19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

PRÁVO: Turecké genderové nebezpečí

Z Cařihradu k nám po staletí přichází kdejaká inspirace, ale poslední dárek je mimořádný. Istanbulská úmluva o potírání násilí na ženách má ambici změnit svět, který známe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 14.6.2018 13:42

"To už je ovšem pro místní hysterky příliš složité"

Ano, pro vás.

Pokud jsou naše zákony dost bezzubé (já bych viděl chybu spíš v lidech, ale budiž), pak je třeba ty zákony zlepšit (nebo najít lepší lidi), ale zlepšit pouze a jen se zachováním rovnosti před zákonem. V právním státě prostě nelze mít jiné zákony na ženy a jiné na muže.

Slůvko gender a ideologie jím označená je poněkud ošemětné, což na vás působí (bez jakýchkoliv argumentů) jako na genderový opak býka.

M. Prokop 14.6.2018 12:24

Re: To se dalo čekat,

A ta ochrana už dnes není?

J. Václavíková 14.6.2018 12:31

Re: To se dalo čekat,

A je tak dostatečná, že už ženám u nás násilí, obzvláště domácí, nehrozí?

M. Prokop 14.6.2018 12:39

Re: To se dalo čekat,

Nikdy nebude taková, aby se dalo zabránit všemu. Naštěstí. Žádné násilí nelze vymýtit úplně, pokud ano, pak jedině způsobením podstatně většího násilí. Tohle k tomu směřuje. Vosa na nose.

Je přiměřená, v praxi už teď mírně vychýlená v prospěch žen.

J. Václavíková 14.6.2018 12:41

Re: To se dalo čekat,

Aha. Takže konkrétní citace a doložení podloženosti jakýchsi vágních podezření? Kdepak. Jen čirá hysterie a kecy. Nepřekvapuje mě to.

J. Kombercová 14.6.2018 12:50

Re: To se dalo čekat,

Kde není žalobce, není soudce.

Každé násilí, nahlášené policii, se, jak předpokládám, řeší. Na to zákony přece už máme. Jak budou ty nové neziskové organizace zjišťovat, kde došlo k domácímu násilí, když ho nikdo nenahlásí? Rok, možná dva zpátky zveřejnila AI údaj 7 000 znásilnění v ČR (policïe měla údaje o necelých 500, i to je ošklivé číslo). AI k tomuto číslu došla tak, že ne všechny násilnosti ženy hlásí, tak si to holt vycucala z prstu. Při myšlence na to, jak aktivisté pověření touto agendou šmejdí po domácnostech a šmírují, padlo-li kde nějaké byť křivé slovo, mi dobře není.

Mmch. hysterii tady předvádíte úspěšně vy, paní Václavíková.

M. Prokop 14.6.2018 12:59

Re: To se dalo čekat,

To řešení občas není nic moc, ale to je problém i v jiných záležitostech, než jen domácí násilí. To je dáno kvalitou policie, což je kapitolka sama pro sebe a nějaké nové nápady pozitivní diskriminace to nezlepší, spíš zhorší svou zneužitelností.

Dokonale to ale zapadá do nové a škodlivé módy nahrazování práv jednotlivce právy skupinovými a trestání těch, kdo se na to odváží upozornit. Tak daleko (u toho trestání) v Česku ještě nejsme, ale snahy už jsou.

J. Václavíková 14.6.2018 13:08

Re: To se dalo čekat,

Takže konkrétní argumentace zase nula. Že byste aspoň rozvedl, jak si může kohokoliv ohrozit, když je ochraně žen před násilím věnována větší pozornost než ochraně mužů?

M. Prokop 14.6.2018 13:26

Re: To se dalo čekat,

Konkrétní argumentace je plný článek i komentáře. Že vy ji nevidíte (nechcete vidět) je sice smutné, ale těžko s tím někdo něco nadělá. Prostě, závada na přijímači.

Už sama myšlenka " když je ochraně žen před násilím věnována větší pozornost než ochraně mužů" je vadná. Pro ochranu kohokoliv napadeného je nutno využít všechny zákonem povolené prostředky. Pokud by ženy měly být ochráněny lépe, musely by být buďto více sledovány, více obklopeny policajty nebo by byly speciální zákonné prostředky, povolené jen k ochraně žen. Nevidíte-li nesmyslnost až škodlivost něčeho takového, tak lituji, věc vám prostě vysvětlit nejde.

J. Kombercová 14.6.2018 13:14

Re: To se dalo čekat,

Ano, tak se snažme tlačit policii, aby dělala svou práci. Nahradit ji ovšem aktivisty z dalších neziskovek placených z daní se mi nezdá, jaká práva tihle lidé (a kým dosazení) budou mít, budou nad státní orgány jako třeba je Barnevernet? Na ten taky stát vliv nemá.

O. Uživatel 14.6.2018 12:54

Uživatel požádal o vymazání
P. Han 14.6.2018 12:54

Re: To se dalo čekat,

Na podkladě čiré hysterie a keců byla zkonstruována ta vaše "úmluva".

M. Prokop 14.6.2018 12:54

Re: To se dalo čekat,

Ani mně ne, to je váš obvyklý styl.

D. Bystriansky 14.6.2018 12:32

Re: To se dalo čekat,

Kdo ochrání společnost před Václavíkovou a spol.!?, to je současný problém.

D. Bystriansky 14.6.2018 12:24

Re: To se dalo čekat,

.. žena je méně vybavena?, co to melete osobo, feministky i ty druhé vás roztrhají na cucky, dyškryminácyiéé!!! Aranka říkala, že má tolik toho, no oného, toho testosteronu ve špajzu, že ho dává Dežovi každý druhý den do polívky, ba i k masu.

J. Václavíková 14.6.2018 12:29

Re: To se dalo čekat,

Jste mimo.

O. Uživatel 14.6.2018 12:55

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 14.6.2018 12:23

Re: To se dalo čekat,

"Autorka je advokátka a prezidentka Unie rodinných advokátů"

Určitě o věci ví méně, než nějaká EUrojehovistka. :-P

(Zůstává sice možnost, že jste jen nepochopila napsané, ale spíš teoretická)

J. Kanioková 14.6.2018 12:30

Přesně..!

J. Václavíková 14.6.2018 12:34

Re: To se dalo čekat,

Kdo je tak hloupý, že si nedokáže tvrzení z článku ověřit na textu úmluvy samotné, nemá bohužel jinou možnost, než věřit hysterickému článku nějaké pisatelky, který je právě takovému publiku určen. A pro odborné publikum psán není. Tak tedy spokojené chroupání předložené slámy přeji.

M. Prokop 14.6.2018 12:40

Re: To se dalo čekat,

Ověřil jsem si. Má pravdu, mimochodem, potvrzují to i vaše nereálné námitky.

J. Václavíková 14.6.2018 12:43

Re: To se dalo čekat,

Má pravdu v čem? V těch bezobsažných kecech? Já čekám na jakýkoliv logický konstrukt, dovozující z citace ono řečené.

O. Uživatel 14.6.2018 12:59

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 14.6.2018 13:11

Re: To se dalo čekat,

Celé je to nesmysl, popírající rovnost mužů a žen.

Násilí je prostě svinstvo a násilí budiž potíráno kdykoliv, kdekoliv a na komkoliv. Pokud někdo z násilí obecně vyjímá násilí na ženách, ač máme ženy policistky, soudkyň je možná i více než soudců, pak prostě popírá rovnost před zákonem.

Text je ve stylu sezení jednou prdelí na dvou židlích. Občas zmiňuje rovnost pohlaví, ale většina textu vymýšlí nějaké zvýhodňování žen. Viz čl. 6, 9, 12 i další.

J. Kanioková 14.6.2018 12:31

Hysterii tady projevujete jen a jen vy !

J. Václavíková 14.6.2018 12:36

Re: Hysterii tady projevujete jen a jen vy !

A ještě si dupněte nožičkou Co třeba argument, nějaká citace z úmluvy a doložení tvrzení?

J. Kanioková 14.6.2018 13:28

Vy jste fakt Eurojezinka

S. Netzer 14.6.2018 13:49

Tomu říkám argument!

QED

K. Krejčů 14.6.2018 11:35

Převážnou část

života jsem prožil v reálném socialismu. Jo - to byly časy. Holkám jsme se do živůtku (i dál) mohli dobývat téměř beztrestně, někdy sice pištěly, ale NIKDY si nikomu nestěžovaly. Trochu smutně vypadaly jenom ty, kterým se tam nikdo nedobýval. No - jako důchodce na rande už nechodím - leda snad pokecat si o lécích. Ale dnešní mladí aby nosili s sebou malou kancelář, aby v případě potřeby mohli prokázat souhlas protějšku. Ale stejně o nejkrásnější zážitky přijdou - třeba šepot dívky "ne,ne" se současným nadzvednutím zadečku, aby šly kalhotky snáze svléknout. No, nic.

M. Prokop 14.6.2018 12:26

Re: Převážnou část

Já jsem jednou to "ne" uposlechl (převážně z důvodu ospalosti). V životě jsem neviděl nasranější ženskou. :-P