25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

IZRAEL: Konečně osvobozující pravda

Evropou obchází strašidlo… Ke svaté štvanici na toto strašidlo se spojily všechny mocnosti staré Evropy – papež i car, Metternich i… francouzští radikálové i němečtí policajti…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Hamal 15.12.2017 21:52

Tento článek

mmusí být rozšířen do celého světa, aby celý svět věděl že se musí smířit s realitou, neboť pan ředitel Joch takto rozhodl.

M. Prokop 15.12.2017 21:55

Re: Tento článek

A rozhodl správně, ano.

J. Sova 15.12.2017 19:19

Pan Joch

zamlčel vliv astroložky Joan Quigley na Reagana. Ten byl značný.

"Virtually every major move and decision the Reagans made during my time as White House Chief of Staff was cleared in advance with a woman in San Francisco [Quigley] who drew up horoscopes to make certain that the planets were in a favorable alignment for the enterprise."

https://timeline.com/ronald-reagan-astrology-quigley-aa81632662d9

M. Prokop 15.12.2017 21:56

Re: Pan Joch

Celkový výsledek vlivů na Reagana byl příznivý a to je asi tak vše, co mne zajímá.

P. Beránek 15.12.2017 18:08

Věděl jsem, že Roman Joch je b.bec,

ale že je i Chazar jsem do dneška nevěděl.

Ale ani se nedivím.:-)

J. Kanioková 15.12.2017 20:19

A co jste vy ? Hulvát ?

R. Neveselý 15.12.2017 21:03

Re: A co jste vy ? Hulvát ?

Komouš.

P. Beránek 15.12.2017 21:44

Re: A co jste vy ? Hulvát ?

Hezký, že jste se představil.:-)

M. Prokop 15.12.2017 21:57

Re: A co jste vy ? Hulvát ?

Blbý komouš. Mnohokrát zde demonstroval.

P. Beránek 15.12.2017 22:02

Re: A co jste vy ? Hulvát ?

Svoji b.bost tady často demonstruješ ty, Prokůpku, teď opět, ale to je holt tvůj problém.:-)

J. Farda 16.12.2017 14:07

Re: Věděl jsem, že Roman Joch je b.bec,

Podle Tebe soudím sebe, blbe Beránku?

P. Beránek 16.12.2017 21:43

Re: Věděl jsem, že Roman Joch je b.bec,

Soudím sebe-:-)

Hehe. To se fakt povedlo.

J. Vintr 15.12.2017 16:19

Kde bere pan Joch drzost nazývat Donalda Trumpa klaunem

Pan Donald Trump je řádně zvoleným prezidentem Spojených států amerických, nejmocnější země této planety. A i kdyby nebyl, tak má za sebou úspěšnou kariéru v miliardovém byznisu. Copak dokázal pan Joch, že se o něm vyjadřuje tak pohrdavě?

P. Rychetsky 15.12.2017 16:54

Re: Kde bere pan Joch drzost nazývat Donalda Trumpa klaunem

Joch vam asi neodpovi, tak pretiskuji co jsem zrovna napsal vam nize, jelikoz mam nahled na veci velice Jochovi podobny.

Na Trumpovi toho tolik podivneho neni, nicmene mit prezidenta s jeho charakterem podivne je. Prozil jsem si s nim primarkovske debaty a sleduji jeho projevy, kdy reaguje na kazdou kravinu a zbytecne vyrabi vlny. Ani na prodavacich ojetych aut nic podivneho neni, jen se jim vyhnu kde muzu. Tuplem kdyby k tomu jeste meli nesmirne nafouknuty egocentrismus.

Mit za prezidenta Obamu, vychavaneho okolim nenavidecu USA, a tlaciho uchylne rasisticke videni sveta, mi vsak vadilo vic nez Trumpuv charakter. Trumpova a republikanska agenda je mi tisickrat milejsi nez Demokraticka. Trumpuv populismus casto vitam, jelikoz o nekterych tematech jako ochrana hranic a zrovna tuten Izrael, Republikani sice hezky mluvili, ale malo pro to udelali.

J. Vintr 15.12.2017 18:09

Re: Kde bere pan Joch drzost nazývat Donalda Trumpa klaunem

Jen jestli si nepletete obraz, který vytvářejí média, spojená ve štvanici na "nevhodně" zvoleného prezidenta se skutečným člověkem. Trump se může jevit jako amatér, který se nevyjadřuje korektně, jak jsme u politiků zvyklí. Jenže podívejte, do jaké prdele vedou svět profesionální,korektně se vyjadřující politici.

P. Rychetsky 15.12.2017 17:52

Re: Kde bere pan Joch drzost nazývat Donalda Trumpa klaunem

Tu drzost bere kdekdo. Dlohodobe sleduji treba casopisy The Weekly Standardand ci Commentary. Jsou tou drsni konzervativci a pro-republikanci a bombardovaci patrioti a obhajovaci role USA ve svete a pro-izraeliti a taky, skoro vsichni izrealiti tedy Zidi. Do Trumpovych uletu ted siji od rana do vecera.

J. Kanioková 15.12.2017 20:25

Ano, velká část společnosti má radši

řeči typu - co na srdci, to na jazyku. Přesně to taky vyneslo do prezidentské sesle Zemana. Lidi si zvyknou i na nepříjemné výrazy, ale časem jim dojde, že ví, co od koho mohou čekat. Protože drzouni si nemohou dost dobře dovolit lhát, překrucovat. Mohlo by se to časem profláknout.

P. Rychetsky 15.12.2017 20:44

Re: Ano, velká část společnosti má radši

Ja jsem celkove rad, ze tam toho Trumpa mame. Skoro vsechny repub. kandidaty z primarek bych tam mel radsi, ale ty by mozna zase neporazili Clintonovou. Takze dobre.

Zeman se spis chova podle pravidla co na Putinove srdci to na Zemanove jazyku. Na rozdil od Trumpa, na Zemanovi nic kladneho nevidim. Lze a prekrucuje, jako s Peroutkou a prochazi mu to vyborne.

Ohledne Trumpa, me nevadi, ze co na srdci to na jazyku, protoze to v mnoha politickych otazkach dela spis spolecnosti sluzbu. Co me vadi, ze naprosto zbytecne prudi a vyrabi zlo, jako kdyz o McCainovi rika, ze hrdina neni a ze hrdinove jsou ty co se nenechaji do zajeti vzit. Je to urazka i mejch nazoru a hodnot. Ale hlavne, naprosto zbytecne si Trump zavira dvere k dulezitem rep. senatorovi, ktereho potrebuje k protlaceni agendy. Podobnych prikladu, kdy se neco dalo udelat mnohem lip, jsou stovky. Ta jejich zbytecnost frustruje, ne populisticky naboj.

J. Vintr 15.12.2017 23:31

Re: Ano, velká část společnosti má radši

Myslí, že s tím McCainem to bylo tak, že on napřed podrazil Trumpa při hlasování o Obamacare. A někde jsem slyšel, že McCain šel na ruku demokratům právě proto, že mu hrozili zveřejněním nějakých pro něj nepříjemných informací o jeho vietnamském zajetí.

P. Rychetsky 15.12.2017 23:55

Re: Ano, velká část společnosti má radši

Kdepak. Trump na McCaina utocil uz v primarkach v lete 2015. McCain mu predtim rekl, ze podnecuje vselikoveke magory, kdyz se o ilegalnich mexikanech plosne vyjadruje jako o znasilnovacich a kriminalcich. Trump operuje podle pravidla - dovolis si na me utocit, ja zatocim stokrat. Akorat ze todle bylo hluboko pod slusnost.

McCain je vskutku jeden z politiku ochotnejsich spolupracovat, spise nez byt zabudovan v zakope a plivat. A je uplne poslednim z tech, kdo by se nechal vydirat, politickych tlaku si uzil azaz.

Ja chci aby politici spolupracovali, od toho tam jsou. A ne ze Obamacare je ciste Demokraticka a Republikani ji pak zrusi a nikdo nespolupracuje s nikym.

J. Kanioková 16.12.2017 0:00

Já McCaina nesnáším, a to především proto,

jak objížděl Stř. Východ k podpoře rebelů pro "Arabské jaro". Je to pro mě fanatik, který to tam pomáhal rozfofrovat !

K. Potoček 15.12.2017 14:48

Jeruzalém

Teda, jestli nepatří Jeruzalém Židům, tak bych se měl pro sichr mrknout, jestli se nějací propalestinští aktivisti nevrtali v katastru a jestli můj barák furt ještě patří mě. Jestli vrtali, tak jsme v pérdeli, pane hrábě...

J. Kindl 15.12.2017 12:43

Konečně osvbozující pravda.

Velkou důležitost má zpráva Britské královské komise z roku 1913 o Palestině : „Země je poloprázdná, ekonomika stagnovala až do příjezdu prvních sionistů roku 1880. Silnice z Gazy na sever byla sjízdná pro přepravu jen v létě. Domky byly z bláta, bez oken, pluhy ze dřeva, hygienické podmínky hrozné, školy žádné, vesničky řídce obydleny, všude samé ruiny.“ Podobná svědectví dokládají cestovatelé Alphonse de Lamartine, Sir George Gawler, Sir George Adam Smith, Siebald Rieter, kněz Michael Nuad, Martin Kabátník, Arnold Van Harff, Johann Tucker, Felix Fabri, Edward Robinson a jiní. Vedoucí britského oddělení pro rozvoj Palestiny Lewis French napsal : „Narazili jste tam jen na drobné zemědělce v hliněných chýších, těžce postižené malárií... Pokud nebyli sami zloději dobytka, ochotně poskytovali úkryt jiným pachatelům... Rozsáhlá území byla neobdělána... Jednotlivé parcely měnily každý rok svého majitele. Veřejná ochrana neexistovala a drobní zemědělci se sami stávali obětí útisku a plundrování ze strany jejich beduínských sousedů.“

J. Kanioková 15.12.2017 20:27

Díky za tento výňatek

J. Mrázek 15.12.2017 11:19

K incidentu SU25

Ruské velení v Syrii o incidentu informovalo již 13.12 . zhruba hodinu po incidentu, arabské TV vysílali spoustu rozboru s předními generály , pouštěli záznam komunikace ruských letadel a zajímavé je , že to podle nich proběhlo všechno zcela jinak a dlužno dodat zcela logicky. Su-25 je bitevní letadlo určené pro poskytování přímé letecké podpory pozemním jednotkám, v Syrii je RF používá k letecké podpoře SAA, Stejně tomu bylo i v tomto případě dvojce Su-25 vyzbojené 250kg bombami nalétávala na cíl o jehož zničení požádal někdo ze země. SU-25 nalétávala na cíl v letové hladině pod 5000m. USA tvrdí, že tato pomalá letadlo v nízké letové hladině překážel americké F-22 což je stihačka určené pro získání vzdušné nadvlády. . Nedokáží již vysvětlit co tam F-22 dělal protože ono se těžko vysvětluje podle jakého mezinárodního práva mohou americká letadla operovat ve zdušném prosotru svrchované Syrie, už vůbec nedokáží vysvětlit co dělala sithačka v této letové hladině.

Korunu tomu nasadí idnes,která zcela vynechál fakt, podle kterého F-22, vyklidili prostor ihned po tom, co SU-25 zíslaly vzdušné krytí od dvojce ruských SU-35Ś, dokonce i americká CNN tento fakt uvedla, ale politruci z ČR jej zamlčí, asi omylem.

J. Chaloupka 15.12.2017 11:08

Trump pouze odmítl POKRYTECTVÍ všech

předchozích presidentů posunout platnost zákona, který USA přijali již v 90. letech minulého století.

P. Rudolf 15.12.2017 11:03

Občanský institut

na svých stránkách prohlašuje, že "do ČR přinesl osvědčené hodnoty klasického liberalismu a anglosaského konzervatismu". A jeho ředitel prohlásí "Někdy, abychom se v mezinárodních vztazích posunuli dál, je nutné prostě říci pravdu... Ať svět protestuje a šílí, časem si zvykne..."

Takže vlastně tyto hodnoty dnes nejjasněji hájí Putin (Krym) a Trump (Jeruzalém), kteří kašlou na mezinárodní dohody a právo, nedodržují dohodnuté, pohrdají ostatními účastníky problému a své zájmy prostě prosadí silou. Čili klasický liberalismus a anglosaský konzervatismus znamená, že větší pes m*dá!

J. Chaloupka 15.12.2017 11:10

Ano, větší pes m.dá, ale nesmí se to

v naší části zeměkoule říkat nahlas. I proto ty "diskuse".

P. Rudolf 15.12.2017 11:45

Re: Ano, větší pes m.dá, ale nesmí se to

A nespletl jste se? Vždyť Joch a mnozí jiní to tady vyřvávají zcela nepokrytě!

P. Han 15.12.2017 12:02

Re: Občanský institut

Pravdou je, že Jeruzalém je hlavním městem Státu Izrael. A vám ta pravda nevyhovuje. Toť vše. O Putinovi a Krymu nebyla řeč, to je zase jen vaše odklánění.