postupně zapomínám, ale jsem si skoro jistý, že je to plurál od slova "zpráva". Jinak slovo "akbar" se nepíše s "alifem" po "ba" a znamená jednoduše větší, nikoliv skvělý.

Ale jak píši, zapomínám, třeba mne opravíte...

O. Uživatel 21.6.2018 11:30

Uživatel požádal o vymazání
P. Zinga 21.6.2018 10:43

Jen, aby mu to vydrželo.

Psal poněmčený muslim v Německu, že plno jeho krajanů žilo po evropsku a pak, jako když střelí, nějak po padesátce, se vrátili k "tradičnímu" rozuměj konzervativnímu, islámu a jejich báby začali nosit šátek.

Jestliže nedokáže podat ženě ruku, svou bych za něj do ohně nedal.

A. Nový 21.6.2018 10:39

Celý článek

je jeden velký blábol!

A. Alda 21.6.2018 10:35

Já bych s Vaším šéfem určitě nevyšel.

Jakkoli se podle Vašeho popisu zdá být zcivilisovaný, je podle stejného Vašeho popisu nepochybné, že změní-li se vnější podmínky, stane se z něho bigotní, nesnášenlivý a nenávistný muslim, zabíjející všechny nevěřící psy.

B. Rameš 21.6.2018 10:11

Pozoruhodný příběh,

a takto skončíme všichni - víme, co si myslíme, ale neříkáme si to?

M. Novotný 21.6.2018 9:53

Napětí

Z toho příběhu necítím souznění kultur. Spíše naopak. Latentní napětí.

A. Alda 21.6.2018 10:36

Re: Napětí

Ano.

Skrytá nenávist a vnitřní nepřekonatelný odpor.

I. Širůček 21.6.2018 9:41

Ano, tak třeba

Ondřej Sekora byl komunista a udělal v životě mnoho dobrého. Takže...

T. Hraj 21.6.2018 9:30

pravý muslim

Ano, nepodat ruku ženě, nedívat se na plavkyně v televizi ...neptal jste se ho jak hodlá jakožto řádný muslim naplnit všechny ty další věčné a neměnné příkazy své víry, zejména ty vůči židům a nemuslimům?

J. Hanzal 21.6.2018 9:18

Pane autore

každý muslim má vůči jinověrci či bezvěrci povoleno lhát, což jim to ta jejich "víra dovoluje".

Na vlastní oči jsem viděl jak muslimák oděný v tom jejich hábitu a na hlavě čelenku(tak jak jsou odění vysocí hodnostáři) chlastal whisky, a to fest. Ovšem ze šálku na kafe, aby ho někdo z jejich nemohl prásknou. Takoví oni jsou echt.

F. Houžňák 21.6.2018 10:11

K Saudům, kteří chlastat nesmějí, se dováží whisky

v plechovkách, které jsou popsány jako nějaká limonáda. Viděl jsem (a přezkoušel jsem) na vlastní oči.